Umiejętności Jednostek z Akademii w Dzikich Hordach
♦ Opublikowany: 11.08.2010 o 10:39
♦ Czytany: 28983 razy
♦ Opracowany przez: Martin
 

 

Opis alternatywnych jednostek - Akademii

   Nowe umiejętności jednostek z miasta Akademia  
w Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".
 

 

UMIEJĘTNOŚĆ

OPIS 

JEDNOSTKA

Sabotaż 

Może paraliżować każda mechaniczna jednostkę na polu bitwy (golemy, ballisty, catapulty, namioty,wieże miast) na jedna turę, jeśli cel posiada mniejszą liczbę punktów życia niż Gremliny.

 
Goblin sabotazysta

Aura żywiołów

Wszystkie stworzenia stojące blisko Gargulców są wrażliwe na magię żywiołów

 
Marmurowy Gargulec.

Aura Wrażliwości na Zimno, na Ogień, na Błyskawice

Ta istota otrzymuje sześciokrotnie większe obrażenia od Błyskawicy, Ognia , Zimna - efekt ten rozciąga się na wszystkie sąsiednie oddziały, włącznie  przyjaznymi.Obrażenia są zwiększone o 50%.

Zaczarowana
Zbroja,

Ta istota jest niewrażliwa na magię poza czarami zadającymi bezpośrednie obrażenia fizyczne. Jakiekolwiek czary, które zadają magiczne obrażenia, leczą połowę zadawanych obrażeń w punktachżycia (ze wskrzeszeniem). Zniewalająca Magia nie ma wpływu na Zaczarowaną Zbroję.

   
Obsydianowy golem 

Magnetyzm.

Znajdując się w obszarze efektu czaru Magii Zniszczenia, ta istota wchłonie część obrażeń, które normalnie trafiłyby do innych jednostek pod działaniem czaru. Połowa tych obrażeń zostanie zamieniona na punkty życia dla Golemów(nie działa na czar Armagedon).
Obsydianowy Golem przekierowuje 5% za każdy tygodniowy przyrost w oddziale na siebie. Na przykład, 70
Magnetycznych Golemów przekieruje 35% obrażeń (70/9=7.8, zaokrąglając w dół, czyli 7). Obrażenia są następnie konwertowane na leczenie za pomocą zdolności Zaczarowana Zbroja.

Wytłumienie Magii

Istota całkowicie broni wszystkie sąsiadujące oddziały przed atakami stojących daleko Magów.

 
Mag bitewny 

Koło Fortuny

Trzy razy w ciągu walki ta istota może losowo podwyższyć wartość Szczęścia u przyjaznego oddziału lubzmniejszyć ją u jednego wybranego wroga (zdolność aktywowana).
Zwiększenie Szczęścia (lub zmniejszenie) to losowa wartość między 1 a 3. Efekt nie kumuluje się,przeciwny modyfikator jest nakładany po usunięciu. Efekt może zostać usunięty Oczyszczeniem iWypaczeniem lecz nie Leczącymi Dłońmi i Namiotem Medyka 


Dżin
Wizjoner.

Wir

Ta istota, gdy atakuje wroga, zawsze obejmuje obszar 6 pól, powodując obrażenia u wszystkich zajmujących je istot.


Rakshasa Kshatri

Wezwanie Burzy

Ta istota potrafi stworzyć miejscową chmurę burzową na wybranym obszarze pola bitwy. Wszystkie jednostki na tym obszarze otrzymują co turę obrażenia od Błyskawic. Jednostki strzelające otrzymują również karę do ataków na dystans. Obrażenia i kara zależą od ilości istot, które stworzyły chmurę burzową (zdolność aktywowana).
Chmura burzowa obejmuje obszar 3x3 pola i trwa 3 tury. Zadawane Obrażenia są równe 10*Wielkość_Oddziału na
każde zakończenie tury jednostki znajdującej się pod chmurą. Obrażenia mogą zostać zmniejszone przez odporności
lub odparte. Jednostki sojusznicze podlegają efektowi chmury burzowej. Nie można stworzyć dwóch chmur burzowych
na raz. Kara do ataków na dystans jest równa wielkość_Oddziału*1%, maksymalnie 90%.


Tytan Burz

Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.237.x.x
190.98.x.x
65.21.x.x
54.236.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 5 gości. (Razem: 5)