Budowle Inferno w Might and Magic: Heroes VI
♦ Opublikowany: 23.02.2012 o 14:31 ♦ Czytany: 26211 razy ♦ Opracowany przez: Grownock
Rada Osady |
|
Funkcja: Dostarcza 500 złota na turę.
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: brak |
|
Rada Miasta |
|
Funkcja: Dostarcza 1000 złota na turę.
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy: |
2000 złota, 2 drewna, 2 rudy |
|
Ratusz |
|
Funkcja: Dostarcza 2000 złota na turę.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 5000 złota, 5 drewna, 5 rudy |
|
Kapitol |
|
Funkcja: Dostarcza 4000 złota na turę
Wymagane budynki: |
Ratusz |
Koszt budowy:10000 złota, 10 drewna, 10 rudy |
|
Podstawowe Umocnienia |
|
Funkcja: Mury wokół miasta, wzrost populacji
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy:2000 złota, 5 drewna, 5 rudy |
|
Ulepszone Umocnienia |
|
Funkcja: Lepsze mury, centralna wieża, wzrost populacji.
Wymagane budynki: |
Podstawowe Umocnienia, Rada Miasta |
Koszt budowy:5000 złota, 10 drewna, 10 rudy |
|
Fortyfikacje |
|
Funkcja: Lepsze mury, dwie wieże po bokach, wzrost populacji.
Wymagane budynki: |
Ulepszone Umocnienia, Ratusz |
Koszt budowy: 10000 złota, 20 drewna, 20 rudy |
|
Tygiel Chaosu |
|
Funkcja: Pozwala wymieniać surowce, dostarcza 500 złota na turę
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy: 2000 złota, 2 drewna, 2 rudy |
|
Aula Bohaterów |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutacje bohaterów.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 2000 złota |
|
Miejski Potral |
|
Funkcja: Przenosi bohatera do innego miasta.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 2500 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów
|
|
Ul. Miejski Portal |
|
Funkcja: Do miasta w którym znajduje się ten budynek, bohater może się teleportować z każdego miejsca na mapie.
Wymagane budynki: |
Ratusz, Portal Miejski |
Koszt budowy: 5000 złota, 10 kryształów |
|
Wrota Piekielne |
|
Funkcja: W naszej strefie wpływów tworzy jednostronny portal, który pozwala nam przenieść się do zamku. Wyklucza budowę Serca Urgasha.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 2500 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów
|
|
Serce Urgasha |
|
Funkcja: Zwiększa ilość potworów, które przechodzą przez wrota demonów w czasie bitwy. Wyklucza budowę Wrót Piekielnych.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 2500 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów
|
|
Ołtarz Zniszczenia |
|
Funkcja: Armia wroga w naszym zaatakowanym mieście otrzymuje dodatkowo obrażenia od ognia. Ponadto w losowych miejscach bitwy tworzą się kratery, które ograniczają ruch wroga. Wyklucza budowę Fali Chaosu.
Wymagane budynki: |
Ratusz |
Kost budowy: 5000 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 10 kryształów
|
|
Fala Chaosu |
|
Funkcja: Na polu bitwy pojawi się ogromny czerw, który będzie połykał osłabione jednostki wroga. Wyklucza budowę Ołtarza Zniszczenia.
Wymagane budynki: |
Ratusz |
Koszt budowy: 5000 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 10 kryształów
|
|
Płomienny Gniew Urgasha |
|
Funkcja: Dostarcza 5000 złota na turę, +50% populacji, kiedy wrogi bohater wchodzi do strefy, gdzie ten budynek został wybudowany, jego jednostki otrymują 1000 punktów obrażeń od ognia.
Wymagane budynki: |
Kapitol, Łza Ashy |
Koszt budowy:15000 złota, 20 drewna, 20 rudy, 20 kryształu |
|
Dom szaleństwa |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Maniaków.
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy: 1000 złota, 4 kamienia
|
|
Dom obłędu |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Opętanych.
Wymagane budynki: |
Rada Osady, Dom szaleństwa |
Koszt budowy: 1500 złota, 2 drewna, 4 kamienie, 3 kryształy
|
|
Klatki skowytu |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Piekielnych Brytanów.
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy: 1750 złota, 6 drewna, 2 kamienia
|
|
Piekielna psiarnia |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Cerberów.
Wymagane budynki: |
Rada Osady, Klatki skowytu |
Koszt budowy: 2000 złota, 4 drewna, 2 kamienie, 2 kryształ
|
|
Komnaty porządania |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Sukkubów.
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy: 2000 złota, 5 drewna, 5 kamienia
|
|
Komnaty zakazanych pokus |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Lilimów.
Wymagane budynki: |
Rada Osady, Komnaty porządania |
Koszt budowy: 2500 złota, 5 kamienia, 4 kryształy
|
|
Urodzisko |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Reproduktorów.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 5000 złota, 5 drewna, 7 kamienia, 7 kryształów
|
|
Rojowisko |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Matek Roju.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta, Urodzisko |
Koszt budowy: 3000 złota, 6 kamienia, 6 kryształów
|
|
Sala cierpienia |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Dręczycieli.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 3000 złota, 8 drewna, 8 kamienia, 6 kryształów
|
|
Sala tortur |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Oprawców.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta, Sala cierpienia |
Koszt budowy: 3500 złota, 2 drewna, 6 kamienia, 6 kryształów
|
|
Siedziba zamętu |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Niszczycieli.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 5000 złota, 12 kamienia, 5 kryształów
|
|
Siedziba chaosu |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Anihilatorów.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta, Siedziba zamętu |
Koszt budowy: 5000 złota, 5 drewna, 10 kamienia, 10 kryształów
|
|
Otchłań żółci |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Czartów.
Wymagane budynki: |
Ratusz |
Koszt budowy: 12500 złota, 20 drewna, 25 kamienia, 20 kryształów
|
|
Otchłań nienawiści |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Władców Czartów.
Wymagane budynki: |
Ratusz, Otchłań żółci |
Koszt budowy: 17500 złota, 20 drewna, 15 kamienia, 20 kryształów
|
|
|