Umiejętności Jednostek z Inferno w Dzikich Hordach
♦ Opublikowany: 11.08.2010 o 10:50
♦ Czytany: 22168 razy
♦ Opracowany przez: Martin
 

 Nowe umiejętności jednostek z miasta Inferno
w Heroes of Might and Magic V: "Tribes of the East".
   

 

UMIEJĘTNOŚĆ

OPIS 

JEDNOSTKA

Zbieranie Many

Ta istota może kraść manę wrogim bohaterom i przekazywać ją sprzymierzonym istotom (zdolność aktywowana). 0.125 punktów many zostaje ukradzionych, za każdą jednostkę w oddziale (połowa "Wyssania Many"). Punkty Mana zostają rozdzielone równo po sojuszniczych jednostkach.

  
Szkodnik

Skok

Ta istota potrafi doskoczyć do każdego wrogiego celu, nawet na wielką odległość i otrzymuje przy tym 10% premii do ataku za każde pole, nad którym przeleci. Po skoku atakujący staje na polu przy celu. Demon zostanie wystawiony na podwójny kontratak. Skok nie może przekraczać podwojonego zasięgu ruchu i nie może być krótszy niż dwa pola (zdolność aktywowana).

 
Rogata
Bestia

Niewrażliwość na Hipnozę

Ta istota jest niewrażliwa na czar Hipnoza.


Uwodzicielski
Sukkubus

Seduce
(kuszenie)

Raz na bitwę ta istota może uzyskać kontrolę nad wrogimi oddziałami, które nie są odporne na KontrolęUmysłu.Czas działania zdolności zależy od różnicy sił pomiędzy kontrolowanymi i kontrolującymi  oddziałami, poczynając od czterech tur (gdy cel jest 4 razy słabszy w porównaniu z Sukkubusami) do momentu, w którym nie można skorzystać ze zdolności (cel jest ponad 4 razy silniejszy od Sukkubusów). Inicjatywa Sukkubusów nie rośnie w czasie działania efektu (Zdolność aktywowana).Czas trwania jest równy 2+log_2(Moc_Sukkubusa/Moc_Celu), gdzie log2 to podstawa logarytmu 2. Sukkubus nie może zostać uwiedziony. Efekt Uwiedzenia zostaje przerwany kiedy Uwodzący oddział zostanie zniszczony. Uwodzenie może zostać przerwane przez Oczyszczenie, Leczące Dłonie i Wypaczenie lecz nie przez Namiot Medyka.

Paląca Aura

Kiedy wroga istota, znajdująca się w zasięgu jednego pola od tej istoty zaczyna turę, otrzymuje obrażenia zależne od ilości istot posiadających tę zdolność. Na początku swojej tury, każdy wrogi oddział w zasięgu otrzymuje 10 punktów obrażeń opartych na żywiole Ognia za każdy Koszmar znajdujący w oddziale.

   
Koszmar

Ostrze Masakry

Zadaje dodatkowe obrażenia (+2 obrażenia za każdą istotę w atakowanym oddziale).
Zwiększenie obrażeń o 2 następuje po podliczeniu wszystkich modyfikatorów.

 
Czarci Pomiot

Nieodparta Teleportacja

Nieodparta Teleportacja
Arcydemon może wziąć na cel każdy oddział, który znajduje się w zasięgu jego ruchu, bez względu na to, kto nim dowodzi i teleportować go na niezajęte pole możliwie najbliższe swojej pozycji (zdolność aktywowana).

 
Arcydemon

 Opracował Martin na podstawie kompedium Hereos5 ver.3.0pl

Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.237.x.x
65.21.x.x
194.67.x.x
162.251.x.x
103.73.x.x
54.38.x.x
37.187.x.x
185.191.x.x
95.108.x.x
17.241.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 11 gości. (Razem: 11)

    zarządzanie czasem szkolenie

    dlaczego warto wybrać szkolenie zarządzanie czasem nie wyrabiasz się na czas ze wszystkimi zadaniami w pracy stresujesz że zdążysz i