Jednostki Barbarzyńcy w Heroes II
♦ Opublikowany: 05.07.2010 o 20:03
♦ Czytany: 35219 razy
♦ Opracowany przez: --
Opis jednostek Barbarzyńcy w Heroes of Might and Magic II

Goblin
Wylęgarnia: Chata (Hut)
Atak: 3 Obrona: 1 Obrażenia: 1-2
Punkty Życia: 3 Szybkość: Średnia
Przyrost:20/tydzień Poziom jednostki: 1
Koszt: 30 złota
Duży przyrost powoduje, że jednostka szybko tworzy sporą grupę.



Ork
Wylęgarnia: Dom z Patyków (Stick Hut)
Atak: 3 Obrona: 4 Obrażenia: 2-3
Punkty Życia: 10 Strzały: 8 Szybkość: Bardzo Niska
Przyrost:10/tydzień Poziom jednostki: 2
Koszt: 140 złota
Brak szczególnych cech.



Ork Wojownik
Wylęgarnia: Ulepszony Dom z Patyków (Upg. Stick Hut)
Atak: 3 Obrona: 4 Obrażenia: 3-4
Punkty Życia: 15 Strzały: 16 Szybkość: Niska
Przyrost:10/tydzień Poziom jednostki: 2
Koszt: 175 złota
Brak szczególnych cech.



Wilk
Wylęgarnia: Legowisko (Den)
Atak: 6 Obrona: 2 Obrażenia: 3-5
Punkty Życia: 20 Szybkość: Bardzo Duża
Przyrost:7/tydzień Poziom jednostki: 3
Koszt: 200 złota
Atakuje dwa razy.



Ogr
Wylęgarnia: Lepianka (Adobe)
Atak: 9 Obrona: 5 Obrażenia: 4-6
Punkty Życia: 40 Szybkość: Bardzo Niska
Przyrost:6/tydzień Poziom jednostki: 4
Koszt: 300 złota
Bardzo mocna jednostka walcząca wręcz.



Wielki Ogr
Wylęgarnia: Lepianka (Upg. Adobe)
Atak: 9 Obrona: 5 Obrażenia: 5-7
Punkty Życia: 60 Szybkość: Średnia
Przyrost:6/tydzień Poziom jednostki: 4
Koszt: 500 złota
Szybsza, wytrzymalsza i mocniejsza wersja Ogra.



Troll
Wylęgarnia: Most (Bridge)
Atak: 10 Obrona: 5 Obrażenia: 5-7
Punkty Życia: 40 Strzały: 8 Szybkość: Średnia
Przyrost:5/tydzień Poziom jednostki: 5
Koszt: 600 złota
Jednostka strzelająca. Regeneruje punkty życia pod koniec każdej tury.



Troll Bojowy
Wylęgarnia: Ulepszony Most (Upg. Bridge)
Atak: 10 Obrona: 5 Obrażenia: 7-9
Punkty Życia: 40 Strzały: 16 Szybkość: Duża
Przyrost:5/tydzień Poziom jednostki: 5
Koszt: 700 złota
Jednostka strzelająca. Regeneruje punkty życia pod koniec każdej tury.



Cyklop
Wylęgarnia: Piramida (Pyramid)
Atak: 12 Obrona: 9 Obrażenia: 12-24
Punkty Życia: 80 Szybkość: Duża
Przyrost:4/tydzień Poziom jednostki: 6
Koszt: 750 złota, 1 kryształ
Atakuje dwa przyległe pola. Posiada 20% szans na sparaliżowanie przeciwnika.
KILLER1990
Szkodaże nie ma ulepszenia cyklopa mocne w tej rasie są troll bojowy ,wielki ogr i kobliny ale tylko w dużej iliości
07
Cze
Goblidak
to też mój ulubiony zamek
04
Sie
freezon
Cyklop jest słaby, a poza tym już mogli ulepszyć WSZYSTKIE jednostki.
05
Sie
Goblidak
Trolle są lepsze, niż cyklopy, bo mogą strzelać
09
Sie
michalrytlewski
trolle powinny być silniejsze
09
Sie
kwarcowy smok
wilki są fajne
11
Sie
Dragon09
ogry jakoś tak pokracznie wyglądają
07
Gru
xD_NaTa_xD
Ale te orki i ten cyklop mnie rozwala hahaha xD
29
Gru
Megatrol
ci orkowie to świnie!
13
Lip
eska204
Wilki!ale powinno być u Rycerza a nie Barbarzyńcy ŻAL!
16
Lut
HeroesFan1
Rozwalają mnie Trolle.
07
Kwi
czacha8000
trolleżądzą
29
Lip




Włącz odtwarzacz
chowaniec
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.97.x.x
62.122.x.x
85.128.x.x
54.38.x.x
65.108.x.x
85.208.x.x
185.191.x.x
211.176.x.x
Google spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 9 gości. (Razem: 9)