Miasto Bastion w Heroes III
♦ Opublikowany: 10.08.2010 o 00:49 ♦ Czytany: 26600 razy ♦ Opracowany przez: --
Opis budynków miasta Bastion w Heroes of Might and Magic III
Bastion |
|
Rada Osady |
|
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 500 sztuk złota dziennie
Wymagane budynki: |
Każde miasto posiada Radę osady |
Koszt budowy: |
Ten budynek jest już standardowo wybudowany |
|
Rada Miasta |
|
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 1000 sztuk złota dziennie
Wymagane budynki: |
Tawerna |
Koszt budowy: |
2500 sztuk złota |
|
Ratusz |
|
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 2000 sztuk złota dziennie
Wymagane budynki: |
Rada miasta, Gildia magów poziom 1, Targowisko, Kuźnia |
Koszt budowy: |
5000 sztuk złota |
|
Kapitol |
|
Funkcja:
Umożliwia dalszą rozbudowę miasta oraz dostarcza 4000 sztuk złota dziennie
Wymagane budynki: |
Ratusz, Zamek |
Koszt budowy: |
10000 sztuk złota |
|
Fort |
|
Funkcja:
Otacza miasto murem, utrudniając tym samym jego zajęcie
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: |
20 drewna, 20 kamieni, 5000 sztuk złota |
|
Cytadela |
|
Funkcja:
Dodaje do fortu wieżę i fosę. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%
Wymagane budynki: |
Fort |
Koszt budowy: |
5 kamieni , 2500 sztuk złota |
|
Zamek |
|
Funkcja:
Dodaje 2 wieże łucznicze i wzmacnia mury. Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 100% (nie kumuluje się)
Wymagane budynki: |
Cytadela |
Koszt budowy: |
5 drewna, 5 kamieni , 5000 sztuk złota |
|
Karczma |
|
Funkcja:
Umożliwia rekrutowanie bohaterów, zwiększa morale wojska przebywającego w mieście, Dostarcza informacji statystycznych o przeciwnikach. Im więcej miast z karczmą jest w posiadaniu gracza, tym dostarczane informacje są dokładniejsze.
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: |
5 drewna,500 sztuk złota |
|
Kuźnia |
|
Funkcja:
Produkuje namioty medyków.
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: |
5 drewna,1000 sztuk złota |
|
Targowisko |
|
Funkcja:
Umożliwia kupno, sprzedaż i wymianę surowców. Kurs wymiany zależy od ilości posiadanych targowisk.
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: |
5 drewna,500 sztuk złota |
|
Magazyn Zasobów |
|
Funkcja:
Dostarcza dziennie 1 kryształ.
Wymagane budynki: |
Targowisko |
Koszt budowy: |
5 drewna,5000 sztuk złota |
|
Gildia magów poziom 1 |
|
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 5 pierwszo-poziomowych zaklęć.
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: |
5 drewna,5 kamieni,2000 sztuk złota |
|
Gildia magów poziom 2 |
|
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 4 drugo-poziomowych zaklęć.
Wymagane budynki: |
Gildia magów poziom 1 |
Koszt budowy: |
5 drewna,4 rtęci,5 kamieni,4 siarki, 4 kryształów,4 klejnotów,1000 sztuk złota |
|
Gildia magów poziom 3 |
|
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 3 trzecio-poziomowych zaklęć.
Wymagane budynki: |
Gildia magów poziom 2 |
Koszt budowy: |
5 drewna,6 rtęci,6 kamieni,6 siarki, 6 kryształów,6 klejnotów,1000 sztuk złota |
|
Gildia magów poziom 4 |
|
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 2 czwarto-poziomowych zaklęć.
Wymagane budynki: |
Gildia magów poziom 3 |
Koszt budowy: |
5 drewna,8 rtęci,6 kamieni,8 siarki, 8 kryształów,8 klejnotów,1000 sztuk złota |
|
Gildia magów poziom 5 |
|
Funkcja:
Zaopatruje bohaterów w Księgi zaklęć oraz naucza 1 piąto-poziomowego zaklęcia.
Wymagane budynki: |
Gildia magów poziom 4 |
Koszt budowy: |
5 drewna,10 rtęci,6 kamieni,10 siarki, 10 kryształów,10 klejnotów,1000 sztuk złota |
|
Magiczny Staw |
|
Funkcja:
Dostarcza cotygodniowo losową ilość zasobów.
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: |
2 drewna,2 rtęci,2 kamieni,2 siarki, 2 kryształów,2 klejnotów,1000 sztuk złota |
|
Fontanna Szczęścia |
|
Funkcja:
Posiada cechy Magicznego stawu oraz zwiększa o 2 szczęście bohatera dowodzącego garnizonem.
Wymagane budynki: |
Magiczny Staw |
Koszt budowy: |
10 kryształów, 1500 sztuk złota |
|
Duchowy Strażnik |
|
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost podstawowej populacji wszystkich stworzeń o 50%, generuje codziennie 5000 sztuk złota, zwiększa morale wojska o 2
Wymagane budynki: |
Posiadanie Graala |
Koszt budowy: |
brak |
|
Skarbiec |
|
Funkcja:
Generuje cotygodniowo 10% złota od kwoty znajdującej się w skarbcu.
Wymagane budynki: |
Fort, Gildia górnicza, Stajnie centaurów, Chata krasnoludów |
Koszt budowy: |
5 drewna, 10 kamieni, 5000 sztuk złota |
|
Zagajnik |
|
Funkcja:
Zwiększają cotygodniowy przyrost drzewców o 2
Wymagane budynki: |
Fort, Stajnie centaurów, Gospodarstwo, Zagajnik |
Koszt budowy: |
1000 sztuk złota |
|
Gildia Górnicza |
|
Funkcja:
Zwiększa cotygodniowy przyrost krasnoludów o 4
Wymagane budynki: |
Fort, Stajnie centaurów, Chata krasnoludów |
Koszt budowy: |
1000 sztuk złota |
|
Stajnie Centaurów |
|
Funkcja:
Pozwala na rekrutację centaurów.
Wymagane budynki: |
Fort |
Koszt budowy: |
10 drewna,500 sztuk złota |
|
ul. Stajnie Centaurów |
|
Funkcja:
Pozwala na rekrutację centaurów bojowych.
Wymagane budynki: |
Stajnie Centaurów |
Koszt budowy: |
10 drewna,1000 sztuk złota |
|
Chata Krasnoludów |
|
Funkcja:
Pozwala na rekrutację krasnoludów.
Wymagane budynki: |
Fort, Stajnie centaurów |
Koszt budowy: |
5 drewna,1000 sztuk złota |
|
ul. Chata Krasnoludów |
|
Funkcja:
Pozwala na rekrutację krasnoludzkich wojowników.
Wymagane budynki: |
Chata Krasnoludów |
Koszt budowy: |
5 drewna,1000 sztuk złota |
|
Gospodarstwo |
|
Funkcja:
Pozwala na rekrutację elfów leśnych.
Wymagane budynki: |
Fort, Stajnie centaurów |
Koszt budowy: |
5 drewna,500 sztuk złota |
|
ul. Gospodarstwo |
|
Funkcja:
Pozwala na rekrutację wysokich elfów.
Wymagane budynki: |
Gospodarstwo |
Koszt budowy: |
10 drewna,1500 sztuk złota |
|
Magiczne źródło |
|
Funkcja:
Pozwala na rekrutację pegazów.
Wymagane budynki: |
Fort, Stajnie centaurów, Gospodarstwo |
Koszt budowy: |
10 kryształów,2000 sztuk złota |
|
ul. Magiczne źródło |
|
Funkcja:
Pozwala na rekrutację srebrnych pegazów.
Wymagane budynki: |
Magiczne źródło |
Koszt budowy: |
5 kryształów,2000 sztuk złota |
|
Zagajnik |
|
Funkcja:
Pozwala na rekrutację drzewców.
Wymagane budynki: |
Fort, Stajnie centaurów, Gospodarstwo |
Koszt budowy: |
2500 sztuk złota |
|
ul. Zagajnik |
|
Funkcja:
Pozwala na rekrutację entów.
Wymagane budynki: |
Zagajnik |
Koszt budowy: |
1500 sztuk złota |
|
Polana Jednorożców |
|
Funkcja:
Pozwala na rekrutację jednorożców.
Wymagane budynki: |
Fort, Stajnie centaurów, Gospodarstwo, Magiczne źródło, Zagajnik |
Koszt budowy: |
5 drewna, 5 kamieni, 10 klejnotów,4000 sztuk złota |
|
ul. Polana Jednorożców |
|
Funkcja:
Pozwala na rekrutację jednorożców bitewnych.
Wymagane budynki: |
Polana jednorożców |
Koszt budowy: |
5 klejnotów,3000 sztuk złota |
|
Smocze Urwiska |
|
Funkcja:
Pozwala na rekrutację zielonych smoków.
Wymagane budynki: |
Gildia magów poziom 2, Fort, wszystkie domostwa prócz Chaty krasnoludów |
Koszt budowy: |
30 kamieni,20 kryształów,10000 sztuk złota |
|
ul. Smocze Urwiska |
|
Funkcja:
Pozwala na rekrutację złotych smoków.
Wymagane budynki: |
Smocze urwiska, Gildia magów poziom 3 |
Koszt budowy: |
30 kamieni,20 kryształów,20000 sztuk złota |
|
ul. - ulepszone budowle
|