Ylthin
Biografia:Pojmana za młodu przez łowców niewolników wywodzących się z mrocznych elfów, Ylthin uniknęła ponurego losu dzięki pomocy Jednorożca. Od tego czasu wielbi te tajemnicze stworzenia zamieszkujące lasy i poświęciła życie na współpracę z nimi. Nikt nie rozumie Jednorożców lepiej niż Ylthin, zaś wiedza ta pozwala jej maksymalnie wykorzystać w walce szybkość i siłę tych istot.
Talent rasowy:
Dziewica jednorożca jest talent który powoduje że atak i obrona (jednorożców , srebrnych , białych)wzrasta o +1 co dwa poziomy poczynając od 1 poziomu. Talent ten jest aktywny ponieważ zwiększa współczynniki jednostce 5 poziomu co 2 poziomy jednostka ta wtedy jest bardzo zabójcza dla przeciwników.
Jak rozwinąć bohatera:
Mściciel jest to talent rasowy łowców który pozwala wybierać sobie ulubione cele łowcy czyli potwory
zadaje jednostką podwójne obrażenia a jednostki mają szansę na zadanie krytycznego ciosu wynoszącą(40%)musimy też przeznaczyć punkty umiejętności do takich talentów łowcy:
-Bezbłędny strzał daje łowcy +3 do obrażeń większych niż jego poziom oraz zadaje (2x) większe obrażenia gdy jednostka jest na jego liście ulubionych celów i zabija przynajmniej 1 jednostkę przeciwnika.
-Deszcz strzał też należy do unikalnych skilli łowcy który daje możliwość bohaterowi wystrzelenia 3 strzał do jego ulubionych celów (jego , obrażenia zwiększają się tak samu do +3 powyżej jego poziomu)
-Impregnowana strzała jest ostatnią umiejętnością która daje , możliwość nałożenia na strzałę łowcy klątwy lub zaklęcia zadającego , obrażenia jednostce przeciwnika wykorzystując manę łowcy(działa też na umiejętności łowcy Bezbłędny strzał , Deszcz strzał).
Magia Światła jest talentem którym posiadamy na początku z pod umiejętnościom:
Mistrz łask zwiększa działanie zaklęć Boska siła oraz oczyszczenie(Grupowe użycie oraz 2-krotnie zwiększone zużycie many).
Później inwestujemy w Mistrza gniewu który tak samo zwiększa działanie zaklęć Prawa moc oraz Przyspieszenie(Grupowe użycie oraz 2-krotnie zwiększone zużycie many).
Ostatnią umiejętnościom jest Wichura która powoduje zmniejszenie inicjatywy jednostkom latającym przeciwnika o (1).
Rozwijając dowodzenie to dajemy punkt w takie pod umiejętności:
Rekrutacja mało znacząca umiejętność dla bohatera ale po niej jest umiejętność Głównodowodzący która przywołuje do walki tancerzy ostrzy(zależy od numeru tygodnia)oraz bardzo przydatna umiejętność Duchowe przywódctwo (które daje jednostką bohatera szybsze nadchodzenie ich tury).
Gdy będziemy rozwijać talent szczęścia to najlepiej zainwestować w takie pod umiejętności:
Szczęście żołnierza (20%szansy na częstrze działanie umiejętności bojowych jednostek dla przykładu Wielki łowczy(strzała ogłuszenia)później inwestujemy w Szczęście elfów(25%na zadanie większych ran)ale też trzeba zainwestować w pomysłowość (która zwiększa ilość zdobywanych surowców jak i większe szczęście).
Rozwijając atak dajemy punkty w takie umiejętności:
Furia jest to pod umiejętność która(zwiększa o 1 minimalne oraz maksymalne , obrażenia efektownie to wygląda dla istot niższych poziomów). Kolejną przydatną umiejętnościom jest Gniew natury dający (zwiększone maksymalne , obrażenia wszystkim istotom łowcy).
Kara boska jest następną i zarazem ostatnią pod umiejętnościom która zwiększa , obrażenia istot zgodnie z ich stanem morale(nie inwestować w nią gdy ma się mieszana armię).
Rozwijając logistykę przeznaczamy umiejętności na:
-Odkrywanie (większy zasięg widzenia na mapie przygody) jak damy tą umiejętność to ,możemy przeznaczyć miejsce na Lotny umysł(o 25% szybciej bohater przesuwa się na pasku tury) oraz
-Dajemy punkt w Cichego prześladowcę który zwiększa o 12 pól widzenie na mapie przygody oraz przeciwnik widzi tylko najsilniejszą jednostkę u bohatera.
Podsumowując Ylthin osiągnie poziom 29-30 będąc bohaterem nastawionym ofensywno defensywnie wzmacniając zaklęciami jednostki oraz wskrzeszając je oraz ochraniać je. Ataki jej jednostek mogą siać popłoch w szeregach przeciwnika a zaklęcia jeszcze je zwiększać
Autor:Loczek