Magia Defensywna |
|
- Zwiększa skuteczność obrony wybranego oddziału
- Koszt Mana: 5
- Poziom: 1
|
Kamienna Skóra |
|
- Zmniejsza szybkość (zasięg) wybranego oddziału wroga
- Koszt Mana: 6
- Poziom: 1
|
Spowolnienie |
|
- Osłania wybrany oddział redukując ilość ran, jakich mógłby on doznać podczas wali wręcz
- Koszt Mana: 5
- Poziom: 1
|
Tarcza |
|
- Zaklęcie tworzy losowo na polu bitwy cztery obszary pokryte ruchomymi piaskami. Obszary te widoczne są tylko dla gracza, który je utworzył i właściwych dal danego terenu oddziałów. Oddział, który wpadnie w ruchome piaski, nie może się poruszać do rozpoczęcia następnej kolejki
- Koszt Mana: 8
- Poziom: 2
|
Ruchome Pisaki |
|
- Chroni oddział przed zaklęciami niskich poziomów
- Koszt Mana: 15
- Poziom: 3
|
Antymagia |
|
- Chroni wybrany oddział zmniejszając obrażenia zadawane przez zaklęcia oparte na magii ziemi
- Koszt Mana: 12
- Poziom: 3
|
Ochrona Przed Ziemią |
|
- Ponownie ożywia zniszczone jednostki nieumarłych przywracając wybranemu oddziałowi pewną ilość życia
- Koszt Mana: 15
- Poziom: 3
|
Ożywienie |
|
- W miejscu wskazanym przez gracza tworzy małej wielkości pole siłowe na polu bitwy, nie pozwalając na przejście wrogim oddziałom
- Koszt Mana: 12
- Poziom: 3
|
Pole Siłowe |
|
- Uszkadza mury miasta w dwóch losowo wybranych miejscach
- Koszt Mana: 20
- Poziom: 3
|
Trzęsienie Ziemi |
|
- Zmniejsza morale wybranego oddziały wroga
- Koszt Mana: 16
- Poziom: 4
|
Przygnębienie |
|
- Wskrzesza jednostki z wybranego oddziału zwracając mu określoną ilość życia
- Koszt Mana: 20
- Poziom: 4
|
Wskrzeszenie |
|
- Pozwala na przyzwanie żywiołaków ziemi. Żadne inne żywiołaki nie będą mogły być przyzwane
- Koszt Mana: 25
- Poziom: 5
|
Przywołanie Żywiołaka |