Jednostki Lochu w Heroes V
♦ Opublikowany: 08.08.2010 o 05:48 ♦ Czytany: 92402 razy ♦ Opracowany przez: Martin
Jednostki z miasta Loch (Dungeon) w Heroes of Might and Magic V.
Poziom I |
|
Zwiadowcy świeżo po świątynnym szkoleniu są młodymi uczniami praktykującymi, by przystąpić do ostatniego egzaminu. Jeśli zdadzą, nagradza się ich wyniesieniem do rangi Zabójców. Pomimo, że są młodzi i niedoświadczeni, zdążyli zgłębić zaawansowaną wiedzę teoretyczną na temat sztuki zabijania i zostali poddani fizycznemu treningowi. Charakteryzują się tym, że są uzdolnieni zarówno w walce wręcz jak i na dystans. |
Zwiadowca |
Statystyki: |
Zabójca |
|
3 |
|
4 |
|
3 |
|
3 |
2-4 |
|
2-4 |
10 |
|
14 |
5 |
|
5 |
10 |
|
12 |
5 |
|
5 |
- |
|
- |
7 |
|
7 |
Strzelec, Pełna skuteczność w walce wręcz, Zmniejszona zdolność walki na dystans |
60 |
|
100 |
Strzelec, Pełna skuteczność w walce wręcz, Zmniejszona zdolność walki na dystans, Atak Trucizną |
|
|
Poziom II |
|
Krwawe Dziewice są podstawową jednostką piechoty zamku Loch. Służki smoka mistrzowsko opanowały wypaczoną sztukę śmierci podpatrzoną u Sylwan. Ich niewiarygodna szybkość sprawia, że mogą przeprowadzić atak, jednocześnie unikając ciosu przeciwnika. W rezultacie są idealnymi jednostkami dla każdej armii przekładającej walkę wręcz nad magię. Siostry Krwi nigdy nie stracą głowy podczas wyczerpującej bitwy. |
Krwawa Dziewica |
Statystyki: |
Krwawa Furia |
|
4 |
|
5 |
|
2 |
|
3 |
5-7 |
|
5-7 |
16 |
|
16 |
7 |
|
8 |
14 |
|
16 |
- |
|
- |
- |
|
- |
5 |
|
5 |
Uderzenie i Powrót |
125 |
|
175 |
Uderzenie i Powrót, Brak Kontrataku Wroga |
|
|
Poziom III |
|
Minotaury w społeczeństwie Mrocznych Elfów traktowane są jako niewolnicy, powoduje to, że wykonują ciężką i wyczerpującą pracę. Jakkolwiek, Minotaury znane są ze swej odwagi i godności. Każde zadanie wykonują najlepiej, jak potrafią, wliczając w to walkę, ku uciesze swych panów. Pomimo tego, że są niewolnikami, ich waleczność i oddanie przysparzają im szacunku, nie tylko wśród Mrocznych Elfów, ale i pośród innych frakcji. |
Minotaur |
Statystyki: |
Minotaur Strażnik |
|
5 |
|
5 |
|
2 |
|
2 |
4-7 |
|
4-7 |
31 |
|
35 |
5 |
|
5 |
8 |
|
8 |
- |
|
- |
- |
|
- |
6 |
|
6 |
Odwaga |
140 |
|
200 |
Odwaga, Podwójny Atak |
|
|
Poziom IV |
|
Mroczni Jeźdźcy są powszechnie znaną kawalerią zamku Loch. Dosiadają dzikich bestii zwanych Jaskiniowymi Jaszczurami. Szarża Mrocznych Jeźdźców kruszy tarcze i miażdży pancerz każdego przeciwnika Mrocznych Elfów. Owy atak jest tak potężny, że nawet najmocniejsi wrogowie nie są w stanie się obronić. Mroczni Jeźdźcy zazwyczaj patrolują labirynty wokół zamku, atakując każdego nierozsądnego wroga, który zdecydował się zapuścić tak daleko w terytorium Mrocznych Elfów. |
Mroczny Jeździec |
Statystyki: |
Posępny Jeździec |
|
9 |
|
10 |
|
7 |
|
9 |
7-12 |
|
7-14 |
40 |
|
60 |
6 |
|
8 |
11 |
|
11 |
- |
|
- |
- |
|
- |
4 |
|
4 |
Duża Istota, Szarża Jeździecka |
300 |
|
450 |
Duża Istota, Szarża Jeździecka, Jaszczurze Ukąszenie |
|
|
Poziom V |
|
Hydry, tak samo jak Czarne Smoki, są najstarszymi mieszkańcami podziemnego świata Ashan. Były w jaskiniach na długo przedtem, zanim zamieszkały je Mroczne Elfy. Czas płynął, a Hydry i Mroczne Elfy, pomimo początkowych utarczek, zawiązali przymierze, mające na celu chronić jaskinie przed każdym wpływem „światłości” z powierzchni. Hydry to bardzo wolne stworzenia, wolą raczej zaczaić się w ciemności, by potem błyskawicznie zaatakować kilku wrogów jednocześnie. |
Hydra |
Statystyki: |
Hydra z Głębin |
|
15 |
|
15 |
|
12 |
|
15 |
7-14 |
|
9-14 |
80 |
|
125 |
5 |
|
5 |
7 |
|
7 |
- |
|
- |
- |
|
- |
3 |
|
3 |
Duża Istota, Szał, Brak Kontrataku Wroga, Atak trzyma głowami |
700 |
|
900 |
Duża Istota, Szał, Brak Kontrataku Wroga, Atak Sześcioma Głowami, Regeneracja |
|
|
Poziom VI |
|
Wiedźmy Cienia poświęciły swe życia w służbie Malassy. Posiadają ponadnaturalne moce, pozwalające im ciskać niszczące pioruny cienia we wrogów. Mogą również rzucać czary, które osłabiają ich przeciwników, lub wzmacniają sojusznicze oddziały podczas walki. |
Wiedźma Cienia |
Statystyki: |
Matrona Cienia |
|
18 |
|
20 |
|
18 |
|
20 |
17-24 |
|
17-27 |
80 |
|
90 |
4 |
|
4 |
10 |
|
10 |
4 |
|
4 |
11 |
|
18 |
2 |
|
2 |
Strzelec, Czary: Prawa Moc, Wrażliwość, Spowolnienie |
1400 |
|
1700 |
Strzelec, Uderzenie Biczem, Czary: Prawa Moc, Wrażliwość, Spowolnienie |
|
|
Poziom VII |
|
Smoki Cienia to synowie i córki samej Malassy. Zazwyczaj strzegą bram wiodących do Labiryntu Cienia. Młodsze Smoki, które liczą tylko kilkaset lat, czasem towarzyszą Mrocznym Elfom w zamian za różne sekrety, drogie i rzadkie podarunki lub zobowiązujące traktaty krwi. |
Smok Cienia |
Statystyki: |
Czarny Smok |
|
25 |
|
30 |
|
24 |
|
30 |
45-70 |
|
45-70 |
200 |
|
240 |
9 |
|
9 |
10 |
|
10 |
- |
|
- |
- |
|
- |
1 |
|
1 |
Duża istota, Latanie, Ognisty Oddech |
3700 +1 |
|
4500 +2 |
Duża istota, Latanie, Ognisty Oddech, Odporność na Magię |
|
|
Oznaczenia: |
|
Atak |
|
Obrażenia |
|
Zasięg |
|
Strzały |
|
Koszt |
|
Przyrost tygodniowy |
|
Obrona |
|
Życie |
|
Inicjatywa |
|
Mana |
|
Siarka |
|
Jednostka ulepszona |
Opracował: Martin
Uaktualnił: Tosiek19 (HTML: jareQ)
|