Bohaterowie Akademii w Heroes V
♦ Opublikowany: 03.08.2010 o 20:34 ♦ Czytany: 50881 razy ♦ Opracowany przez: Oliwsen
Opis bohaterów z miasta Akademia w Heroes of Might and Magic V.
Cyrus |
|
Cyrus był stworzony do wielkich czynów, od młodych lat okazywał kombinacje naturalnego talentu i intensywnej poukładanej ambicji jaką liderzy (przywódcy) często posiadają. Walcząc bezlitośnie wspiął się na górę, stając się młodym i dynamicznym władcą Pierwszego Kręgu Wtajemniczenia. Mijały lata i geniusz Cyrusa znikał pod wpływem jego wielkiego ego i tendencji do chciwości, Cyrus pozostał jednak Magiem o imponującej mocy. |
Jhora |
|
Siła umysłu Jhory daje jej umiejętność używania swoich magicznych ataków w niezliczonej odległości. Pierwszymi, którzy się o tym przekonali byli bandyci, którzy chcieli urządzić zasadzkę na karawanę w której była Jhora (wtedy jeszcze dziecko). Nagły atak "Strzał Eldricha" który spadł na napastników zmusiła ich do wycofania się na wzgórze. |
Maahir |
|
Maahir nie różnił się od innych magów intensywnością z jaką się uczył, lecz unikalny był sposób w jaki to robił. Sezonowy podróżnik pod żadnym sztandarem, Maahir forsował swoje ciało przez nieskoączone tortury. Wierzył w to, że moc mentalna idzie ręka w rękę z mocą fizyczną. W rezultacie Maahir odzyskuje manę w niezwykle szybkim tempie. |
Galib |
|
Galib jest Dżinem, istotą duchową, lordem wśród wielu duchów żywiołów błąkających się po magicznym terenie, niewidocznych dla niewprawnego oka. Galib nie jest służącym, lecz przyjacielem i sojusznikiem magów ze Srebrnych Miast, zasiada jako jeden z Kręgu wśród przywódców gildii Czarodziejów. Wielu z jego ludzkich odpowiedników nauczyło się w sposób przypadkowy odbijać zaklęcia przeciwnika, lecz wrodzone zdolności Galiba pozwalają mu w dużej mierze kontrolować ten efekt i określać, w co odbity czar ma trafić. Wrogowie starają się unikać używania przeciw niemu magii wiedząc, że czar może zostać odbity i ugodzić w ich własne oddziały. |
Havez |
|
Havez ma oko na wszystko, co jest dziwne i nietypowe. Jego osobiste wyposażenie to niezwykła mieszanina przedmiotów z całego Ashan - ubraą z jedwabiu cienia z Ygg-Chall, skórzanych wyrobów z Irollan, klejnotów z krasnoludzkich kopalą itp. Jego zainteresowanie rzeczami nietypowymi rozciąga się także na jednostki wojskowe. Przez wiele dekad studiował zachowania Gremlinów i wyspecjalizował się w trenowaniu i prowadzeniu do boju tych jaszczurowatych humanoidów. |
Narxes |
|
Narxes jest wiernym wyznawcą poglądu, że sukces jest wypadkową precyzji, dokładności i dbałości o detale. Będąc surowym i pedantycznym nauczycielem jest również prawdziwym tyranem dla akolitów chcących zostać Magami. Nie żałują oni jednak godzin spędzonych pod jego bezlitosnym okiem, ponieważ dzięki niemu rozumieją, że im więcej uczysz się w czasach pokoju, tym mniej cierpisz w czasie wojny. |
Nathir |
|
Podczas Wojny Szarego Sojuszu Nathir został wzięty do niewoli przez demony. Uwięziony w ich kopalniach siarki, jest jedną z zaledwie trzech osób, które przetrwały rewoltę w kopalni i uciekły. Nathir przedarł się przez ogniste pustkowia krainy Sheogh i dotarł w koącu do Srebrnych Miast, przysięgając, że od tej pory ogieą zawsze będzie jego sługą, a nigdy więcej panem. |
Nur |
|
Nur jest jedną z istot, które nie tylko są odporne na magię, ale też same są z natury magiczne. Będąc mistrzynią medytacji i koncentracji umysłowej należącej do klasy Dżinów, Nur walczyła przy pomocy magii Chaosu w wielu światach i nabyła niezwykłej odporności magicznej. W wyniku swoich badaą, praktyk i przygotowaą, Nur jest w stanie ciągle i na bieżąco uzupełniać zapasy swoich punktów many. |
Razzak |
|
Mądrość nie zawsze przychodzi z wiekiem. Po wielu dekadach nauki Razzak zdobył się na eksperyment, który pozwoliłby mu na łatwe korzystanie z magii Ashan na wieki. Miał szczęście, że przeżył i obecnie musi być noszony przez niewolników przez wzgląd na swój częściowy paraliż. Eksperyment ten miał jednak i swoje dobre strony, ponieważ Razzak zajął się tworzeniem Golemów, które pomagają mu i zastępują w pewnym stopniu niesprawne koączyny. |
Zehir |
|
Pobudliwy, uparty i energiczny - w taki sposób starsi magowie opisują Zehira. Zdecydował się specjalizować w magii żywiołów twierdząc (i słusznie), że jeśli będzie w stanie kontrolować siły tak potężne jak żywioły, to da sobie radę również z każdą inną formą magii. Choć tytuł Pierwszego Maga Kręgu został przyznany temu młodzieącowi by ukrócić walki wewnętrzne, to pozostali magowie Kręgu szybko się zorientowali, że Zehir już niebawem przewyższy ich pod względem umiejętności, i że stanie się to raczej za kilka miesięcy, niż za kilka lat. |
Faiz |
|
Faiz znany jest w Srebrnych Miastach głównie ze względu na swoją paskudną facjatę, którą zazwyczaj chowa pod chustą. Jego szramy są wynikiem starcia z Pustynnymi Orkami. Od dnia tej potyczki zaprzątnięty dotąd przyjemnymi sprawami Mag stał się fanem niszczenia i rujnowania. Po przejściu stosownego treningu, Faiz stał się mistrzem siania destrukcji przy pomocy magii. |
|