Bohaterowie Twierdzy w Heroes III
♦ Opublikowany: 14.08.2010 o 01:21 ♦ Czytany: 20388 razy ♦ Opracowany przez: Luk
Opis bohaterów z miasta Twierdza w Heroes of Might and Magic III Bohaterowie kampanii
Kilgor
|
| Początkowe umiejętności: | Zaawansowany atak. |
Specjalizacja: | Kilgor dodaje +5 do ataku, +5 do obrony i +10 do obrażeń dla wszystkich behemotów i antycznych behemotów w swojej armii. |
Biografia: | Dzięki strąceniu swojego ojca z tronu swojego klanu, Kilgor zdobył należyty szacunek w Krewlod. Wielu uważa, że tylko on jest w stanie odnieść sukces w pokoleniowym Festiwalu Życia. |
Boragus
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowy atak, podstawowe dowodzenie. |
Specjalizacja: | Boragus zwiększa atak i obronę wszystkich ogrów i ogrzych szamanów w swojej armii na każdy poziom powyżej czwartego. |
Biografia: | Jego wybitne zdolności dowodzenia ogrami znacząco mu pomogły w jego dążeniu do władzy absolutnej. |
Crag Hack
|
| Początkowe umiejętności: | Zaawansowany atak. |
Specjalizacja: | Crag Hack otrzymuje 5% bonus do umiejętności atak na każdy zdobyty poziom. |
Biografia: | Zasłużony bohater w Enroth. Gdy znudziło mu się demonstrowanie siły w rodzinnych stronach, wyruszył do Erathii, sprawdzić swoje umiejętności w ogarniętym chaosem Królestwie. Po przybyciu, spotkał młodego czarodzieja Sandro, poszukującego czterech artefaktów. Obiecał w zamian złoto, bitwy i sławę. Crag nie mógł się oprzeć. |
Yog
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowy atak, podstawowa balistyka. |
Specjalizacja: | Yog zwiększa atak i obronę cyklopów i cyklopich królów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej szóstego. |
Biografia: | Yog spędził dużo czasu studiując z magami z Bracady. Bardzo często większy pociąg odczuwał do ksiąg wojennych niż magicznych. Książę Krewlod zaoferował mu służbę w jego armii gdzie mógł powiązać wiedzę magiczną z wojną. Pomimo sprzeciwu mistrzów Bracady, Yog wyrusza do Krewlod. Po przybyciu musi przejść test, jeśli chce w ogóle pomarzyć o spotkaniu z księciem Boragusem. Gdy mu sie to udaje poddany jest kolejnej próbie. Musi rozproszyć części potężnego artefaktu: Miecza Anielskiego Przymierza. |
Barbarzyńcy
Barbarzyńcy są średnio zainteresowani w umiejętnościach niezawierających w sobie słów miecz, topór, siła. Mają naturalny talent do walki, z czymś innym idzie im znacznie gorzej. Dzierżą oni ogromne oręża i noszą lekkie zbroje bądź nie nosza ich wcale aby nie krępować ruchów.
Crag Hack
|
| Początkowe umiejętności: | Zaawansowany atak. |
Specjalizacja: | Crag Hack otrzymuje 5% bonus do umiejętności atak na każdy zdobyty poziom. |
Biografia: | Zasłużony bohater w Enroth. Gdy znudziło mu się demonstrowanie siły w rodzinnych stronach, wyruszył do Erathii, sprawdzić swoje umiejętności w ogarniętym chaosem Królestwie. |
Gretchin
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowy atak, podstawowe znajdowanie drogi. |
Specjalizacja: | Gretchin zwiększa atak i obronę wszystkich goblinów i hobgoblinów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej pierwszego. |
Biografia: | Jest nie tylko doskonała przywódczynią. Każdy kto jej służy powie Ci to samo- jest jak druga matka, która zawsze się Tobą zajmie. |
Gurnisson
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowy atak, podstawowa artyleria. |
Specjalizacja: | Gurnisson zwiększa atak i obronę balisty w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego. |
Biografia: | Goblin na wysokim stanowisku jest równie niepowtarzalny co umiejętność Gurnisson’a w posługiwaniu się balistą. Dzięki temu talentowi szybko znalazł się wysoko na liście bohaterów do wynajęcia. |
Jabarkas
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowy atak, podstawowe łucznictwo. |
Specjalizacja: | Jabarkas zwiększa atak i obronę ogrów i ogrzych szamanów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego. |
Biografia: | Jako najstarszy syn księcia Boragus’a wiedział, że pewnego dnia będzie rządził Krewlod. Równie doskonale zdaje sobie sprawę, że najlepszą drogą do celu, jest podbój. |
Krellion
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowy atak, podstawowa odporność. |
Specjalizacja: | Krellion zwiększa atak i obronę ogrów i ogrzych szamanów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego. |
Biografia: | Pierwotnie służyła jako łowczyni głów. Później okazała się świetną przywódczynią, zdolną poderwać zastępy wojsk, zwłaszcza ogrzych. |
Shiva
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowy atak, podstawowe odkrywanie. |
Specjalizacja: | Shiva zwiększa atak i obronę roków i ptaków gromu w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej piątego. |
Biografia: | Shiva jest najmłodszą spośród sześciu córek cyrkowego poskramiacza zwierząt. Niezadowolona z rodzinnego biznesu wyruszyła do Krewlod i została najemniczką. |
Tyraxor
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowy atak, podstawowa taktyka. |
Specjalizacja: | Tyraxor zwiększa atak i obronę wilczych jeźdźców i wilczych rycerzy w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej drugiego. |
Biografia: | Tyraxor był kapitanem wilczych jeźdźców jeszcze przed wstąpieniem do armii. Wyczucie zasadzki przygotowanej przez Tatalian skłoniło go, do wykorzystania umiejętności i zmysłów zawodowo. |
Yog
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowy atak, podstawowa balistyka. |
Specjalizacja: | Yog zwiększa atak i obronę cyklopów i cyklopich królów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej szóstego. |
Biografia: | Yog spędził dużo czasu studiując z magami z Bracady. Bardzo często większy pociąg odczuwał do ksiąg wojennych niż magicznych. Książę Krewlod zaoferował mu służbę w jego armii gdzie mógł powiązać wiedzę magiczną z wojną. |
Magowie bitewni
Ci magowie to wojownicy z pewnym pojęciem o magii. Podczas treningu magicznego oczywiście nie zaniedbują doskonalenia się w walce. Często noszą trofea po pokonanych przeciwnikach, z których czerpią dodatkową moc.
Dessa |
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowa logistyka. |
Specjalizacja: | Dessa otrzymuje 5% bonus do umiejętności logistyka na każdy poziom. |
Biografia: | Piętnaście lat temu, jego cała wioska była zmieciona z powierzchni ziemi za sprawą ludzkich maruderów. Był jednym z sześciu dzieci które przetrwały. Od tamtej pory poprzysiągł zemstę na ludziach za ich zbrodnie. |
Gird
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowy talent magiczny. |
Specjalizacja: | Gird otrzymuje 5% bonus do umiejętności talent magiczny na każdy poziom. |
Biografia: | Grid nauczyła się większości od szamana jej wioski. Prawdopodobnie zajęłaby jego miejsce ale została zabrana z wioski podczas poszukiwań dzieci o magicznych zdolnościach. |
Gundula
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowy atak. |
Specjalizacja: | Gundula otrzymuje 5% bonus do umiejętności atak na każdy poziom. |
Biografia: | Osierocona za młodu, wychowana przez księcia Boragus’a. Kiedy dowiedziała się prawdy o jej prawdziwym ojcu wstąpiła do armii licząc na honorową śmierć na polu bitwy. Jak na razie to się nie stało ale za to stała się wzbudzającą strach przywódczynią. |
Oris
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowe sokole oko. |
Specjalizacja: | Oris otrzymuje 5% bonus do umiejętności sokole oko na każdy poziom. |
Biografia: | Początkowo nie rokowała na maga ale umiejętność nauki czarów tylko patrząc na ich rzucanie, skutecznie wypełniły braki w nauce. |
Saurug
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowa odporność. |
Specjalizacja: | Saurug, dziennie wytwarza dodatkowo 1 sztukę klejnotów dla królestwa, któremu służy. |
Biografia: | Mówi się, że Saurug studiowała kiedyś arkany alchemii aby zostać obłowić się w bogactwie. Pomimo niepowodzenia, jej magiczne zaplecze uczyniło z niej wartościową osobę wśród armii Krewlod.
|
Terek
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowa taktyka. |
Specjalizacja: | Siła czaru przyśpieszenie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar. |
Biografia: | Terek spędził kilka lat w „Cyrku Słońca”, wyzywając ludzi na pojedynki w rzucaniu głazami. Pewnego dnia przegrał, za co wyrzucono go z cyrku jednak nie był to jego koniec. Człowiek, który go pokonał, zwerbował go do armii Krewlod’u. |
Vey
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowy atak, podstawowa balistyka. |
Specjalizacja: | Vey zwiększa atak i obronę ogrów i ogrzych szamanów w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej czwartego. |
Biografia: | Vey, jako szaman ogrów, wielokrotnie dowiódł swojego kunsztu i umiejętności na polu bitwy. Jeśli książęca linia zostałaby przerwana, Vey byłby pierwszym kandydatem do tronu Krewlod. |
Zubin
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowa artyleria. |
Specjalizacja: | Siła czaru precyzja rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar. |
Biografia: | Zubin był przywódcą jednego z plemion, które walczyło z księciem Boragus’em. Kiedy nareszcie zapanował pokój, zaoferowano mu stanowisko dowódcze w armii Krewlod’u. |
Opracowanie: Luk
|