Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Taktyki w heroes 3 (Czytany 30586 razy)
rozinho

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 4


Warchief

Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 16 Kwietnia 2009, 08:43:45 »
W pierwszym tygodniu gry rozbudowuję miasto, aż do kapitolu. I w dalszej kolejności armia. Aha, ja nigdy nie gram nieulepszonymi jednostkami; od razu ulepszam.  ;>


IP: Zapisane
Be lookin' good, boppers...

snajper92

*****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 69


Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 16 Kwietnia 2009, 16:00:26 »
1. Wybieram Loch i tego bohatera co ma wskrzeszenie (nie pamiętam jak się nazywa).
2. Buduję kapitol, potem jak najszybciej zamek i siedliska meduz oraz beholderów.
3. W międzyczasie eksploruję mapę 2 bohaterami, pakuję staty bohatera z resurrection.
4. Po jakimś czasie daję bohaterowi co ma wskrzeszenie same Beholdery, Meduzy i Minotaury i przez długi czas koleś nawet nie wraca do zamku. . Drugi bohater (ze specjalnością harpie) dostaje Troglodytów i Harpie, potem wraca, żeby uzupełnić armię o Mantykory lub Chimery.
5. Dorzucam Smoki do 1 bohatera. Obu daję coś dającego + do morali i uzupełniam luki w armii jakimiś chłopakami do bicia. Bohaterem ze wskrzeszeniem po jakimś czasie wracam do zamku aby się nauczył czarów 5 poziomu - w szczególności implozji i miejskiego portalu. Jakby ktoś chciał podbić zamek, teleportuję się do niego i wybijam ten pomysł w z głowy. Strat za bardzo nie ma, ciosy przyjmują dołączane jednostki (dyplomacja potrzebna), pomaga wskrzeszenie. Szczególnie silne jednostki które się przyłączyły, przekazuję przez jakiegoś bohatera bohaterowi który ma Harpie, Troglodytów i Chimery.
6. Jak trafia się jakiś szczególnie mocny kozak, staram się połączyć armie, ale takie sytuacje rzadko się zdarzają.

Taktyka wydaje się skomplikowana i chaotyczna, jednak opiera się ona na rozdzieleniu armii na 2 bohaterów - jeden ze specjalizacją w Harpiach podbija neutralne kopalnie, siedziby, zbiera artefakty itp, zaś drugi z silniejszą armią i wskrzeszeniem podbija wrogie zamki a w razie zagrożenia teleportuje się do swojego i go broni. Konieczna do tego jest dyplomacja i dowodzenie, żeby przyłączać do siebie neutralne istoty (zapełniać puste miejsca w armii) i żeby one nie miały niskiego morale.

Zalety taktyki:
-szybka eksploracja terenu,
-więcej bogactw i surowców,
-brak rwania włosów z głowy, kiedy jakaś potężna jednostka chce się przyłączyć, a my nie mamy miejsca w armii,
-szybszy rozwój,
-bohaterzy (szczególnie ten ze wskrzeszeniem) i tak korzystają głownie z magii, więc jednostki nie są tak bardzo ważne w przypadku innych ras (yyy... to zaleta? xD).

Wady:
-czasem przeciwnik lub wrogie miasto może być zbyt silne żeby podbił je bohater z wskrzeszeniem (to zdarza się rzadko, ja prawie zawsze miałem przyłączone do siebie prócz swoich jednostek jakieś naprawdę potężne istoty z innych ras).
-zaatakowany drugi bohater (ten co ma gorsze jednostki) raczej się nie obroni.


IP: Zapisane
Loynis
Użytkownik jest na liście obserwowanych Obserwowany
*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 16

Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 21 Stycznia 2011, 15:23:32 »
Ja zaczynam od tego że najczęściej gram zamkiem i biorę Loynisa.Rozbudowuję zamek do kapitolu,a potem kupuję wieżę łuczniczą,ulepszam ją.Kupuję koszary,potem wieżę gryfów.Kupuję ul. koszar,wieży gryfów i wieży strażniczej.Potem gildię na 2,klasztor i gildię na 3.Ul.klastor,kupuję bastion gryfów,stajnie,arenę walk,ul. ją.Kupuję anioły i jak najszybciej ul.(by nie bulić na ul. ich).Jeśli chodzi o rozgrywkę w polu,to kupuję 2 bohatera,on mi zwiedza teren,a 1 przejmuję kopalnię,czasami trochę posuwam się do przodu 1 bohaterem,a jak mam dobrą armię to atakuję wrogów.
To wszystko.


IP: Zapisane
Strony: 1 [2]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.054 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry