Kampania Mysterio Wspaniałego
„Najwspanialszy z Żyjących”
Misja I - „Wszystkie drogi prowadzą do..”
Kampanię tę rozpoczynamy z bohaterem imieniem Mysterio oraz miastem Oridiri na północnym-wschodzie, które rozbudowujemy buildem magic czyli: Wieża maga i Ołtarz życzeń. W tym czasie zwiedzamy okolicę, zdobywając surowce i kopalnie. Na południu znajdują się dwa miasta Akademii tj. Giliahorn oraz Vestri, a także siedliska istot, które są niezbędne do naszego celu, jakim jest przekroczenie granicy królestw Quassar i Chanon. Na zachodzie ogólnie znajduje się pięć miast, ale pierw musimy się udać do strażnika bramy, który zleci nam odwiedzić kilka miast w celu uzyskania słowa klucz, potrzebnego do przejścia przez bramę i przyjęcia misji w chatce osoby, która zdradzi nam, gdzie jest przechowywany sekret nieśmiertelności. Tym akcentem kończy się 1 misja.
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić:
- Pole Treningowe (2x)
- Obóz Najemników
- Arena
- Uniwersytet Wojenny
- Kamień Wiedzy (2x)
- Szkoła Magiczna
- Gildia Weteranów
- Drzewo Wiedzy
Misja II - „W poszukiwaniu wieży”
Scenariusz ten zaczynamy na wschodzie z miastem Vasteras, które rozbudowujemy buildem jak w misji I, budując dodatkowo Zamek w Chmurach. Podbijamy okolicę, a po opanowaniu jej udajemy się na północ pokonać fioletowego gracza, by nie przeszkadzał nam w walce z czarnoksiężnikami. Po pokonaniu fioletowego przychodzi czas na ciężkie boje z czerwonym i pomarańczowy graczem, którzy posiadają silne zaplecze jednostek, a także bohaterów. Pierw od strony miasta Timor udajemy się w kierunku południowo-zachodnim, by pokonać pomarańczowego w następnej kolejności zajmujemy się czerwonym i jego miastem nad zatoką. Po zdobyciu dwóch miast wroga udajemy się w kierunku północno-zachodnim w celu zdobycia ostatniego miasta i w spokojnego udania się do wieży, przy okazji wypełniając zalecenia bramy misji, która wymaga od nas spełnienia warunków.
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić:
- Arena Mocy
- Kamień Wiedzy
- Nauczyciel Snów (4x)
- Szkoła Wojny
Misja III - „Słodka Zemsta”
Ostatni akord tej kampanii rozpoczynamy na wschodzie z bohaterami Mysterio i Vilexic’a oraz miastem Akademii i Śmierci, które rozbudowujemy tak: Ład-magic build a śmierć-Kurhan, Posiadłość i Smocze Cmentarzysko/Przeklęta Świątynia. Ofensywę rozpoczynamy Mysterio, a nasza bohaterka będzie zabezpieczać tyły, kierujemy się najpierw na zachód i pokonujemy czerwonego gracza za murem. Po jego klęsce kierujemy się na zachód od strony południa. Tam czeka na nas fioletowy, po którego pokonaniu uderzamy na północ, ostatecznie pokonując zielonego i kończąc scenariusz. Dodatkową informacją możliwość zdobycia Graala po uprzednim odwiedzeniu złotych posążków.
Poniżej lista miejsc, które warto odwiedzić:
- Drzewo Wiedzy
- Arena Mocy (2x)
- Arena
- Obóz Najemników
- Biblioteka
Opracował:
Loczek
Korekta:
Sylath