Bohaterowie Fortecy w Heroes III
♦ Opublikowany: 14.08.2010 o 01:09 ♦ Czytany: 25673 razy ♦ Opracowany przez: Luk
Opis bohaterów z miasta Forteca w Heroes of Might and Magic III Bohaterowie kampanii
Dracon |
| Początkowe umiejętności: | Zaawansowana mądrość. |
Początkowe zaklęcie: | Przyśpieszenie. |
Specjalizacja: | Za opłatą, może przeszkolić mnichów, kapłanów, magów i arcymagów na czarodziejów. |
Biografia: | Przez wielu uważany za geniusza. Jego największym marzeniem jest zostanie największym w historii pogromcą smoków. W przeciwieństwie do większości czarodziejów, nosi przy sobie wiele rodzajów broni. |
Alchemicy
Alchemicy są uzdolnieni w duchowej i chemicznej magii, wciąż pozostając niedoścignionymi w animacji golemów. Wymaga to dużego wysiłku fizycznego więc alchemicy nie stronią od nauk sztuki wojennej.
Fafner
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa nauka czarów, podstawowa odporność. |
Specjalizacja: | Fafner zwiększa atak i obronę wszystkich nag i skorpen w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej szóstego. |
Biografia: | Mówi się, że Fafner stał się dżinem 1000 lat temu znajdując magiczną lampę i życząc o potęgę dżinów. Życzenie zostało spełnione i od tego momentu Fafner służy władcom Bracady. |
Iona
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa nauka czarów, podstawowa inteligencja. |
Specjalizacja: | Iona zwiększa atak i obronę wszystkich dżinów i wielkich dżinów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej piątego. |
Biografia: | Iona już dawno temu udowodniła, że jest silniejsza niż większość jej podobnych ale jej wdzięk i osobowość pozwala na podwładnym na porzucenie strachu przed jej ogromną siłą. |
Josephine
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowy mistycyzm, podstawowy talent magiczny. |
Specjalizacja: | Josephine zwiększa atak i obronę wszystkich kamiennych i żelaznych golemów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej trzeciego. |
Biografia: | Josephine jako pierwsza ożywiła kamiennego golema. Proces ten był o wiele bardziej skomplikowany niż ożywiane gargulców, od których zaczynała. |
Neela
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowy talent magiczny, podstawowy płatnerz. |
Specjalizacja: | Neela otrzymuje 5% bonus do umiejętności płatnerz na każdy poziom. |
Biografia: | Neela jest jednym z najsilniejszych dżinów, potrafiąc wytrzymać niesamowite ilości bólu. W jakiś sposób potrafi tchnąć swą wytrzymałość w swoje wojsko. |
Piquedram
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowy mistycyzm, podstawowe odkrywanie. |
Specjalizacja: | Piquedram zwiększa atak i obronę wszystkich kamiennych i obsydianowych gargulców w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej drugiego. |
Biografia: | Piquedram poświęcił sporo czasu na studiowanie alchemii, eksperymentując z różnymi bezwartościowymi minerałami. Nie było więc zaskoczeniem, że pod wodzą Barcady, był w stanie znacznie poprawić jakość gargulców. |
Rissa
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowy mistycyzm, podstawowy atak. |
Specjalizacja: | Rissa wytwarza 1 dodatkową uncję rtęci dla królestwa, któremu służy. |
Biografia: | Rissa osiągnęła mistrzostwo w przetwarzaniu bezwartościowych, lekkich metali w rtęć. Gdy teraz prowadzi armie, spędza dużo czasu eksperymentując również z innymi materiałami. |
Thane
|
| Początkowe umiejętności: | Zaawansowana nauka czarów. |
Specjalizacja: | Thane zwiększa atak i obronę wszystkich dżinów i wielkich dżinów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej piątego. |
Biografia: | Na dobrą sprawę nikt nie zna jego przeszłości. Uczył alchemii w Bracada tak długo, że wydaje się, że jest tu od zawsze.
|
Torosar
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowy mistycyzm, podstawowa taktyka. |
Specjalizacja: | Torosar zwiększa atak i obronę każdej balisty w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego. |
Biografia: | Pierwotnie alchemik, jednak zawsze odczuwał wielki pociąg do walki i taktyk oblężeń zamków. Przedkłada literaturę wojenną i dzienniki bitew nad księgi do alchemii. |
Czarodzieje
Czarodzieje to oddani i nieugięci poszukiwacze mistycznej i magicznej wiedzy. Może nie są wybitnymi wojownikami ale nadrabiają to magią często właśnie dzięki niej przechylając szalę zwycięstwa na swoja stronę. Czarodzieje rzadko noszą jakiekolwiek zbroje w pełni ufając swojej wiedzy magicznej i obronnym zaklęciom.
Aine |
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowa nauka czarów. |
Specjalizacja: | Aine wytwarza dodatkowo 350 sztuk złota dla królestwa, któremu służy. |
Biografia: | Aine żyje w Bracadii dłużej niż ktokolwiek może pamiętać. Przez ten czas nagromadziła ogromny majątek ukryty gdzieś w nikomu nie znanym miejscu. Często swoje cele wspiera ogromnymi sumami pieniędzy niewątpliwie ze swojego skarbu. |
Astral
|
| Początkowe umiejętności: | Zaawansowana mądrość. |
Specjalizacja: | Siła czaru hipnoza rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar. |
Biografia: | Astral przybył do Erathii blisko 10 lat temu i bardzo szybo zaskarbił sobie uznanie i wstęp do gildii alchemików Bracady. Złośliwi mówią, że osiągnął tak szybki awans dzięki zaklęciu, nie umiejętnościom. |
Cyra
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowa dyplomacja. |
Specjalizacja: | Siła czaru Przyśpieszenie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar. |
Biografia: | Pierwotnie, Cyra zgłębiała arkany magii tylko po to, aby rzucać uroki na mężczyzn aby się w niej zakochiwali. W końcu porzuciła ten pomysł, wykorzystując swój talent w znacznie lepszy sposób. |
Daremyth
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowa inteligencja. |
Specjalizacja: | Siła czaru Fortuna rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar. |
Biografia: | Daremyth powinna już dawno nie żyć. Jej lekkomyślne podejście do życia wpędzało ją w nie lada tarapaty, jednak jakimś sposobem ze wszystkiego wychodziła bez zadrapania. |
Halon
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowy mistycyzm. |
Specjalizacja: | Halon otrzymuje 5% bonus do umiejętności mistycyzm na każdy poziom. |
Biografia: | Halon był respektowanym dowódcą w Enroth ale wkrótce znużyły go wojny i podboje więc postanowił wyruszyć w świat. Licząc na powiew świeżości zaciągnął się do wojsk Bracady. |
Serena
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowe sokole oko. |
Specjalizacja: | Serena otrzymuje 5% bonus do umiejętności sokole oko na każdy poziom. |
Biografia: | Jej pierwsze zaklęcie o mało jej nie zabiło. Skumulowała tyle magicznej energii, że aż czarodziej z sąsiedniego miasta się tym zaniepokoił. Szybko ją odszukał i przedstawił Gildii aby mogła rozpocząć naukę, i opanować swoją potęgę. |
Solmyr
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowy talent magiczny. |
Specjalizacja: | Siła czaru Łańcuch Błyskawic rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar. |
Biografia: | Solmyr był uwięziony w magicznej lampie przez ponad 1000 lat więc w porywie radości z uwolnienia, przysiągł wierność po wsze czasy panu który go uwolnił. Tym panem był nie kto inny jak Gavin Magnus- nieśmiertelny władca Bracady. |
Theodorus
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowa balistyka. |
Specjalizacja: | Theodorus zwiększa atak i obronę wszystkich magów i arcymagów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego. |
Biografia: | Theodorus jest bez wątpienia jednym z najlepszych czarodziei jacy kiedykolwiek chodzili po tej ziemi. Podróżni magowie, często podając się za pielgrzymów, próbują uszczknąć trochę z jego wiedzy. Jak dotąd bez skutku. |
Opracowanie: Luk
|