Jednostki Neutralne w Heroes IV
♦ Opublikowany: 26.03.2010 o 14:36 ♦ Czytany: 52442 razy ♦ Opracowany przez: jareQ
Jednostki Neutralne w Heroes of Might and Magic IV
Szczegółowy opis jednostek neutralnych w Heroes of Might and Magic IV.
Jednostki poziom I:
Chłop |
|
Obrażenia:2-3 |
Atak w walce wręcz:6 |
Obrona ataku wręcz:7 |
Punkty Życia:10 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:7 |
Strzały:0 |
Szybkość:2 |
Ruch:18 |
Przyrost:36 |
Poziom jednostki:neutralna |
Punkty magii:0 |
Koszt:15 złota |
Generuje co turę 1 sztukę złota za każdą istotę w swojej armii. |
Pirat |
|
Obrażenia:1-2 |
Atak w walce wręcz:11 |
Obrona ataku wręcz:9 |
Punkty Życia:10 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:9 |
Strzały:0 |
Szybkość:5 |
Ruch:19 |
Przyrost:24 |
Poziom jednostki:neutralna |
Punkty magii:0 |
Koszt:22 złota |
Na pokładzie okrętu szybkość jednostki oraz obrażenia przez nią zadawane zwiększają się. Zwiększa się również jej obrona podczas walki wręcz oraz przed atakiem z dystansu. |
Troglodyta |
|
Obrażenia:2-3 |
Atak w walce wręcz:11 |
Obrona ataku wręcz:9 |
Punkty Życia:14 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:9 |
Strzały:0 |
Szybkość:5 |
Ruch:19 |
Przyrost:20 |
Poziom jednostki:neutralna |
Punkty magii:0 |
Koszt:28 złota |
Jednostka odporna na zaklęcia oślepiające oraz zamieniające w kamień. |
Zombie |
|
Obrażenia:2-4 |
Atak w walce wręcz:8 |
Obrona ataku wręcz:10 |
Punkty Życia:24 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:10 |
Strzały:0 |
Szybkość:1 |
Ruch:18 |
Przyrost:15 |
Poziom jednostki:neutralna |
Punkty magii:0 |
Koszt:35 złota |
"Wytrzymałość" zwiększa liczbć punktów życia tej jednostki. |
Jednostki poziom II:
Gargulec |
|
Obrażenia:4-6 |
Atak w walce wręcz:14 |
Obrona ataku wręcz:16 |
Punkty Życia:22 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:16 |
Strzały:0 |
Szybkość:7 |
Ruch:29 |
Przyrost:8 |
Poziom jednostki:neutralna |
Punkty magii:0 |
Koszt:160 złota |
Jednostka latająca. Jego kamienna skóra zwiększa obronę w walce wręcz i atakiem na dystans o 25%, odporny na niektóre czary (żywiołak). |
Obserwator |
|
Obrażenia:3-7 |
Atak w walce wręcz:8 |
Obrona ataku wręcz:15 |
Punkty Życia:26 |
Atak z dystansu:16 |
Obrona ataku z dystansu:15 |
Strzały:15 |
Szybkość:6 |
Ruch:19 |
Przyrost:6 |
Poziom jednostki:neutralna |
Punkty magii:0 |
Koszt:220 złota |
Jednostka strzelająca i latająca. Podczas ataku rzuca losowe zaklęcie ofensywne, np.: Klątwa, Spowolnienie, Smutek, Pech, itd. |
Mumia |
|
Obrażenia:5-8 |
Atak w walce wręcz:15 |
Obrona ataku wręcz:16 |
Punkty Życia:30 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:16 |
Strzały:0 |
Szybkość:4 |
Ruch:19 |
Przyrost:8 |
Poziom jednostki:neutralna |
Punkty magii:0 |
Koszt:170 złota |
Jednostka nieumarła. Podczas każdego ataku rzuca na przeciwnika zaklęcie "Klątwa". |
Syrena |
|
Obrażenia:5-8 |
Atak w walce wręcz:15 |
Obrona ataku wręcz:13 |
Punkty Życia:38 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:13 |
Strzały:0 |
Szybkość:5 |
Ruch:19 |
Przyrost:N/D |
Poziom jednostki:neutralna |
Punkty magii:0 |
Koszt: Tej jednostki nie można kupić. |
Syrena ma szansę na przejćcie kontroli nad wrogą jednostką, na jedną turę. |
Troll |
|
Obrażenia:6-12 |
Atak w walce wręcz:16 |
Obrona ataku wręcz:15 |
Punkty Życia:45 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:15 |
Strzały:0 |
Szybkość:3 |
Ruch:18 |
Przyrost:6 |
Poziom jednostki:neutralna |
Punkty magii:0 |
Koszt:230 złota |
Posiada zdolność "Regeneracji", powoduje to, że na końcu każdej tury jednostka leczy wszystkie swoje rany. |
Jednostki poziom III:
Lodowy Demon |
|
Obrażenia:12-16 |
Atak w walce wręcz:30 |
Obrona ataku wręcz:30 |
Punkty Życia:70 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:30 |
Strzały:0 |
Szybkość:5 |
Ruch:17 |
Przyrost:4 |
Poziom jednostki:neutralna |
Punkty magii:0 |
Koszt:850 złota |
Posiada zdolność "zamrażanie", co daje szansę zamienienia przeciwnika w bryłę lodu na dwie tury. Są odporne na zaklęcia związane z zimnem. |
Jednostki poziom IV:
Potwór Morski |
|
Obrażenia:45-65 |
Atak w walce wręcz:35 |
Obrona ataku wręcz:34 |
Punkty Życia:275 |
Atak z dystansu:0 |
Obrona ataku z dystansu:34 |
Strzały:0 |
Szybkość:5 |
Ruch:24 |
Przyrost:N/D |
Poziom jednostki:neutralna |
Punkty magii:0 |
Koszt:Tej jednostki nie można kupić. |
Posiada zdolność "Pożeranie", która daje szansę na połknięcie w całości przeciwnika w czasie ataku. |
Opracował: jareQ
|