Fabuła Heroes Chronicles: Władcy Żywiołów
♦ Opublikowany: 13.08.2014 o 17:14
♦ Czytany: 2286 razy
♦ Opracowany przez: Laxx
 

Heroes Chronicles: Władcy Żywiołów









List od Tarnuma:


"Po dziesięciu tysiącach lat Władcy Żywiołów strząsnęłi kajdany i ruszyli do wojny. Jeśli Tarnum przezwycięży wstręt do magii, może nauczyć się zaklęć i powstrzymać nadciągający chaos. Aby stworzyć armię zdolną sprostać temu zadaniu, musi przemierzyć pola ognia i magicznych chmur, błyszczące stawy i gołoborza podbijając wszystkie Wymiary Żywiołów."






"Tarnum musiał też przemóc swą niechęć do magii i zostać czarodziejem - tylko czary dawały bowiem szanse na zwycięstwo w walce z siejącymi zniszczenie Władcami Żywiołów, którzy postanowili zniszczyć nasz świat. "



Wprowadzenie do kampanii:




Władcy Żywiołów:



...Panowie Powietrza...



...Ziemi...

 

...Wody...



...i Ognia mogli rozerwać nasz świat na strzępy.



Teraz, gdy minęło kolejne 10 000 lat tylko ktoś, kto posiada olbrzymią władzę nad siłami magii może stawić im czoła.
Dlatego więc Przodkowie wezwali barbarzyńcę, który nienawidzi magii aby uratował nas wszystkich.






Streszczenie: Tarnum został zesłany przez Starożytnych do Bracady, która została założona na gruzach Bracaduun przez Gavina Magnusa. Zagrożenie, jakie grozi całemu światu tym razem jest naprawdę niewyobrażalne. Bogowie ograniczyli na 10 000 lat Władców Żywiołów, jednak czas ich niewoli minął i są już teraz wolni. Swoją mocą bez problemu mogą zniszczyć wszystko, co żyje. Jedynym rozwiązaniem, jakie pozostaje Tarnumowi to stanie się czarodziejem. Jednak jak na byłego barbarzyńcę przystało, Nieśmiertelny Bohater wręcz brzydzi się magii i nią gardzi...

Aby sprostać stojącemu przed nim zadaniem, Tarnum musi stać się mistrzem wszystkich czterech żywiołów - tylko wtedy będzie mógł pokonać Władców i uratować świat przed zagładą. Z czasem Tarnum przekonuje się także i do samych czarodziei (pomimo arogancji z której słyną). W celu uzyskania mistrzowskiego poziomu magii, Tarnum decyduje się na przemierzenie Wymiarów Żywiołów: Powietrza, Ziemii, Wody i Ognia. W jednej z przygód Nieśmiertelny Bohater ratuje z niewoli ogniste ptaki, czyli feniksy.

W trakcie trwania podróży przez Wymiary Żywiołów i po powrocie z niej, Tarnum odkrywa zaskakujący fakt - w Wymiarach czas płynie zupełnie inaczej niż w jego świecie. Okazało się, że jego podróż trwała aż całe 30 lat! Bohater uświadomił sobie, że Władcy wykorzystują te różnicę pomiędzy ich światem a normalnym i dosłownie - "grają na czas".

Jak się okazuje, to nie koniec niespodzianek, które czekają na Tarnuma. Po powrocie do swojego świata, dzielny czarodziej zostaje odwiedzony przez Gavina Magnusa. Tarnum może liczyć na jego wsparcie w walce z Władcami Żywiołów. Między herosami dochodzi do rozmowy, dzięki której poznajemy historię Magnusa. W swoim poprzednim życiu Gavin został zabity przez jednego z behemotów, który pod komendą Tarnuma. Magnus poniósł śmierć pod miastem Steelhorn lecz... paradoksalnie ją przeżył. Życie i nieśmiertelność zawdzięczał zaklęciu, pod którego był wpływem. Tak właśnie Gavin Magnus stał się nieśmiertelnym a po kilku latach został Królem Bracady.

Wspolne siły Tarnuma i Magnusa pokonują Władców Żywiołów. Były barbarzyńca odsyła żywiołaki z których pomocy korzystał do ich świata. Tarnum likwiduje wszelakie poszlaki, które mogłyby komuś w przyszłości pomóc w uzyskaniu władzy nad Żywiołami a następnie powraca do życia barbarzyńcy jakby przeczuwał, że to nie jest jeszcze jego ostatnia misja...
 




Scenariusz 1:  Kłopoty z magią

Przodkowie zesłali Tarnuma do odległego zamku, gdzie magia jest równie powszechna jak chleb i woda. Nosi teraz suknie czarownika a wszyscy oczekują, że powiedzie twory magii zamieszkujące te okolice przeciw Władcom Żywiołów.

Scenariusz 2: Chodząc po chmurach

"Czemu miałbym czekać, aż Władcy Żywiołów sami do mnie przyjdą?" Tak właśnie musiał pomyśleć Tarnum, gdy postanowił ruszyć do walki w wymiarach żywiołów. Mimo, że z wyglądu przypominał czarodzieja, wciąż miał serce barbarzyńcy...

Scenariusz 3: Nie pijcie tej wody

Gdy Tarnum dotarł do wymiaru wody, Władcy Żywiołów już ruszyli do naszego świata. Podstępny atak Tarnuma okazał się wielką pomyłką. Teraz Tarnum musi przejąć kontrolę na wszystkimi czterema żywiołami, jeśli chce mieć jeszcze nadzieję na powrót do domu.

Scenariusz 4: Stały ląd

Ze wszystkich wymiarów wymiar ziemi najbardziej przypomina nasz rzeczywisty świat. Ale Tarnum wciąż zmaga się ze swoją nienawiścią do magii - chociaż wie już, że dysponuje potęgą, która znacznie przewyższa moc czarowników pozostających pod jego rozkazami.

Scenariusz 5: Tajemnica płomieni

Najdziwniejszy ze wszystkich wymiarów jest wymiar ognia. Mieniące się płomienie pokrywają każdą piędź ziemi niczym pomarańczowa, smagana wiatrem trawa. Ale ten ogień nie pali - oto gdzie Nieśmiertelny Bohater odkrył tajemnicę, która dała mu potem przewagę nad Władcami Żywiołów.

Scenariusz 6: Magia, która wiąże

Tarnum odkrył że siłą, która wiąże wszystkie żywioły jest magia a więc jako jeden z pierwszych wyruszył do wymiaru magii, gdzie wszystko było możliwe. I wkrótce toczył wyścig ze sługami Władców Żywiołów o pomoc tajemniczych żywiołaków magii.

Scenariusz 7: Ogniste ptaki

Tarnum zawsze obsesyjnie nienawidził niewolnictwa więc niemal zapomniał o swym zadaniu, gdy dowiedział się, że Władca Ognia więzi pięknego feniksa. Choć zdawał sobie sprawę, że Władcy Żywiołów wkrótce zaatakują nasz świat, wrócił do wymiaru ognia by uwolnić to wspaniałe stworzenie.

Scenariusz 8: Władcy Żywiołów

Wreszcie Tarnum wrócił do naszego świata tylko po to by przekonać się, że Władcy Żywiołów już go między siebie rozdzielili, ale był już innym człowiekiem. Nie nienawidził już magii, ale polegał niej. Moc przepływała przez jego ciało i jak jego wrogowie był mistrzem wszystkich żywiołów.


Zakończenie kampanii:

Tarnum pokonał Władców Żywiołów, wyrzucając ich na zawsze do ich wymiarów. Wiedział jednak, że jeśli ktoś zdobędzie władzę nad żywiołami świat znów nie będzie bezpieczny, więc zniszczył wrota żywiołów i wszelkie zapisy o wymiarach żywiołów. Wkrótce zamienił togę i kostur na futro i miecz i wrócił do życia barbarzyńcy.















Opracowała: Laxx

 
 

Brak komentarzy.




Włącz odtwarzacz
CentaurT
Podoba Ci się ta strona?
Jest świetna!
Bardzo fajna
Zwykła strona
Nie za bardzo
Usunąć!
3.146.x.x
3.135.x.x
40.77.x.x
3.17.x.x
18.222.x.x
13.59.x.x
18.118.x.x
3.142.x.x
3.144.x.x
18.118.x.x
18.222.x.x
18.117.x.x
3.143.x.x
3.144.x.x
18.223.x.x
3.17.x.x
18.191.x.x
46.4.x.x
3.133.x.x
3.19.x.x
18.219.x.x
3.138.x.x
13.59.x.x
18.226.x.x
18.219.x.x
18.118.x.x
18.118.x.x
18.191.x.x
3.133.x.x
18.191.x.x
18.227.x.x
18.219.x.x
18.116.x.x
18.191.x.x
3.131.x.x
3.141.x.x
18.117.x.x
3.138.x.x
3.145.x.x
3.144.x.x
18.191.x.x
3.143.x.x
3.142.x.x
3.149.x.x
3.144.x.x
18.188.x.x
Google spider
Google spider
Google spider
MSN spider
MSN spider
Odwiedza nas 0 użytkowników
oraz 51 gości. (Razem: 51)