Jednostki Mocy w Heroes IV
♦ Opublikowany: 26.03.2010 o 14:38 ♦ Czytany: 46346 razy ♦ Opracowany przez: jareQ
Jednostki Mocy w Heroes of Might and Magic IV.
Szczegółowy opis jednostek z Twierdzy, miasta Mocy w Heroes of Might and Magic IV.
Berserker |
|
Obrażenia:2-3 |
Atak w walce wręcz:12 |
Obrona ataku wręcz:8 |
Punkty Życia:18 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:8 |
Strzały:0 |
Szybkość:6 |
Ruch:20 |
Przyrost:47 |
Poziom jednostki:1 |
Punkty magii:0 |
Koszt:20 złota |
Zdolność Dwa ataki oznacza, że wykonuje dwa ataki w każdej walce wręcz. Drugi atak następuje po kontrataku przeciwnika. Jest ogarnięty szałem w każdej turze musi atakować lub przemieszczać się w stronę przeciwnika. |
Centaur |
|
Obrażenia:3-5 |
Atak w walce wręcz:10 |
Obrona ataku wręcz:10 |
Punkty Życia:20 |
Atak z dystansu:10 |
Obrona ataku z dystansu:10 |
Strzały:4 |
Szybkość:4 |
Ruch:30 |
Przyrost:9 |
Poziom jednostki:1 |
Punkty magii:0 |
Koszt:40 złota |
Atakuje z dystansu, lecz gdy przeciwnik jest daleko skutki tego ataku są bardzo słabe. Nie ponosi żadnych kar za walkę wręcz. |
Harpia |
|
Obrażenia:4-5 |
Atak w walce wręcz:16 |
Obrona ataku wręcz:15 |
Punkty Życia:24 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:15 |
Strzały:0 |
Szybkość:5 |
Ruch:28 |
Przyrost:8 |
Poziom jednostki:2 |
Punkty magii:0 |
Koszt:110 złota |
Atakuje i wraca na miejsce skąd zaatakowała nie otrzymując kontrataku od przeciwnika. |
Nomad |
|
Obrażenia:6-9 |
Atak w walce wręcz:16 |
Obrona ataku wręcz:13 |
Punkty Życia:45 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:13 |
Strzały:0 |
Szybkość:8 |
Ruch:36 |
Przyrost:3 |
Poziom jednostki:2 |
Punkty magii:0 |
Koszt:150 złota |
Posiada pierwsze uderzenie, atakuje zanim zaatakowana jednostka wykona kontratak. |
Cyklop |
|
Obrażenia:12-18 |
Atak w walce wręcz:30 |
Obrona ataku wręcz:24 |
Punkty Życia:95 |
Atak z dystansu:30 |
Obrona ataku z dystansu:24 |
Strzały:8 |
Szybkość:4 |
Ruch:21 |
Przyrost:3 |
Poziom jednostki:3 |
Punkty magii:0 |
Koszt:750 złota |
Atakuje wszystkie jednostki w obszarze. |
Ogrzy Mag |
|
Obrażenia:12-18 |
Atak w walce wręcz:18 |
Obrona ataku wręcz:16 |
Punkty Życia:85 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:16 |
Strzały:0 |
Szybkość:4 |
Ruch:18 |
Przyrost:15 |
Poziom jednostki:3 |
Punkty magii:6 |
Koszt:350 złota |
Może rzucać zaklęcie Żądza Krwi ze szkoły Magii Chaosu. |
Behemot |
|
Obrażenia:55-80 |
Atak w walce wręcz:36 |
Obrona ataku wręcz:34 |
Punkty Życia:240 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:34 |
Strzały:0 |
Szybkość:6 |
Ruch:21 |
Przyrost:2 |
Poziom jednostki:4 |
Punkty magii:0 |
Koszt:2750 złota, 2 kryształy |
Dysponuje ogromną siłą, która zwiększa zadawane prze niego obrażenia. |
Ptak Gromu |
|
Obrażenia:28-40 |
Atak w walce wręcz:30 |
Obrona ataku wręcz:30 |
Punkty Życia:170 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:30 |
Strzały:0 |
Szybkość:6 |
Ruch:40 |
Przyrost:7 |
Poziom jednostki:4 |
Punkty magii:0 |
Koszt:180 złota,2 rtęci |
Potrafi latać, co pozwala mu na przelatywanie nad przeszkodami, innymi istotami oraz murami zamków. Po wykonaniu ataku przywołuje błyskawicę, która uderza we wroga. |
Opracował: jareQ
|