Ogólny opis miasta Inferno w Heroes of Might and Magic V.
Motto: "Zrób wszystko, czego pragniesz."
Charakterystyka:
- Społeczeąstwo: Demony, Lordowie Chaosu
- Przypisane kolory: czerwony i czarny
- Bóstwa: Urgash – Smok Chaosu
- Filozofia: Siła jest racją. Podbijaj, plądruj i niszcz słabszych, oddaj się przyjemnościom, rozsiewaj anarchię, zepsucie i chaos. Zniewol praworządnych.
- Królestwo: Sheogh – Więzienie Ognia
- Stolica: Ur – Hekal, Brama Płonącego Serca
- Symbole: Ouroboros (wąż pożerający własny ogon), Heksagram
Opis:
Demony to chciwe potwory, które gdyby mogły spopieliłyby cały świat, tylko po to, by patrzeć jak płonie. Od wieków te potwory dążą do podbicia całego
Ashan. Na szczęście dla zwykłych śmiertelników,
Demony uwięzione są w
Piekle (inny wymiar rzeczywistości, stworzony wokół jądra planety) i nie mogą istnieć zbyt długo poza swym wymiarem. Jednak czasem zostają wezwane przez potężnych
Czarodziei, czasem udaje im się kogoś opętać, wtedy nie obowiązują ich żadne limity przebywania wśród śmiertelników. Na polu bitwy armie
Inferno słyną ze swej brutalności i okrucieąstwa. Oddziały Inferno spieszą do każdej potyczki, podczas gdy istoty dysponujące zdolnościami magicznymi, zakłócają przebieg rzeczywistości przywołując furię
Ognia Piekielnego, która miażdży wrogów. Bohaterowie czasem czynnie biorą udział w bitwach, ale częściej ciskają czarami w szeregi przeciwników.
Historia:
(
RSS -
Rok
Siodmego
Smoka)
Starożytność
28-40 RSS: Wojny Ognia – Pierwszy Wielki Najazd Demonów
Wielki Czarodziej Sar-Elam, znany jako Siódmy Smok, poświęcił swe życie by zakoączyć Wojny Ognia i odepchnąć Najazd Demonów. Sar-Elam i jego uczniowie uwięzili Demony w wymiarowym więzieniu stworzonym wokół jądra planety, by pozbawić je możliwości powrotu.
62 RSS: Wielka Schizma Siedmiu
Schizma pomiędzy uczniami Sar-Elama, którzy nie potrafili pogodzić się z obraną ścieżką przez Siódmego Smoka, zbyt szybko pragnęli władzy i potęgi, chcieli zająć miejsce Siódmego Smoka. Sar-Antor zakłada Zakon Ślepych Braci, w skład którego wchodzą uzdrowiciele, jasnowidzący i balsamiści, wszyscy oni są wierni Smokowi Ładu – Asha. Sar-Badon zakłada wojowniczy Zakon Smoczych Jeźdźców, są oni zdyscyplinowani i ślepo lojalni.
67 RSS: Przepowiednia o Mesjaszu Demonów.
Sar-Shazzar podczas wizji zobaczył Mesjasza Demonów, pół Demoni bohater pewnego dnia rozedrze więzienie Demonów i rozleje na świat chaos i pożogę.
104 RSS: Zakon Smoczych Jeźdźców utajnia swe działania
Na łożu śmierci Sar-Badon rozkazuje Smoczym Jeźdźcom, by ukryli się przed światem i poświęcili się naukom Siódmego Smoka. Ponadto mają bacznie obserwować jakiekolwiek przejawy Demonicznej aktywności na powierzchni. Od tego czasu wszelki słuch o Smoczych Jeźdźcach zaginął.
330 RSS: Pierwsze Zaćmienie – Wojna Krwawego Księżyca
Totalne zaćmienie Księżyca prowokuje Demony do ucieczki ze swego wymiarowego więzienia. Lordowie Chaosu wydostają się na powierzchnię i sieją zniszczenie na ziemiach Elfów. Elfy, zaskoczone przez ten niespodziewany atak, szybko ustępują Demonom. W koącu Demony zostają pokonane i w rezultacie wszystkie pozawymiarowe istoty pierzchają w popłochu do swego piekielnego więzienia. Smoczy Jeźdźcy, nadal działając w ukryciu, naprawiają wymiarowe więzienie.
564 RSS: Drugie Zaćmienie – Narodziny Władcy Demonów
Kolejne Zaćmienie, tym razem przewidziane przez Zakon Ślepych Braci. Przymierze, wspomagane z ukrycia przez Smoczych Jeźdźców, miało czas by odpowiednio zareagować. Tylko niewielka grupa Demonów wydostała się z więzienia w tym synowie Lorda Chaosu Urgash’a. Wszyscy zostali zgładzeni przez Przymierze. Pojawia się nowy Władca Demonów Mal-Beleth.
717 RSS: Trzecie Zaćmienie. Polowanie na Smoczych Jeźdźców.
Niewielkie siły Demonów wydostały się z więzienia, by raz na zawsze rozprawić się ze Smoczymi Jeźdźcami. Demony w ukryciu przemierzały krainy w celu odnalezienia tajnych twierdz Smoczych Jeźdźców. Wynik tego konfliktu pozostaje nieznany.
Nowożytność
843 RSS: Czwarte Zaćmienie – Ostatni Lot Sokoła
Demony przypuszczają szturm na stolicę Święte Imperium Sokoła i masakrują rodzinę królewską. Jak tylko Demony zostały wypędzone, wiele szlacheckich domów zaczęło rościć sobie prawa do królewskiego tronu. Ivan Gryf na koącu krwawej drogi zdobywa koronę. Święte Imperium Sokoła staje się Imperium Świętego Gryfa.
969 RSS: Szóste Zaćmienie – Wojny Królowej Isabeli
Niezapowiadane Zaćmienie paraliżuje całe Imperium i wzbudza panikę wśród ludności. Demony szybko się mobilizują i w przerażającej sile maszerują ku stolicy Haven. Wojna ta będzie osią wszystkich kampanii w Heroes V.
moja ulubiona rasa.