Mody – Modyfikacja Tekstu
Już wiemy jak przerobić teksturę, czy ikonę postaci. A co jeżeli chodzi o zmianę opisów i nazwy jednostki? Właśnie teraz się tym zajmiemy. ;)
Wszystkie pliki tekstowe, których opisy itd. mamy okazję zobaczyć w grze znajdują się w archiwum Texts, tuż obok archiwum Data. Pliki tekstowe mają najprostszy format i możemy z łatwością zedytować go w notatniku.
Przerobiliśmy już ikonę i teksturę naszego Diablika, to teraz zmienimy mu opis i nazwę. Otwórzmy archiwum Texts.pak i wejdźmy w następującą lokalizację:
\Text\Game\Creatures\Inferno
Widzimy, że pliki tekstowe opisujące jednostki mają trzy wersje – imię jednostki (Familiar), jej opis ogólny (FamiliarDescription) i opis jej umiejętności (FamiliarAbilities).
My wybieramy te trzy z naszym Familiarem i wypakowujemy je do wybranego folderu.
Otwieramy plik tekstowy z nazwą naszego Diablika i widzimy, ze zedytowanie go to bardzo prosta sprawa. ;) Ja dla przykładu nazwę naszego Impa Mietek i wymyślę mu jakiś głupkowaty opis ogólny i jego umiejętności.
Oczywiście gdy zmienimy tekst, zapisujemy go pod taką samą nazwą jaką miał w oryginale i zamykamy. Gdy już przerobimy wszystkie trzy pora na kolejne zadanie.
Teraz wypadałoby sprawdzić to co dokonaliśmy przed chwilką. Nasz tekst do Impa rozpoczyna swoją lokalizację folderem Text a kończąc na folderze Inferno, w którym też te pliki tekstowe leżą. Tak więc folder Text przenosimy do folderu Data tuż obok naszego wcześniejszego folderu Textures.
Uruchamiamy grę i naszym oczom ukaże się nasz własny
OPIS jednostki. ;)
Opracowanie i screeny by
Oliwsen
Masz jakiś problem z modem lub chcesz się nim pochwalić? Odwiedź
TEN temat.