Bohaterowie Nekropolis w Heroes III
♦ Opublikowany: 14.08.2010 o 01:18
♦ Czytany: 29952 razy
♦ Opracowany przez: Luk
Opis bohaterów z miasta Nekropolis w Heroes of Might and Magic III

Bohaterowie kampanii


Sandro
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy talent magiczny.
Specjalizacja: Sandro otrzymuje 5% bonus do umiejętności talent magiczny na każdy poziom.
Biografia: Gdy Sandro w końcu skompletował wszystkie części Szaty Nieumarłego Króla i Zbroi Potępionego, wyruszył do Deyji. W obawie przed podbojowym zapędom swojego ucznia, Ethric ściągnął wszystkich wrogów Sandro z nadzieją, że to oni zażegnają niebezpieczeństwo z jego strony. Młody nekromanta nie ma innego wyjścia, jak przedrzeć się siłą do Deyji siłą i tam szukać sprzymierzeńców chętnych do podbojów.


Finneas
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy mistycyzm.
Specjalizacja: Siła czaru wskrzeszenie umarłych rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Finneas jest ambitnym, ale niezbyt bystrym nekromantą, który przyłączył się do Sandro. Ostatecznie jednak został koronowany na króla Deyji.


Lord Haart
Początkowe umiejętności: Zaawansowana nekromancja.
Specjalizacja: Czarni rycerze i rycerze śmierci otrzymują +5 do ataku, +5 do obrony i +10 do obrażeń.
Biografia: Wskrzeszony przez nekromantów, Lord Haart stał się dużo potężniejszym i groźniejszym wrogiem niż przedtem.


Rycerze śmierci to wojownicy wskrzeszeni jako lisze. Dzięki nowemu stanowi są bardziej otwarci na stronę magiczną nie porzucając zdobytych za życia zdolności. Noszą zardzewiałe i sfatygowane zbroje, w których zostali pochowani.


Charna
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa taktyka.
Specjalizacja: Charna zwiększa atak i obronę wszystkich zjaw i upiorów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej trzeciego.
Biografia: Charna została przeciągnięta na stronę śmierci pod pretekstem ogromnej mocy ciemności. Jej małe umiejętności magiczne nigdy nie pozwolą jej być prawdziwą nekromantką jednak nadrabia to zapałem w walce.


Clavius
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy atak.
Specjalizacja: Clavius dostarcza dodatkowo 350 sztuk złota królestwu, któremu służy.
Biografia: Jego rodzina należała do wyższych sfer dysponując ogromną ilością ziemi i posiadając polityczne wpływy. Jako najstarszy syn, Clavius został wysłany do wojska tak jak to się działo od pokoleń.


Galthran
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowe płatnerstwo.
Specjalizacja: Galthran zwiększa atak i obronę wszystkich szkieletów i kościeji w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej pierwszego.
Biografia: Na przestrzeni lat, Galthran wykształcił nowe metody wskrzeszania i dowodzenia szkieletami co zawsze daje mu przewagę w walce.


Isra
Początkowe umiejętności: Zaawansowana nekromancja.
Specjalizacja: Isra otrzymuje 5% bonus do umiejętności nekromancja na każdy zdobyty poziom.
Biografia: Może nie najlepiej posługuje się magią, ale jej armie zawsze mają przewagę liczebną nad wrogiem. Zawsze!


Moandor
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa nauka.
Specjalizacja: Moandor zwiększa atak i obronę wszystkich liczy i arcyliczy w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej piątego.
Biografia: Jego charyzma, ku zdziwieniu wielu osób, pozostała z nim i po śmierci, i po wskrzeszeniu. Pozwala to lepiej dowodzić liczami co daje dużą przewagę nad przeciwnikiem.


Straker
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa odporność.
Specjalizacja: Straker zwiększa atak i obronę wszystkich ożywieńców i zombie w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej drugiego.
Biografia: Straker chciał zostać nekromantą jednak szybko wyszło na jaw, że bliżej mu do miecza niż do magii. Służy teraz w armii Dayja z cichą nadzieja pozostania kiedyś prawdziwym nekromantą.


Tamika
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy atak.
Specjalizacja: Tamika zwiększa atak i obronę wszystkich upiornych jeźdźców i jeźdźców śmierci w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej szóstego.
Biografia: Jej wybitne umiejętności bojowe ustawiły ją wysoko w hierarchii wojsk Deyj’i. Poza tym odpowiada również, za trening konnicy nieumarłych.


Vokial
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa artyleria.
Specjalizacja: Vokial zwiększa atak i obronę wszystkich wampirów i wampirzych lordów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego.
Biografia: Cztery wieki temu, Vokial rządził własnym królestwem. Nie poradził sobie jednak z codzienna monotonią, więc powrócił do życia poszukiwacza przygód. Jest jednym z najstarszych wampirów.


Nekromanci

 

Nekromanci, to magowie skuszeni potęgą czarnej magii. Ceną za używanie tej mrocznej wiedzy, jest powolne uchodzenie z nich życia, aby ostatecznie przekształcić się w licza. Często noszą kolorowe szaty aby choć trochę przypominać ludzi.


Aislinn
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja podstawowa mądrość.
Specjalizacja: Siła czaru deszcz meteorytów rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Aisilinn zawsze doceniał potencjał ziemi spadającej z nieba. Niektórzy mówią nawet, że potrafi z niej wysysać energię życiową.


Nagash
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa inteligencja.
Specjalizacja: Nagash dostarcza dodatkowo 350 sztuk złota królestwu, któremu służy.
Biografia: Był potężnym magiem, zanim doznał wiecznego życia i stał się liczem. Posiada znaczny majątek ziemski, jednak jego większość leży na opuszczonych terenach Deyj’i.


Nimbus
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowe sokole oko.
Specjalizacja: Nimbus otrzymuje 5% bonus do umiejętności sokole oko na każdy poziom.
Biografia: Kiedy był mały miał małego pieska, który później zmarł ze starości. Nimbus odkrył, że poświęcając małego ptaszka czy inne stworzenie, jest w stanie przywrócić swojego zwierzaka do życia. Czynność te powtarzał za każdym razem, kiedy pies umierał. Nie wiedział, że już zaczął odkrywać arkany nekromancji.


Sandro
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy talent magiczny.
Specjalizacja: Sandro otrzymuje 5% bonus do umiejętności talent magiczny na każdy poziom.
Biografia: Sandro zaczął poznawać nekromancję pod okiem maga, później licza, Ethric’a. Sandro zwiedził cały Enroth i Erathię teraz, służąc Finneas’owi Vilmar’owi, przywódcy nekromantów w Deyj’i.


Septienna
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa nauka czarów.
Specjalizacja: Siła czaru pole śmierci rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Septienna cierpi na przypadłość nazywaną „trwonieniem magii”, gdyż pochłania z wrogów więcej energii niż wykorzystuje do wskrzeszania. Niektórzy mówią, że zatrzymuje tę energię dla siebie, dlatego nie wygląda na swój wiek.


Thant
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowy mistycyzm.
Specjalizacja: Siła czaru wskrzeszenie umarłych rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Nikt dokładnie nie wie jak długo żyje Thant. Mówią, że walczył w Erathii podczas Śnieżnych Wojen, ale padł ofiarą wampira podczas nocnego marszu przez Phynaxi’e.


Malekith
Początkowe umiejętności: Podstawowa nekromancja, podstawowa nauka.
Specjalizacja: Siła czaru kamienna skóra rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar.
Biografia: Xsi jest jedną z niewielu kobiet należących do grona nekromantów. Została wybrana z powodu wyjątkowej odporności na obrażenia fizyczne- przydatna umiejętność, która nie raz uratowała jej życie.


Vidomina
Początkowe umiejętności: Zaawansowana nekromancja.
Specjalizacja: Vidomina otrzymuje 5% bonus do umiejętności nekromancja na każdy poziom.
Biografia: Rokowała na wspaniałą alchemiczkę, jednak została wyrzucona z Bracady gdy odkryto, że używała swoich zdolności nie do ożywiania rzeczy martwych, ale do ożywiania rzeczy umarłych.


Opracowanie: Luk

Pietrek
Sandro bez dwóch zdań najlepszy bohater heroes 3
28
Kwi
KILLER1990
Zgodzę się z tobą Sandro de best
08
Cze
Ragazzi
Mi sie najbardziej podobają Sandro i Malekith
13
Cze
Lady Ninde
Zdecydowanie Vidomina.
25
Cze
ziommm
Lord Haart jest jak Nicolai w HoMM 5 na początku człowiek później umarł i stał sie nekromantą
22
Lip
michalrytlewski
Lord Haart i Nikolaj to kolejne podobieństwo H3 do H5
09
Sie
Zehir9921
Sandro jest najsilniejszym bohaterem z nekromantów, a z rycerzy śmierci brałbym Isrę, bo jest to kopia Vidominy pod wzgl. umiejek. Różnica między nimi jest tylko taka,że Isra będzie miała inne statystyki, a Vidomina inne, bo wojownik ma większy atak i obronę, a mag moc i wiedzę (nie biorąc pod uwagę artefaktów ma się rozumieć!) - to chyba logiczne, nie?
14
Kwi
Nekross
Czy tylko ja zauważyłem, iż Galthran BARDZO przypomina znanego ze starych filmów Nosferatu?
23
Maj




Włącz odtwarzacz
Chamber Of Judgement
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.237.x.x
65.21.x.x
213.180.x.x
52.167.x.x
96.46.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 5 gości. (Razem: 5)