Magia Defensywna |
|
- Wybrany oddział atakuje wroga z największą możliwą dla niego skutecznością
- Koszt Mana: 5
- Poziom: 1
|
Błogosławieństwo |
|
- Chroni wybrany oddział zmniejszając obrażenia zadawane przez zaklęcia oparte na magii wody
- Koszt Mana: 5
- Poziom: 1
|
Ochrona Przed Wodą |
|
- Usuwa działanie wszystkich czarów pod których wpływem znajduje się własny oddział
- Koszt Mana: 5
- Poziom: 1
|
Rozproszenie |
|
- Usuwa działanie wszystkich negatywnych zaklęć oraz regeneruje cześć punktów życia wybranego oddziału
- Koszt Mana: 6
- Poziom: 1
|
Uleczenie |
|
- Zmniejsza skuteczność ataku wybranego oddziału
- Koszt Mana: 8
- Poziom: 2
|
Osłabienie |
|
- Usuwa normalną przeszkodę (drzewo, skałę, itd.) z pola bitwy zgodnie z wyborem rzucającego czar
- Koszt Mana: 6
- Poziom: 2
|
Usunięcie Przeszkody |
|
- Zwiększa morale wybranego oddziału
- Koszt Mana: 12
- Poziom: 3
|
Radość |
|
- Teleportuje własny oddział na wolne pole na polu bitwy
- Koszt Mana: 15
- Poziom: 3
|
Teleportacja |
|
- Połowa jednostek wybranego oddziału zapomina wykonywać atak na odległość (strzały)
- Koszt Mana: 12
- Poziom: 3
|
Zapomnienie |
|
- Klonuje dowolną jednostkę. Klon rozpływa się gdy zostanie zaatakowany. Klonuje stworzenia z poziomu 1 do 5
- Koszt Mana: 24
- Poziom: 4
|
Klonowanie |
|
- Zwiększa siłę ataku, siłę obrony oraz zwiększa szybkość wybranego oddziału
- Koszt Mana: 16
- Poziom: 4
|
Modlitwa |
|
- Pozwala na przywołanie żywiołaków wody. Żadne inne żywiołaki nie będą mogły być przywołane
- Koszt Mana: 25
- Poziom: 5
|
Przywołanie Żywiołaka |