Dodatek The Gathering Storm dla Heroes IV
♦ Opublikowany: 23.12.2010 o 20:00
♦ Czytany: 34557 razy
♦ Opracowany przez: jareQ
Pierwszy oficjalny dodatek dla Heroes of Might and Magic IV.

Pierwszy oficjalny dodatek do czwartej części popularnych Herosów z firmy 3DO. Fabuła Heroes of Might and Magic IV: The Gathering Storm opowiada o walce pięciu herosów ze złym i potężnym czarnoksiężnikiem zwącym się Hexis. Posiadł on moc dwóch szkół magii: śmierci oraz natury i zagraża nie tylko ojczyźnie bohaterów Devonshire, lecz całej krainie Lodwar. Wzrost jego mocy wywołuje negatywne skutki w naturze, występują częste trzęsienia ziemi, powodzie i inne katastrofy. Nasi herosi muszą pokonać Hexisa i naprawić szkody, których dokonał.


Łącznie dodatek wprowadza do gry sześć nowych kampanii z ponad 20 nowymi mapami, cztery nowe stworzenia, 16 nowych artefaktów, 5 nowych bohaterów, nową ścieżkę muzyczną oraz długo oczekiwane uaktualnienie mulitiplayerowe.





Jednostki

Gargantuan
Gargantuan Obrażenia:28-40 Atak w walce wręcz:32 Obrona ataku wręcz:32
Punkty Życia:300 Atak z dystansu:n/a Obrona ataku z dystansu:32
Strzały:16 Szybkość:4 Ruch:22
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:0
Koszt:4000 złota, 2 kryształy
Posiada zdolność Pierwszego uderzenia, atakuje dwa razy, nie ponosi kar za walkę wręcz.

Mroczny Czempion
Mroczny Czepion Obrażenia:16-30 Atak w walce wręcz:40 Obrona ataku wręcz:40
Punkty Życia:200 Atak z dystansu:n/a Obrona ataku z dystansu:40
Strzały:0 Szybkość:6 Ruch:45
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:0
Koszt:4000 złota, 4 kamienie
Jednostka nieumarła, rzuca czar Terror, dostaje bonus do obrażeą za każde przebyte pole przez jednostkę, posiada zdolność Regeneracji.

Goblinski Rycerz
Goblinski Rycerz Obrażenia:16-30 Atak w walce wręcz:20 Obrona ataku wręcz:26
Punkty Życia:120 Atak z dystansu:n/a Obrona ataku z dystansu:26
Strzały:0 Szybkość:7 Ruch:36
Przyrost:4 Poziom jednostki:3 Punkty magii:0
Koszt:1000 złota
Posiada 50% odporności na Magię, Kamienną Skórę oraz neguje Pierwsze Uderzenie.

Zła Czarownica
Zła Czarownica Obrażenia:20-35 Atak w walce wręcz:28 Obrona ataku wręcz:28
Punkty Życia:100 Atak z dystansu:12 Obrona ataku z dystansu:28
Strzały:0 Szybkość:4 Ruch:150
Przyrost:2 Poziom jednostki:4 Punkty magii:50
Koszt:4000 złota, 2 rtęci
Rzuca czary. Teleportuje się w dowolne miejsce pola bitwy. Posiada naturalna obronę przeciw wrogim czarom w postaci Magicznego Lustra.


Artefakty

Artefakty Agraynal
Mandolina Aiffy Mandolina Aiffy Bohater uzyskuje zdolność rzucania czarów Pieśą Pokoju, Przeklęta Pieśą i Grupowy Zapał.
Harmoniczna Kolczuga Harmoniczna Kolczuga Zwiększa obronę bohatera o 15 oraz pozostaje pod stałym wpływem czaru Radość.
Naszyjnik Muz Naszyjnik Muz Bohater otrzymuje 15 punktów many oraz odnawia 5 punktów many dziennie.
Na wroga zaatakowanego przez bohatera posiadającego powyższe artefakty zostaje rzucony czar Pieśą pokoju.

Artefakty Ality Eventide
Płaszcz Ciemności Płaszcz Ciemności Zwiększa obronę bohatera o 10, zwiększa efektywność czarów Magii Śmierci oraz na bohatera zostaje rzucony czar Ochrona przed Życiem.
Pierścieą Światła Pierścieą Światła Zwiększa obrażenia bohatera o 10, zwiększa efektywność czarów Magii Życia oraz na bohatera zostaje rzucony czar Ochrona przed Śmiercią.
Na bohatera posiadającego powyższe artefakty działa czar jednego Anioła Stróża.

Artefakty Bohb'a
Kapelusz Arcymaga Kapelusz Arcymaga Bohater otrzymuje 10 punktów many, odnawia 2 punkty magii na dzieą oraz jest na stałe pod wpływem zaklęcia Rozmycie.
Kostur Rozproszenia Kostur Rozproszenia bohater otrzymuje 10 punktów many oraz ignoruje wszystkie Ochrony jednostek.
Buty Podróżnika Buty Podróżnika Bohater otrzymuje 10 punktów many, otrzymuje +25% do punktów ruchu oraz ignoruje wszystkie kary za poruszanie się po trudnym terenie.
Pierścieą Rac Pierścieą Rac Bohater otrzymuje 10 punktów many oraz wszystkie rzucane przez niego czary kosztują o 2 punkty many mniej.
Płaszcz z Piór Anioła Płaszcz z Piór Anioła Bohater otrzymuje 10 punktów many oraz znajduje się pod wpływem czarów Lot i Niebiaąska tarcza.
Bohater noszący powyższe artefakty ignoruje odporność na magię wrogich jednostek i bohaterów.

Artefakty Kozuss'a
Szala Lodu Szala Lodu Bohater znajduje się pod wpływem czarów Ochrona przed Chaosem i Odporność na ogieą, wszystkie czary Magii Ładu rzucane przez bohatera kosztują o 2 punkty many mniej.
Płomieą Chaosu Płomieą Chaosu Bohater znajduje się pod wpływem czarów Ochrona przed Ładem i Odporność na zimno, wszystkie czary Magii Chaosu rzucane przez bohatera kosztują o 2 punkty many mniej.
Naszyjnik Równowagi Naszyjnik Równowagi Zwiększa o 20% efektywność czarów Magii Ładu i Chaosu.
Na bohatera posiadającego powyższe artefakty rzucony jest czar Magiczne lustro.

Artefakty Dogwoggle'a
Zbroja Tygrysa Zbroja Tygrysa Zwiększa obronę bohatera o 25 oraz zwiększa jego szybkość i ruch o 2.
Hełm Tygrysa Hełm Tygrysa Zwiększa obronę bohatera o 5, zwiększa jego obrażenia o 5 oraz daje bohaterowi zdolność negowania Pierwszego uderzenia.
Młot Mrozu Młot Mrozu Zwiększa atak bohatera o 25 oraz bohater otrzymuje szansę zamrożenia wroga na 2 tury podczas ataku wręcz.
Na bohatera posiadającego powyższe artefakty rzucone są czary Regeneracja i Smocza siła.


Bohaterowie

Agraynal
Agraynal
Klasa: Bard
Umiejętności:
Podstawowy Magia Natury, Podstawowy Zielarstwo, Zaawansowany Zwiad, Zaawansowany Ukrywanie się

Alita Eventide
Alita Eventide
Klasa: Mroczny Kapłan
Umiejętności:
Zaawansowany Magia Życia, Podstawowy Leczenie, Zaawansowany Magia Śmierci, Zaawansowany Okultyzm

Bohb
Bohb
Klasa: Arcymag
Umiejętności:
Podstawowy Magia Chaosu, Podstawowy Magia Ładu, Podstawowy Magia Natury, Podstawowy Magia Śmierci, Podstawowy Magia Życia, Podstawowy Zaklęcia

Kozuss
Kozuss
Klasa: Czarodziej
Umiejętności:
Zaawansowany Magia Chaosu, Podstawowy Przyzywanie, Podstawowy Czarnoksięstwo, Podstawowy Magia Ładu, Podstawowy Zaklęcia

Dogwoggle
Dogwoggle
Klasa: Barbarzyąca
Umiejętności:
Podstawowy Walka, Podstawowy Walka Wręcz, Podstawowy Odporność na Magię, Podstawowy Zwiad, Podstawowy Taktyka, Podstawowy Szlachectwo


Kampanie

Mistrzowie Magii
Mistrzowie Magii
Arcymag Bohb próbuje ponownie zjednoczyć pięć legendarnych artefaktów noszonych niegdyś przez najpotężniejszego z czarodziei, Nevara. Każdy z nich został zabrany przez innego maga, a każdy z nich podaje się z kolei za mistrza swojej szkoły magii. Bohb musi wszystkich ich pokonać, odzyskać przedmioty Nevara i wyzwolić z nich tajemną moc.

Magnetyzm przeciwieństw
Magnetyzm przeciwieąstw
Zadaniem młodego czarodzieja Kozussa jest zdobycie trzech artefaktów Ładu i Chaosu. Najpierw musi odszukać Płomieą Chaosu i Szalę Lodu, będzie bowiem potrzebował ich mocy, by stawić czoła magowi, który posiadł trzeci, ostatni z artefaktów - Naszyjnik Równowagi.

Jeszcze jedna opowieść barda
Jeszcze jedna opowieść barda
Aby wykonać swoją cześć zadania, jakim jest powstrzymanie Hexisa, Agraynel musi odnaleźć Mandolinę Aiffy, artefakt o legendarnej mocy. Rozpoczyna poszukiwania na Wyspie Świtu, w miejscu, które upatrzyła sobie Aiffe podczas swych dawnych podróży - jedynym, o którym wspominają pogłoski na temat Mandoliny.

Mocniejszy górą
Mocniejszy górą
Pełen wiary we własne siły, Dogwoggle wyrusza na poszukiwania legendarnej Zbroi Tygrysa i Hełmu Tygrysa. Ich niezwykła moc jest dla naszego bohatera drugorzędna. Ważniejszy jest fakt, że w tych artefaktach będzie mu niezwykle do twarzy. Krótka w zamierzeniach wizyta w tawernie T.R. przeradza się w dość długi pobyt, gdyż dla karczmarza słowa 'opowieść' i 'krótka' nigdy nie idą w parze. W koącu Dogwoggle dowiaduje się jednak, że Tygrysia Zbroja i Hełm są w posiadaniu trzech szalonych braci, którzy rządzą niewielkimi królestwami niedaleko stąd.

Sprawa życia i śmierci
Sprawa życia i śmierci
Zaznajomiwszy się już z magią życia i śmierci, grupa postanawia, że Alita powinna udać się na poszukiwania Pierścienia Światła i Płaszcza Ciemności. Już moc tych dwóch artefaktów okaże się niezwykle przydatna, nawet, gdyby pozostali zawiedli w swoich poszukiwaniach. Zadanie Ality nie będzie proste, ale z pomocą starego przyjaciela może uda się jej wypełnić zadanie.

Burzowe chmury
Burzowe chmury
Pięć zadań zostało ukończonych, a pięcioro bohaterów powraca bezpiecznie do Devonshire. Nadeszła pora, by stawić czoła samemu Hexisowi. Wypaczone siły natury powoli odciskają swoje piętno na okolicznych krainach, więc droga do niego nie będzie łatwa ani bezpieczna. Nasi bohaterowie wyruszają jednak niezrażeni, by zmierzyć się z największym wyzwaniem w swoim życiu.


niedoceniony
Szkoda,że dodatki z H4 są tak ubogie... nawet Cena Lojalności z H2 go przewyższa swą zawartością.
21
Cze
konrad0
Nowe artefakty miały pełnić role setów, ale jakoś im nie wyszło...
28
Sie
niedoceniony
Dobrze przynajmniej,że dla każdej misji dorobili osobny obrazek, a nie jak w oryginalnym H4,że się powtarzały.
12
Kwi




Włącz odtwarzacz
wrota żywiołów
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
18.97.x.x
85.208.x.x
114.111.x.x
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 3 gości. (Razem: 3)