Jednostki Twierdzy w Might and Magic Heroes VII
♦ Opublikowany: 08.02.2016 o 19:11 ♦ Czytany: 22501 razy ♦ Opracowany przez: Sylú
Stworzenie Podstawowe |
|
Gnolle są jednym z wielu gatunków zwierzoludzi stworzonych przez Czarodziejów z Domu Chimery po tym, jak udoskonalili oni sztukę łączenia ludzi i zwierząt. Będące połączeniem człowieka i hieny Gnolle miały służyć głównie jako tropiciele, zdolni niestrudzenie podążać śladem nieprzyjaciela. Gdy uda im się odnaleźć wroga, Gnolle wolą jednak unikać walki wręcz i atakują z dystansu, ciskając nożami. |
Gnoll |
Statystyki: |
Gnoll Łowca |
|
5 |
|
6 |
|
1 |
|
2 |
21 |
|
|
2-6 |
|
3-7 |
0 |
|
0 |
5 |
|
0 |
4 |
|
5 |
- |
|
- |
23 |
|
24 |
|
|
|
|
Stworzenie Elitarne |
|
Tak jak Harpie i Gnolle, Centaury też są zwierzoludźmi, stworzonymi przez siedmiomiejskich Magów. Łącząc w sobie cechy ludzi i koni, Centaury pełniły pierwotnie funkcje służebne - dostarczały listy, ciągnęły powozy i pracowały w kopalniach. Jako wierzchowce i jeźdźcy zarazem, Centaury mogą wypuścić strzały, by zaraz zająć wyżej położoną pozycję, albo też najpierw znaleźć najlepsze stanowisko. |
Centaur |
Statystyki: |
Centaur Łupieżca |
|
9 |
|
9 |
|
3 |
|
5 |
28 |
|
35 |
5-8 |
|
6-10 |
0 |
|
0 |
5 |
|
0 |
4 |
|
5 |
1/2 |
|
pełny |
26 |
|
33 |
|
|
|
|
Stworzenie Elitarne |
|
Wiwerny pochodzą od latających jaszczurów, których ciała uległy mutacji w kontakcie ze Smoczą Krwią podczas wojen Ery Mitów. Choć Wiwerny są mniejsze od smoków, i tak robią imponujące wrażenie. Mają szerokie skrzydła, podobne do nietoperzowych, a ich ciała pokrywają gadzie łuski. Wiwerny Piaskowe odkryte na Pustyni Sahaar są zestrojone z Magią Ziemi i mają zdolność regeneracji. |
Piaskowa Wiwerna |
Statystyki: |
Jadowita Wiwerna |
|
4 |
|
4 |
|
3 |
|
4 |
38 |
|
45 |
6-10 |
|
7-12 |
0 |
|
0 |
5 |
|
5 |
6 |
|
7 |
- |
|
- |
36 |
|
39 |
|
|
|
|
Stworzenie Elitarne |
|
Bazyliszki to okryte łuską, groźne i ogólnie mało przyjemne dla oka wielkie jaszczury występujące w trudno dostępnych miejscach. Stworzenia te pojawiły się po bitwach toczonych w Erze Mitów, gdy cały Ashan spływał krwią rannych Smoków zmieniającą zwykłe zwierzęta w magiczne bestie. Najgroźniejszą bronią Bazyliszka jest jego wzrok, którym na pewien czas zmienia przeciwnika w kamień. |
Bazyliszkowy Jeździec |
Statystyki: |
Bazyliszkowy Lansjer |
|
10 |
|
12 |
|
10 |
|
10 |
120 |
|
155 |
18-23 |
|
25-27 |
0 |
|
0 |
10 |
|
10 |
22 |
|
25 |
- |
|
- |
14 |
|
18 |
|
|
|
|
Stworzenie Legendarne |
|
Tak jak Gobliny, Cyklopy też były "błędem" podczas eksperymentu z Orkami. Zrodzone z krwi wyższych Demonów, stały się potwornymi olbrzymami o ciałach i umysłach spaczonych przez chaos. Choć wiele frakcji marzy o ich potędze, tylko Orkowie mają dość siły, cierpliwości i odwagi, by używać ich w swych wioskach jako niestrudzonej siły roboczej, a w boju formować w ciężkie oddziały uderzeniowe. |
Cyklop |
Statystyki: |
Oszalały Cyklop |
|
20 |
|
28 |
|
18 |
|
23 |
410 |
|
460 |
70-79 |
|
70-85 |
0 |
|
0 |
0 |
|
0 |
4 |
|
6 |
- |
|
- |
25 |
|
27 |
|
|
|
|
Stworzenie Legendarne |
|
Niewiele wiadomo o potężnych, przypominających małpy bestiach, które zamieszkują skaliste wzgórza Pustyni Sahaar. Uczeni przypuszczają, że mogą to być Behemoty znane z opowieści starców. Długie szpony tych stworzeń są niewiarygodnie ostre i potrafią rozedrzeć niemal każdy materiał. |
Behemot |
Statystyki: |
Starożytny Behemot |
|
25 |
|
27 |
|
18 |
|
20 |
420 |
|
470 |
60-77 |
|
70-95 |
0 |
|
0 |
5 |
|
0 |
5 |
|
6 |
- |
|
- |
27 |
|
28 |
|
|
|
|
|