Miasto Mocy w Heroes IV
♦ Opublikowany: 26.03.2010 o 14:45 ♦ Czytany: 19712 razy ♦ Opracowany przez: jareQ
Twierdza - miasto Mocy w Heroes of Might and Magic IV Stajnia Centaurów lub Dom Wojowników to budowle, które możemy wybudować na pierwszym poziomie tego miasta. Pozyskujemy w nich odpowiednio Centaurów i Berserkerów. Ci pierwsi to klasyczne mityczne stwory, które atakuje na odległość na krótki dystans i nie ponoszą żadnych kar za walkę wręcz. Berserkerzy natomiast dysponują podwójnym atakiem, ale nie to jest tutaj najważniejsze. Podczas każdej walki (bez wyjątku) wpadają oni w szał bitewny, który po prostu nie pozwala nam kontrolować tych jednostek (walczą same). Ich działanie jest proste - prą do przodu, atakując przeciwnika, który jest najbliżej, chociaż zakładając, że na polu walki, w ich zasięgu, znajdą się dwie grupy przeciwników to zaatakują tą dalszą. Drugi poziom to Szczyt Harpii i Namioty Nomadów pozwalają na rekrutacje Harpii i Nomadów. Harpie to bardzo przydatne stworzenia, atakują lecą w stronę przeciwnika zadając uderzenie i nie otrzymując kontrataku od wrogiej zaatakowanej przez nich jednostki, po czym wracają na swoje miejsce. Nomadzi to jednostka bardzo mobilna, dodatkowo dysponująca umiejętnością pierwszego uderzenia. Na trzecim poziomie są Cyklopi pozyskiwani w Jaskini Cyklopów lub Ogrzy Magowie rodzący się w Forcie Ogrów. Cyklopi to najzwyczajniej w świecie najprzydatniejsza kreatura sił z pod znaku Mocy rzucają głazami zadając obrażania wszystkim jednostką znajdującym się w pobliżu miejsca ataku. Ogrzy Magowie posiadają czar Żądza Krwi. Czwarty poziom zezwala na wbudowanie Skalnego Gniazda, w którym lęgną się Ptaki Gromu lub Grani Behemotów lęgną się tu jak sama nazwa wskazuje Behemoty. Oba gatunki zasługują na uznanie. Budynki wspomagające to Arena, która dodaje +3 punkty do obrony i Jaskinia Walki dająca +3 punkty do ataku. Zamiast Gildii Magów dostajemy Barierę Antymagiczną, która daje bohaterowi 10% więcej odporności na wrogie zaklęcia.
Zobacz jak wygląda miasto Mocy wewnątrz.
Twierdza
Opisy wszystkich dostępnych budynków w Twierdzy, mieście Mocy.
Rada Wioski
|
Funkcja:
Daje 500 sztuk złota dziennie.
Wymagane budynki: |
Brak (ten budynek jest już standardowo wybudowany) |
Koszt budowy: |
|
Rada Miasta
|
Funkcja:
Daje 750 sztuk złota dziennie.
Wymagane budynki: |
Rada Wioski |
Koszt budowy: |
2500 złota, 10 j. drewna, 10 j. rudy |
|
Ratusz
|
Funkcja:
Daje 1000 sztuk złota dziennie.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: |
2500 złota, 10 j. drewna, 10 j. rudy, 5 kryształów, 5 klejnotów |
|
Fort
|
Funkcja:
Pozwala na wzniesienie murów 1 poziomu i budowę pierwszych budynków.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
5000 złota, 20 j. drewna, 20 j. rudy |
|
Cytadela
|
Funkcja:
Pozwala na budowę fosy i murów miejskich drugiego poziomu.
Wymagane budynki: |
Fort |
Koszt budowy: |
7500 złota, 10 j. drewna, 10 j. rudy |
|
Zamek
|
Funkcja:
Pozwala na zbudowanie twierdzy i murów miejskich 3 poziomu.
Wymagane budynki: |
Cytadela |
Koszt budowy: |
7500 złota, 10 j. drewna, 10 j. rudy |
|
Karczma
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować bohaterów.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
500 złota, 2 j. drewna |
|
Karawana
|
Funkcja:
Pozwalana wysyłanie jednostek i bohaterów w dalekie strony.
Wymagane budynki: |
Fort |
Koszt budowy: |
4000 złota, 10 j. drewna |
|
Stocznia
|
Funkcja:
Pozwala budować statki.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
2000 złota, 20 j. drewna |
|
Więzienie
|
Funkcja:
Pozwala przetrzymywać pojmanych bohaterów.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
Ten budynek jest już standardowo wybudowany |
|
Bariera Antymagiczna
|
Funkcja:
Podnosi o 10% odporność na magię.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
2000 złota, 10 j. drewna |
|
Arsenał
|
Funkcja:
Można w nim kupić artefakty i eliksiry.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
5000 złota, 12 j. drewna, 12 j. rudy |
|
Jaskinia Walki
|
Funkcja:
Dodaje 3 pkt do walki.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
1000 złota, 6 j. rudy |
|
Arena Honoru
|
Funkcja:
Dodaje 3 pkt do obrony.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
1000 złota, 6 j. rudy |
|
Zagrody
|
Funkcja:
Wzmacnia przyrost istot o 50%.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
15000 złota, 10 j. drewna, 30 j. rudy |
|
Festiwal Życia
|
Funkcja:
Podwaja przyrost istot i daje 3000 złota.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
Budynek specjalny |
|
Dom Wojowników
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować Berserków.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
1500 złota |
|
Stajnie Centaurów
|
Funkcja:
Pozwalają rekrutować Centaury.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
1500 złota |
|
Szczyt Harpii
|
Funkcja:
Pozwala
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
3000 złota, 6 j. drewna, 1 j. rudy |
|
Namioty Nomadów
|
Funkcja:
Pozwalają rekrutować Nomadów.
Wymagane budynki: |
Karawana |
Koszt budowy: |
3000 złota 6j. drewna |
|
Jaskinia Cyklopów
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować Cyklopów.
Wymagane budynki: |
WW |
Koszt budowy: |
KK |
|
Fort Ogrów
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować Ogrzych Magów.
Wymagane budynki: |
Brak |
Koszt budowy: |
6250 złota, 8 j. drewna, 8 j. rudy, 1 kryształ, 1 klejnot, 1 rtęć, 1
siarka, |
|
Grań Behemotów
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować Behemoty.
Wymagane budynki: |
Arena Honoru, Arsenał |
Koszt budowy: |
14000 złota, 6 j .drewna, 20 j, rudy, 24 kryształy |
|
Skalne Gniazdo
|
Funkcja:
Pozwala rekrutować Ptaki Gromu.
Wymagane budynki: |
Zamek |
Koszt budowy: |
14000 złota, 20 j. drewna, 6 kryształów, 6 j. siarki |
|
|