Kampania Agraynal
„Jeszcze Jedna Opowieść Barda”
Misja I - „Wyspa Świtu”
Misję tę rozpoczynamy z
Agraynal na zachodzie i głównie to zdobywamy, co możemy (surowce, artefakty i kopalnie). Na wschód od miejsca startu jest
Chatka z misją - starzec wymaga byśmy dostarczyli mu po
20 szt. każdego surowca. Gdy dostarczymy wymaganych surowców, bohaterka nasza osiągnie „
Ukrywanie się” na poziomie
Arymistrzowskim, dzięki czemu przejdziemy obok
Ptaków Gromu na południu i dostaniemy się do
miasta Davenport.
Po zdobyciu miasta, wznosimy budynki, które pozostały do wyboru (
Gildia Magów, Portal Istot i inne), a następnie udajemy się w patrol po okolicy i sukcesywnie niszczymy potwory na naszej drodze.
Niedaleko miasta znajduje się
więzienie w którym uwięziony jest
bohater Natury -
Larinath. Okaże się on nam pomocny w marszu na zachód i później na północ do
miasta Bliźniacze Sosny. Zachodni teren podbijemy z łatwością aż do granicy, jaką wyznaczają w dwóch miejscach oddziały strażnicze. Gdy posiadamy odpowiednią armię, możemy zaatakować obszar kontrolowany przez
Czerwonego Gracza poprzez pokonanie strażników jednego z dwóch wejść (choć istnieje trzecie wejście bez walki). Gdy sforsujemy przeszkodę, wystarczy udać się w kierunku północno-wschodnim i zdobyć cel naszej misji i pierwszy z trzech artefaktów niezbędnych nam do spotkania z
Hexisem.
Jeśli idzie o rozwój bohaterki, polecam pierw rozwinąć
Magię Natury, a później
umiejętność Walki, dzięki którym będzie nam łatwiej walczyć w ostateczności z wrogimi istotami i bohaterami.
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
- Biblioteka (x2)
- Kamień Wiedzy
- Arena Mocy
- Arena Magii
- Biblioteka
Misja II - „Góry Błysku Gromu”
Misję rozpoczynamy na
północnym-zachodzie, łącznie z
miastem Sylvanskie Morza i bohaterką
Agraynal, którą zwiedzamy obszar, zajmując kopalnie, kolekcjonując artefakty i niezbędne nam surowce do rozbudowy miasta. Najefektywniejszą rozbudową siedzib istot w
Rezerwacie jest:
Domek na drzewie/Tygrysia Jama,
Gryfie Skały,
Stos oraz
Portal Istot (
Żywiołaki Wody).
Na południu możemy podbić drugie
miasto Rezerwatu -
Szepczące Moczary. Sukcesywnie zwiedzamy obszar aż do jedynego przejścia nad potkiem, które prowadzi do pierwszego
miasta Śmierci i
Czerwonego Gracza.
Gdy posiadamy dość silną armię, łączymy ją z
Agraynal i podążamy w celu ostatecznego pokonania czerwonego gracza (silny bohater powyżej lub około 18lvl). Przypieczętowujemy to zdobyciem miasta celu -
Skalnego Boru i
drugiego artefaktu.
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
- Drzewo Wiedzy
- Pole Treningowe (x2)
- Kamień Wiedzy
- Uniwersytet Wojenny
- Arena (x2)
- Gildia Weteranów (x2)
- Obóz Najemników (x2)
- Arena Mocy
- Biblioteka
Misja III - „Pogórze Uludin”
Misję rozpoczynamy na południowo-wschodnim półwyspie z
miastem Bluszcz i naszą bohaterką, której celem jest odwiedzenie wszystkich
złotych Posążków wskazujących miejsce ukrycia ostatniego artefaktu -
Mandoliny Aiffy, a wszystko to musimy wykonać w ciągu
5 miesięcy przed
Armiami Czerwonego gracza (
Mordanisa) i
pomarańczowego.
Rozbudowę miasta czynimy podobną do misji wcześniejszej, a bohaterką udajemy się na poszukiwanie
posążków, przy okazji zdobywając miasta, surowce, kopalnie. Na ścianie wschodniej mapy znajdują się
4 posągi +
czerwony namiot klucznika, który ułatwi nam przejście obok
miast Czerwonego Gracza i udanie się na zachód mapy, gdzie będziemy mogli znaleźć
5 posążków. Gdy odwiedzimy wszystkie, zostanie nam wskazane miejsce ukrycia
Mandoliny po uprzednim zwiedzeniu mapy, wystarczy udać się do miejsca zakopania artefaktu i pozostaje się nam cieszyć z ukończenia tej stosunkowo łatwej kampanii.
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
- Drzewo Wiedzy
- Arena Mocy
- Arena Magii
- Uniwersytet Wojenny
- Szkoła Wojny
- Gildia Weteranów (x3)
- Biblioteka (x2)
- Obóz Najemników
Opracował:
Loczek
Korekta:
Sylath