Rekrutacyjne Budynki Twierdzy w Dzikich Hordach
♦ Opublikowany: 11.08.2010 o 08:48 ♦ Czytany: 17239 razy ♦ Opracowany przez:
Opis budynków rekrutacyjnych w Twierdzy, miasta Orków w
Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".
Rudera Goblinów
|
Koszt: 400
|
wymagania: brak |
|
Rudera Goblinów - Poziom Siedziby 1
Rudera Goblinów pozwala rekrutować Gobliny. |
Chata Goblinów
|
Koszt: 1500 5
|
Wymaga: Rudera Goblinów. |
|
Chata Goblinów - Poziom Siedziby 1
Ulepszona Rudera Goblinów.
Chata Goblinów pozwala rekrutować Goblińskich Sidlarzy i GoblińskichPlugawców. |
Centaur Outpost
|
Koszt: 1100 5
|
Wymaga: Poziom Miasta 3
|
|
Posterunek Centaurów - Poziom Siedziby 2
Posterunek Centaurów pozwala rekrutować Centaury. |
Obozowisko Centaurów
|
Koszt: 2500
10 3
|
Poziom Miasta 3, Posterunek Centaurów.
|
|
Obozowisko Centaurów - Poziom Siedziby 2
Ulepszony Posterunek Centaurów.
Obozowisko Centaurów pozwala rekrutować Centaury Koczowników i Centaury Grasantów. |
Namioty Wojowników
|
Koszt: 1500 4
|
Wymaga: Poziom Miasta 6.
|
|
Namioty Wojowników - Poziom Siedziby 3
Namioty Wojowników pozwala rekrutować Wojowników. |
Otchłań Cyklopów
|
Koszt: 11000 20
10 10
|
Wymaga: Poziom Miasta 15, Przepaść Cyklopów.
|
|
Otchłań Cyklopów - Poziom Siedziby 7
Ulepszona Przepaść Cyklopów.
Otchłań Cyklopów pozwala rekrutować Dzikie Cyklopy i Krwawe Cyklopy.
|
|