Atak Przekleństwem
|
Po zakończonym sukcesem ataku cel zostaje poddany Osłabieniu, Cierpieniu i Wrażliwości.
Wszystkie te efekty będądziałać jak czary rzucone przez eksperta.
|
Grupowy Łowca
|
Gdy stworzenia te atakują jakiś cel, wszystkie inne stworzenia tego samego typu, które są w stanie to
zrobić, również atakują ów cel.
Dodatkowy atak ma miejsce przed kontratakiem celu. |
Krzyżowy Ogień
|
Obszar ataku tej jednostki ma kształt krzyża.
Obrażenia zadawane są wyłącznie jednostkom wroga.
|
Ściana Tarcz
|
Obrażenia otrzymywane przez te jednostki obniżone są o 10% za każde pole, jakie atakujący przeszedł bezpośrednioprzed zadaniem ciosu.
Maksymalna redukcja wynosi 90%.
|
Opancerzony
|
Te stworzenia odporne są na wszelkie czary i zdolności obniżające obronę.
|
Skowyt
|
Raz na bitwę stworzenia te mogą przyzwać przyjazne jednostki o równej sobie sile. Przy pierwszym ataku, oddział automatycznie przyzywa taki sam oddział, który pojawia się obok celu. |
Spustoszenie
|
Jeśli atak tych stworzeń zabije przynajmniej jedno stworzenie, to wykonają one dodatkowe uderzenie. |
Szał Bitewny
|
Gdy ta zdolność zostaje wykorzystana, atak tych stworzeń zwiększa się o wartość obrony, ich obrona spada do zera i atakują one automatycznie najbliższy cel nie otrzymując kontrataku. Jeśli jednak w zasięgu ruchu tych stworzeń nie ma żadnych wrogów, zaatakują one zamiast tego najbliższą sojuszniczą jednostkę (aktywowane).
|
Szał Bojowy
|
Każdy następny kontratak wykonany przez te stworzenia zada 1.5 razy więcej obrażeń, niż poprzedni. |
Szarża Czempiona
|
Jeśli stworzenia te przejdą przynajmniej 2 pola, nim zaatakują, zadadzą również połowę obrażeń stworzeniom stojącym na linii ataku tuż za głównym celem. |
Tarcza Magmowa
|
Jednostki atakujące te stworzenia w walce w zwarciu otrzymają obrażenia od ognia o wysokości zależnej od siły swego ataku. Atakujący otrzymuje 40% obrażeń, w postaci obrażeń od ognia, zadanych celowi.
|
Uderzenie Burzy
|
Oprócz zwykłych obrażeń, stworzenia te mogą zaatakować cel błyskawicą (choć nie są to obrażenia od magii), która następnie uderza kolejnego wroga stojącego tuż obok celu i tak dalej, dopóki łańcuch się nie przerwie. Siła błyskawicy równa jest sile zwykłego ataku. |
Uderzenie łapą
|
Stworzenia te mają szansę na odepchnięcie celu o pole wstecz i zanegowanie całej inicjatywy, jaką zgromadził. Zakorzeniony Ent może stracić Inicjatywę, jednak nie zostanie odepchnięty (Zakorzeniony oddział pozostajezakorzeniony).
|
Uderzenie Piorunem
|
Raz na bitwę, stworzenia te zaatakować mogą dowolny wybrany cel Uderzeniem Burzy (aktywowane).
|
Wyniszczające Rany
|
Przy udanym ataku stworzenia te mają szansę na obniżenie o 50% Szybkości i o 30% Inicjatywy wroga.Cel jest ranny przez 2 tury.
|
Znamię Ognia
|
Stworzenia te mają szansę przekląć atakowany cel, sprawiając, iż przez pewien czas podwojone zostaną wszystkie otrzymane przezeń obrażenia od ognia.
Cel zostaje przeklęty na dwie tury.
|
Skowyt mają wilki (jednostki neutralne).