Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: [1] 2 3 4 ... 28    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
HoMM5 Chaos Theory (Czytany 96442 razy)
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« : 24 Listopad 2011, 14:30:14 »
Chaos Theory - czyli modyfikacja do gry Heroes of Might & Magic 5 Dzikie Hordy, lecz nie jest to jakiś byle mały modzik wprowadzający istotę czy dwie.. mod ten ma że to tak ujmę globalne zapędy.. celem moda jest zamiana wszystkich ośmiu frakcji na nowe, albo i nawet stare.. bo znajdą się w nim też miasta z HoMM 3 jednak każde z nich zostanie nieco wzmocnione poprzez nowe potężne istoty. Wprowadzone zostanie też, (jeśli pozwolą na to realia techniczne moddingu) kilka nowych zaklęć i umiejętności, dla bohaterów jak i istot. Teoria Chaosu na pewno wprowadzi ze sobą bardzo potęzne jednostki - bossów z którymi przyjdzie nam się zmierzyć w czasie rozgrywki, powstanie też zupełnie nowa kampania. Odświeżeniu poddane zostanie menu główne jak i cały interfejs, może również ulec zmianie soundtrack, a na pewno jego część związana z frakcjami. Pytanie chyba najważniejsze czyli - PREMIERA moda - póki co pozostanie pytaniem retorycznym, gdyż nie mam pojęcia jak wiele czasu jeszcze zabiorą prace, lecz w dużym przybliżeniu i optymiźmie będzie to jesień 2012r.. ;)

Zapraszam wszystkich zainteresowanych do obejrzenia Chaos Theory v0.05 Imperium

Zapraszam również na stronkę twórcy.. Megapocalypse - są tam info o modzie i nie tylko. ;)

Co sądzicie o tym projekcie? Warto go skończyć czy już po wyjściu H6 się nie opłaca?


« Ostatnia zmiana: 28 Marzec 2012, 13:08:21 wysłane przez Potemkin » IP: Zapisane
Miker

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 057


Wiedza to największa potęga

Zobacz profil
« Odpowiedz #1 : 24 Listopad 2011, 16:31:41 »
Co do ostatniego pytania. Jak najbardziej się opłaca gdyż tak jak WoG rozwija H3 tak i mody do H5 rozwijają tą grę mimo iż twórcy już nic z nią nie robią. Sam z siostrą czasem zagram w H5 i jeżeli powstałby mod nie przesadzony a zmieniający/poprawiając rozgrywkę na pewno bym go pobrał.
Co do samego moda. Widać, że wczesna faza i niewiele zostało zmienione.
Ogólnie jakoś mi rusałki nie pasują do tego miasta jak i z ulepszenia strzelców za dużo się różnią. Bardzo fajnie by było gdyby komuś udało się wprowadzić własny model jednostki do gry. Pewnie jest to możliwe ale bardzo trudne do wykonania.
Obie wersje ulepszenia anioła wyglądają nieźle choć ta niebieskawa dużo lepsza od pomarańczowej.
Co do jeźdźca to mieczyk jest za mały. Nie pasuje to do animacji.


IP: Zapisane
Live is brutal and full of zasadzkas and sometimes kopas w dupas very mocno!
masster11

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Jupika Ej Mada Faka!

Zobacz profil
« Odpowiedz #2 : 24 Listopad 2011, 19:19:12 »
Co do pytania BARDZO SIĘ opłaca!!Czekam z niecierpliwością na ten modzik.Nowe jednostki Przystani wyglądają nieźle,lecz z tym wiąże się (moim zdaniem inny wygląd miasta   :P ).Zajerestruję się na waszą stronkę  ;D i będę śledził postępy.Bardzo popieram i życzę powodzenia !!  8)


IP: Zapisane
Moja babcia by była DUMNA!!
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #3 : 28 Listopad 2011, 13:57:08 »
Miło mi widzieć tak pozytywny odzew, szczerze mówiąc nie sądziłem że ktoś jeszcze będzie się interesował H5.. chodź po kilku sesjach z h^ przyznam się że sam wolę zdecydowanie Herosów 5.. ;P
Zapraszam również wszystkich znających się na moddingu do zajrzenia na : http://www.megapocalypse.npx.pl/readarticle.php?article_id=83 <- bądź co bądź ale przydała by się mała pomoc.. ;)


IP: Zapisane
DWito
Mental Giant

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 421


"Jesteśmy tym o co walczymy"

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #4 : 28 Listopad 2011, 14:07:28 »
Zapraszam na Serce Ashan, stronę poświęconą modom do Heroes III i V. Ogłoś się tam.

Link


IP: Zapisane
"ojtam, ojtam"
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 438


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #5 : 29 Listopad 2011, 11:19:36 »
Z ciekawości zajrzałem do twojego wątku i musze powiedzieć, że projekt wydaję się całkiem ciekawy. Można by przyjąć, że tworzysz zupełnie innego Heroes, którego znamy. Nie pozostaje mi nic innego, jak życzyć pomyślności w dalszej pracy i mam nadzieje, że twój pomysł nie będzie niewypałem.


IP: Zapisane
Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 215


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #6 : 02 Grudzień 2011, 18:01:14 »
Mod fajnie się zapowiada. Już n ie mogę się doczekać.

Ale dziwię się, że po przeczytaniu tego posta mod mi się kojarzy z czymś w rodzaju HotA z Herosa III, bo z tego co widzę będzie w nim mnóstwo nowości.


IP: Zapisane
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #7 : 15 Grudzień 2011, 15:01:26 »
Dziś na stronce pojawił się news odnośnie moda..
"Modyfikacja do słynnej gry Heroes 5 z dnia na dzień, tygodnia na tydzień - rozwija się coraz bardziej zmierzając nieustannie w stronę wyznaczonego już na samym początku celu. Pierwsze informacje na jej temat dały wszystkim jasną wiadomość, że Chaos Theory niesie ze sobą zmiany szczególnie jeśli chodzi o miasta, zainteresowani modem na pewno zastanawiają się które z nich pojawią się w grze... pierwsze z ośmiu miast już poznaliście, będzie to "Imperium" zastępujące miasto "Przystań", co z pozostałymi?.. czeka je niezły tuning."
Wszystkich zainteresowanych zapraszam na stronkę gdzie jest więcej informacji na jego temat http://www.megapocalypse.npx.pl/readarticle.php?article_id=85, a ponadto pojawiło się kilka screenów: http://www.megapocalypse.npx.pl/readarticle.php?article_id=86


IP: Zapisane
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 438


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #8 : 15 Grudzień 2011, 15:25:14 »
News bardzo ciekawy, screeny tak samo. Czekam na dalsze wydarzenia, no i oczywiście na wydanie moda :).
Pozdrawiam


IP: Zapisane
masster11

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 16


Jupika Ej Mada Faka!

Zobacz profil
« Odpowiedz #9 : 15 Grudzień 2011, 19:31:57 »
Widzę,że się nie obijacie  ;D Dużo nowych informacji,ale mam nadzieje że odpuścicie Forge....,bo u mnie na pewno nie będzie grywalne  :/ Co do nowych stworów najlepiej wygląda kapłanka z serafem,przy pretorianinie i cherubie można pokombinować kolorami  ;D życzę powodzenia !!  8)


IP: Zapisane
Moja babcia by była DUMNA!!
WaruiYami
(Fandor510)

*****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 386


Zobacz profil
« Odpowiedz #10 : 16 Grudzień 2011, 21:25:23 »
A ja myśle że fajne było by Forge - niebańska kuźnia nag czyli nagi jako potęzne "żywe czołgi" ale też strzelcy z np. karabinów maszynowych lub laserowych to byłby mój pomysł ale chyba tak dobrym moderem nie jestem więc nic takiego nie dam rady zrobić ale chętnie bym tak zagrał nagami z H6.


IP: Zapisane
Kyoshiro

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 809


Zobacz profil
« Odpowiedz #11 : 16 Grudzień 2011, 22:41:15 »
Raczej by się nie zrobiło, bo w Heroesie nie ma modeli do żadnych tego typu broni. W ostateczności byłby ten model czołgu albo UFO ale to wszystko. Zresztą to nawet nie ma animacji śmierci.
Co do modu - same modele nawet ciekawie wyglądają, ale - jak dla mnie - jest wiele wad. Po pierwsze; kolory. Kapłanki wyglądają świetnie, ale wszystkie inne istoty mają dziwne kolory. Pierwszą rzeczą jest ta jednokolorowość. Z doświadczenia wiem, że beznadziejnie wyglądają jednostki, których wygląd to pacnięcie jednej barwy w kilku różnych odcieniach. Te jednostki wyglądają najzwyczajniej ohydnie. Najgorsi pod tym względem są serafy i cheruby. Cherub wygląda jak jakaś wymiętolona papka a seraf niewiele lepiej. Modele także nieciekawie wyglądają. Rozumiem, że chciałeś przede wszystkim wdrożyć nowe modele. Osobiście sądzę, że lepiej już użyć starego modelu ale z dobrymi kolorami. A tu niestety i modele dziwacznie wyglądają, i kolory nie są zbyt zróżnicowane. Włócznicy i Pretorianie też nieszczególnie wyglądają. Przede wszystkim hełmy - zbyt różnią się od reszty. U Pretorianów zbroja jest naprawdę beznadziejna. Kolor zdecydowanie odtrąca, także tarcza i broń jest kiepska. Poza tym, pika widać kiepsko zrobiona. Podobnie hełm włócznika jest kiepska.
U Świętych Mścicieli ciężko coś ocenić, bo niewiele jest twojej roboty. Koń Godryka, zbroja paladyna. Hełm kiepsko zrobiony, tarcza znowu odtrąca kolorem. Jedynie broń jest ładnie zrobiona, choć ciężko dostrzec detale.
Jedynie Kapłanka jest świetnie zrobiona. Sukno wraz z kapturem mają doskonałą, bujną barwę. Także detale świetnie zrobione. Widać zróżnicowanie kolorystyczne. Powiedziałbym, że wygląda jakby zrobiła ją inna osoba niż twórca pozostałych modeli.

Podsumowując:
Uważam, że masz świetny potencjał, ale za bardzo chcesz się popisać nowością. Moim zdaniem powinieneś rzucić wszystkie z ukazanych modeli i zostawić tylko dwa - Kapłankę i Serafa. Przy Serafie proponuję zmienić hełm z Kha-Beletha na hełm Agraela. Ale to jedynie moje rady. Przede wszystkim radzę skupić się na dwóch rzeczach:
1). Nadawaj istotom różne barwy. Z doświadczenia wiem, że ciapnięcie jedną barwą świadczy o braku zaangażowania moddera i chodzeniu na skróty. Nic dobrze nie wygląda gdy wszystko ma jedną barwę w kilku odcieniach.
W przypadku np. żołnierza lepiej podzielić model na ciało, głowę i uzbrojenie. Przy ciele pokolorować wszystko w trzech różnych kolorach - byleby nie była ta sama barwa. Na przykład, tułów w jednej barwie - np. ciemny szary, jakiś kolor w stylu niebieski czy czerwony itp. W przypadku rąk i nóg (ze względu na buty i rękawice raczej uda i barki) nieco jaśniejszy kolor, a najjaśniejsze pozostałe elementy - naramienniki, rękawice, buty, nagolenniki. A z kolei takie akcesoria jak pasy, wisiorki, torby, peleryny itp już w zupełnie innych kolorach.
Potem głowa - w przypadku hełmu łatwiej to wygląda. Szary hełm, miejsca na oczy itp pokolorowane na czarno, ew. lepiej podcieniować całość. Jeśli to głowa bez hełmu, lepiej bardziej się postarać - inne barwy na oczy, włosy itp.
Przy broniach także warto zróżnicować barwy. Np. przy mieczu ostrze innym kolorem, rękojeść innym. Tarcze zaś lepiej z większymi detalami - symbolami narodowymi itp.
To oczywiście moje zdanie i moje porady. Ale sądzę, że tak będzie lepiej. Barwy powinny być zróżnicowane ale jednocześnie uporządkowane. Wówczas są miłe dla oka i zyskują lepszą ocenę. Przyznam się - NIGDY samemu nie modderowałem nic. Ale widziałem już wiele modów, często doradzałem w sprawach modyfikacji. I dlatego zdążyłem zauważyć, co wzbudza najlepsze wrażenie. A robienie jednobarwnych istot to jeden z najpopularniejszych błędów - nawet Pretorianie są praktycznie cali zżółkli.
Moje oceny:
Cherub - tarcza ohydna, model nawet ciekawie zrobiony, ale polecam przede wszystkim zróżnicować kolory. Moja ocena: 3/6. Jednostka ma potencjał, ale tarcza i barwy ów potencjał przysłaniają.
Kapłanka - świetna jednostka. 6/6. Nie ma błędów, spełnia wszystko, co można po niej oczekiwać. Świetne barwy, tekstura, model. Jednostka nie ma wad.
Święty Mściciel - wymaga sporo zmian. Po zmianie tarczy i barw może być z tego dobra jednostka. Polecam także zmienić hełm, bo nie zapowiada się ciekawie. 3+/6, bo mimo wszystko niewiele tu twojej pracy.
Pretorianin - ohydna jednostka. Barwy zdecydowanie odrzucają. Jednakowoż, jeśli zmienić kolory, dodasz bardziej szczegółową teksturkę i zmienić ich broń na zwykłą pikę, będzie zdecydowanie lepiej. Jak narazie 1/6.
Włócznik - już lepiej, ale i tak źle. Polecam bardziej szczegółowe naramienniki zastosować. Poza tym hełm kiepski - lepiej wymienić. Ogółem 4/6.
Seraf - model bardzo mi się spodobał, ale barwy wszystko psują. Po ich zmianie będzie lepiej. Poza tym hełm dziwny - lepszy hełm Agraela. 4+/6.

Podsumowując: wiem, że to ledwie prototyp, ale wymaga naprawdę wielu zmian. Jednak można zobaczyć, że ledwie kilka modeli a już można całą listę wad podać. Mimo wszystko, mod zapowiada się bardzo ciekawie. Główną wadą są mało zróżnicowane barwy i niezbyt szczegółowe tekstury. No i te przesadzone modele.
Powodzenia przy tworzeniu moda.




IP: Zapisane
„-Ja was uczę nadczłowieka. Człowiek jest czemś, co pokonane być powinne. Cóżeście uczynili, aby go pokonać? Wszystkie istoty stworzyły coś ponad siebie; chcecie być odpływem tej wielkiej fali i raczej do zwierzęcia wrócić, niźli człowieka pokonać? […] Patrzcie, ja wam wskazuję nadczłowieka! On jest tym piorunem, on jest tym obłędem![…]”

Friedrich Nietzsche
Lord Khorne

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 158


Prepare to die!

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #12 : 19 Grudzień 2011, 13:13:13 »
No właśnie, wszyscy już zauważyli z czym jest największy problem - teksury. W tej chwili nie ma nikogo kto by przede wszystkim umiał je dobrze stworzyć... zrobiłem od podstaw kilka tekstur w tym między innymi kapłanki i jeszcze jednej jednostki którą pokażę w najbliższym czasie i z tego co widzę nie wyszło tak źle, więc pewne jest to że tekstury pozostałych jednostek ulegną zmianie.. :)


IP: Zapisane
Menelag
Moczymorda Tawerniana

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 280


1+2= Menelag

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #13 : 22 Grudzień 2011, 21:36:23 »
No cóż, jednostki wyszły moim zdaniem bardzo dobrze. Widać, że umiesz modować. Rzeczywiście kolory powinny zostać gdzieniegdzie pozmieniane, ale to już kwestia gustu. Ogółem, dobra robota! Tak 3maj!


IP: Zapisane
rtx

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 223


Mów mi Jachu.

Zobacz profil
« Odpowiedz #14 : 28 Grudzień 2011, 22:27:09 »
z przyjemnością pomogęci tworzyć obrazy 2d i tekstury, ale w zamian chciałbym żebyś mnie nauczył jak się robi modele.
ale potrafię też rysować, więc równie dobrze mógłbym zostać conceot artystą.


« Ostatnia zmiana: 28 Grudzień 2011, 22:30:04 wysłane przez rtx » IP: Zapisane
Strony: [1] 2 3 4 ... 28    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 



© 2003 - 2017 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.022 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry