Bohaterowie Cytadeli w Heroes III
♦ Opublikowany: 14.08.2010 o 01:06
♦ Czytany: 24085 razy
♦ Opracowany przez: Luk
Opis bohaterów z miasta Cytadela w Heroes of Might and Magic III

Bohaterowie kampanii


Adrienne
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, mistrzowska magia ognia.
Początkowe zaklęcie: Inferno.
Specjalizacja: Adrienne zaczyna z ekspercką magią ognia.
Biografia: Z ogromną żądzą władzy i matczyną opieką nad jej domem w Tatalii, Adrienne ryzykuje odrzucenie i nienawiść jej ludu aby spełnić swoje marzenia.


Władcy Bestii

Władcy bestii uznają zasadę "celu uświęcającego środki", więc nie stronią od zastraszania i używania siły. Co za tym idzie daleko im do magii. Lubią ubierać sie w skóry niebezpiecznych, bagiennych zwierząt.


Alkin
Początkowe umiejętności: Podstawowy płatnerz, podstawowy atak.
Specjalizacja: Alkin zwiększa atak i obronę wszystkich gorgon i demigorgon w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej piątego.
Biografia: Król Tralossk dał mu niegdyś armię z nadzieją, że Alkin polegnie i nie będzie musiał się już nim przejmować. Przeciwnie, został on wspaniałym dowódcą co do dzisiaj jest królowi wybitnie nie na rękę.


Broghild
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowe odkrywanie.
Specjalizacja: Broghild zwiększa atak i obronę wszystkich wywiern i wywiern królewskich w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej szóstego.
Biografia: Jego dziadek był pierwszym, który oswoił wywierny i używał ich do misji zwiadowczych. Wiedza ta została przekazana z dziadka na ojca, i z ojca na syna.


Bron
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowa wytrzymałość.
Specjalizacja: Bron zwiększa atak i obronę wszystkich bazyliszków i bazyliszków królewskich w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Bron posiada niespotykaną odporność na wzrok bazyliszka, co pozwoliło mu dowiedzieć sie o nich więcej, niż komukolwiek innemu się nawet nie śniło.


Drakon
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowe dowodzenie.
Specjalizacja: Drakon zwiększa atak i obronę wszystkich gnolli i maruderów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej pierwszego.
Biografia: Drakon był najlepszym wojownikiem w całej wiosce, potem w całym regionie. Jego ogromna charyzma (bynajmniej pośród gnolli) sprawia, że każdy jeden z jego rodzaju chce mu służyć.


Gerwulf
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowa artyleria.
Specjalizacja: Gerwulf zwiększa atak i obronę balisty w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Gerwulf jako pierwszy sprowadził balistę do Tatalji i wykorzystał ją przeciw jednemu z garnizonów barbarzyńców z całkiem przyzwoitym efektem. Od tamtego dnia jest specjalistą w tej dziedzinie.


Korbac
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowe znajdowanie drogi.
Specjalizacja: Korbac zwiększa atak i obronę ważek i smoczych ważek w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej trzeciego.
Biografia: Korbac jest znany ludziom Erathii jako "ten, co uratował uczonego Xanthor'a", jednak prawda jest taka, że udowodnił swoje męstwo już dziesiątki razy ale głównie w Tatalji.


Tazar
Początkowe umiejętności: Zaawansowany płatnerz.
Specjalizacja: Tazar otrzymuje 5% bonus do umiejętności płatnerz, na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Podczas jednej z wojen z barbarzyńcami, grupka wojska pod jego dowództwem, odpierała ataki pięciokrotnie większej armii przez ponad osiem dni. To mówi samo za siebie.


Wystan
Początkowe umiejętności: Podstawowe płatnerstwo, podstawowe łucznictwo.
Specjalizacja: Wystan zwiększa atak i obronę wszystkich jaszczuroludzi i reptilionów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej drugiego.
Biografia: Jest następny w kolejce do tronu. Będzie sie uczył od króla tak długo, aż nie uzna, iż czas go zabić i zająć jego tron.


Wiedźmy

 

Wiedźmy to adeptki magii czerpiące swoją moc z roślin, które znajdą na bagnach. Jest to dość czasochłonne, więc maja małe pojęcie o bitwach i wojnach. Mają szaty z mnóstwem kieszonek na kolejne składniki do ich mikstur.


Andra
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa inteligencja.
Specjalizacja: Andra otrzymuje +5%bonus do umiejętności inteligencja, na każdy poziom.
Biografia: Zanim król pozwolił jej na objęcie dowództwa nad własnym garnizonem, musiała odpowiedzieć na serię pytań, aby udowodnić, że człowiek jest godzien prowadzić Tatalijskie armie. Odpowiedziała prawidłowo na wszystkie pytania i król nie miał wyjścia.


Merist
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa nauka czarów.
Specjalizacja: Siła czaru kamienna skóra rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: : Miała być zwykłą uzdrowicielką swojej wioski, ale gdy odkryto, że dysponuje mocą znacznie przewyższającą potrzeby jej przyszłego zawodu, wcielono ją do służby Tatalji.


Mirlanda
Początkowe umiejętności: Zaawansowana mądrość.
Specjalizacja: Siła czaru osłąbienie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Mirlanda poświęcała za młodu dużo czasu na zabawę z czarną magią szybko dochodząc do wniosku, że prowadzi to tylko do samo destrukcji. Od tamtego czasu zawsze potrafi osiągnąć równowagę między dobrem a złem.


Rosic
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy mistycyzm.
Specjalizacja: Rosic otrzymuje 5% bonus do umiejętności mistycyzm na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Gdy była mała, zapadła na straszliwą gorączkę. Żaden z uczonych nie dawał jej szans na przeżycie. Nie tylko przeżyła, ale także twierdzi, że to właśnie długa śpiączka dała jej magiczne zdolności.


Styg
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowy talent magiczny.
Specjalizacja: Styg otrzymuje 5% bonus do umiejętności talent magiczny na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Jedenasta córka króla Tralossk'a. Zajęła się magią uznając, że nie ma szans na królewski tron z dziesięcioma kandydatkami przed sobą w kolejce.


Tiva
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowe sokole oko.
Specjalizacja: Tiva otrzymuje 5% bonus do umiejętności sokole oko na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Zdobyła wysoka rangę przywódczą wyzywając wszystkich oponentów na pojedynek w szybkości nauki. Okazała się nie mieć sobie równych.


Verdish
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa pierwsza pomoc.
Specjalizacja: Verdish otrzymuje 5% bonus do umiejętności pierwsza pomoc na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Verdish była bliska śmierci po ataku wojsk Lochu na Tatalię. Przeżyła tylko dzięki swoim wybitnym umiejętnościom w udzielaniu pierwszej pomocy.


Voy
Początkowe umiejętności: Podstawowa mądrość, podstawowa nawigacja.
Specjalizacja: Voy otrzymuje 5% bonus do umiejętności nawigacja na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Voy jest nazywana "Wietrzną wiedźmą". Kapitanowie statków częstą werbują ją, aby zapewnić sobie korzystne wiatry. Zdecydowanie woli słone, morskie powietrze od stęchłego, bagiennego smrodu.


Opracowanie: Luk

Pietrek
Najlepszy jest Wystan i Merist
28
Kwi
KILLER1990
Jak ktoś nie wiem to informujeże Mirlanda w Herosie czwórce jest w rasie przystań z tej rasy nie mam ulubionego bohatera
07
Cze
michalrytlewski
Wystan jest najlepszy
09
Sie
Zehir9921
Hmm..., hmm..., hmm...
Moje znienawidzone miasto? Hmm...
Wystan - raczej najlepszy przed wprowadzeniem WoGa.
Verdish - po WoG'u (namiot medyka działania wojenne = minimalizacja strat w armii).
14
Kwi
niedoceniony
Bohaterowie-gnolle przypominają mi bardziej kuzynów Myszki Miki, niż jednostki o wilczym pysku.
14
Cze
Alesdar
@niedoceniony: sorry, ale mówisz o gnollach jakbyś je pierwszy raz je widział. Czy raczej po prostu nie miałeś komu tego powiedzieć?
28
Mar
Falka93
Bo ogólnie gnolle nie mają mieć wilczych pysków tylko hienowate.
07
Maj




Włącz odtwarzacz
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.237.x.x
65.21.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 2 gości. (Razem: 2)