Gatunki gry: strategiczna, turowa
Wydawca polski: Cenega Poland
Wydawca oryginalny: Ubisoft
Data wydania polskiego: 1 sierpnia 2006
Cztery niezależne kampanie do Heroes of Might and Magic III - nareszcie w jednym pakiecie! Rzuć się w wir walki w czterech przygodach, które nie wymagają posiadania oryginalnej wersji HOMMIII do działania.
Władcy Żywiołów:
Po dziesięciu tysiącach lat władcy żywiołów strząsnęli kajdany i ruszyli do wojny, która zachwieje istnieniem świata śmiertelników. Tylko Tarnum, jeśli przezwycięży wstręt do magii, może nauczyć się odpowiednich zaklęć, zbudować wir żywiołów i powstrzymać nadciągający chaos. Aby stworzyć armię zdolną sprostać temu zadaniu, musi przemierzyć pola ognia i magicznych chmur, błyszczące stawy i gołoborza, podbijając wszystkie wymiary żywiołów.
Szarża Smoków:
Nawet połączone armie elfów z leśnych bastionów nie powstrzymają natarcia czarnych, czerwonych, rdzawych, kryształowych i błękitnych smoków prowadzonego przez smoczą królową, Mutare. Wiedząc o tym, elfy wycofały się w leśne ostępy i magiczne pustkowia. Teraz już tylko Nieśmiertelny Bohater, Tarnum, może uchronić świat przed chciwymi szponami krwiożerczej władczyni.