Budowle Świątyni w Might and Magic: Heroes VI
♦ Opublikowany: 23.02.2012 o 13:19 ♦ Czytany: 21317 razy ♦ Opracowany przez: Grownock
Rada Osady |
|
Funkcja: Dostarcza 500 złota na turę.
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: brak |
|
Rada Miasta |
|
Funkcja: Dostarcza 1000 złota na turę.
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy: |
2000 złota, 2 drewna, 2 rudy |
|
Ratusz |
|
Funkcja: Dostarcza 2000 złota na turę.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 5000 złota, 5 drewna, 5 rudy |
|
Kapitol |
|
Funkcja: Dostarcza 4000 złota na turę
Wymagane budynki: |
Ratusz |
Koszt budowy:10000 złota, 10 drewna, 10 rudy |
|
Podstawowe Umocnienia |
|
Funkcja: Mury wokół miasta, wzrost populacji
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy:2000 złota, 5 drewna, 5 rudy |
|
Ulepszone Umocnienia |
|
Funkcja: Lepsze mury, centralna wieża, wzrost populacji.
Wymagane budynki: |
Podstawowe Umocnienia, Rada Miasta |
Koszt budowy:5000 złota, 10 drewna, 10 rudy |
|
Fortyfikacje |
|
Funkcja: Lepsze mury, dwie wieże po bokach, wzrost populacji.
Wymagane budynki: |
Ulepszone Umocnienia, Ratusz |
Koszt budowy: 10000 złota, 20 drewna, 20 rudy |
|
Targowisko |
|
Funkcja: Pozwala wymieniać surowce, dostarcza 500 złota na turę
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy: 2000 złota, 2 drewna, 2 rudy |
|
Ulepszone Targowisko |
|
Funkcja: Poza surowcami, można tam handlować artefaktami.
Wymagane budynki: |
Rada Osady, Targowisko |
Koszt budowy: 3000 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów
|
|
Aula Bohaterów |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutacje bohaterów.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 2000 złota |
|
Miejski Potral |
|
Funkcja: Przenosi bohatera do innego miasta.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 2500 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów
|
|
Ul. Miejski Portal |
|
Funkcja: Do miasta w którym znajduje się ten budynek, bohater może się teleportować z każdego miejsca na mapie.
Wymagane budynki: |
Ratusz, Portal Miejski |
Koszt budowy: 5000 złota, 10 kryształów |
|
Pagoda wielkiego mistrza wyzwań |
|
Funkcja: Jeżeli bitwa toczy się poza naszą strefą wpływów, to ataki naszych jednostek będą przynosić +15 pukntów umiejętności rasowej. Wyklucza budowę Kapliczki niewyczerpanych źródeł.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 2500 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów
|
|
Kapliczka niewyczerpanych źródeł |
|
Funkcja: Jeżeli bitwa toczy się w naszej strefie wpływów, to nasze jednostki zyskują umiejętność lodowa tarcza (bonus do obrony). Wyklucza budowę Pagody wielkiego mistrza wyzwań.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 2500 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów
|
|
Pagoda mistrza pojedynków |
|
Funkcja: Bohaterowie, którzy odwiedzą miasto z wybudowanym tym budynkiem, zyskują premię do inicjatywy, mocy magicznej i ataku w kolejnej bitwie. Wyklucza budowę Kapliczki niebiańskich wód.
Wymagane budynki: |
Ratusz |
Kost budowy: 5000 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 10 kryształów
|
|
Kapliczka niebiańskich wód |
|
Funkcja: Otrzymujemy umiejętność, która na tydzień daje nam +15% do magii wody i powietrza. Wyklucza budowę Pagody mistrza pojedynków.
Wymagane budynki: |
Ratusz |
Koszt budowy: 5000 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 10 kryształów
|
|
Mroźne Tchnienie Shalassy |
|
Funkcja: Dostarcza 5000 złota na turę, +50% populacji, efekt chłodu naszych jednostek zamienia się w zamrożenie.
Wymagane budynki: |
Kapitol, Łza Ashy |
Koszt budowy:15000 złota, 20 drewna, 20 rudy, 20 kryształu |
|
Bariera rafowa |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Rekinów Gwardzistów.
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy: 1000 złota, 4 kamienia
|
|
Rafowy szaniec |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Wanizame.
Wymagane budynki: |
Rada Osady, Bariera rafowa |
Koszt budowy: 1500 złota, 2 drewna, 6 kamienia, 1 kryształ
|
|
Koralowa świątynia |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Koralowych Kapłanek.
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy: 1750 złota, 4 drewna, 5 kamienia
|
|
Perłowa świątynia |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Perłowych Kapłanek.
Wymagane budynki: |
Rada Osady, Koralowa świątynia |
Koszt budowy: 2000 złota, 5 drewna, 4 kryształy
|
|
Zaczarowany staw |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Kappa.
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy: 2000 złota, 6 drewna, 2 kamienia
|
|
Czarodziejski staw |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Kappa-Shoya.
Wymagane budynki: |
Rada Osady, Zaczarowany staw |
Koszt budowy: 3000 złota, 2 drewna, 3 kamienia, 3 kryształy
|
|
Święte źródło |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Duchów Źródła.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 4000 złota, 6 drewna, 8 kamienia, 6 kryształów
|
|
Święte ruczaje |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Mizu-Kami.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta, Święte źródło |
Koszt budowy: 2500 złota, 4 drewna, 5 kamienia, 9 kryształów
|
|
Kaplica mrozu |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Śnieżnych Dziewic.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 5000 złota, 10 kamienia, 8 kryształów
|
|
Świątynia mrozu |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Yuki-Onna.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta, Kaplica mrozu |
Koszt budowy: 3000 złota, 5 drewna, 7 kamienia, 5 kryształów
|
|
Podwodna arena |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Kenshi.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 5000 złota, 5 drewna, 11 kamienia, 5 kryształów
|
|
Podwodne dojo |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Kensei.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta, Podwodna arena |
Koszt budowy: 5000 złota, 8 kamienia, 7 kryształów
|
|
Góra mgieł |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Kirinów.
Wymagane budynki: |
Ratusz |
Koszt budowy: 12500 złota, 25 drewna, 25 kamienia, 15 kryształów
|
|
Chmurne szczyty |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Świetnych Kirinów.
Wymagane budynki: |
Ratusz, Góra mgieł |
Koszt budowy: 17500 złota, 15 drewna, 15 kamienia, 25 kryształów
|
|
|