Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Chronicles of Might and Magic - mod do Mount & Blade Warband (DOWNLOAD) (Czytany 55425 razy)
Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 25 Lipca 2013, 15:53:25 »
No w końcu jakieś newsy ;D. Wszystko ładnie pięknie, ale...
1. Czemu mag bitewny ma miecz? Nie lepszy kostur?
2. Czy planujesz z ekipą robić jakieś kostury? xD.
3. Dało by się dorobić temu demonowi skrzydła? Nie, żeby od razu miał latać, ale lepiej by to wyglądało ;).



IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 25 Lipca 2013, 16:45:44 »
 Powiem tak, wygląd eq bohaterów na mp, może się jeszcze zmienić. Właśnie chociażby zbierając Wasze opinie.
 Bohaterowie są wzorowani między innymi na wyglądzie bohaterów z mapy świata/bitwy dlatego między innymi wygląda to w ten sposób. I chcemy utrzymać klimat H3 oczywiście. Mnie osobiście trudno sobie wyobrazić barbarzyńcę z kosturem, bardziej jakiś goblin, a skrzydła u demona to wieje mi już trochę tymi cukierkowymi herosami i mmo ;)
 Oczywiście za jakiś czas pozbieram Wasze pomysły/uwagi w jedną całość i wyślę ekipie, i zobaczymy co z tego wyjdzie.


IP: Zapisane

Calvin Candie
Candieland Owner

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 186


Open up your lovin` arms.

Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 25 Lipca 2013, 20:54:06 »
Pięknie!
Kawał dobrej roboty. Obawiam sie ze niektóre walki mogą wyglądać komicznie przez silnik warbanda ( feinty czarnych rycerzy :D ). Czekam z niecierpliwością na wiecej.


IP: Zapisane
Aknet

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1

Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 30 Stycznia 2014, 19:16:16 »
Coś długo nie ma żadnych informacji... Wiadomo coś więcej o tym modzie?


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 31 Stycznia 2014, 20:44:58 »
 Mały zastój póki co. Ostatnio porobiłem trochę budynków. Finałowa wersja to to nie jest, ale mały zarys tego.
 Coś mi nadal w brf textur nie pokazuje.
1. Kaplica gdzie się zaklęć uczyło 3 lvl, książka osobno będzie.
2. Ulepszony klasztor- kapłani.
3. Ulepszona chata - elfy.
4. Krypta, gdzie się walczy z nieumarłymi.
5. Ratusz z wrót żywiołów, będzie robił za konserwatorium żywiołów.
 Generalnie staram sie robic obiekty do których można wejść, bez osobnej lokacji.


IP: Zapisane

Szerszeń
Buntownik PL

******

Punkty uznania(?): 5
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 431


Ludzka Ameba

Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 06 Lutego 2014, 09:04:03 »
Marbas, cóż powiedzieć... świetna robota! Co prawda wypadałoby wykonać parę poprawek, ale tak, to całkiem całkiem Ci to wyszło ;). A takie pytanie: Jakie jednostki są w trakcie tworzenia? :)
Pozdro 600, Freez ;D


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 06 Lutego 2014, 11:51:56 »
404 Not Found




« Ostatnia zmiana: 09 Marca 2015, 15:08:36 wysłane przez Marbas Lucyferowicz » IP: Zapisane

Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 06 Stycznia 2015, 20:29:25 »
To, że czegoś się komuś nie chce a w dodatku, że życie lubi zaskakiwać i kłaść kłody pod nogi...skąd ja to znam :v

Jak już pisałam, modyfikacja jest zapierająca dech w piersiach i czekam, czekam. Po prostu czekam.

Motywy muzyczne są genialne w filmikach ;D Ach, no i ten boski Żelu w akcji... <3 Wielki, wielgachny szacun.


IP: Zapisane
Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #38 : 06 Stycznia 2015, 22:09:37 »
Długi czas zastanawiałem się po kij kupiłem w końcu oryginał Warbanda. Teraz rozumiem, że to była dobra decyzja. Czekam na moda.


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 17 Stycznia 2015, 13:26:10 »
404 Not Found


« Ostatnia zmiana: 09 Marca 2015, 15:09:16 wysłane przez Marbas Lucyferowicz » IP: Zapisane

Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 21 Stycznia 2015, 18:26:39 »
 Praca wre. Aktualnie zrobiłem sobie odpoczynek od skryptów, i zająłem się robieniem modeli, bo kilka jednostek ma braki, np uzbrojenie krzyżowca, lub poprawienie starej wersji kusznika.
 Ponad to w 3 dni i 3 noce, udało mi się stworzyć set artefaktu smoka.
Teraz tylko czeka na normalne tekstury i mniejsze poprawki.

- Korona ze Smoczych Zębów


- Zbroja ze Smoczych Łusek...

...a tu wymyślone ubranko, by postać nie biegała niewidzialna z samym pancerzem.


- Nagolenniki ze Smoczych kości


- Zastygłe Oko Smoka & Oprawione Oko Smoka


- Tarcza ze Smoczych Łusek


- Ognisty Język Czerwonego Smoka
W grze oczywiście, ostrze normalnie już płonie.


I oczywiście set:
- Moc Ojca Smoków


 Niestety w grze nie ma dodatkowych slotów by dodać jednej postaci jeszcze płaszcz ze skrzydeł, naszyjnik i osobno pierścienie. Jedyne co można by zrobić, to naszyjnik przypisać jeszcze do głowy, i osobno dać płaszcz bez pancerza lub razem z pancerzem.
 Jedynie jeszcze na singlu można zrobić w formie misji, że jak się przyniesie gościowi osobno np, pancerz i płaszcz, to otrzymamy te 2 artefakty w całości.
 Oczywiście standardem jest, że po skompletowaniu wszystkiego mamy, set Smoczego Ojca.


« Ostatnia zmiana: 11 Marca 2015, 15:53:31 wysłane przez Marbas Lucyferowicz » IP: Zapisane

Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 22 Stycznia 2015, 15:28:26 »
O kurde...Marbasie, to je zacne!
Ile czasu zajmuje Ci stworzenie modelu jednego artefaktu? :>


IP: Zapisane
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 22 Stycznia 2015, 21:08:30 »
 To zależy, na ile on jest skomplikowany i czy zaczynam pracę od zera, czy mam już gotowy podkład.
 To znaczy, że np, robiąc taką koronę, zacząłem od zera od stworzenia okrągłej bryły, a potem wiadomo, rzeźba ;) I tak powolutku obręcz i czepek sobie powstają.
 Natomiast rogi i kryształy, to podkład. Nie muszę ich od początku robić, bo wykorzystałem je z poprzedniego modelu, z pancerza. Tu już zostaje obróbka tego, wycinanie, pomniejszanie itp.
 
 Generalnie trudno określić czas, takie nagolenniki z racji prostoty to chyba w godzinę, max 2, jeśli się rozczulam nad modelem, a taki Moc Ojca Smoków to mi cały dzień zajął. I noc chyba zresztą też ;)

 Przy okazji skoro już coś piszę, kilka screenów:
1. Ulepszona wersja krasnoluda. Muszę porobić nowe brody.
2. Pałac Żywiołów.
3. Dawna Forteca, z odświeżonym zamkiem. Wchodzenie w wieżach na taką wysokość to masakra, zwłaszcza jak w połowie drogi spadniesz.
4. Coś tam dłubałem kiedyś przy Twierdzy. Na razie tylko taki koncept został.


« Ostatnia zmiana: 11 Marca 2015, 15:52:57 wysłane przez Marbas Lucyferowicz » IP: Zapisane

Ptakuba
Sołtys Anduiny

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 533


Multikonto Martina

Zobacz profil WWW
« Odpowiedz #43 : 22 Stycznia 2015, 23:13:03 »
Te dwa miasta to genialna sprawa. Twierdza też według mnie bardzo fajny pomysł, że przerabiasz z któregoś sarranidzkiego, bo to się trzyma kupy. Jestem ciekaw, jak tam w Fortecy wyglądają wieże w środku, że tak ubolewasz : D Nie da się porobić barierek, balustrad?


IP: Zapisane
Wioska Anduina - moja piaskownica. Zapraszam wszystkich.

"My tutaj jedziemy na zgryzocie, problemach z dzieciństwa i pasywnej agresji."
Hellscream, 10 czerwca 2015
Marbas Lucyferowicz

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 277


SATAN CLAUS

Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 23 Stycznia 2015, 18:35:35 »
 Generalnie to wszystko się da zrobić. Tylko żeby to miało jakoś ręce i nogi. Grywalność zresztą też. Bo najwyższa wieża wygląda tak: 1.
Szału generalnie nie ma, jest na tyle ,,ciasno,, że tylko schody się mieszczą, a okrągłego słupa jak w smoczej utopi: 2, nie dawałem bo to trochę zepsuło by koncepcję.
 Hmmm, w sumie dobra myśl, taka spiralna poręcz, nawet by bardzo ładnie wyglądała i wydajności tak nie zepsuje. Nie wiem czemu na to nie wpadłem.
 Druga wersja jaka mogła by być, to brak schodów, tylko same pokoje magów, i w tym momencie do akcji by wchodziły bramy teleportacyjne. Z tym że, takie rozwiązanie jedynie na multi, bo wiadomo, boty same nie użyją obiektu.

 Przy okazji, ,,set,, kapitolu Zamku. Wraz z ulepszeniem budowli, usuwamy jednopoziomową podstawkę rady osady, dajemy 2 piętrową radę miasta. A potem tylko daszki ratusza i wieżyczki po bokach kapitolu. Oczywiście, dzięki takim rozwiązaniom, pojedyncze elementy mogą posłużyć mapperom, do innych wymyślnych budowli.
 Okna i drzwi stawiamy osobno, bo można je otwierać i zamykać.


« Ostatnia zmiana: 11 Marca 2015, 15:52:03 wysłane przez Marbas Lucyferowicz » IP: Zapisane

Strony: 1 2 [3] 4 5 6 7    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.102 sekund z 20 zapytaniami.
                              Do góry