Kampania Dogwoggle’a
„Mocniejszy Górą”
Misja I - „Nieoczekiwana Premia”
Misję rozpoczynamy obok
Tawerny z Dogwogglem, którym ruszamy drogą na południowy-wschód, do miasta
Zija. Zająwszy je, rozbudowujemy siedziby istot następująco:
Szczyt Harpii,
Namioty nomadów i
Ogrzy Fort.
W między czasie bohaterem podbijamy okolicę i przygotowujemy się do ataku na
Czerwonego Gracza. Po uporaniu się z nim, wzmacniamy armię i udajemy się drogą od drugiego zdobytego
miasta Mocy na zachód, gdzie przejście blokuje
Strażnik misji, który oczekuje od nas dostarczenia mu
40 Berserkerów w zamian za przejście. Gdy spełnimy jego żądanie (możemy także przejść południowym mostem choć jest obsadzony oddziałem Hydr), udajemy się pokonać
Niebieskiego Gracza. Na południu musimy odwiedzić
seledynowego Klucznika, który umożliwi nam dostanie się za
bramę seledynową i pokonanie
Niebieskiego Gracza, ale nie ostatecznie. Gdy uzupełnimy armię udajemy się portalem przy
miastach Przystani do
Podziemi, gdzie czeka na nas pierwszy z
3 braci -
Adram Blacksword, który jest w posiadaniu
Młota Mrozu.
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
- Drzewo Wiedzy (x2)
- Szkoła Wojny
- Arena (x2)
- Pole Treningowe (x2)
- Uniwersytet Wojenny
- Arena Mocy
- Obóz Najemników (x2)
- Kamień Wiedzy
Misja II - „Utrata Sprzymierzeńców”
Misję rozpoczynamy w podziemiach z
Dogwogglem i czteroma miastami (3 Śmierci, 1 Mocy), ale tracimy nad trzema kontrolę już w drugiej turze i pozostaje nam
miasto Twierdza Koyla. Standardowo podbijamy teren, na którym się znajdujemy. Na północ od miasta natrafić możemy na
czerwony Namiot Klucznika, który umożliwi nam przejście na południe i odzyskanie
dwóch miast, które zostały przejęte przez
Seledynowego Gracza. Gdy uporamy się z tym problemem, ruszamy na południowy-wschód podziemi, przedostajemy się przez
wrota dwukierunkowe prosto do wyjścia na powierzchnię i odbijamy
miasta Mocy -
Macnebos. Miasto rozbudowujemy, a budynki siedziby istot wznosimy w następującym schemacie:
Szczyt Harpii/Namioty Nomadów,
Jaskinia Cyklopów,
Skalne Gniazdo/Jaskinia Behemotów.
W tym czasie naszym bohaterem (który zapewne już jest 1-osobową armią), ruszamy na północ, pokonując napotkane potwory, aż dojdziemy do
teleportu dwukierunkowego, który przeniesie nas do miasta portowego, gdzie będziemy mogli wybudować
Stocznię. Gdy posiadamy w miarę silną armię, budujemy statek i przeprawiamy się na zachodni ląd (możliwość zejścia na ziemię będzie na południowym-zachodzie), gdzie pozostaje nam przeć na północ, pokonując
Seledynowego Gracza i ostatecznie atakując naszego drugiego celu, a mianowicie
Carcasa Blacksworda, który jest w posiadaniu
Tygrysiej Zbroi.
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
- Obóz Najemników (x3)
- Arena Magii
- Kamień Wiedzy (x4)
- Drzewo Wiedzy
- Gildia Weteranów
Misja III - „Okrutna Wojna”
Misję rozpoczynamy na południu mapy, skąd ruszamy na zachód w poszukiwaniu miasta i ważnych
namiotów Klucznika (
niebieskiego i
żółtego), które pozwolą nam pokonać
Fioletowego Gracza i dadzą nam możliwość przejścia na wschód przez
niebieską bramę. Kierując się na wschód, po drodze wyeliminujemy
Seledynowego Gracza, a następnie swoje kroki kierujemy na północ w stronę
Zielonego i
Niebieskiego Gracza, których szybko pokonujemy.
Nad
miastem niebieskiego gracza znajduje się
brama misji, której warunkiem udostępnienia nam przejścia jest pokonanie
Czerwonego Gracza (znajdującego się w podziemiach), na czele którego stoi ostatni z trzech braci -
Pratlan. Po zabiciu tegoż bohatera udajemy się ponownie pod bramę, której strażnik przepusci nas. Teraz pozostaje nam udanie się przez
Teleport Jednokierunnkowy i zdobycie ostatniego artefaktu -
Tygrysiego Hełmu.
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić bohaterem:
- Kamień Wiedzy (x3)
- Arena Magii
- Arena Mocy
- Drzewo Wiedzy (x5)
- Obóz Najemników (x2)
- Uniwersytet Wojenny
- Szkoła Magii
- Biblioteka
Opracował:
Loczek
Korekta:
Sylath