Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Strony: 1 2 [3] 4 5 6    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Misja III (Czytany 33409 razy)
mw121

****

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Wiadomości: 7

Zobacz profil
« Odpowiedz #30 : 26 Lutego 2011, 22:01:08 »
No tym glownym bohaterem od czarnej roboty mam wszystkie czary :)
Tylko tym 2 nie mam 2 najwazniejszych , ale to nic nie szkodzi bo to Realag ma grac pierwsze skrzypce i torowac droge do zwyciestwa.

Jak ktos moze niech da save z heroicznego poziomu.
Mam pytanie czy mozliwe , ze w wersji 1.2 jest latwiejszy poziom niz w 1.0?

edit:
Najgorsze jest to , ze niestety komp czesto ucieka i powraca z tym samym herosem i miota mi tymi czarami z 1 polki co mi duzo spustoszenia robia.
Jak mu dedne herosa , to moge owszem czesto wykupic w karczmie , ale niestety nie utrzymam wszystkich przy zyciu , a nie moge sobie pozwolic z poczatku przynajmniej , aby malutka armie dac na kilku herosow.


Jutro sprobuje , ale ogolnie ta misja jest niezla;)
Wg was trudniejsza niz 5/6kampanii... z Nikolajem?


« Ostatnia zmiana: 26 Lutego 2011, 22:05:49 wysłane przez mw121 » IP: Zapisane
Reuel
NaNaNaNaNaNaNa Reuel!

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 876


Kopnął cię ktoś kiedyś w rzyć, koziołku?

Zobacz profil
« Odpowiedz #31 : 26 Lutego 2011, 23:48:56 »
No właśnie nie możesz olewać drugiej bohaterki, bo tu nie ma czegoś takiego jak drugie skrzypce jeśli chodzi o nich. Oboje muszą być gotowi na najsilniejszych wrogów. Innymi pilnujesz miast, zabierasz kopalnie, prowadzisz do zaczepek, oczywiście najlepiej dać niektórym większą armię ale to dopiero gdy uzbierasz dosyć wojska do obrony 2 pierwszych miast i dla twoich podstawowych bohaterów. Ja miałem ogromne problemy z tą misją, co śmieszne jak już ją przeszłem to szło mi w niej dobrze, jednak dwukrotnie straciłem savy :/


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #32 : 27 Lutego 2011, 09:05:41 »
Kluczem do przejścia tej misji jest wkurzanie przeciwnika by wchodził z zamków by odbić kopanie lub siedlisko. Przez to możemy zmuszać go by podjął walkę w terenie aniżeli stosować oblężenie danego zamku. I jeszcze ważnym elementem jest czas, trzeba szybko rozprawić się z wrogiem.


IP: Zapisane
Cepek
Tamer spamer soul

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 399


Moja psina

Zobacz profil
« Odpowiedz #33 : 27 Lutego 2011, 12:25:29 »
Misja naprawdę heroicznie trudna w porównaniu do niektórych innych na poziomie heroicznym. Jakby mało było mrocznych braci, to jeszcze demony nie dają nam spokoju. Jest znacznie trudniejsza od choćby 5 misji kampanii sylvanu, gdzie masz już Findana rozwiniętego praktycznie na fulla tak jak chcesz. Tutaj Raelag ma bodajże 12-16 poziom? Nie pamiętam dobrze.


IP: Zapisane
Life is short ,so play Heroes of Might and Magic or die.




Szakal119

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 189


Pełzająca śmierć.

Zobacz profil
« Odpowiedz #34 : 13 Czerwca 2012, 11:17:37 »
Nie daje rady przy tej misji. W pierwszych dwóch tygodniach atakuje mnie 3,4 przeciwników o armiach porównywalnych z moją. Pokonam kilku pierwszych, ale nie mam już potem sił by walczyć z następnym...Nie wiem czy nie lepiej zacząć kampanii od nowa, bo mój Raelag jest nieco źle zrobiony:

18 poziom

Staty:
Atak: 7
Obrona: 4
Siła czarów: 9
Wiedza: 9

Umiejętności:
Lepsza Obrona -> Witalność,
Ekspercki Talent Magiczny -> Regeneracja Many, Magiczna Intuicja,
Ekspercka Logistyka -> Znajdowanie Drogi,
Eksperckie Szczęście -> Odporność na Magię,
Magia Zniszczenia,

Zniszczenie dostałem dopiero na 18 poziomie dlatego mam tylko poziom podstawowy.
Gram na ciężkim.




IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #35 : 13 Czerwca 2012, 12:00:10 »
A bronisz się w polu czy w Zamku? Poza tym próbowałeś stosować dywersję Shadyą wtedy będzie miał dylemat za kim gonić a Raelag odeprze szturmy i przejdzie do kontry.

Co do skilli: Talent Magiczny jest git ale brakuje Tajemnego Treningu i podstawy Magii Zniszczenia. Szczęście to tutaj lepiej dać Szczęście Żołnierza i podjąć próbę posiadania Szczęścia Czarodzieja.

Ogólnie to krótko- wróć misję wcześniej i inaczej buduj skille.


IP: Zapisane
Szakal119

**

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 189


Pełzająca śmierć.

Zobacz profil
« Odpowiedz #36 : 15 Czerwca 2012, 12:57:00 »
Zwycięstwo ;D. Opłaciło się zacząć kampanię od nowa  8) . Teraz zmiażdżyłem wroga takimi czarami jak grad meteorytów, czy implozja i ich wzmocnionymi wersjami.

Ps. Miałem buga, że demony mnie nie atakowały nawet jak stałem koło nich...Mam wersje 1.60.


IP: Zapisane
Neader

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 118


Zobacz profil
« Odpowiedz #37 : 14 Lipca 2012, 16:33:59 »
Podjąłem się po raz kolejny przejścia kampanii na poziomie heroicznym, tym razem utknąłem na tejże misji. W każdym z dwóch zamków siedzi bohtaer z armią porównywalną z moją, po oblężeniu zostaje mi ~70 Minotaurów, ~20 Zabójców i 1 Matrona Cienia. Oczywiście za każdym razem wychodzi nieco inaczej, ale to są uśrednione wartości. 2-3 dni po przejęciu miasta przychodzi bohater z armią podobną do mojej startowej i niszczy moje niedobitki. Zastanawiam się czy nie powtórzyć misji nr 2 w celu lepszego rozwinięcia Raelaga (co do Shadyi, to nawet nie ma jeszcze okazji do użycia jej w tej misji).

Raelag:

Poziom 18

Atak 11
Obrona 4
Siła czarów 11
Wiedza 10

Lepsza Zniewalająca Magia -> Widzenie Żywiołów, Wzmocnione Zaklęcia
Ekspercka Obrona - Witalność
Ekspercki Atak - Taktyka, Łucznictwo, Szał Bitewny
Ekspercka Magia Zniszczenia
Eksperckie Szczęście
Talent Magiczny

Myślę nad zostawieniem obrony na podstawowym poziomie, bo nie okazuje się być zbyt przydatna. Magia Zniszczenia zostaje z oczywistych powodów, chciałbym też trafić Szczęście Wojownika. Talent Magiczny przydałby się chociaż na poziomie 2, z Tajemnym Treningiem i Kapryśną Maną. Atak jak na razie się nie sprawdza, o walkach decydują zaklęcia. Przy dość dobrym Ataku Czarnoksiężników Balista mogłaby być niezła, ale nie wiem czy jest na to miejsce. Zastanawiam się również nad Oświeceniem, które zwiększyłoby o połowę punkty atrybutów i many (Oświecenie).

Dziękuję z góry za każdą pomoc. Byłbym wdzięczny zwłaszcza za odpowiedź ze strony kogoś, kto uporał się z tą misją na tymże poziomie trudności.


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #38 : 14 Lipca 2012, 17:40:08 »
Moim zdaniem Ekspercki atak jest niepotrzebny, bardziej zdatne jest posiadanie:
-Eks. Zniewalająca Magia
-Eks Szczęście(dążenie do szczęścia czarodzieja)
-Eks Magia Destro
-Eks Talent Magiczny(Tajemny Trening i Kapryśna)

Ogólnie opłaca się powtórzyć II Misję kampanii, przy okazji podexpisz Shadye by mogła być silnym tragarzem a także mogła robić wypady by zdobywać wrogie miasta w tej najtrudniejszej misji III.
Co do umiejek, widzę że stawiałeś na ofensywę kosztem mobilności Realega(brak Logistyki). Oświecenia w sumie nie opłaca się brać bo i tak w misjach jesteś ograniczony ramami poziomów na dany scenariusz. Może więcej ugrasz jak dobrze Ci wylosuje artefakty lub kupisz istotne jakieś u Handlarza w miastach.

Hmm a wróg nie da się jakoś wywabić na normalny teren? Próbowałeś np dywersji poprzez zajmowanie siedlisk, kopalń np? Zwykle to działa i czasami na heroiku da się złapać w ten motyw SI.


IP: Zapisane
Neader

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 118


Zobacz profil
« Odpowiedz #39 : 14 Lipca 2012, 18:06:01 »
Akurat Shadya również ma 18 poziom  :P

Logistyki nigdy jeszcze nie brałem w kampanii, bo to osłabia bohatera w walce... ale może warto wypróbować.


IP: Zapisane
Neader

*

Punkty uznania(?): 0
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 118


Zobacz profil
« Odpowiedz #40 : 18 Lipca 2012, 15:13:58 »
Ekspercka Logistyka
Esperckie Szczęście ze Szczęściem Żołnierza i Wojownika
Eksperckie Zniszczenie z Ogniem i Błyskawicami
Lepsza Obrona

Niestety to nie wystarcza, nawet przy przejęciu miasta w 1 dniu nie jestem w stanie później się obronić. Myślałem o Magii Przywołania (Feniks bardzo by pomógł przy początkowych walkach), a nawet Światła (Wskrzeszenie), ale nie mam pojęcia, z jakiego talentu miałbym zrezygnować (piątym, niewypisanym powyżej miał być Talent Magiczny).


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #41 : 19 Lipca 2012, 18:53:24 »
Hmm a jak czynisz z eksploracją? Ile zajmuje Ci opanowanie terenu pierwszego miasta? Bo może na początku wystarczy szybko zając jedno miasto a potem szybki atak tak by mieć jeszcze jedną lub więcej?
Poza tym Talent Magiczny jak masz Trening Tajemny powinno coś ulżyć w operowaniu magią.


IP: Zapisane
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #42 : 05 Lutego 2013, 09:52:47 »
Takie pytanie... czy ktokolwiek kiedykolwiek przeszedł tą misję na Heroicznym? To się wydaje prawie niemożliwe zważywszy na to, że koleś łączy armie z dwóch miast i w rezultacie ma armię o wiele większą od mojej już w 2. turze i nie mam szans na zdobycie Salgunsal. Próbuję zdobyć drugie miasto, ale kiedy mi się to udaje, szarżuje na mnie Sinitar na 22. level z 180 Zabójcami, 130 Krwawymi Furiami i 150 Minotaurami!

Prawdopodobnie będę próbował przejść kampanię od początku, bo zabrakło mi Szczęścia Wojownika (brałem na początku Odporność na Magię, coby zmniejszyć obrażenia zadawane mi przez wroga) i Eksperta w Magii Zniszczenia, a i Oświecenie zamiast Ataku by się przydało (większa SP, Nagroda Czarodzieja, Mroczne Objawienie - przydatne na wysokim poziomie). Talent Magiczny wlazł mi lepszy, co też raczej nie jest udanym pomysłem.

Shadya ma eksperta w Magii Zniszczenia i Mroku, wszystkie perki w tym ostatnim, a w Destro ma bodajże Lód i Błyskawice, do tego lepsza Obrona i Lepsze Szczęście. Czy Grupowa Dezorientacja i Hipnoza mogą tu być przydatniejsze niż destro Raelaga?

I czy przejście tej misji na heroicznym jest w ogóle możliwe? Może jakby Raelag miał Oświecenie, to by był bardziej dopakowany, jakby miał Eksperta w Destro, by lepiej czaromiotał, jakby miał Szczęście Wojownika, to by siał zamęt itd.?


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Cahan
Człowiek - Szparag

*

Punkty uznania(?): 3
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 751


Dragons, dragons everywhere

Zobacz profil
« Odpowiedz #43 : 05 Lutego 2013, 14:34:29 »
Grupowa dezorientacja i Hipnoza bez wątpienia lepsze. Olej destro, weź Mrok i Przywołanie. Walnij przed zabójców Magiczny kryształ lub barierę miecza. Zahipnotyzuj dziewice i nawalaj nimi w minotaury. Swoją armię schowaj za barierami, tylko częścią idź do ofensywy. Jaką masz armię i który poziom?


IP: Zapisane

Cytuj
[Dzisiaj o 22:15:22] ♣ Sojlex: Cahan jest do tego stopnia chłopczyca, że tylko bycie feministką ratuje jej kobiecość :>
Hayven

*

Punkty uznania(?): 1
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 316


Zobacz profil
« Odpowiedz #44 : 05 Lutego 2013, 14:38:39 »
Ja gram na oryginalnej podstawce, a nie w modzie ToE :P

Poza tym, udało mi się stworzyć inny build Raelaga:

Eksp. Szczęście - Odporność na Magię, Szczęście Żołnierza, Szczęście Wojownika
Eksp. Magia Zniszczenia - Mistrz Lodu, Mistrz Ognia
Podst. Obrona - Witalność
Eksp. Zniewalająca Magia - Wzmocnione Zaklęcia, Podstawowe Widzenie

Teraz zaklęciami koleś naprawdę wymiata :D

Mimo to lepszym pomysłem będzie Shadya z jej Magią Mroku?


IP: Zapisane

Kliknij, przeczytaj, skomentuj ;)
(wielkie podziękowania dla Sojlexa za projekt logo :))
Strony: 1 2 [3] 4 5 6    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.032 sekund z 16 zapytaniami.
                              Do góry