Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
Pokaż wiadomości
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp.
    Wiadomości   Pokaż wątki Pokaż załączniki  

  Wiadomości - Michaelpol90
Strony: [1]
1  Świat HoMM / Winds of War / Odp: Ogólna Dyskusja : 18 Września 2011, 11:13:41
Hmm wysłałeś mi save z poziomem srednio zaawansowanym :/ a wiesz, taki poziom trudności ma się inaczej do mojego :/ Co do walki to pisałem na innym wątku , że wg. mnie bohater powinien stać i wzmacnić swoją armię (np. przez podnoszenie statystyk z działu taktyka oraz artefaktami i czatami jedynie walke powinien mieć rozwiniętą aby nie paść po pierwszym strzale) , szlachectwo,żeglarstwo oraz zwiad nauzyłem się w seminarium gdy podbijałem zamki wroge we wcześniejszych misjach , co do magi natury to chyba faktycznie dałem ciałą , mogłem ją bardziej rozwinąć kosztem taktyki :/ Czyli rozumiem , że nie udało Ci sięnic ugrać ? :/
2  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Turniej Heroes of Might and Magic 4 : 18 Września 2011, 10:53:46
Myslisz , że nie próbowałem wpisać w google turiej heroes IV :/ wszystko juz było :( Ostatni turniej jaki się odbył to byly te mistrzostwa świata co znalazłem :(
3  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Bohater IDEALNY : 17 Września 2011, 15:54:08
Często gram gram ładem i życiel ale w zależności od rasy mam inny ideał :p

W Życiu to najlepiej gdy bohater ma rozwiniętą walkę,magię życia,taktykę,zwiad oraz szlachectwo.

Walka-poniewaz bohater musi potrafić się obronić przed atakiem wroga aby po pierwszym strzale nie paść i nie pozostawić jednostki na pastwę losu ;p (dla zabezpieczenia proponuję miksturę nieśmiertelności łyknąć,która utrzymuje się do śmierci bohatera) oraz czasami zatakować

Magia Życia - dla mnie bohater w armi nie służy do walki lecz głównie do wspomagania swoich jednostek , porzez czary (w magi zycia jest chyba najwięcej czarów, które zwiekszają statystyki jednostkom oraz dodają im umiejętności) oraz poprzez taktykę , która zwiększa szybkość , obronę , atak itp.

Taktyka-jw

Zwiad-bo dobrze jest dogonić wroga i mu dokopać jak i czasami spierniczać gdzie pieprz rośnie :p

Szlachectwo-zarządzanie i górnictwo jest w miare ok , dyplomacja dla mnie prawie niepotrzebna bo i tak nie kupuję jednostek z poza mojego zamku ponieważ obniżają tylko morale a trafić na jednostki mojej rasy nie jest łatwo :/ ale szlachectwo , które zwiększa populację jest chyba bezcenne :p

W przypadku grania ładem bohater zamiast magi życia powinien stosować magię ładu : zapomnienie,teleportacja,iluzja,grupowa celność , grupowe rozmycie oraz hipnoza to naprawdę fajne czary ;)
4  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Ulubiony kawałek muzyczny : 17 Września 2011, 15:30:24
Dirt Lands Theme jest poprostu magiczna :D
5  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Turniej Heroes of Might and Magic 4 : 17 Września 2011, 15:23:03
Tak propo tego wątku ktoś wie gdzie odbywają się takie turnieje aktualnie ? O ile się jeszcze wogóle odbywają ? Dużo gram w tą grę ale ograniczam się tylko do gry , fora i portale o herosach są mi obce ;p
6  Świat HoMM / Ogólne o Heroes IV / Odp: Rasy : 17 Września 2011, 15:19:53
Pisanie o tym ,ktory zamek lub jednostka jest lepsza jest bez sensu , ponieważ każdy ma inną taktykę i umiejetności :D"Wg. mnie"( <---ważne stwierdzenie ) najlepszą rasą jest Ład (wydaje mi się, że autorzy troszeczkę zfaworyzowali tą rasę ponieważ trudno jest stworzyć równe rasy gdzie wszystkie mają inne budynki, jednostki, czary itp.) . Zawsze inwestuje w strzelające jednoski oraz w jednego bohatera , który posiada zdolność magi ładu na poziomie arcymistrzowskim oraz jak najlepsza obrone aby w pierwszej turze bitwy mi go nie odstrzelili ;p dzięki czarowi zapomnienie i jedonstką strzelającym często zdarza sie tak , ze przeciwnik nawet nie dojdzie do mnie :p
7  Świat HoMM / Winds of War / Odp: Ogólna Dyskusja : 17 Września 2011, 13:52:20
Pasuje w 100% :) Chodzi mi tylko o analize tej misji :)

http://sendfile.pl/98456/Natura,_IIImisjaGniew_Natury.h4s

To jest save do poczatku tej misji (powinno wypaić) , dziękuję za wszystko ;)
8  Świat HoMM / Winds of War / Odp: Ogólna Dyskusja : 17 Września 2011, 13:32:25
Tak !!!Dokładnie to jest ta misja :) właśnie pierwsze co mi przyszło na myśl to fakt iż źle mogłem rozwinąć swojego bohatera (22 lvl czyli maksymalny jak na poprzednią misję , z walki mam rozwiniętą tylko obronę na arcymistrzowski, magia natury to tylko poziom zaawansowny i w dużym stopniu mam rozwinięte umiejętności podchodzące pod taktykę)- może lepiej by było pójść w poziom arcymistrzowski magi natury ;/ ale mówi się trudno a nie chce mi sie od nowa przechodzić kampani aby poprawnie tym razem rozwinąć bohatera. Co do zabawy w kotka i myszkę nie wypali bo jak mówiłem uciekając z zamku mając mala armię nic nie jestem w stanie odbić a komputer mając dwa zamki systematycznie zwiększając liczebność swojej armi zwiększa swoją przewagę gdy ja stoję w miejscu ( jedynie co mogę przejąć to siedzibe rekrutacji Gargantuana ale co to jest :/ ) Może podesłał bym Ci save z poczatkiem misji ? Nie chodzi mi o to aby przeszedł to za mnie tylko abyś powiedział mi jak to zrobić :) Nie czuł bym tej satysfakcji gdy byś przeszedł to za mnie ;)
9  Świat HoMM / Winds of War / Odp: Ogólna Dyskusja : 15 Września 2011, 17:33:38
Witam wszystkich :)

Przepraszam , że pisze w tym wątku ale potrzebuję pomocy i nie wiem gdzie się zgłosic :/ Gram w heroes IV od kilku lat ( uwielbiam IV część sądzę , że jest lepsza niż III ;p) jestem dosyć dobry i postanowiłem przejść kampanię Winds of War na poziomie arcymistrzowskim , wszystko już poszlo jak spłatka ale pozostała mi kampania natury , przeszedłem początkowe misje i stoję na jednej  . . . "Gniew Natury" :/ Jak to bywa na poziomie arcymistrzowskim początkowo nie ma się ani jednej sztuki zlota mapka jest najmniejszego rozmiaru, w zamku można rekrutować rusałki oraz wilki , na zewnątrz jest budynek do rekrutowania elfów a przejścia na dalsze tereny broni kompania krzyzowców co przez dłuższy czas jest przeszkodą nie do ominięcia oczywiście komputer ma 8-9 krotną przewagę w wojsku.po jakimś czasie zbierania kasy na rekrutację jednostem i budowanie budynkow przychodzi jednostka komputera , rozwala ten oddział krzyzowców odslaniając mi drogę jednocześnie na dalsze tereny i atakuje mój zamek , jest to tak silna armia , że mam tylko dwie opcje albo uciekać i zostawić zamek bez opieki albo zginąć w jego obronie , gdy szwendam się po mapce z moją skromną armią bez możliwośc rekrutacji jednostem wszystie budynki i przejścia są tak silnie obstawione , że nie mogę nic zrobić :/ Czy jest tutaj jakiś kozak , który przeszedł tą misję na poziomie arcymistrzowskim ? Jeżeli tak to możesz powiedzieć jaką stosowałeś taktykę do wygrania tej misji ? Z góry dziękuję za odpowiedź  :) ;)
Strony: [1]




© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.03 sekund z 19 zapytaniami.
                              Do góry