Bohaterowie Zamku w Heroes III
♦ Opublikowany: 14.08.2010 o 01:26 ♦ Czytany: 24312 razy ♦ Opracowany przez: Luk
Opis bohaterów z miasta Zamek w Heroes of Might and Magic III Bohaterowie kampanii
Królowa Katarzyna Żelazna Pięść
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowe dowodzenie, podstawowy atak. |
Specjalizacja: | Wszyscy miecznicy i krzyżowcy w armii bohatera otrzymują bonus do ataku i obrony na każdy zdobyty poziom doświadczenia powyżej czwartego. |
Biografia: | Jako obecnie panująca królowa, Katarzyna Żelazna Pięść próbuje odtworzyć granice Erathii i przywrócić pokój, który jej ojciec tak długo i pieczołowicie budował. Niestety jej poparcie wciąż maleje, głównie z powodu wyczerpania jej i podwładnych nieustająca wojną. |
Król Roland Żelazna Pięść
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowe dowodzenie, podstawowe płatnerstwo. |
Specjalizacja: | Wszyscy miecznicy i krzyżowcy w armii bohatera otrzymują bonus do ataku i obrony na każdy zdobyty poziom doświadczenia powyżej czwartego. |
Biografia: | Ostatnio uwolniony z niewoli Kreegan'ów, Król Roland służy pod swoją żoną jako generał Armii Erathii. Gdy woja się skończy będą musieli zadecydować kto ostatecznie obejmie tron. |
Generał Kendal
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowe dowodzenie, podstawowe finanse. |
Specjalizacja: | Wszystkie stworzenia pod jego dowództwem otrzymują +2 do szybkości. |
Biografia: | Objął tron po morderstwie Króla Gryfie Serce do czasu znalezienia odpowiedniego następcy. Wszyscy zapamiętają go, jako jedynego władcę Erathii, który dopuścił do zajęcia miasta Steadwick. |
Sir Christian
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowe dowodzenie, podstawowa artyleria. |
Specjalizacja: | Christian podwyższa atak i obronę balisty z każdym zdobytym poziomem powyżej czwartego. |
Biografia: | Sir Christian był bardziej podróżnikiem niż rycerzem, przemierzając Enroth wzdłuż i wszerz przed zaciągnięciem się do armii Erathii. Dzięki obeznaniu terenu i wyobraźni jego taktyka na polu bitwy budzi postrach na całym świecie. |
Rycerze
Odważni i dumni wojownicy walczący w imię dobra i sprawiedliwości. W swojej misji przedkładają siłę miecza nad magiczne umiejętności dlatego prawie nigdy nie rozstają się ze swoją zbroją i orężem.
Edric
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowe dowodzenie, podstawowe płatnerstwo. |
Specjalizacja: | Wszystkie gryfy i gryfy królewskie w armii bohatera otrzymują bonus do ataku i obrony na każdy zdobyty poziom doświadczenia powyżej trzeciego. |
Biografia: | Ojciec Edric’a był pierwszym człowiekiem w Erathii, który udomowił i wytrenował dzikiego gryfa. Teraz, Edric kontynuuje i dziedzictwo ojca zakładając największą w Erathii wylęgarnię tych stworzeń, głównie na potrzeby wojskowe. |
Lord Haart
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowe dowodzenie, podstawowe finanse. |
Specjalizacja: | Lord Haart otrzymuje bonus +5% na poziom, do jego umiejętności finanse. |
Biografia: | Niektórzy mówią, że jego wyjazd z Enroth był spowodowany powiązaniami z kultem nekromancji, niemniej jednak jego postawa wobec korony Erathii zawsze była wzorowa. |
Orrin
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowe dowodzenie, podstawowe łucznictwo. |
Specjalizacja: | Orrin otrzymuje 5% bonus dla umiejętności łucznictwo na każdy zdobyty poziom. |
Biografia: | Orrin podczas swojej wczesnej służby trenował u jednego z najlepszych taktyków od oblężeń w Erathii. Łucznicy pod jego dowództwem szybko uczą się celnie trafiać, nawet w cele schowane za przeszkodami. |
Sir Christian
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowe dowodzenie, podstawowa artyleria. |
Specjalizacja: | Christian podwyższa atak i obronę balisty z każdym zdobytym poziomem powyżej czwartego. |
Biografia: | Sir Christian był bardziej podróżnikiem niż rycerzem, przemierzając Enroth wzdłuż i wszerz przed zaciągnięciem się do armii Erathii. Dzięki obeznaniu terenu i wyobraźni jego taktyka na polu bitwy budzi postrach na całym świecie. |
Sorsha
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowe dowodzenie, podstawowa obrona. |
Specjalizacja: | Sorsha zwiększa atak i obronę każdego miecznika i krzyżowca w swojej armii z każdym zdobytym poziomem powyżej czwartego. |
Biografia: | Idąc w ślad za królową Katarzyną, Sorsha wstąpiła do armii Erathii, szybko udowadniając mistrzostwo fechtunku. Po raz pierwszy dowodziła wojskiem krótko po przybyciu Kreegan’ów do Erathii. |
Sylvia
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowe dowodzenie, podstawowa nawigacja. |
Specjalizacja: | Sylvia otrzymuje 5% bonus dla umiejętności nawigacja na każdy zdobyty poziom. |
Biografia: | Sylvia spędziła kilka lat jako pirat zanim stwierdziła, że to zajęcie nie dla niej. Postanowiła zacząć nowe życie w armii Erathii. Teraz patroluje wybrzeża i walczy z piratami, z którymi niegdyś żeglowała. |
Tyris
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowe dowodzenie, podstawowa taktyka. |
Specjalizacja: | Tyris zwiększa atak i obronę każdego kawalerzysty i czempiona w jej armii z każdym poziomem powyżej szóstego. |
Biografia: | Tyris szybko wspięła się na stanowisko dowodzenia kawalerzystów Erathii. Osiągnęła to nie tylko dzięki talentowi do jazdy konnej ale również szóstemu zmysłowi do walk z udziałem kawalerii. Nigdy nie przegrała pojedynku na kopie. |
Valeska
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowe dowodzenie, podstawowe łucznictwo. |
Specjalizacja: | Valeska zwiększa atak i obronę wszystkich łuczników i kuszników w swojej armii na każdy zdobyty poziom powyżej drugiego. |
Biografia: | Valeska jest znana z mistrzostwa w strzelaniu kiedy tylko wstąpiła do armii Erathii. Teraz nie tylko dowodzi własnym oddziałem, ale również osobiście ćwiczy kuszników czyniąc ich jeszcze bardziej morderczymi. |
Sir Mullich
|
| Początkowe umiejętności: | Zaawansowane dowodzenie. |
Specjalizacja: | Wszystkie stworzenia w armii bohatera otrzymują +2 do szybkości. |
Biografia: | Sir Mullich jest z natury bardzo spokojny i opanowany. Pomimo swojego stoickiego nastawienia, znany jest z błyskotliwych i niespodziewanych szturmów przynoszących mu wiele druzgocących zwycięstw. |
Klerycy
Klerycy to siły uderzeniowe świętych zakonów. Posiadają ogromną wiedzę zarówno w arkanach magii jak i w sztuce fechtunku.
Adela |
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowa dyplomacja. |
Specjalizacja: | Siła czaru błogosławieństwo rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar. |
Biografia: | Adela używała swoich umiejętności głównie podczas bitew. Kiedy nie mogła przekonać dowódcy do ominięcia starcia, przygotowywała błogosławieństwa dla wojsk. Jest głównodowodzącą w garnizonie Whitestone. |
Adelaide
|
| Początkowe umiejętności: | Zaawansowana mądrość. |
Specjalizacja: | Siła czaru krąg mrozu rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar. |
Biografia: | Sztorm na morzu wyrzucił Adalaide na brzeg Vori, domu śnieżnych elfów. Trenowała z nimi około 20 lat a gdy w końcu wróciła do Erathii, okazało się, że nie minął nawet jeden dzień. |
Caitlin
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa wiedza, podstawowa inteligencja. |
Specjalizacja: | Jej obecność pozwala królestwu na otrzymywanie dodatkowych 350 sztuk złota dziennie. |
Biografia: | Przed objęciem dowodzenia była uważana za opętaną. Pomimo tych doniesień jej zasługi dla kościoła były niedoścignione. |
Cuthbert
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowe finanse. |
Specjalizacja: | Siła czaru osłabienie rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar. |
Biografia: | W czasach młodości bawił się czarną magią. Gdy jego żona umarła od zaklęcia, które wymknęło się spod kontroli postanowił zmienić się na lepsze i służyć Erathii, jednak jego wiedza o czarnej magii, wciąż dawała mu niezwykłą przewagę. |
Ingham
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowy mistycyzm. |
Specjalizacja: | Ingham zwiększa atak i obronę każdego mnicha i kapłana w jego armii z każdym poziomem powyżej piątego. |
Biografia: | Ingham prowadził skromny klasztor przed atakiem Kreegan’ów. On i jego mnisi zostali szybko przyłączeni do wojsk Erathii pod wezwaniem obrony królestwa. |
Loynis
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowa nauka. |
Specjalizacja: | Siła czaru modlitwa rośnie wraz z różnicą między poziomem bohatera a jednostki, na którą rzucany jest czar. |
Biografia: | Loynis zawsze wierzył w wyższość magii i modlitwy nad brutalna siłą. Stosował tę taktykę z dużym powodzeniem szybko zyskując miano „niekonwencjonalnego” dowódcy. |
Rion
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowa pierwsza pomoc. |
Specjalizacja: | Rion otrzymuje 5% bonus do umiejętności pierwsza pomoc na każdy zdobyty poziom. |
Biografia: | Rion pracował jako medyk w Siłach zbrojnych Erathii. Swoich zdolności przywódczych dowiódł podczas jeden z potyczek z Kreegan’ami. Kiedy dowódca został zabity, Rion zdołał powstrzymać natarcie nieprzyjaciela do czasu przybycia posiłków. |
Sanya
|
| Początkowe umiejętności: | Podstawowa mądrość, podstawowy sokoli wzrok |
Specjalizacja: | Sanya otrzymuje 5% bonus do umiejętności sokoli wzrok na każdy zdobyty poziom. |
Biografia: | Sanya zawsze szybko się uczyła. Przewyższała wiedzą wszystkich studentów, później również i akolitów w zakonie. Potrafiła nauczyć się zaklęcia po prostu patrząc jak ktoś inny je rzuca. |
Opracowanie: Luk
|