Bronie i czary w Dark Messiah
♦ Opublikowany: 30.08.2010 o 22:11 ♦ Czytany: 15432 razy ♦ Opracowany przez: Oliwsen
Dark Messiah - Bronie i czary
Lista niektórych broni i czarów występujących w grze Dark Messiah. Więcej z nich można zobaczyć w samej grze.
Długi Miecz |
|
Długi Miecz jest podstawową bronią strażników Stoneheim. |
Jedwabny Miecz Nagi |
|
Ostro wykończone ostrze Jedwabnego Miecza Nagi daje dużą szansę na zadanie podwójnych obrażeń w czasie ataku. |
Tasak |
|
Tasak jest prostą, acz ciężką i potężną bronią. Jest faworyzowana przez orcze hordy ze wschodu, które niezwykle cenią trwałość i solidność ostrza. |
Pożeracz Dusz |
|
Nekromanci potrafią łapać dusze wrogich nieboszczyków do tworzenia Ghouli. Mogą je również związać z dowolnym artefaktem lub bronią. Pożeracze Dusz są tworzone właśnie na ten cel - dusze umarłych, będąc uwięzionymi w takiej broni służą pod każdym względem swojemu panu, który posiada owy miecz. |
Zatrute Sztylety |
|
Zatrute Sztylety zwane potocznie "Smoczymi Sztyletami" są starożytnym artefaktem pochodzącym z cywilizacji Shantiri rządzoncęj niegdyś ziemiami Heresh. |
Sztylety Burzy |
|
Sztylety Burzy są pod wpływem energii elektrycznej, która zadaje dodatkowe obrażenia w czasie ataku. |
Drewniana Laska |
|
Drewniana Laska jest bronią, która raczej potrafi skutecznie ogłuszyć przeciwnika niż go zabić. Idealna, jeśli jest się w tłumie. |
Laska Bitewna |
|
Laska Bitewna nie ma co prawda żadnych szczególnych właściwości, gdyż została stworzona do bezpośredniej walki wręcz. |
Laska Odwracania Zaklęć |
|
Laska Odwracania Zaklęć może uchronić swojego właściciela przed zaklęciem rzuconym na niego i obrócić je na rzucającego. |
Łuk |
|
Łuk jest podstawową bronią do ataku na odległość. |
Łuk z Liną |
|
Lina obwiązana dookoła Łuku chroni go przed uszkodzeniem. Owa Lina jest również przydatna jeśli chodzi o spinaczkę itd. |
Maczuga |
|
Wiele Goblinów uwielbia tą broń, nie wiadomo jednak dlaczego. |
Tarcza Goblina |
|
Zwykła, podstawowa tarcza. |
Strzała Ognia |
Wystrzela ognisty pocisk przypominający strzałę, bezpośrednio do wroga. Czar jest niezwykle użyteczny w przypadku dużej ilości wrogów.
Moc Adrenaliny:
Pozwala rzucić serię Ognistych Strzał, zadając większe obrażenia.
|
Ognista Pułapka |
Pozwala wyczarować ogniste pułapki, które wybuchają gdy wróg na nie wejdzie. Czar jest niezykle popularny wśród magów, ale też i wśród zabójców.
Moc Adrenaliny:
Ognista pułapka zadaje więcej śmiercionośnych obrażeń. |
Kula Ognia |
Wystrzeliwuje kulę ognia, która zadaje spore obrażenia nawet dużej liczbie wrogów. Punkty many w czasie rzucenia tego zaklęcia nie tracą zbytnio swoich ilości.
Moc Adrenaliny:
Zwiększa zasięg kuli ognia i ilość obrażeń jakie zadaje. |
Inferno |
Tworzy ogromne płomienie, które niszczą wszystko w swoim zasięgu. Rzucający owe zaklęcie kontroluje ogień swoimi palcami.
Moc Adrenaliny:
Czar zwiększa znacznie swój zasięg i obrażenia. |
Duchowa Tarcza |
Tworzy niewidzialną tarczę dookoła rzucającego czar. Wszystkie magiczne ataki ofensywne i klątwy zostaną odparte i zwrócone przeciwko ich właścicielom.
Moc Adrenaliny:
Brak. |
Mroczna Wizja |
Pozwala wypatrzeć magiczne właściwości przedmiotów, oraz widzieć w ciemnościach.
Moc Adrenaliny:
Brak. |
Zamrożenie |
Zamraża jednostkę, uniemożliwiając jej wykoanie wszekich akcji. Tworzy również na dowolnym fragmencie terenu śliskie podłoże.
Moc Adrenaliny:
Jednostka jest solidnie zamrożona; wyjątkowe ataki są w stanie zadać jej obrażenia. |
Urok |
Hipnotyzuje dowolną wrogą jednostkę i czyni ją marionetką rzucającego czar oraz sojusznikiem. Nie wszystkie jednostki mogą jednak zostać zahipnotyzowane.
Moc Adrenaliny:
Brak. |
Telekineza |
Pozwala unieść w powietrze dowolne przedmioty. Czar jest niezwykle przydatny w przypadku uruchamiania na odległość wielu mechanizmów.
Moc Adrenaliny:
Czar pozwala podnieść i rzucić wszystkie stworzenia przypominające człowieka, jednak nim nie będące (Orki, Gobliny itd). |
Uleczenie |
Tworzy wokół czarującego materię, która leczy jego wszystkie możliwe rany.
Moc Adrenaliny:
Brak. |
Piorun |
Tworzy piorun, który może odbić się od pobliskich ścian i porazić nieopodal stojących wrogów.
Moc Adrenaliny:
Tworzy łańcuch piorunów, rażąc w ten sposób więcej wrogich jednostek. |
Osłabienie |
Zmniejsza siłę i atak wrogiej jednostki powodując, że zadaje ona mniej obrażeń niż zwykle.
Moc Adrenaliny:
Pozwala osłabić większą ilość wrogów. |
Źródło: http://darkmessiahgame.uk.ubi.com
|