Pokaż wiadomości
|
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp. |
Wiadomości - Iboz
|
Strony: [1] 2 3
|
1
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / GTV
|
: 28 Czerwca 2023, 23:00:46
|
Mam pomysł na GTA w światach fantastycznych. Nazywało by się GTV Grand Theft Vehicle
Wiadomość doklejona: [time]28 Czerwca 2023, 23:01:18[/time] GTV Heroes Wcielamy się w Sadien córkę Kreatora, naszym zadniem jest pokonać Smoki i pochwycić przestęprzych Władców Żywiołów.
Krainy Ashan Lodowiec Lodowych demonów Pustynia Shantiri Pustynia Siedmu miast Las elfów Irollan Góry Krasnoludów Grimheim Podziemia Yghall Równiny Orków Ranaar Półwysep Heresh Nieumrłych
Wymiary Żywiołów Wymiar Lodu Wymiar Ognia Wymiar Wody Wymiar Powietrza Wymiar Ziemi Wymiar Światła Wymiar Ciemności Wymiar Umysłu
Mesalia Atagarich Jadame Karigor Nighon Wyspy Regny Ziemie Przodków Kraina Smoków Ziemie demonów
Rasy i potwory w grze Większość ras z H I - III, H V - VII
Służby porządkowe tutaj nadminie że od levelu jednostki z która wlaczymy zależy pomoc - gwiazdka którą mamy 1 gwiazdka milcjant (człowiek) 2 gwizadki elf leśny 3 gwiazdki elf mrozu 4 gwiazdki strzelec wyborowy 5 gwiazdki zaklinacz 6 gwiazdki geniusz 7 gwiazdki Przodek
Fabuła Sadien zaczyna w osadzie na lodowcu lodowych demonów, tam trenuje. Potem wędruje na Asahanie zbierając armię do pokonania Smoczych bóstw. Po pokonaniu Smoczych Bóstw udaje się do wymiarów żywiołów. Tam pokonuje Władców Żywiołów zamykając ich w kajdanach. Na koniec Sadien udaje się na Mesalie gdzie ma pokonać swojego ojca Kreatora i inwazje jego demonów. Ostatecznie demony dzielą Mesalie na pół dla nich pół dla Geniuszy. Sadien ginie w finałowej bitwie.
Wiadomość doklejona: [time]28 Czerwca 2023, 23:01:44[/time] Wcielamy się w elfa którego zadaniem jest znaleśći zniszczyć pierścień Saurona
Krainy Lasy dobra Shire Dom Toma bombadila Oberża Port rzeczny Wichrowe wzgórze Rivendell Kopalnie krasnoludów
Śródziemie Gondor Góry Kopalnie Morii Gondor Bagna orków Posągi królów Rohan Jasknie Nieumarłych
Siedliska zła Jaskinia Smauga Mordor Jakinie Pająków Isengard Góra przeznaczenia Oko Saurona Harad Wyspa Piratów Daleki Harad
Ponadto mamy Morze Numenor Walinor
Rasy w grze Niziołki Krasnoludy Elfy Leśne Leprekauny Elfy Morskie Wilkołaki Ludzie Orki Gobliny Ogry Trolle Haradimowie Mużyni z Haradu Piraci Duchy ognia Upiory pierścienia Nieumarli
Ponadto Potwory rozmaite
Wierzchowce Kucyki Konie Wilki Pająki Sanie królicze Jednorożce Enty Pukle Smoki Dobre Smoki Złe Pająki Pegazy Wiwerny Orły
Służy porządkowe 1 gwiazdka Cienie 2 gwiazdki Żyw. Burzy 3 gwiazdki Żyw. Metalowego dymu 4 gwiazdki Żyw. Elekrtyczości (Praczłowiek) 5 gwiazdki Żyw. Umysłu 6 gwiazdki Geniusze
Fabuła Zaczynamy elfem w Rivendell, naszym zadaniem jest znaleść pierścień, przeszukujemy rozmaite tereny, aż znajdziemy. Następnie wrzucamy pierścień do góry przeznaczenia (Musimy dostać się do MOrdoru). Tam dowiadujemy się że zaprzyjaziony człowiek nie chciał wrzucić pierścienia. Szykuje się wojna musisz uciec do Valinoru. Problem tkwi w tym że rozbijasz się w Numenorze. Wreszcie nakoniec dzięki Morksim elfom odnajdujesz Valinor.
Wiadomość doklejona: [time]28 Czerwca 2023, 23:02:27[/time] W grze wcielamy się w syna Asha i Misty w czasach kiedy poajwiły się Dinomony. Naszym zadaniem jest wyłapać dinomony tak żeby zastąpiły ich pokemony. Czyli fabuła to koło. Na koniec nam się rodzi Misty.
Krainy Miasto Ludzi (Normal) Żywiołu Ziemi Żywiołu Powietrza Żywiołu Ognia Żywiołu Wody Zywiołu Zimy Żywiołu Ciemności (Psycho) Żywiołu Światła (Elektro) Żywiołu Natury (Roślina) Zywiołu Porządku (Metal) Żywiołu Chaosu (Chsząszcz) Żywioł Śmierci (Duch)
Stwory to dinomony, później zastąpione pokemnami, a na końcu pojawiają się stwory z Mata Nui (Lego Bionicle). Na koniec fabuły pojawiaja się zwierzęta znane z Ziemi z XX wieku.
Służby porządkowe 1 gwiazdka Policjantka elfka 2 gwiazdki Policjant elf 3 gwiazdki Policjant z Pokeballem 4 gwiazdki Policjant z plecakiem rakietowym 5 gwiazdki Policjant elementalista (Lewituje i teleportuje) 6 gwiazdem Policjant Psychomanta (o mocy ducha)
Wiadomość doklejona: 28 Czerwca 2023, 23:03:47 GTV według kolejności frakcji Heroes:
Frakcja 0- Necropolis GTV Europe 0+ Glacier GTV Heroes 1 Dungeon GTV Future A Fortiess GTV Prehistory 2 Stronghodl GTA 2 i 3 B Factory GTA Vice city 3 Inferno GTA San Andreas C Catheral GTA 4 4 Castle GTA 5 D Greenhouse GTA 6 5 Rampart GTV Elf E Christmas GTV Lords of the Ring 6 Cove GTV Ocean F City of chaos GTV Base 7 Forge GTV Matrix G Conflux GTV Forge 8 Tower GTV Icecity H Fairy GTV Sims
|
|
|
2
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Nowe miasta do Heroes
|
: 01 Kwietnia 2023, 22:49:02
|
Kolejność według heroes 3 Glacier, Halo town, Tartarus Necropolis, Death Valley, Crypt Christmas, Bastillie, Prijat Dungeon, Plane of Earth, Assylum Fortiess, Groove, Abode Stronghold, Horde, Cetatea Factory, Pawilon, Nome Inferno, Imperium, Greenhouse Fairy town, Gold town, Zerg town Castle, Sand Castle, Star wars mod Cathedral, Coutryard, Nightwatch Rampart, Preserve, Evergreeen Cove, Abyss, Star Gate mod Forge, Ciberium, Foundry Tower, Derwish, Human castle Conflux, Palace (Vori), Northerness
|
|
|
3
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG
|
: 01 Kwietnia 2023, 22:34:54
|
Ważniejsze wojny sprzed chaos imperial space 1775 Bitwa o niepodległość USA w wyniku bitwy nadano prawo człowieka, kosmici gdy to obserwowali zaczęli pozwalać płodom o braku rozwoju rodzić, tak powstały szaraki 1805 Wojny Napoleona Napoleon jako mały człowiek krasnolud, zawojował Europe swoimi wojskami. Liczyły się siły krasnoludów czyli grenadierzy i canonierzy (z armatami) 1861 Wojna secesyjna uwalnia niewolników, w USA wszystkie rasy są sobie równe. Wojna jest wojną na którą gdy patrzyli ashanie zmienili rządy na równe wszystkim rasą - shantiri. 1918 I wojna światowa Podczas wojny użyto wszelkich środków z każdego żywiołu. Patrząc na nią żywiołaki przekształciły się w wampirze żywiołaki 1939 II wojna światowa Odziały Nazistów Hitlera, pod okiem doktorów śmierci, stają się oddziałami zombii. Powstają pierwsi w naszych czasach nieumarli 1977 Gwiezdne Wojny Grupa kosmicznych górników, buntuje się przeciwko władzy Palpatine, dochodzi do gwiezdnych wojen 2001 Bitwa o pierścień Saurona, tysiące drowów (mrocznych elfów tzw. nieugiętych) oraz Trolle atakują Gondor 2017 Wojna o planetę małp. Minaturowe Behemoty atakują ludzkich Ghostów z armii 2047 Atak tajemniczych Scrinów powoduje że, papież ucieka do Australii, a w rzymie powstaje pępowina pod nowe dziecko Ziemi (planety) 2092 Wojna o Chiny Decepticonów z Autobotami. W wyniku wony Teletran (Grigor II) zdobywa wehikuł czasu 2140 Lądowanie USC (United Space Cefeusz) doprowadza do wojny miedzy nim a ED (Earth Dominion). Wybuchy jądrowe doprowadzają do zniszczenia planety (Ziemia), przybywa LC (Lirian Corporations) żeby ewakułować mieszkańców. Tymczasowo do powrotu Ziemi ludzie są na Pandorze księżycu zamieszkanego przez Navi. 2245 Wojna o Marsa, między Imperium Kosmicznym i humanitarianami, a kolonistami z Ziemi. Kończy się zniszczeniem portu kosmicznego na Ziemi. 2350 Imperium Kosmiczne wkracza do Mesali (świata H III). Na atak reagują Demony z Cefeusza, przybywające z odsieczą do mieszkańców Mesalii 2500 Rozpoczęcie brudnych wojen, między Terranami z Imperium Kosmicznego, a Zergami - rasą robaloroślin. 2650 Niejaki profesor All organizuje wielką łapankę na Pokemony. Zwierzęta przestają być problemem 2800 Imperium Hindii (Indie i mieszkańcy oceanu indyjskiego) toczą wojnę z Krainą Technomantów (w chinach) 2950 Wojna między Plackami (ludzmi z europy), a podwodną rasą europy. Poszło o kobiety 3100 Wojna między Imperium Vaygrów (nieumarli, prottosi, goblinoidy), a Imperium Kushan (ashan i jej planety) 3250 Bunt robotów powoduje że kończą się kosmiczne podróże. Aby zapobiec temu trzeba melanż z robaka diuńskiego. Wybucha wojna o melanż 3400 Chissowie wynajdują transport kometami, w ten sposób kryzys melanżu się kończy rozpoczynają się wojny o komety 3550 Odkrycie planety Elvenar przez geniuszy. Tam żyją niczym w raju, lecz wkrótce zostają otoczenie przez przeciwnika. Dochodzi do wojen 3700 Ludzie uciekają z ziemi i lądują na Altei, po drodze trzeba walczyć 3850 Ludzie odkrywają zaawansowaną cywilizację na lodowej planecie Yrie. Wkrótce dochodzi między nimi, a Yrianami do wojny 4000 Placki tworzą projekt Tytan. Powstają Tytani. Ci wedrują w statkach kosmicznych prowadząc wojny dla Imperium 4200 Elfy pierwotne są wysłane żeby zażegnać kryzys z Elementarianami. Stają się do nich podobne. Zostaje wynegocjowany pakt na 10 tysięcy lat. 4400 Akcja gry Chaos Imeprial Space od strony człowieka (Imperium). Powstaje Mapa Wszechświata
|
|
|
4
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG
|
: 13 Lutego 2023, 22:30:13
|
Chaos Imperial Space 4 Victory (dodatek do gry) W grze są 3 rasy Ludzie, Elfy i Waygrowie Ale gra się tylko Elfami i Waygrami. W grze atakować nas będą rownież Ludzie ale ostatecznie to od naszego wyboru zależy czy wygrają Elfy czy Waygrowie. Zwycięzca zabriera Horusa do siebie i zabija Imperatora (boga) Rozpoczynając czasy bezwładcy wśród ludzi. Na koniec dowiadujemy się że bóg wraca jako Istota Kosmosu i tworzy Federacje Kosmosu, tymczasem Pozostała grupa tworzy tzw, Ashan.
Chaos Imeprial Space Online (sieciówka) Tu wybieramy Waygrów lub Elfy i rozpoczynamy walkę o planetę Ashan. Ten kto wygra pójdzie wraz z Ashanami na Kosmiczną Federację. Koniec to jest Flota Ashan nad Ziemią i nagłe przybycie Transformerów ratuje Ziemię. Następnie ziemia godzi się na Konfederację Kosmosu z innymi rasami. Pokój jednak dalej jest zabużony przez piratów, zbuntowane światy, i samozwanczych imperatorów. W radzie Konfederacji obok Istoty Kosmosu zasiadają Waygr, Brashnard, Królowie Nazgule, Królowie elfów, Władcy Bestii (w imię smoków), i Grupa Heretyków (w imię demonów), oraz kilku Geniuszy (w imię żywiołaków), i kilka Istot światła (w imię ludzi).
Jeszcze będzie historia zdarzeń z przed fabuły Chaos Imperial Space
|
|
|
5
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG
|
: 04 Lutego 2023, 23:51:05
|
Chaos Imperial Space 4 Final Time 1. Ludzie 1 sc. Pomagamy Magowi o rzelaznym kiju przejść otoczenie przez Smoki, naród magów odkrywa nową ziemie gdzie może żyć bezpiecznie 2 sc. Do centrum Wszechimeprium przybywa Kreator, witamy go jak Boga i przyjmujemy jego świtę, naszym zadaniem jest, obejść całą mapę i dokonać egzorcyzmów na świecie Kreatora, bedą nam przeszkadzać tajemniczy Plugawcy z antywymiaru. Jak to zrobimy Kreator (Bóg) znów będzie człowiekiem 3 sc. Mamy rozbudować na maksa przygraniczne światy, gdyż wkrótce zacznie się wojna o cały wszechświat. 2. Elfy 1 sc. Brashnard mówi że przydaliby się mu Dinorianie i Smoki. Aby to zrobić musi odnaleść flakoniki smoczej krwi na kilku światach. Nowe Smoko-elfy przekonują na swoją stronę Dinorian. 2 sc. Mamy uzbierać odpowiednią ilość elikiru niezniszczalnośći, musimy wyrobić się w czasie. 3 sc. Brashnard rozbija sfere mocy mówiąć że trzeba ukryć Silmarilie przed Sauronem inaczej wygra zło. Musimy zanieść je do niedostępnych dzikich światów. 3. Waygrowie 1 sc. Waygr chcę przekonać do współpracy nieumarłych aby to zrobić, podarowuje im kadzidło, dzięki niemu mogą się odżywiać, mamy je rozprowadzić po znaczącej części nieumarłych światów 2 sc. Wayg chcę przekonać do siebie demony, w tym celu tworzy pierścienie nazguli. Nazgul służy Sauronowi. Uczestniczymy więc w przejęciu demonów na planecie mesalia. Wkróce reszte demonów też daje się przejąć po tajemniczym zniknięciu Saurona. 3 sc. Pulsarianie chcą przejąć część elfów, chodzi o mroczne elfy. W tym celu podają im breje która tamuje wysychanie ciała i rozlatywanie się tych elfów, elfy mroczne w podzięce przyłaczają się do Waygrów. Ostantnie zadanie to konkurs po którym wyjdzie to który elf pójdzie do armii komicznej waygrów.
C.d.n. Będzie to ostatnia część Chaos Imperial Space. Po za tym jeszcze opowieść o sieciówce, i historia tego co się działo wcześniej
|
|
|
6
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG
|
: 06 Stycznia 2023, 12:56:47
|
dodatek Chaos Imperial Space Only Primes
Elfy 1. Brashnard przypomniał sobie o elfach podziemnych. Więc rozpoczął pracę nad biblioteką cienia. Mamy ukończyć pracę by skopiować ją po całych podziemiach. Tak przejmiemy podziemne elfy. Oczywiście przeszkadzają nam stwory z tamtych planet. 2. Musimy wychodować Drzewo Życia żeby przejąć rządy nad entami, florańskimi elfami i Floranami. Musimy zrobić to zanim demony skapną się że drzewo przejmie roślinny.
Nieumarli 1. Część Nieumarłych została nie ewakuowana. Teraz musimy nimi się obronić, w tym celu musimy zawiązać sojusz z Orkami Piratami. 2. Z pomocą Orków piratów dostajemy się do terenu Pulsarian. Część Wampirów woli jednak elfy. Musimy wybrać po której stronie stanąć. Czy iść do elfów czy do Pulsarian. Z elfiej powstają tęczowe wampiry, a z pulsariańskiej drowy.
Energerzy 1. Energerzy po pokonaniu zła, nagle znikły. Pozostała jednak jedna ich grupa. Grupa ta zwana transformerami wraz z swoją planetą pod przywódctwem Kreatora rozpoczyna podbój światów. Wraz z zniewolnonymi przez nich demonami. 2. Kreator znudzony grześ znika, dochodzi do starcia o władze między Upadłymi Transformerami a Primeami. Jeśłi wybierzerz Upadłych to masz do dyspozycji demony, jeśli primeów to dołączamy do ludzi.
Dinorianie 1. Smoki rozpoczynają inwazję na wszelkie światy. Naszym zadaniem jest zdobycie 1/3 wszechświata. 2. Rasy ościenne zjednoczyły się przeciw smokom. Smoki muszą obronić Ashan. Wojna kończy się po odwrocie przywódcy magów Orodretha.
Degry 1. Degry poszukują nowego świata poza wszechświatem. W tym celu musimy udać się na wszystkie granice wszechświata. Wreszcie po kilku próbach udaje nam się przedrzeć. 2. Część Degrów udaje się do innego wszechświata. Tam napotyka opór Liriańskich cywilów wspieranych przez Euroasiatyckich Obrońców. Po przebraniu się zanich odnajdujemy świat zwany ziemią. Tam okazuje się że jest mnóstwo jedzenia. Opuszczają więc statki morfidy oraz xenomorpfy. I tworzymy osiedle na ziemi. Ludzie 1. Musimy pokonać infekcje obcych degrów na ziemi po drugiej stronie galaktyki (poza rzeczywistością - poza adromedą). 2. Musimy pokonać zakon Jedi inaczaj ludzie przegrają z nieludźmi.
Waygrowie 1. Musimy zasymiliować smoka, żeby odzyskać światy utracone po wielkiej inwazji Imperium Draco. Tworzymy smokoludzi. 2. Po śmierci degrów na ziemi, degry u Waygrów zaczynają świrować atakują wszystkich. Więc musimy ich uspokoić. W tym celu musimy wykraść Overminda z więzienia w Piekle.
c.d.n. będzie to Chaos Imperial Space 4 Final Time
|
|
|
7
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG
|
: 14 Grudnia 2022, 22:31:42
|
Chaos Imperial Space 3 Streght to Power Elfy 1.sc Elfy w wyniku oddziaływania bóstwa chaosu slaneesha kompletnie upadli. Teraz pewien przywódca wśód nich mędrzec Brashnard postanawia zjednoczyć ich wszystkich. Tworząc własną krainę elfów. W tym celu musi przekonać elfy z powierzchni aby się połączyły w wspólny naród. Aby to zrobić musi zebrać sfery mocy składające się z kilku silimarionów. 2.sc Teraz kiedy mamy elfy z powierzchni trzeba przekonać jeszcze elfy z morza. W tym celu musimy zdobyć perłe mocy morza. 3 sc. Ostatnią grupą elfów są elfy śnieżne aby ich przekonać trzeba zdobyć miecz mrozu. Nieumarli 1 sc. Po tym jak bogowie olimpijscy się rozeszli każdy w swoją stronę. Czas na żniwa śmierci w ich krainach. Wybierz najlepszych nekromantów w rzeczywistości. Test kto zdobedzię najwięcej szkieletów. 2 sc. Nasz ulubiony bohater kieruje żniwami. Czas zebrać tyle nieumarłych ile tylko zdoła pamieć czaski berła nekromanty. 3 sc. Teraz trzba jakoś utrzymać armię do przepowiadanego starcia o cały wszechświat. W tym celu trzeba zaćmić słońca wszystkich naszych światów. Energerzy 1 sc. Rasa tajemniczych świateł od dawna chciała przybyć do naszego wszechświata. Wreszcie dzięki eskperymentom z bramami wymiarów chochlików da się to zrobić. Wyląduj na świecie chochlików i załóż bazę. 2 sc. Najlepszym materiałem jest metal. Okryj Energerów metalem i przyszykuj się do inawazji na cały teren demonów. 3 sc. Podbijamy więszość światów demonów i przepędzamy degrów. W ten sposób bóstwo światła zadowolone mówi że wygraliśmy z złem w tym wszechświecie. Dinorianie 1 sc. Okazało się że Smoki bez magów wpadły w panikę co dalej. Wykorzystaj okazję i przejmij smoki do rasy Dinorian. 2 sc. Okazało się że Meduzy się zbuntowały w zamian za bycie Tytanicą przeszły na stronę tubylców. Ukaraj meduzy wielkimi smokami. 3 sc. Czas na inwazję w kosmosie. Powiększ teren dinorian zakładając Imperium Draco. Nieoczekiwanie Smoki przejmują dowodzenie. W walce musimy pokonać tubylców, ale również i Ludzi, elfy i energerów. Degry 1 sc. Zostaliśmy przepedzęni przez energów. Teraz czas znaleść nowy dom na terenie dawnych heroidów. Naszym celem jest przejąc jak najwięcej genomów fantastycznych istot. 2 sc. Slaneesh opowiada że elfy uwolniły się z pod jego wpływu. Teraz nie będzie łatwo. Więc musimy się upodobnić do inteligentnych ras. Naszym zadaniem będzie zdobycie tyle zasobu many żeby uczynić degry humanoidami. 3 sc. Slaneesh odkrył że Pulsarinie są podobni do Degrów więc postanawia przenieść się na ich teren. Po drodzę trzeba jednak wyniszczyć kilka światów Ludzie 1 sc. Ludzie odkryli magię w światach dawnych heroidów. Aby ją opanować wysłali mędrców z rodzinny Sar. Mamy odkryć wszystkie czary. 2 sc. Szaraki proszą o azyl w Imeprium. W zamian obiecują chodować zboże. Musimy zabezpieczyć ewakuację i ocalić jak najwiecej cywilów Szarackich. 3 sc. Anioły proponują dołączyć do Imperium. Aby to zrobić potrzeba dużo, miejsca Ludzie podbijają planety olbrzymy zamieszkane przez Duchy Żywiołów. W celu stworzenie światyń dla aniołów. Waygrowie 1 sc. Pewien Nekromanta zwany Waygr zgubił się na planecie Pulsarian. Wkrótce powiedział że przy takiej przewadzę technologicznej Pulsarianie powini zdobyć cały wszechświat. Pulsaranie po zastanowieniu powstanawiają zrobić to. Dochodzi do podbojów kilku światów. 2 sc. Waygr zachęca Nieumarłych żeby poparli Pulsarian. Dochodzi do ataku Pulsarian na światy gdzie są żniwa i tym sposobem zakończenie żniw. 3 sc. Demony chcą przystąpić do Imperium Waygra. Dochodzi do kolejnych starć w celu dojścia do tych spalonych światów armii Waygrów.
c.d.n. będzie dodatek Chaos Imperial Space 3 Only Primes
|
|
|
8
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG
|
: 04 Grudnia 2022, 00:58:28
|
Chaos Imperial Space dodatek Big Turns Magikorianie Bogas podbija tereny Archarian. Smoki zostają władcami Archarian zaraz po tym gdy Bogas tajemiczo znika. 1.sc.Smoki muszą pokonać wtyczkę Degrów w ich terenie tzw. Urgasha. 2.sc. Kłótnia władzy u Smoków. Wybieramy czy walczyć elrathem czy mallasą o władzę nad wszystkimi Heroidami. 3sc. Demony weszły do stolicy Ashanu. Smoczy jeźdzce mają ich pokonać. Cytogrowie 1.sc. Cytogrowie muszą zabezpieczyć teren swoich światów, na czas ewakułacji do innego wymiaru. 2.sc. Cytogrowie poznają wymiar piekielny. Okazuje się być on ostrosłupem (nie kulą), tam mają utrzymac się aż do spotkania Władcy demonów. 3sc. Cytogrowie tworzą flotę demonów walcząc o zdobycie światów na powierzchnii. Cyberosi 1sc. Z powodu nieporozumienia dochodzi do starcia Cyberosów z Pulsarianami. Trzeba dostać się za linię frontu żeby wynegocjować rozejm. 2.sc. Imperianie wdają się w wojne z Archarianami i Magikorianami. Trzeba zdobyć jak najwięcej światów korzystając z ich wojny domowej. 3.sc. Kolejne starcie Degrów, tym razem mamy pomóc Pulsarianą w pokonaniu Pajęczego Oka chaosu, wcześniej odpierając atak Omenrian.
c.d. chaos imperial space 3
|
|
|
9
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG
|
: 20 Października 2022, 22:14:32
|
Chaos Imperial space 2 Monsters vs Cyborgs kampanie ras: Archarianie 1 sc. Okazało się że Smoki z Magami odzieliły się od Heroidó trzeba coś zrobić żeby zachować to co się ma. Poszukujemy władców bestii żeby jakoś przetrwać atak magów. 2 sc. Okazuje się że magowie mają przewagę dzięki skamienieniu. Trzeba pochwycić meduzę. Żeby zdobyć sekret skamienienia. Którym się okazuje promieniawanie śmierci. 3 sc. Tytani zdradzili poparli Magów. Przywódcy heroidów odwołują się do aniołów i jako Archarianie próbują wygrać z magami. Magikorianie 1 sc. Bogas znajduję smoczą koronę. I wraz z smokami rozpoczyna podbój krain heroidów. 2 sc. Do bogasa dochodzą Żywiołaki, a właściwie Omenrianie. Wspólnie atakują na kolejne światy Archarian jak się nazywa grupa Heroidów wiernych bogom. 3 sc. Do bogasa dochodzą Tytani, i Demony. Dochodzi do finałowego ataku w którym zostaje zniszczony Olimp. Plagrowie 1 sc. Na komecie grupa przemytników przelatuje przez gwiazdę o specyficznym promieniowaniu tak stają się czymś jak banshee. Wreszcie lądują. Na lądzie trzeba opanować tubylców przez wejście do nich. tak powstają Plagrowie. 2. sc. Plagrowie opanowują wojska. w efekcie mają armię. Rozpoczynają atak na kolejne planety. Zdobywają planetę Plejadan. 3 sc. Dochodzi do buntu Plejadan wobec Tytanów do których należy ta planeta. Musimy obalić tytanów. Ostatecznie jest rozejm po którym rządzi Pleja. Dinorianie 1.sc Zauroidy bardzo się rozwinęły i kazały nazywać się Dinorianami. Naszym zadaniem jest naprodukować armii dzięki której obronimy się przed Insektagrami. 2.sc Dinorianie muszą obronić się przed siłami Imperian gdyż ci chcą "wyrównać granice" imeprium. 3.sc. Dinorianie muszą obronić się przed Bestianami zdziczałymi pobratyńcami z powodu tajemiczego gazu. Bestrianie 1.sc. Tajemiczny gaz zamienił Dinorian w Bestie (bestrian). Okazuje się że są to Władcy Bestii Bogasa. Celem naszym jest zamienienie w bestie jak największej ilości dinorian. 2.sc. Musmy dostać się na teren Archarian, żeby to zrobić trzeba pokonać kilka światów Imperium. 3.sc. Dołączamy do Magikorian i ich boku atakujemy Archarian. Cytogrowie 1 sc. Jako cytogrowie musmy obronić się przed atakiem Degrów. Przypadkiem wdajemy się konflikt z Imperium i Pulsarianami. 2sc.a) Konflikt z Imperianami 2sc.b) Konflikt z Pulsarianami Omenrianie 1.sc. Diablody udają się daleko na teren innych żywiołaków, gdyż zostają przepedzeniu przez flotę Pulsarian. 2.sc. Diablody zawiązują pakt z Nieumarłymi, tak powstają Omenrianie Wampiże Żywiołaki 3 sc. Omenrianie poprzez pakt z Nieumarłymi atakują Archarian. Cyberosi 1.sc. Imperianie tworzą wiele cybrogów stając znacznie silniejsi. Naszym zadniem będzie obrona przed Plagrami. I wchłoniecie ich przez obłaskawienie banshee. 2sc. Musimy obronić się przed atakiem Degrów jeszcze bardziej rozwiniętych Zergów. 3.sc. Wysyłamy agentkę do labiryntu starożytnej rasy. Tak zdobywamy plany konstrukcji jeszcze lepszych statków. Degrowie 1.sc. Zergi mutują do tak zwanych agrów. Naszym zadaniem jest opanować górne światy. I założyć tak zwany degron. 2.sc. Wysyłamy plagę zergów z degronu na inne światy celem jest zdobycie pożywienia. 3.sc. Rozpoczynamy inwazję na Cytogrów. W celu pokonania ich i dobrania się do ich zasobów. Xentrosi 1.sc. Pulsarianie tworzą nowych elitarnych wojowników Xentrosów. Mamy ich wypróbować na cytograch. 2 sc. Atakuje nas plaga Degrów. Musimy się obronić. 3 sc. Wypedzamy ostatnich dinorian z teranów przygraniczych Xentrosów. Kończy się pokojem w sektorze kosmosu Dinorian.
c.d.n. Dodatku do Chaos Imperial Space 2
|
|
|
10
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG
|
: 14 Października 2022, 10:31:26
|
15 Pulsarianie Dzieje czarnej mazi 0 Wada fabryczna Pewnego razu magowie zewsząd zebrali się żeby wytworzyć niezniszczalną materię. Eksperymentowali wreszcie pewien mag zwany Byt pokazał cząstkę elfa chaosu. Powiedział że nawet umierający wampiry po tej cząstce stawali się w pełni sił. Mag będący synem Byta wiedział że jeśli magowie będą eksperymentować nad tą cząstką stworzą niezniszczalne potwory. Musiał więc zrobić wadę substancji. Byta osłabiały wirusy. Dlatego Syn postanawia zatruć wirusem cząstkę byta na zebraniu magów. Wcielamy się w syna Byta i musimy uciec z zebrania magów tak żeby nam się nic nie stało. A następnie dość do bazy Elfów Światła. 1 Drow nie taki zły Elfy światła konstruują ciało z wirusa i atakują powstałe elfy niezniszczalne (drowy). Drowy uciekają do podziemii. Wcielamy się w przywódcę Drowów i zakładamy bazę w podziemiach. 2 Czas nie jest granicą W podziemiach dokonujemy przymierza z potworami. W efekcie powstaje nowa rasa pół-drowów pół-potworów zwana Pulsarianami. Pulsarianie wraz z Drowami wędrują na początek wszechświata. 3 Początki gwiazd Drowy budują chaotyczne statki, a Pulsarianie zajmują kolejne światy. Pewiem drow wysłuchuję przepowiedni od mojry że jeśli planeta zwana Eartą zostanie zniszczona Pulsarianie znikną, a człowiek powstanie z syriuszan. Wysyłamy sondy które mają zebrać armię ratującą Ziemię. Sondy to rozgwiazdy z pamięcią Pulsariana. Czyną z człowieka niepokonaną Istotę Strachu przez tubylców zwaną Gwiazdą Filmową. 4. Święte Drzewo Musimy otworzyć i rozbudować rejon zwany Świętym drzewem. W tym celu potrzebujemy wiele gazu MS-G-NOT-QX). W tym celu Pulsarianie atakują planetę z tym gazem. Powstają strefy wojenne Pulsarian. Ogólnie mówiąc mamy wydobyć odpowiednią ilość gazu. Epilog Pulsarianie tworzą grupę Wiedźminów mających chronić ludzi przed potworami. Tak zapewniają przetrwanie Ziemi. Wiedźmini walczą z potworami, a potem z Demonami. Pulsarianie przyłaczają do siebie Nieumarłych tworząc Imperium Vaygra. Vaygr to przywódca. Dochodzi do wojny z Ashanami. Po wojnie planeta ginie, i zostaje rebootowana jako Mondalor. Pulsarianie wytrzymują ataki Diablodów i Imperian. Ponadto podbijają Kosmonidów. Tam przekonują się o Insektagrach i ich groźności. Także wszystko idzie dobrze z 1/3 galaktyki mają już połowę galaktyki... cd.n.
Będzie w następnej części Chaos Imperial Space 2
|
|
|
11
|
Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Heroes VIII
|
: 13 Października 2022, 14:06:20
|
Ostatnio miałem sny i coś więcej powiem o fabule H VIII jak ją widzę. Otóż po głównym wątku czyli przygodach Jeddite. Widzę taki MOD. MOD Bunt innych ludzi. W 1 sc. mamy królestwo koło Jeddite. I sytuacje w której Jeddite dogadał się z Sandro. Otóż za pieniądze starsi ludzie szli do zamiany w nieumarłego. W ten czas pewien starszy człowiek zwany Mikołajem, zorganizował bunt przeciwko Jedditemu. Zebrał starszych ludzi (prakrasnoludy) i rozpoczął rebelie. 2 sc. Do rebelii dołączają Magowie z Wielkich Arkan (pod dowództwem Gavina Mangusa). Powstaje państwo starych ludzi. Jeddite zostaje obalony i osadzony w więzieniu. Również Emilia Nighthaven traci władzę. W tym sc. Mikołajowi pomaga krasnoludzica Wiktoria. 3 sc. Mikołaj chce się rozprawić z Sandro w tym celu udaje się na Ashan gdzie uciekł Sandro do Mrocznych elfów (nie było jeszcze nekromantów w Ashan). Tam zostaje dopadnięty. W zadaniu pomaga mu przyszły król krasnoludów. Epilog Sandro rodzi się w krainie magów jako Telindor (Gavin w H10 go wygnał z krainy magów gdyż wiedział że będzie chciał się zemścić za swoją śmierć).
|
|
|
12
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Nowe miasta do Heroes
|
: 13 Października 2022, 13:27:22
|
I jeszcze odkryłem jedną prawidłowość. Otóż kolejność według początku frakcji (powstawania). I to wygląda tak H1 Start heroes Ironfirst zostaje władcą Enroth H2 Początek Wojna o sukcesje w Enroth H3 Stronghold Corruptor Acid Tarnum w HC zakłada Krewlod H4 Dragonstad Jungle Bounty2 Spazz Maticus i Megadragon H5 Assylum Cavern Astralnia Mroczne elfy powstają w Ashan H6 Necropolis Colector Mausoelum Belketh zakłada Nekromancje H7 Ul Purgatorium Insectopolis Wryn Pendragon zakłada frakcje Xel H8 Kazamanty Hadopia Mountain Historia Świętego Mikołaja H9 Glacier Nexus Tau Sar - Issus pokonuje demony H10 Elemental Haven Angeloum - Anioły tworzą sojusz Nieba H11 Univeristy Planitarium Sentry - Powstanie krainy Geniuszy H12 Forge Conservatory Pulsarnia - Roboty niezależne na księżycu H13 Reef Abysal Zet - Niksy (jaszcurludzie) tworzą swoją krainę H14 Preserve Paradise Biom - Melkor zakłada pierwsze królestwo elfów H15 Metroplis Astromonicum Oasis - Ludzie w kosmosie stają się aniołami H16 Sadohal Camp Bounty1 - Jesienna kampania dzieci ludzi (katolików) H17 Inferno Gehenna Blood - Lucyfer zakłada piekło H18 Pyramid Mineral Crystalia - Ludzie minerali tworzą Imperium Byta Hinfinite koniec - Adam (wcielenie Kha-Beletha) zostaje wygnany z raju H19 (0) Zakończenie heroes Vołkodav pokonuje Żadobe (Sandro)
PS do H8 może też być historia innego władcy Krasnoludów. Lub historia jak Krasnoludy powstały z ludzi z innej planety (przez grawitacje zmienili rozmiary). Tak czy owak wygląda na to że H8 będzie o początku Krasnali.
|
|
|
13
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG
|
: 03 Października 2022, 18:04:29
|
14 Kosmonidy Taki mały, a tak silny 0 Dzieło stworzenia Pewien Mag studiował bacznie biologie, chciał wyhodować dziecko ludzkie bez potrzeby kobiety. Wreszcie znalazł sposób. Otóż nawodnienie które powodowało że suchar zmieniał się w pizzę. Mogło zamienić plemnika w Wormsa. Problemem był dalszy rozwój. Worms przechodziły kolejno niezwykle trudne testy wszystko po to żeby wyhodować wojownika. Wreszcie został ostatni. Otóż grupa bohaterów Worms miała zmierzyć się z olbrzymimi bestiami. Wcielamy się w 4 Wormsów. I mamy pokonać bestię. Po pokonaniu kilku bestii, rozmawiamy z stwórcą. A on mówi czego byście chcieli jako ludzie. A oni powiedzieli że takiej mądrości jak ty panie. Na koniec dowiadujemy się że tym tajemniczym magiem był Sar-Issus. 1 Pierwsza Kobieta Wormsy stworzyły klonera w ten sposób wyprodukowali miliony kopii samych siebie. I zbudowali siedliska. Problem w tym że te tzw. Szaraki obumierają szybko z powodu braku miłości psychicznej. Trzeba zdobyć kobietę. Wcielamy się w grupę Szaraków poszukujących kobiety. Wreszcie udaję się kiedy zdobywają siostrę agenta Muldera z Ziemi. 2 Jest nas wielu Wyniku kobiety grupa Szaraków wzrosła do kilkunastu miliardów. Na planecie panuje przeludnienie. Musimy znaleźć inne planety inaczej poumieramy z głodu. Wytwarzamy więc statki i atakujemy planety zdatne do podboju. Okazuje to się nieudane gdyż planetą udaję się obronić. Jedyną naszą szansą są planety nie zamieszkane. Ogólnie mówiąc w tej misji atakujemy inne światy. Ale mamy za małe siły (choć na kodach można tego nie przejść, wygrać). 3 Pierwszy Imperator W ciągu kilkudziesięciu lat tworzymy prawie 1000 baz na innych planetach. Wobec narastających ataków Agrów i Pulsarian. Utrzymanie ludności jest coraz cięższe. Mamy już pełne siły Kosmonidów bo tak nazwały siebie Szaraki (szaraki kojarzą się z królikiem). Dowodzi nami Imperator. 4 Niebo i Piekło Kosmonidy okazuje się że tracą siły po ataku Diablodów. Właściwie przetrwały tylko te które poparły demony Kosmonidy zwane Cytogrami. Reszta uciekła na teren Imperium. Imperator nakazuje aby przyłączyć się do Imperian gdyż ci są z Niebem (grupa planet z słońcem zaciemniającym ich położenie w kosmosie, statek bez zgody się tam nie dostanie). Zapowiada się konflikt Nieba z Piekłem. Podczas kampanii będą nam potrzebna ksyna (kryształowy-metal) i kwas G-E-P (woda nie jest pita przez kosmonidów gdyż mają traumę związaną z Wormsami) Epilog Kosmonidy walczyły dzielnie lecz zostały wchłonięte przez Pulsarian i Imperian. Po stronie Pulsarian służyli w tak zwanej Hierarchi. A po stronie Imperian skrzyżowali się z nimi zmieniając się w Mangowców. Część Mangowców osiedliła się na ebenie w tajnej galaktyce Imperatora. Tam wraz z planetą ludzi Ziemią i planetą Mrocznych elfów Furią byli 3 planetami gdzie istnieje życie inteligentne. Była to pusta galaktyka. Kosmonidy zdołali skrzyżować się z energami nową rasą o której później (energowie byli kulami energii które dzięki energonowi tworzyli metalowych transformerów). Okazało się że Kosmonidy stworzyły rasę szklanych humanoidów tworzących zbiorową świadomość. Tak jak Szaraki przejmowali planety poprzez Zbiorową Świadomość tak też Synapsoidy jak nazwano te nowe Szaraki mogły to robić. Aczkolwiek zbiegiem czasu zaprzestały to robić kolekcjonując istoty z własnym ego. Podobno planetę Eben zniszczył Overmind. Po ebenach zostali agenci którzy byli z gazu który mógł składać się w ciało. Tacy agenci mieli moc zamiany wystrzału z broni plazmowej w piłkę do kosza. Toteż w Imperium zaczęli pełnić rolę strażników porządku.
|
|
|
14
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG
|
: 28 Września 2022, 18:42:13
|
13 Diablody Niebezpieczne żywioły 0. Jak zaczął się Głód Na początku w pierwotnym sheoghu mieszkało kilku władców demonów i ich poddani, pomagała im ręka zwana Urgashem. Urgash serwował najlepsze smakołyki z obsydianów i mięsa pokrywającego sheogh. Wtedy też pojawiły się z innego wymiaru Orki. Orki zabiły urgasha i już nikt nie mógł się najeść. Do piekieł przybył Prorok zwany Głodem. Głód zaproponował aby spróbować zapolować na bestie na powierzchni. I tak zdobyć jedzenie. Diablo najsprytniejszy władca demonów powiedział. A jak mamy to zrobić nie mamy dość siły. Głód obrażony odszedł i powiedział że wróci z amią. Wcielamy się w Głoda i zadaniem naszym jest zdobyć Płomień Przeciwstawień. 1. Kamienne spojrzenie Głód wędruje do podziemia tam musi znaleźć Kamień Pokuty. Do pomocy ma żywiołaki wulkanu. Po drodze dowiaduje się że w podziemiach jest grupa mrocznych elfów która do nich dołączy. Mroczne elfy obiecują zostać przy Głodzie aż nie zgłębią tajemnic wszystkich żywiołów. Dochodzi piechota małych diamentowych żywiołaków. 2. Wielosmak Głód udaje się się wraz z Stingerami (podwodne mroczne elfy) do podwody, tak żeby zdobyć flakonik zmian. Po drodze atakuję go Godzilla. Ale się nie poddaje, wraz z żywiołakami wulkanu, skały uzyskuje flakonik. 3. Szczyt marzeń Tym razem udajemy się do Wymiaru Powietrza, tam z pomocą olbrzymich statków powietrznych transportujemy wulkany, żywiołaki skały, Żywiołąki Kwaśnej wody do wielkiej góry tym razem mamy zdobyć Aurę Krzyża Wstrząsów. Po zdjęciu Aury zostaje nam tylko Wymiar Lodu 4. Klejnot możliwości W wymiarze lodu mamy przedrzeć się do kryształowego pałacu i zdobyć Kryształ Praw. To da nam ostatnią grupę żywiołaków. Zadowoleni idziemy do Diablo i mówimy że mamy już armię żywiołów. Diablo mówi że nie jest w stanie kontrolować takiej armii, po za tym Orodreth dał nam manne w postaci jaszczurek. Wtedy obrażony Głód zakodował armię pieczęcią i powiedział że poczeka na większego wojownika. Diablo powiedział a jak ma ich nazwać. A Głód mówi że Diablody gdyż wkrótce dostanie diablowego loda. Żart być może ale na długi czas nazwa ta pozostała jako nazwa tej grupy żywiołaków. W czasie kampanii zbieramy wiry magii i rzeki lawy żeby wytworzyć żywiołaki (no jeszcze fiksc). Epilog Głód udaje się na planete Korriban tam odkrzykuje niech rozpocznie się gra. Zaczynają się gwiezdne wojny. Wcześniej ostrzega diablody że będzie wojna. Diablody udają się do wymiarów żywiołów gdzie spokojnie odczekują wojnę. Kiedy gwiezdne wojny się kończą. Delegacja diablodów zwanych żywiołakami idzie do galaktyki. Są 4 delegacje. 1 Delegacja wręcza talar cudów młodemu Jezusowi na kutlat. Talar cudów zamienia wszelką ciało stałe w złoto (ludzie są z żelu więc się nie zmieniają). 2 delegacja oddaje zioło niebieskiej fali. Fajkowe ziele powoduje że mamy 0 pkt. życia (czyli jesteśmy niezniszczalni) aż do momentu w którym się regenerujemy (czyli snu, masturbacji, picia ziół leczniczych, pepsi). 3 delegacja wręcza płomień kagankowy. Płomień kagankowy daje możliwość rozświetlenia aury przez co mamy maksymalne morale i szczęście. 4 delegacja miała Wodę ognista. Ale nie dotarła na kutalat. Okazało się że żywiołaki wody tam wybuchają i nie dało się dostać. Woda ognista tworzy aurę spokoju. Objawia się to tym że człowiek czuję się jak podczas snu. Czyli jest mu dobrze i jest poza grą matrixa (jest wolny). Większość ludzi poza grą czuję się dobrze jak w niebie. W niebie też jesteśmy poza grą (dlatego nie stworzono frakcji niebios). Kiedy jesteśmy ranni i udajemy się do szpitala jesteśmy poza grą (nie stworzono frakcji szpitala). Oczywiście trwają pracę nad odtworzeniem warunków w niebie i szpitalu w grze. Ale to będzie wymagało blokad obrażeń i morale i szczęścia. W szpitalu mamy 0 morale i szczęście, a niebie maksymalne morale i szczęście. Po tym delegacje chciały błogosławieństwo Jezusa. Otrzymali machnięcie ręką. Także od tamtej pory żywiołaki ziemi, powietrza i ognia wyglądali jak ludzie. Tylko żywiołaki wody zachowały wygląd ryby gdyż nie mieli błogosławieństwa. Od czasów Jezusa ksiądz co msze błogosławi. Jest to niezbędne aby wierzący zachowali ludzką postać. Dopiero od czasów Preserve, zmieniono błogosławieństwo na specjalną maskę (pod którą twarz przypominała człowieka lub robota ludziopodobnego). Elfy nadal jednak miały błogosławieństwo od druidów. Dopiero w Reef zaczęli nosić maskę. W Nexus olano maskę i błogosławieństwo dlatego ludzie zaczęli wyglądać jak prottosi. Dopiero pewni genetycy zmienili ich w mongoloidy będą najczystszymi genetycznie ludźmi. Na kutlat istniały również czyści genetycznie ludzie zwani Inkubami. Niestety z powodu demona gazu znajdującego się w atmosferze planety, Inkuby podlegały zniekształceniom dźwiękowym. To spowodowało że były homoistyczne. W efekcie tego kobiety nie pożądały mężczyzn na dzieci, i w społeczności tych inkubów więcej było kobiet dzieci. W kolejnym pokoleniu doprowadziło to do zaniku mężczyzn wśród inkubów. Na Ziemi (później Marsie) sytuacja była odwrotna mongoloidzi mieli więcej mężczyzn. Co do diablodów to po początkowym popieraniu diablo i demonów (głoda) przeszli na stronę nieba. Dopiero kiedy kreator przybył do świątyni wszystkich żywiołów. Obiecali że będą służyć demonizmom aż do śmierci Kreatora. Po śmierci Kreatora (Imperatora) diablody znów były na służbie niebu. Diablody nazywane tak były przez demony, przez Niebiańskie siły nazywano ich Żywiołakami lub w postaci wampirycznej Omenrianami.
|
|
|
15
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG
|
: 22 Września 2022, 11:01:32
|
12 Agry Postrach światów 0. Nieszczęsne życzenie Pewna osa przyleciała do buddysty Geniusza, i mówi bzy, bzy. Geniusz zapragnął rozumieć co ona powie. I wtedy przemówiła. Powiedziała że chcę być najgroźniejszym stworzeniem w rzeczywistości. Geniusz pomyślał. Pomedytował i wreszcie dał jej moc składania jaj do wnętrza innych stworzeń. Powiedział przy tym że jak mnie tkniesz to stracisz moc. Osa poleciała. Na początek musimy zbudować gniazdo w pobliżu piorunów gdyż te uruchamiają moc. Następnie trzeba zabrać ślimaki żeby w nich złożyć jaja. 1. Lubie Ślimaki jeść Ślimaków zabrakło, czas na inne stworzenia. Mamy zająć się zbieraniem ciał z wszystkich stworzeń z tej planety. Na koniec mieszkający tam Kosmonidy wkurzają się i przy pomocy nowoczesnej broni niszczą nas. Pojawia się grupa predatorów i kupuje kilka osobników do swej kolekcji bestii. 2. Szalone łowy Predatorzy rozpoczynają sianie Obcych na innych planetach w celu zrobienia sobie łowów. Wcielamy się w obcych. Ewoluujemy zyskujemy kwaśną krew, ogon, ciało z silikonu. Pod koniec rodzi się cesarzowa Obcych. 3. Ewolucja agrów Opanowanie środowisk. Cesarzowa nakazuje opanować środowiska wszelkie. Powstają latający i podwodni obcy. 4. Pierwsza Agryzacja Agry w celu dalszej ewolucji atakują owady. A właściwie insektoidy. Wkrótce powstają Insektakgry. Poraz pierwszy możemy przemieszać się swobodnie w powietrzu. Naszym zadaniem jest stworzenie poczwarek które następnie wysyłamy do innych światów w celu inwazji. Przez ten czas musimy bronić się przed chrononautami ludzi. Epilog Agry opanowywały kolejne rasy. Kiedy już opanowały wszystkie rasy powstały 2 rozgałęzienia ich ewolucji. Pierwsze były to wojownicze orki, drugie to humacytogry przypominające lalki barbie. Grupa humacytogrów wypiera się związków z orkami. W międzyczasie po tym jak troll przez życzenie zostaje człowiekiem, orki zamieniają się w ludzi. Humacytrogry zaś w Mangowców. Potomków Szaraków (Zetów). Grupa zahorowuje na zaraze penisa. Z tego powodu nie może mieć dzieci. Ludzie wygrywają gdyż nadal mają dzieci. Po za nimi nie upada tylko mroczne elfy, leśne elfy i żywiołaki (geniusz i ifryty). Udaje się to dzięki temu że te istoty były po stronie Boga. Z powodu zaistniałej sytuacji zrobiło się więcej kobiet niż mężczyzn. Powstają małżeństwa z wieloma kobietami. Dzięki temu wszyscy maja rodzinę. Grupą wyróżniającą się stają się Orioni. Orioni są w parach. Dlatego żądzą wcieleniami, aczkolwiek szczegóły należą do szarackiej policji. Wszystko zmierzało by ku dobremu gdyby nie gwiazdy śmierci i niszczenie planet. Ale to już nie dotyczy sprawy agrów.
|
|
|
|