UMIEJĘTNOŚĆ
|
Loch
|
JEDNOSTKA
|
Niewidzialność
|
Raz na walkę ta istota może stać się niewidzialna na 3 tury. Jeśli kogoś zaatakuje lub zatrzyma się na polu przylegającym do wrogiego oddziału, zostanie ujawniona. Jeśli ruch wrogiej jednostki zostanie zatrzymany przez istotę niewidzialną, wróg zatrzyma się i zaatakuje w walce wręcz. Wrogowie nie mogą kontratakować po ataku niewidzialnych istot. Żadne czary i efekty wroga (za wyjątkiem obszarowych) nie będą miały wpływu na niewidzialną istotę (zdolność aktywowana). |
<
Prześladowca
|
Niewrażliwość na Osłabienie
|
Ta istota jest niewrażliwa na czar Osłabienie. |
Krwawa
Siostra
|
Aura Odwagi
|
Ta istota oraz pozostałe jednostki sprzymierzone mają pozytywne Morale (nie mniej niż +1). |
Minotaur
Nadzorca
|
Atak w Szarży
|
Po drodze do celu ta istota atakuje wszystkie oddziały wroga, zadając im 25% normalnych obrażeń i nie narażając się
na kontratak. |
Czarny
Jeździec
|
Kwasowa Krew
|
Ta istota, gdy zostanie zaatakowana, wylewa z siebie kwas, który spada na cztery pola z kierunku ataku, zadając wrogom 25% normalnych obrażeń. Kwas zadaje standardowe obrażenia (liczone są tak jak atak Hydry). |
Kwasowa
Hydra
|
Niewidzialność
|
Raz na walkę ta istota może stać się niewidzialna na 3 tury. Jeśli kogoś zaatakuje lub zatrzyma się na polu przylegającym do wrogiego oddziału, zostanie ujawniona. Jeśli ruch wrogiej jednostki zostanie zatrzymany przez istotę niewidzialną, wróg zatrzyma się i zaatakuje w walce wręcz. Wrogowie nie mogą kontratakować po ataku niewidzialnych istot. Żadne czary i efekty wroga (za wyjątkiem obszarowych) nie będą miały wpływu na niewidzialną istotę (zdolność aktywowana). |
Dama Cienia
|
Podpalenie
|
Ta istota może wzbić się do góry i aatakować wroga na sąsiednim polu, zadając obrażenia o 50% większe, nie ryzykując kontrataku. |
Red Dragon
|