Budynki podstawowe |
Rada Osady |
Koszt: brak |
wymagania: brak |
---|---|---|
Rada Osady dostarcza królestwu 500 szt. złota dziennie i pozwala kupować nowe budynki. |
Rada Miasta |
Koszt: 2000 |
wymagania: 3 poziom miasta, |
---|---|---|
Ulepszona Rada Osady. Rada Miasta dostarcza królestwu 1000 szt. złota dziennie. |
Ratusz |
Koszt: 5000 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Rada Miasta. |
---|---|---|
Ulepszona Rada Miasta. Ratusz dostarcza królestwu 2000 szt. złota dziennie. |
Kapitol |
Koszt: 10000 |
wymagania: Poziom Miasta 15, Ratusz. |
---|---|---|
Ulepszony Ratusz. Kapitol dostarcza królestwu 4000 szt. złota dziennie. |
Fort |
Koszt: 5000 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 6 |
---|---|---|
Fort dodaje mury obronne dookoła miasta. |
Cytadela |
Koszt: 5000 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Fort |
---|---|---|
Cytadela |
Zamek |
Koszt: 5000 10 10 |
wymagania: Poziom Miasta 15, Dół Poświęcenia |
---|---|---|
Ulepszona Cytadela. |
Karczma |
Koszt: 500 5 |
wymagania: brak |
---|---|---|
Karczma umożliwia rekrutację bohaterów. Zwiększa także morale oddziałów broniących miasta o 1. |
Targowisko |
Koszt: 500 5 |
wymagania: brak |
---|---|---|
Targowisko Mając targowisko możesz kupować i sprzedawać surowce (współczynniki wymiany są tym lepsze, im więcej masz targowisk). |
Magazyn Zasobów |
Koszt: 5000 5 |
wymagania: Targowisko |
---|---|---|
Magazyn Zasobów dostarcza dziennie 1 jednostkę siarki. |
Kuźnia |
Koszt: 1000 5 |
wymagania: Poziom Miasta 3 |
---|---|---|
Kuźnia dostarcza twojej armii Balisty. Inne machiny wojenne są dostępne za potrójną cenę. |
Stocznia |
Koszt: 2000 20 |
wymagania: Poziom Miasta 12 |
---|---|---|
Stocznia pozwala na budowę łodzi. |
Budynki magiczne |
Gildia Magów 1 poziomu |
Koszt: 2000 |
wymagania: 3 poziom miasta |
---|---|---|
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia pierwszego poziomu. |
Gildia Magów 2 poziomu |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Gildia Magów 1 poziomu. |
---|---|---|
Ulepszona Gildia Magów 1 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia drugiego poziomu. |
Gildia Magów 3 poziomu |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Gildia Magów 2 poziomu. |
---|---|---|
Ulepszona Gildia Magów 2 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w niej 3 zaklęcia trzeciego poziomu. |
Gildia Magów 4 poziomu |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Gildia Magów 3 poziomu. |
---|---|---|
Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się w niej 2 zaklęcia czwartego poziomu. |
Gildia Magów 5 poziomu |
Koszt: 1000 5 5 |
wymagania: Gildia Magów 4 poziomu. |
---|---|---|
Ulepszona Gildia Magów 4 poziomu. Bohater odwiedzający gildię magów może nauczyć się przechowywanych w niej czarów. Znajdują się wniej 2 zaklęcia piątego poziomu. |
Piekielne Wrota |
Koszt: 1000 2 2 |
wymagania: Poziom Miasta 3 |
---|---|---|
Piekielne Wrota zwiększają przyzywanie demonów o 10%, zaś armiom najeżdżającym miasto obniża punkty Szczęścia o 2. |
Ikra Chaosu |
Koszt: 1500 5 |
wymagania: Poziom Miasta 6, Demoniczna Wieża |
---|---|---|
Zwiększa przyrost Rogatych Demonów i Demonów Nadzorców o 2 tygodniowo. |
Sala Strachu |
Koszt: 1000 5 |
wymagania: Poziom Miasta 15, Piekielne Stajnie. |
---|---|---|
Sala Strachu zwiększa przyrost Piekielnych Rumaków i Zmór o 1 tygodniowo. |
Dół Poświęcenia |
Koszt: 2000 5 5 5 |
wymagania: Poziom Miasta 12, Cytadela. |
---|---|---|
Poświęca dowolną sojuszniczą jednostkę w zamian dając dużą ilość punktów Doświadczenia. |
Bóstwo Potępionych |
Koszt: brak |
wymagania: brak |
---|---|---|
Budowla Graala. Bóstwo Potępionych dostarcza dziennie 5000 sztuk złota miastu, podnosi przyrost wszystkich stworzeń w mieście o 50% oraz dodaje 10 punktów Mocy Zaklęć każdemu bohaterowi broniącemu garnizonu. Do wybudowania jest potrzebna Łza Ashy. |
Budynki rekrutacyjne |
Posiadłość Diablików |
Koszt: 400 5 |
wymagania: brak |
---|---|---|
Posiadłość diablików pozwala rekrutować Diabliki. . |
Posiadłość Chowańców |
Koszt: 1200 5 |
wymagania: Posiadłość Diablików |
---|---|---|
Ulepszona Posiadłość Diablików. Posiadłość Chowańców pozwala rekrutować Chowańce. |
Demoniczna Wieża |
Koszt: 1000 5 |
wymagania: 3 Poziom Miasta |
---|---|---|
Demoniczna Wieża pozwala rekrutować Rogate Demony. |
Demoniczny Bastion |
Koszt: 2500 |
wymagania: Poziom Miasta 3, Demoniczna Wieża. |
---|---|---|
Ulepszona Demoniczna Wieża. Demoniczny Bastion pozwala rekrutować Demony Nadzorców. |
Psiarnia |
Koszt: 1200 2 |
wymagania: Poziom Miasta 6, Karczma |
---|---|---|
Psiarnia pozwala rekrutować Piekielne Ogary. |
Psiarnia |
Koszt: 3500 5 15 |
wymagania: Poziom Miasta 6, Psiarnia. |
---|---|---|
Ulepszona Psiarnia. Pozwala rekrutować Cerbery. . |
Sala Pokus |
Koszt: 2500 5 5 3 3 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Gildia Magów Poziom 1 |
---|---|---|
Sala Pokus pozwala rekrutować Sukkuby. |
Sala Grzechów |
Koszt: 5000 5 5 3 3 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Sala Pokus. |
---|---|---|
Ulepszona Sala Pokus. Sala rzechów pozwala rekrutować Sukkuby Ulubienice. |
Piekielne Stajnie |
Koszt: 4000 5 5 10 |
wymagania: Poziom Miasta 9. |
---|---|---|
Piekielne Stajnie pozwalają rekrutować Piekielne Rumaki. |
Rozżarzone Stajnie |
Koszt: 6000 5 5 7 10 |
wymagania: Poziom Miasta 9, Piekielne Stajnie. |
---|---|---|
Ulepszone Piekielne Stajnie. Rozżarzone Stajnie pozwalają rekrutowac Zmory. |
Piekielna Otchłań |
Koszt: 5000 10 10 |
wymagania: Poziom Miasta 12, Sala Pokus. |
---|---|---|
Piekielna Otchłań pozwala rekrutować Czarty. |
Otchłań Przeklętych |
Koszt: 8000 10 10 7 |
wymagania: Poziom Miasta 12, Piekielna Otchłań |
---|---|---|
Ulepszona Piekielna Otchłań. Otchłań Przeklętych pozwala rekrutować Czarcich Lordów. |
Pałac Upadłych |
Koszt: 10000 10 10 5 |
wymagania: Poziom Miasta 15 |
---|---|---|
Pałac Upadłych pozwala rekrutować Diabły. |
Pałac Zapomnianych |
Koszt: 10000 15 10 10 |
wymagania: Poziom Miasta 15, Pałac Upadłych. |
---|---|---|
Ulepszony Pałac Upadłych. Pałac Zapomnianych pozwala rekrutować Arcydiabły. |