Magia Zniszczenia w Heroes V
♦ Opublikowany: 06.08.2010 o 15:50 ♦ Czytany: 32752 razy ♦ Opracowany przez:
Magia Zniszczenia emanuje zamętem, chaosem i czystym, niezmąconym, można by rzec radosnym zniszczeniem. Większość czarów skierowana jest przeciwko przeciwnikowi by zadać mu jak najwięcej obrażeń jak najmniejszym kosztem. Czary Magii Zniszczenia opierają się przede wszystkim na chłodzie i ogniu, ale też i ziemi.
|
Starożytna Strzała
Wystrzeliwuje magiczny pocisk zadający obrażenia wskazanej jednostce wroga. |
Koszt:4 |
|
Kamienne Kolce
Zadaje obrażenia wszystkim jednostkom znajdującym się na wskazanym obszarze. |
Koszt:5 |
|
Błyskawica
Wskazana jednostka wroga otrzymuje obrażenia od elektryczności.
Mistrz Błyskawic dodaje dodatkowe działanie w postaci ogłuszenia. |
Koszt:5 |
|
Lodowy Pocisk
Zadaje obrażenia od zimna wskazanej jednostce wroga.
Mistrz Lodu dodaje dodatkowe działanie w postaci zamrożenia (zamrażana 0.3 tur). |
Koszt:7 |
|
Kula Ognia
Zadaje obrażenia od ognia wszystkim oddziałom znajdującym się na
wskazanym obszarze.
Kula Ognia działanie obszarowe - 3x3 pola.
Mistrz Ognia dodaje dodatkowe działanie w postaci uszkadzania
pancerzy (-50% do Obrony). |
Koszt:6 |
|
Krąg Zimna
Zadaje obrażenia od zimna oddziałom otaczającym miejsce rzucenia czaru.
Mistrz Lodu dodaje dodatkowe działanie w postaci zamrożenia (zamrażana 0.3 tur). |
Koszt:7 |
|
Ściana Ognia
Tworzy ścianę ognia w wybranym miejscu pola bitwy. Przez kilka tur zadaje obrażenia od ognia wszystkim znajdującym się tam oddziałom.
Czas trwania zaklęcia wynosi 3 tury. Ściana Ognia może zostać rzuconabezpośrednio na oddział. Jednostka odniesie obrażenia w przypadku kiedyzaklęcie zostanie na nią rzucone, przejdzie przez pole ze Ścianą Ognia lub będzie się znajdować na tympolu na koniec swojej tury (bez względu na jakiekolwiek działanie).
Mistrz Ognia dodaje dodatkowe działanie w postaci uszkadzania pancerzy (-50% do Obrony). |
Koszt:16 |
|
Łańcuch Błyskawic
Łańcuch błyskawic zadaje poważne obrażenia od elektryczności stojącym w pobliżu stworzeniom (maks. 4) poczynając od tego, które zostało wybrane za cel. Każde następne stworzenie otrzymuje połowę obrażeń zadanych poprzedniemu. (Łańcuch może uderzyć w jednostki sojusznicze).
Mistrz Błyskawic dodaje dodatkowe działanie w postaci ogłuszenia dla pierwszego celu.
|
Koszt: 16 |
|
Grad Meteorytów
Zadaje poważne obrażenia stworzeniom znajdującym się na wskazanym obszarze.
Grad Meteorytów działanie obszarowe - 5x5 pól. |
Koszt:19 |
|
Implozja
Zadaje poważne obrażenia od żywiołu ziemi wskazanej jednostce wroga. |
Koszt: 18 |
|
Armageddon
Zadaje poważne obrażenia wszystkim stworzeniom i machinom wojennym, na polu bitwy oraz dodatkowe, miejscowe obrażenia w miejscu uderzenia.
Stworzenia znajdujące się po środku pola walki (kwadrat 4x4 pola) zostają trafione skałą i otrzymują dodatkowe obrażenia fizyczne (z wyłączeniem Ochrony i Odporności na Magię) równe
5+5*Siła_Czarów,
10+10*Siła_Czarów
15+15*Siła_Czarów
20+20*Siła_Czarów
Duże istoty muszą całe znajdować się w polu rażenia by zostały trafione.
Mistrz Ognia dodaje dodatkowe działanie w postaci uszkadzania pancerzy (-50% do Obrony). |
Koszt:20 |
|
Głębokie Zamrożenie
Zamraża cel, natychmiast zadając obrażenia od zimna i powoduje dalsze obrażenia fizyczne, zadawane przez pewien czas w związku z odmrożeniami.
Liczba fizycznych obrażeń jakie cel otrzyma w następnej turze jest zwiększona o (Siła Czarów+1)*3% (wyłącznie (Siła Czarów+1)*1% przy braku zaawansowanego talentu).Mistrz Lodu dodaje dodatkowe działanie w postaci zamrożenia (zamraża na 0.3 tur). |
Koszt: 20 Dzikie Hordy |
|