Budowle Twierdzy w Might and Magic: Heroes VI
♦ Opublikowany: 23.02.2012 o 15:15 ♦ Czytany: 17947 razy ♦ Opracowany przez: Grownock
Rada Osady |
|
Funkcja: Dostarcza 500 złota na turę.
Wymagane budynki: |
brak |
Koszt budowy: brak |
|
Rada Miasta |
|
Funkcja: Dostarcza 1000 złota na turę.
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy: |
2000 złota, 2 drewna, 2 rudy |
|
Ratusz |
|
Funkcja: Dostarcza 2000 złota na turę.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 5000 złota, 5 drewna, 5 rudy |
|
Kapitol |
|
Funkcja: Dostarcza 4000 złota na turę
Wymagane budynki: |
Ratusz |
Koszt budowy:10000 złota, 10 drewna, 10 rudy |
|
Podstawowe Umocnienia |
|
Funkcja: Mury wokół miasta, wzrost populacji
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy:2000 złota, 5 drewna, 5 rudy |
|
Ulepszone Umocnienia |
|
Funkcja: Lepsze mury, centralna wieża, wzrost populacji.
Wymagane budynki: |
Podstawowe Umocnienia, Rada Miasta |
Koszt budowy:5000 złota, 10 drewna, 10 rudy |
|
Fortyfikacje |
|
Funkcja: Lepsze mury, dwie wieże po bokach, wzrost populacji.
Wymagane budynki: |
Ulepszone Umocnienia, Ratusz |
Koszt budowy: 10000 złota, 20 drewna, 20 rudy |
|
Targowisko |
|
Funkcja: Pozwala wymieniać surowce, dostarcza 500 złota na turę
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy: 2000 złota, 2 drewna, 2 rudy |
|
Ulepszone Targowisko |
|
Funkcja: Poza surowcami, można tam handlować artefaktami.
Wymagane budynki: |
Rada Osady, Targowisko |
Koszt budowy: 3000 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów
|
|
Aula Bohaterów |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutacje bohaterów.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 2000 złota |
|
Miejski Potral |
|
Funkcja: Przenosi bohatera do innego miasta.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 2500 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów
|
|
Ul. Miejski Portal |
|
Funkcja: Do miasta w którym znajduje się ten budynek, bohater może się teleportować z każdego miejsca na mapie.
Wymagane budynki: |
Ratusz, Portal Miejski |
Koszt budowy: 5000 złota, 10 kryształów |
|
Totem rozłupanych czerepów |
|
Funkcja: Wszystkie jednostki walczące w strefie wpływów, gdzie jest wybudowany ten budynek rozpoczynają bitwę z pierwszego poziomu szału krwi. Jeżeli miasto jest oblegane, to efekt wzrasta o połowę. Wyklucza budowę Siedziby najeźdźców.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 2500 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów
|
|
Siedziba najeźdźców |
|
Funkcja: Po zwycięskiej bitwie otrzymujemy 250 złota. Wyklucza budowę Totemu rozłupanych czerepów.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 2500 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 5 kryształów
|
|
Niszczyciel murów |
|
Funkcja: Wszystkie nasze jednostki zadają +1 punkt obrażeń murom wrogiego miasta. Wyklucza budowę Wartowni wojenników.
Wymagane budynki: |
Ratusz |
Kost budowy: 5000 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 10 kryształów
|
|
Wartownia wojenników |
|
Funkcja: Po każdej bitwie bohater otrzymuje dodatkowe punkty ruchu:+3 za jeden taki budynek, +2 za kolejny, +1 za trzeci. Wyklucza budowę Niszczyciela murów.
Wymagane budynki: |
Ratusz |
Koszt budowy: 5000 złota, 5 kamienia, 5 drewna, 10 kryształów
|
|
Rankor ojca nieba |
|
Funkcja: Dostarcza 5000 złota na turę, +50% populacji, wszystkie jednostki Twierdzy rozpoczynają bitwę z drugim poziomem umiejętności frakcyjnej.
Wymagane budynki: |
Kapitol, Łza Ashy |
Koszt budowy:15000 złota, 20 drewna, 20 rudy, 20 kryształu |
|
Namiot wojskowy |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Siepaczy.
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy: 1000 złota, 4 drewna
|
|
Pawilon wojskowy |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Miażdżycieli.
Wymagane budynki: |
Rada Osady, Namiot wojskowy |
Koszt budowy: 1500 złota, 3 drewna, 5 kamienie, 3 kryształy
|
|
Siedliska goblinów |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Goblinów.
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy: 2000 złota, 4 drewna, 6 kamienia
|
|
Chaty goblinów |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Goblinów Łowców.
Wymagane budynki: |
Rada Osady, Siedliska goblinów |
Koszt budowy: 1750 złota, 2 drewna, 2 kamienie, 2 kryształy
|
|
Gniazda harpii |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Harpii.
Wymagane budynki: |
Rada Osady |
Koszt budowy: 2500 złota, 3 drewna, 6 kamienia
|
|
Kolonie harpii |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Furii.
Wymagane budynki: |
Rada Osady, Gniazda harpii |
Koszt budowy: 2500 złota, 4 drewna, 3 kryształy
|
|
Dom sennych majaków |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Majarzów.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 3000 złota, 12 drewna, 5 kryształów
|
|
Dom nocnych koszmarów |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Zmorników.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta, Dom sennych majaków |
Koszt budowy: 3500 złota, 7 drewna, 5 kamienia, 8 kryształów
|
|
Obozowisko centaurów |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Centaurów.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 6000 złota, 8 drewna, 8 kryształów
|
|
Posterunek centaurów |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Centaurów Łupieżców.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta, Obozowisko centaurów |
Koszt budowy: 4000 złota, 10 drewna, 7 kryształów
|
|
Chata zwierzoludzi |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Jaguarzów.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta |
Koszt budowy: 4500 złota, 7 drewna, 10 kamienia, 5 kryształów
|
|
Sale wściekłości |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Panterniki.
Wymagane budynki: |
Rada Miasta, Chata zwier |
Koszt budowy: 3500 złota, 5 drewna, 5 kamienia 7 kryształów
|
|
Kopiec cyklopów |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Cyklopów.
Wymagane budynki: |
Ratusz |
Koszt budowy: 17500 złota, 30 drewna, 15 kamienia, 15 kryształów
|
|
Wzgórze cyklopów |
|
Funkcja: Pozwala na rekrutację Krwawookich Cyklopów.
Wymagane budynki: |
Ratusz, Kopiec cyklopów |
Koszt budowy: 12500 złota, 10 drewna, 25 kamienia, 25 kryształów
|
|
|