Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 [2]    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Najlepszy/Ulubiony bohater (Czytany 27581 razy)
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #15 : 04 Czerwca 2011, 18:19:55 »
:) Nie powiem, żebym miał jakiś szczególnie ulubionych bohaterów. Nie wiem też, którzy są najlepsi. Mogę powiedzieć, których najczęściej wybieram. Ale uprzedzam, dawno nie grałem w H3, więc imiona niektórych mogły zatrzeć mi się w pamięci.
Zacznijmy od bohaterów z kampanii. Bardzo lubię Crag Hacka i oczywiście Sandro. Sandro za przebiegłość, spryt i inne takie "czarnoksięskie" duperele, a Crag Hacka za nieokrzesanie, gwałtowność... no, w skrócie za to, że jest i zachowuje się jak prawdziwy barbarzyńca. Kampania "Tnij i Siecz" jest jedną z moich ulubionych :)
Teraz bohaterowie zwykli, czyli do multiplayera. Generalnie zwykle gram tylko trzema zamkami - Nekropolią, Inferno i Lochami (czyli sami zuy), ale najczęściej Nekropolią. Zwykle wybieram bohaterów ze specjalnością "Talent Magiczny", ale grywam też paroma innymi (co prawda rzadko) o czy się za chwilę przekonacie. Podam bohaterów ze wszystkich miast dla świętego spokoju. Są wśród nich też tacy, którymi grywałem dawno, a obecnie nigdy ich nie wybieram... :)
Zamek - właściwie nie pamiętam, kiedy ostatni raz wybrałem na start to miasto. Było to chyba ładnych parę lat temu. Wtedy jeszcze nie wiedziałem nawet połowy tego co teraz o tej grze. Brałem wówczas Edrica (tego od Gryfów). Teraz pewnie wybrałbym inaczej, ale nigdy nie biorę tego miasta, więc więcej nie napiszę :)
Bastion - w sumie elfami też nie gram za często. Kiedyś podobał mi się ten od Drzewców co miał na starcie Dyplomację (Roland?), ale doszedłem do wniosku, że są lepsi. Od tamtego czasu biorę Ivora, tego co specjalizuje się w Elfach. Nie wiem, czy jest najlepszy, czy nie, bo prawie wcale nie gram tym miastem. Ale jak już gram to go biorę, bo innych nie znam, a dobrze jest mieć dopakowane Elfy : D
Forteca - tu zawsze wybieram Solmyra. Lubię jego specjalizację i nie ma nieprzydatnych według mnie Umiejętności, jak inni bohaterowie Fortecy np. Nauka Czarów.
Cytadela - tym zamkiem również gram rzadko, ale jak już to biorę tego od gnolli (Drakon?). Fajnie wygląda, nie ma złych umiejętności i dobrze jest mieć wzmocnioną piechotę. Kiedyś brałem gościa od Bazyliszków, ale uznałem, że umiejętności tego od gnolli są lepsze (Morale, Płatnerz) zwłaszcza przy tak defensywnym zamku jak Cytadela.
Twierdza - wiadomo, Crag Hack. Super specjalizacja, wygląd, osobowość (teraz już mówię o kampanii :D). Jak słusznie zauważył Hamlet z dobrze wyszkolonym Cragiem możemy wszystko zmieść z drogi.
Inferno - Zydar. Biorę go ze względu na specjalizację i Mądrość na starcie.
Lochy - Malekith, powód ten sam co u Zydara. Kiedy zaczynałem przygodę z H3 brałem tego od Złych Oczu (Ajit, czy jakoś tak), ale z czasem nabrałem doświadczenia i przekonałem się który bohater jest lepszy.
Nekropolia - obecnie wybieram tylko i wyłącznie Sandro, choć moja droga do niego wiodła przez kilku innych bohaterów. Z mroków mojej pamięci wynika, że gdzieś na samym początku była Tamika. Po niej nastąpił okres długiego panowania Galthrana (tego od Szkieletów). Grałem nim szmat czasu, ładnych parę lat. Potem zaświtało mi, że są lepsi od niego, że lepiej iść w ilość Szkieletów, nie w ich jakość. Tak dotarłem do Vidominy. Ale kiedy już na dobre posmakowałem czarnej magii zacząłem szukać bohatera, którego łatwo mógłbym wyszkolić na potężnego maga. I tak przekonałem się do Sandro, który obecnie (wraz z Crag Hackiem) jest jednym z moich ulubionych bohaterów w całej sadze HoMM.

Ot, i to wszystko. Mam nadzieję, że Hamlet i Nnonitra nie pomyślą o mnie źle gdy to przeczytają :)


IP: Zapisane
hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #16 : 05 Czerwca 2011, 00:22:10 »
@Up: o kurczę, jaki wafel, no kurde, jaki lamus, nie po prostu...

A teraz na serio, jeśli chodzi o zamki, którymi nie grasz:
Zamek - W zamku mało jest dobrych bohaterów. Są tylko dwie dobre specjalizacje (łucznictwo Orrina i psalm Loynisa). Niestety Loynis ma na starcie naukę, a szkoda bo to nie jest dobry talent. Już ynteligencja byłaby lepsza. Zostaje Orrin, a rycerze jakoś nie powalają (wolę kleryków).
Mimo wszystko zachęcam cię do gry Nekro_L, bo chociaż klimat i herosi słabi, to trzeba przyznać, że skuteczne jednostki.

Bastion: Nie lubię bastionowych bohaterów, to jeden z największych mankamentów tej frakcji. Strażnicy są nastawieni na obronę (to jest pewien plus, bo lubię grać defensywnie), ale magia w ich wykonaniu to tragedia (żałosny spellpower, nawet jak na wojów).
Druidzi wcale nie są lepsi. Chociaż mają dużo many, to spellpowerem również nie grzeszą. Efekt jest taki, że gdy gramy Bastionem, to rzucamy dużo chłamowatych zaklęć.
Jeżeli mamy wybrać jakiegokolwiek bohatera to mam swoje dwa ulubione typy (na pierwszej stronie wymieniam trochę inne, ale wiele od tamtego czasu się nauczyłem): Po pierwsze: Kyrre ze specjalnością logistyka jest świetna na mapach XL. Wadą jest to, że zaczyna z łucznictwem, a szkoda bo są lepsze talenty dla Bastionu. Drugi typ to Mephala ze specjalnością płatnerz. Oczywiście dostajemy o wiele mniejsze obrażenia, no i mamy dobre talenty początkowe (dowodzenie, płatnerz).

Cytadela: Tutaj biorę tylko i wyłącznie Tazara. Cytadela jest nastawiona ultardefensywnie, a kiedy mamy Tazara w zanadrzu, to nic nas nie zedrze, nawet Crag Hack. Tak, jak napisałem kilka postów wcześniej każda nasza jednostka będzie jak tank, i nawet gnolle i wiwerny staję się wytrzymałe, jak golemy.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #17 : 05 Czerwca 2011, 09:05:37 »
Cytadela: Tutaj biorę tylko i wyłącznie Tazara. Cytadela jest nastawiona ultardefensywnie, a kiedy mamy Tazara w zanadrzu, to nic nas nie zedrze, nawet Crag Hack. Tak, jak napisałem kilka postów wcześniej każda nasza jednostka będzie jak tank, i nawet gnolle i wiwerny staję się wytrzymałe, jak golemy.
Właśnie sobie przypomniałem o Tazarze! Specjalizacja płatnerstwo wraz z tak defensywnie nastawionym zamkiem po prostu powala. Tak, Tazara też wybieram często grając Cytadelą, chyba właściwie zawsze go wybieram, ale jakoś wyleciał mi z głowy :)
Drakona brałem wcześniej, Tazar nie wrył mi się jakoś szczególnie w pamięć, no i o nim zapomniałem :)


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #18 : 05 Czerwca 2011, 11:54:45 »
Ja zwykle brałem Alkina- ze względu na gorgony. Zawsze walcząc cytadelą, opierałem swą taktykę na gorgonach, a podczas walki przeciwko niej to na początku zawsze próbowałem ubić te byki. Tazarem rzadko grałem, może tym razem zmienię głównego bohatera cytadeli.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #19 : 07 Czerwca 2011, 13:16:26 »
Cytadela... :P hmm... Nie mam zdania  :-/ Zwykle brałem tak jak pisał Hamlet Tazara. :P W końcu się z tobą zgadzam. :) Alkin? Czasami może brałem też, ale to z 2 może 3 gry nim grałem.  :/ A Herosy 3 to moja była 2 gra. :) Był chyba też bohater ze specjalnością Wiwerny. Wziąłem go na próbę... I co? I nic! Wiwerny może są wtedy najsilniejsze prawie ze wszystkich jednostek. Ale brakuje mi to jednak skutecznych strzelców.  :niepewny: A ważki dużych strat same w sobie nie zadadzą. Trzeba  :wsciekly: mieć dużą liczbę cytadel, lub mieć opanowany punkt wejścia na twe tereny, aby zarobić odpowiednio dużo siły. Trochę mnie to martwi w tym mieście, ale obroną to miastko się ratuje, a jak jesteś oblegany to jest rywalowi zawsze, ale to zawsze trudniej wygrać bój.  8)

Edit.Cepek: Rozumiem że lubisz używać emotikonek, jest jednak sens wstawiać je po każdym napisanym zdaniu? W sumie to ich nie nadużywasz, ale wygląda to nie co nie estetycznie.



« Ostatnia zmiana: 07 Czerwca 2011, 18:51:49 wysłane przez Cepek » IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
hathostet
Retired

*

Punkty uznania(?): 18
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 376


..:: Elitarny redaktor ::..

Zobacz profil
« Odpowiedz #20 : 07 Czerwca 2011, 20:40:04 »
Zdecydowanie Sandro, o dziwo, bo nigdy nie przepadałam za Nekropolis, no ale cóż o gustach się nie dyskutuje.
Powinnam pewnie też uzasadnić, dlatego też uzasadniam ;)
Głównym powodem są jego wysokie umiejętności nekromancji, praktycznie rzecz ujmując jest jednym z najpotężniejszych herosów w tej serii.
Drugim bohaterem, którego lubię najbardziej jest Solmyr. Uwielbiam Fortecę, jej jednostki i świetnie rozwiniętą gildię magów, a Solmyr dopełnia to wszystko w jedną, spójną całość. Kiedy rozwinie się u niego takie umiejętności jak (oprócz mądrości i talentu mag., które już posiada): inteligencja, magia powietrza i ziemi, to normalnie króluje na mapie :>
No to chyba wszyscy, więcej mi się nie chce wymieniać i więcej już nie zwróciło mojej uwagi.


IP: Zapisane
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #21 : 12 Czerwca 2011, 22:18:02 »
@Up
Ładnie to wszystko wyjaśniłaś, ale zapomniałaś też o magii ognia i wody. One często są przydatne. Szczególnie oślepienie bądź klątwa, która o połowę obniża skuteczność ataku. Co do magii wody... Hmmm...  :phi: Nie widzę zbytnio przydatnego dla Fortecy czaru...  :/


IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #22 : 13 Czerwca 2011, 09:23:19 »
Tylko po co brać dla Solmyra Ogień lub Wodę? Jak powszechnie wiadomo jego specjalizacją jest Łańcuch Piorunów, więc podstawą u tego bohatera jest Magia Powietrza. Zresztą cała Forteca opiera się głównie na Powietrzu.
A jeśli chodzi o Ziemię to jest to najlepsza magia, więc jeśli już brać jakąś inną oprócz Powietrza to tylko Ziemię. Opłaca się rozwinąć Magię Ziemi do mistrzowskiego choćby nawet tylko dla jednego czaru - Miejski Portal. Z ekspertem od ziemistej i Miejskim Portalem możemy bronić wszystkich naszych miast jednocześnie.
Osobiście zresztą uważam, że nie ma sensu brać więcej niż jedną magię. Dwie można wziąć jedynie w jakiś szczególnych przypadkach - na przykład wspomniany Miejski Portal lub jeśli posiadamy księgę danej magii.
Więc jak już mówiłem dla Solmyra zupełnie nie opłaca się brać Ognia i Wody. Są to dużo słabsze magie w porównaniu z Ziemią, a Powietrze u Somyra to podstawa, więc bez niego się nie obejdzie.


IP: Zapisane
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #23 : 13 Czerwca 2011, 15:04:18 »
Ale chodziło mi o te głównie zaklęcia... ;P A zresztą nieważne...  :/ O wodę to się rzeczywiście pomyliłem, bo nie ma nawet takiego silnego owego zaklęcia, może krąg zimy owszem, ale...  :rolleyes: ...nic więcej.
A co do magii ognia to też się może przydać ( klątwa, może też tarcza ognia, oślepienie ), jak masz bardzo mało ataku i obrony, np:
5 atak 4 obrona 11 siła czarów 14 wiedza.
Podane powyżej statystyki są pisane przypadkowo, nie z rzeczywistości, ale sam się spotykałem bardzo często z takim przypadkiem.


« Ostatnia zmiana: 13 Czerwca 2011, 15:08:35 wysłane przez Zehir9921 » IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
Nekro_L

******

Punkty uznania(?): -1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 476


Zobacz profil
« Odpowiedz #24 : 13 Czerwca 2011, 15:38:41 »
Owszem, Magia Ognia może się przydać, ale nie warto jej brać Solmyrem i marnować sobie slotu na umiejętność. U tego bohatera PODSTAWĄ jest Powietrze.


IP: Zapisane
Ikee

****

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 273


This lovely girl could teach you how to love.

Zobacz profil
« Odpowiedz #25 : 21 Czerwca 2011, 13:09:53 »
@Up - Chodziło mi o kwestie przydatności, a nie kwestię obowiązkową.  :/
Kurcze - Zaczynam wychodzić po za temat, więc więcej się wypowiadać na temat magii nie będę.


IP: Zapisane

Cytuj
- Dziękuję Ci, Jake. Naprawdę za wszystko. Nie zapomnę Cię...
- Rose, nie... Czekaj!
- Jake, proszę puść. Wszystko będzie dobrze. Obiecuję Ci to. - dodaje z uśmiechem - Naprawdę, uwierz mi.
Widmax

***

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 214


Twój multi ;p

Zobacz profil
« Odpowiedz #26 : 23 Września 2011, 16:54:00 »
Sory za odkop, ale chciałem się wypowiedzieć w tym temacie.

Moim ulubionym bohaterem jest na pewno Sandro. Moim zdaniem jest najlepszym nekromantą w Heroes III. Na drugim miejscu jest Wystan, bo jego specjalizacją są Replitony, które moim zdaniem fajnie wyglądają.


IP: Zapisane
Belegor
Mistrz oryginalnych pomysłów

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 2 445


Bestiarysta z zamiłowania

Zobacz profil
« Odpowiedz #27 : 23 Września 2011, 16:57:45 »
W przypadku magii wszystkie są ważne- w przypadku Dracona to mi pozwalało wygrać najtrudniejszą mapę- Czarodziejskie Smoki. Dzięki eksp. magii ziemii mogłem przemierzać ogromne obszary w 1 dzień, a dzięki berserkowi i spowolnieniu rozwalałem legiony nag i nastawiałem czarodziejskie smoki przeciwko sobie, dzięki czemu nie rzucały zaklęć morderczych w ich wykonaniu na moich jednostkach.


IP: Zapisane
"TAWERNO, WALCZ!"

hamlet

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 257


Przytulacz niedźwiedzi

Zobacz profil
« Odpowiedz #28 : 23 Września 2011, 18:49:06 »
Magia ognia  jest magią, która najlepiej sprawdza się na mapach typu XL. To dlatego, że dzięki berserkowi na ekspercie możemy na jakiś czas przeciwko sobie mniej więcej cztery - pięć oddziałów wroga. To logiczne, że im większa liczba jednostek w oddziale, tym większą korzyść nam to przynosi. To samo jest oślepieniem. Dlatego na dużych mapach niezależnie od tego jakiego bohatera mamy warto wziąć m. ognia.
No i oczywiście jak dla mnie nieoceniona jest m. ziemi, która jest dobra na wszystkich mapach i dla wszystkich ras.
Na pewnej ściągniętej mapie taka kombinacja ogień-ziemia (sprawdzona i wychwalana na wielu forach)  zapewniła mi zwycięstwo (grałem Vidominą), a innym razem grając w podobną mapę, bez m. ognia - było cholernie ciężko. W każdym razie Berserk na ekspercie potrafi zapewnić zwycięstwo.


IP: Zapisane
Narody, narody! Po diabła narody
Stojące na drodze do szczęścia i zgody?
Historia nam daje dobitne dowody:
Pragniecie pokoju? - Usuńcie przeszkody -
Narody, narody, narody!
Strony: 1 [2]    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.052 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry