Ghule to drapieżne dusze zmarłych magicznie przywiązane do pustych zwłok co skazuje je na wieczne tortury. Pałają niepohamowaną nienawiścią do wszystkich istot żywych. Są dzikie i niszczycielskie więc tylko potężni nekromanci mogą nad nimi zapanować. Transformacja w Ghula jest stosowana w Heresh jako najwyższy wymiar kary, skazując tym samym ofiarę na wieczne wyłączenie z kręgu śmierci. Ghule żerują na zwłokach i często roznoszą choroby przez swoją krew i ślinę.
Nienażarty Ghul
Nienażarte Ghule są specjalnie uzbrojone i wyszkolone przez swoich mrocznych panów, a przez to o wiele silniejsze i odporniejsze od swojego pierwowzoru.
Szkielet
Szkielety to nic więcej aniżeli martwe i rozkładające się szczątki przywrócone do życia aby służyć woli Nekromanty. Lojalność, brak łaknienia, pragnienia, strachu czy wątpliwości czyni z nich idealnych służących.
Kościany Oszczepnik
Kościani Oszczepnicy to rozpadające się szczątki, które są w stanie dzierżyć cięższą zbroję i broń, przez co są silniejsze.
Duch
W momencie śmierci, dzieci Smoczych Bogów powstają jako dusze i udają się w stronę księżyca aby przejść w wieczność pod przewodnictwem Ashy. Jednak traumatyczne wydarzenia mogą zapoczątkować żywot Ducha - duszy związanej ze światem materialnym przez potężne, negatywne emocje. Nekromanci dzięki specyficznemu rytuałowi mogą przemienić duchy w bezgranicznie oddane sługi.
Zjawa
Zjawy to duchy istot, które szczególnie wycierpiały się za swojego życia. Zaklęci przez nekromantów szukają zemsty i sieją zniszczenie o wiele większe od Duchów.
Licz
Wysoko postawieni nekromanci (kapłani Pajęczej Bogini) dostają eliksir przedłużający życie, otrzymywany z jadu świętych pająków Pajęczej Bogini. Eliksir przemienia ich w "Asakkus" - Licze, których ciała są wysuszone lecz wolne od fizycznych ograniczeń. Mimo wszystko wciąż się starzeją aż wyglądają jak chodzące mumie. Jad nadaje również ich oczom jasnozielony kolor.
Arcylisz
Arcylisze to licze, które nauczyły się manipulować zyciem i śmiercią. Są zabójczymi stworzeniami, które potrafią wysysać dusze z innych istot.
Lamasu
Lamasu są nieudanym eksperymentem na drodze tworzenia wyższej rasy ludzi-bestii, którą magowie próbowali osiągnąć poprzez magiczną fuzję człowieka (zazwyczaj niewolnika lub przestępcy) i magicznej istoty - w tym wypadku mantikory.Ostatecznie kreatura ta okazała się bardzo niestabilna i przez to krótko żyjąca, czyniąc ją bezużyteczną dla magów i niezwykle interesującą dla Nekromantów. Przywracali je z powrotem do życia dodatkowo zaszczepiając w ich ciałach straszliwą zarazę. Ich funkcja jako roznosiciel plagi połączona z wielką siłą fizyczną i ogromną mobilnością zrobiła z nich doskonałą jednostkę uderzeniową nieumarłej armii.
Gnijąca Lamasu
Gnijąca Lamasu to stary osobnik, który w swoim życiu pożarł już niejedno stworzenie, które następnie zatrzymał w swoim ciele i żeruje na nim przez lata.
Wampir
Licze mogą dostąpić zaszczytu przyjęcia przez samą Pajęczą Bogini i zostać odrodzeni jako "Akhkharus" - Wampiry. Przechodzą wyczerpujący rytuał lecz zyskują odnowione ciało, wolne od jakichkolwiek defektów. Wampiry nie muszą jeść, pić, spać czy oddychać gdyż ich organy są sparaliżowane przez pajęczy jad. Jednak muszą regularnie pic ludzką krew aby zapobiec całkowitemu zniszczeniu ich ciała od środka.
Wampirzy Lord
Wampirzy Lord to mistrz miecza, który do perfekcji opanował swoje moce. Jest on również świetnym dowódcą, który sprawnie kieruje oddziałami nieumarłych.
Prządka Losu
Prządka Losu jest awatarem Pajęczej Bogini- boskim ucieleśnieniem Śmierci jako jednego z aspektów Ashy. Opuściła prawicę swej bogini aby zmaterializować się w Ashan. Prządka jest często spotykana podczas zakładania Nekropolis- wzmacniając fundamenty i przyspieszając rozwój miasta. Jak królowa roju, stymuluje rozrastanie się populacji podwładnych. Pod jej dowództwem nieumarli przeczesują regiony w poszukiwaniu zagubionych dusz, które można zwerbować do armii. Prządka może przybrać formę zarówno kobiety-pająka jak i bardziej ludzką lecz z sześcioma ramionami.
Tkaczka Przeznaczenia
Tkaczka Przenaczenia jest ulepszoną formą Prządki, która potrafi władać czasem i tworzyć zabójczą sieć, dzięki czemu sieje jeszcze większą destrukcje.
Wg. mnie powinny być tak :
Szkielety
Ghule ( o wiele lepsze od powolnych ożywieńców )
Duchy
Wampiry
Lisze ( nie licze kurde )
Kostuchy ( te nowe są spoko, nawet je polubiłem ale kostuchy bardziej pasują do nekromantów )
Tkaczki
tkaczka jak się zmieni w pająka to 1.strzela 2.zmienia się z 1 na 4 pola zajmowania 3.ma 2razy tyle ataku niż normalnie a i dobre są arcylisze i gchole szczególnie wogle całe miasto jest dobre nieumarli są najlepsi nawet bandyci nie dadzą rady im wygrałem z moim kolegą a grałem 1 raz w tą zarąbistą grę poddał się i tak nie miał innego wyboru
ps: jak gracie nekro to zawsze zamieniajcie się tkaczką w pająka nie zabiera to manny i zawsze dawajcie w czary a nie w siłę i wampiryzm jest dobry tylko grupowy
To pierwsza odsłona Heroes, gdzie Wampiry mogą miażdżyć walką mieczem. Poza tym fajnieże teraz jednostki w,nekro i inferno są bardziej Organiczne(w inferno reproduktor, dręczyciel)(nekro tkaczka, Lamasu, chociaż i tak jest nieumarła)
A najlepsze w tym jest umiejętność nekropolii- wskrzeszanie zabitych jednostek w mieście- dzięki temu nasza armia NIGDY nie zginie