Magiczne Budynki Twierdzy w Dzikich Hordach
♦ Opublikowany: 11.08.2010 o 08:54 ♦ Czytany: 18127 razy ♦ Opracowany przez:
Opis budynków magicznych w Twierdzy, mieście Orków w
Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".
Komnaty Prób
|
Koszt: 2000
5 5
|
Wymaga: Poziom Miasta 3.
|
|
Pozwala odwiedzającemu bohaterowi nauczyć się utrzymywanego tam okrzyku bojowego. Obdarzają
bohatera dwoma okrzykami bojowymi pierwszego poziomu.. |
Stos Czaszek
|
Koszt: 2000 5
4 4
|
Wymaga: Poziom Miasta 9, Cytadela.
|
|
Ulepsza unikalny talent rasowy "Krwawy Szał" obdarzając armię dodatkowymi 50 punktami szału na
początku bitwy.
|
Wieża Chana
|
Koszt: brak
|
wymagania: 15 poziom miasta
|
|
Wieża Chana - Struktura Graala
Wieża Chana zwiększa tygodniowy przyrost istot o 50%, zapewnia twojemu imperium dodatkowe 5000
sztuk złota i zwiększa Atak wszystkich bohaterów o 4. |
|