Umiejętności Szlachectwa w Heroes IV
♦ Opublikowany: 06.01.2011 o 12:29 ♦ Czytany: 15434 razy ♦ Opracowany przez: jareQ
Umiejętności Szlachectwa w Heroes of Might and Magic IV.
Poziom: |
Szlachectwo |
|
Szlachectwo na poziomie podstawowym zwiększa przyrost kreatur o 10%, w mieście które uzna bohatera za jego zarządcę. Umożliwia nauczenie się zarządzania, górnictwa i dyplomacji na poziomie zaawansowanym. |
Podstawowy |
|
Szlachectwo na poziomie zaawansowanym zwiększa przyrost kreatur o 20%, w mieście które uzna bohatera za jego zarządcę. Umożliwia nauczenie się zarządzania, górnictwa i dyplomacji na poziomie mistrzowskim. |
Zaawansowany |
|
Szlachectwo na poziomie eksperckim zwiększa przyrost kreatur o 30%, w mieście które uzna bohatera za jego zarządcę. Umożliwia nauczenie się zarządzania, górnictwa i dyplomacji na poziomie arcymistrzowskim. |
Ekspercki |
|
Szlachectwo na poziomie mistrzowskim zwiększa przyrost kreatur o 40%, w mieście które uzna bohatera za jego zarządcę. |
Mistrzowski |
|
Szlachectwo na poziomie arcymistrzowskim zwiększa przyrost kreatur o 50%, w mieście które uzna bohatera za jego zarządcę. |
Arcymistrzowski |
Poziom: |
Zarządzanie |
|
Umiejętność zarządzania na poziomie podstawowym daje bohaterowi możliwość zebrania dziennie dodatkowych 100 sztuk złota dla jego królestwa, plus 10% za poziom bohatera. Jest wymagana do nauczenia się szlachectwa na poziomie eksperckim. |
Podstawowy |
|
Umiejętność zarządzania na poziomie zaawansowanym daje bohaterowi możliwość zebrania dziennie dodatkowych 200 sztuk złota dla jego królestwa, plus 10% za poziom bohatera. Jest wymagana do nauczenia się szlachectwa na poziomie mistrzowskim. |
Zaawansowany |
|
Umiejętność zarządzania na poziomie eksperckim daje bohaterowi możliwość zebrania dziennie dodatkowych 300 sztuk złota dla jego królestwa, plus 10% za poziom bohatera. Jest wymagana do nauczenia się szlachectwa na poziomie arcymistrzowskim. |
Ekspercki |
|
Umiejętność zarządzania na poziomie mistrzowskim daje bohaterowi możliwość zebrania dziennie dodatkowych 400 sztuk złota dla jego królestwa, plus 10% za poziom bohatera. |
Mistrzowski |
|
Umiejętność zarządzania na poziomie arcymistrzowskim daje bohaterowi możliwość zebrania dziennie dodatkowych 500 sztuk złota dla jego królestwa, plus 10% za poziom bohatera. |
Arcymistrzowski |
Poziom: |
Górnictwo |
|
Umiejętność górnictwa na poziomie podstawowym pozwala produkować 2 jednostki drewna i rudy, plus 10% na poziom bohatera, co każde 5 dni. Jest wymagana do nauczenia się szlachectwa na poziomie eksperckim. |
Podstawowy |
|
Umiejętność górnictwa na poziomie zaawansowanym pozwala produkować 2 jednostki drewna, rudy i innych surowców, plus 10% na poziom bohatera, co każde 5 dni. Te dwie dodatkowe jednostki zmieniają się za każdym razem w następującej kolejności: klejnoty, rtęć, siarka i kryształy. Jest wymagana do nauczenia się szlachectwa na poziomie arcymistrzowskim. |
Zaawansowany |
|
Umiejętność górnictwa na poziomie eksperckim pozwala produkować 2 jednostki drewna i rudy oraz 4 jednostek innych surowców, plus 10% na poziom bohatera, co każde 5 dni. Te dwie dodatkowe jednostki zmieniają się za każdym razem w następującej kolejności: klejnoty, rtęć, siarka i kryształy. |
Ekspercki |
|
Umiejętność górnictwa na poziomie mistrzowskim pozwala produkować 3 jednostki drewna i rudy oraz 5 jednostek innych surowców, plus 10% na poziom bohatera, co każde 5 dni. Te dwie dodatkowe jednostki zmieniają się za każdym razem w następującej kolejności: klejnoty, rtęć, siarka i kryształy. |
Mistrzowski |
|
Umiejętność górnictwa na poziomie arcymistrzowskim pozwala produkować 4 jednostki drewna i rudy oraz 6 jednostek innych surowców, plus 10% na poziom bohatera, co każde 5 dni. Te dwie dodatkowe jednostki zmieniają się za każdym razem w następującej kolejności: klejnoty, rtęć, siarka i kryształy. |
Arcymistrzowski |
Poziom: |
Dyplomacja |
|
Dyplomacja na poziomie podstawowym daje możliwość bohaterowi do przekonania 30% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się za opłatą. Działa to na istoty posiadające 120 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 80% normalnej ceny. Dyplomacja nie działa na istoty przeciwnej przynależności. |
Podstawowy |
|
Dyplomacja na poziomie zaawansowanym daje możliwość bohaterowi do przekonania 40% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się za opłatą. Działa to na istoty posiadające 240 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 70% normalnej ceny. Dyplomacja nie działa na istoty przeciwnej przynależności. |
Zaawansowany |
|
Dyplomacja na poziomie eksperckim daje możliwość bohaterowi do przekonania 50% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się za opłatą. Działa to na istoty posiadające 360 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 60% normalnej ceny. Dyplomacja nie działa na istoty przeciwnej przynależności. |
Ekspercki |
|
Dyplomacja na poziomie mistrzowskim daje możliwość bohaterowi do przekonania 60% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się za opłatą. Działa to na istoty posiadające 480 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 55% normalnej ceny. Dyplomacja nie działa na istoty przeciwnej przynależności. |
Mistrzowski |
|
Dyplomacja na poziomie arcymistrzowskim daje możliwość bohaterowi do przekonania 70% bardzo przewyższanych liczebnie wrogich kreatur do przyłączenia się za opłatą. Działa to na istoty posiadające 600 punktów doświadczenia, plus 10% na poziom bohatera. Koszt przyłączenia wynosi 50% normalnej ceny. Dyplomacja nie działa na istoty przeciwnej przynależności. |
Arcymistrzowski |
Opracował: jareQ
|