Kampania: "Nieroztropny kaprys"
Misja 1: Zagubiony na morzu
Christian zostaje sprzymierzeńcem tubylców.
CEL: Aby wygrać, trzeba wybudować Kapitol w mieście na południowo - wschodnim cyplu wyspy. Nie możemy stracić Christiana - może on maksymalnie osiągnąć 8 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.
OPIS: Statek Sir Christiana rozbił się na nieznanej wyspie podczas sztormu. Przyjaźnie nastawieni tubylcy zaoferowali mu pomoc w zamian za rozbudowanie ich stolicy.
WSKAZÓWKA: Musimy rozbudować miasto Sandflash. Zadanie będą uprzykrzać nam przeciwnicy z północy.
Kampania: "Nieroztropny kaprys"
Misja 2: Ich część umowy
Czasem trzeba zaufać przeciwnikowi...
CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać wrogów. Nie możemy stracić Christiana - może on maksymalnie osiągnąć 16 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.
OPIS: Sir Christian pomógł tubylcom lecz oni zapomnieli o umowie i... zaczęli długie, wielodniowe libacje na cześć herosa. Pewnego dnia, Christian udał się do tawerny. Spotkał tam byłych wrogów z którymi zawarł układ... on odzyska ich ziemie a oni pomogą mu wrócić do domu.
WSKAZÓWKA: Akcja rozgrywa się na tej samej wysepce, jak w poprzedniej misji. Musimy jak najszybciej przedostać się do Sandflash. Tubylcy będą się do nas przyłączać - pamiętajmy o ich pomocy..
Kampania: "Nieroztropny kaprys"
Misja 3: Wśród piratów
Christian znajduje się wśród piratów.
CEL: Aby wygrać, trzeba pokonać wrogów. Nie możemy stracić Christiana - może on maksymalnie osiągnąć 24 poziom. Jego zaklęcia, umiejętności przejdą do następnego scenariusza.
OPIS: Sir Christian był pewny, że w końcu dotrze do domu. Niestety, jego statek znalazł się na... wyspie pełnej piratów.
WSKAZÓWKA: Zaczynamy na średniej wysepce. wokół nas są jeszcze 3 - na nich znajdują się wrogowie. Na naszej wysepce znajduje się fioletowy namiot klucznika, na południowo - wschodniej jasnoniebieski. Warto ich odwiedzić. W podziemiach znajduje się jeszcze jeden gracz - zielony. Musimy na niego uważać, ponieważ... jest w podziemiach i pewnie będzie nam robił jakieś przykre niespodzianki.
Kampania: "Nieroztropny kaprys"
Misja 4: Śpiesz się i czekaj
Christian musi bronić wyspę.
CEL: Aby wygrać, trzeba przeżyć przez 4 miesiące. Nie możemy stracić Christiana.
OPIS: Sir Christian musi ochronić wyspę przed regańskimi piratami - Królowa Katarzyna przybędzie na nią za 4 miesiące!
WSKAZÓWKA: Wokół aż się roi od wrogów. Trzeba się sporo napocić aby przetrwać ich ataki. My znajdujemy się w centrum mapy a wokół nas wrogowie na sąsiednich wyspach. Powodzenia!
Gratulacje dzielny herosie. Przeszedłeś właśnie kampanię "Ostrza Armageddonu" a co najważniejsze - nie zawiodłeś Królowej!
Autorka: Laxx (Lady_Biara)