Witaj na polskim forum poświęconym sadze Heroes
of Might and Magic. Zarejestruj lub zaloguj się:

Pamiętaj:
0 Użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8    Do dołu Wyślij ten wątek Drukuj
Miasta (Czytany 42465 razy)
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #75 : 12 Lipca 2008, 16:04:19 »
Nie raczej nie ale Ifrity z Azylu były moim zdanie trochę słabe 85PŻ to trochę mało lepiej było wybudować czarny las i mieć Zmory które miały fajną umiejętność Strach i na 3 tury jednostka stała jak jopek.


IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #76 : 13 Lipca 2008, 13:52:41 »
Dobrze mówisz. Były łyse i nosiły peruki co mnie dobijało. A bohaterowie fajnie kopali. niczym w "Matrixie" xD nom, Azyl lubi większość graczy. A u mnie zaraz po nim jest Ład. Choć osobiście wnerwiały mnie Smocze Golemy.... :-/


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #77 : 13 Lipca 2008, 15:11:08 »
Smocze golemy były nawet dobre zawrotna szybkość brak kontrataku wroga ale był 1 minus musiało być ich więcej niż 1-2szt.


IP: Zapisane
Sojlex
Drugi Andrzej

*

Punkty uznania(?): 13
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 659


Swego czasu Last Pączek Standing

Zobacz profil
« Odpowiedz #78 : 14 Lipca 2008, 08:54:18 »
No to było trochę wkurzające , a ja tak dla odmiany lubię grać naturą :P


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #79 : 14 Lipca 2008, 12:00:11 »
Natura miała dobre jednostki elfy,gryfy oraz Feniksy jak i jednostki z portalu istot w szczególności Modliszki oraz Żywiołaki wody.


IP: Zapisane
Ashia
Aenigma

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 372


"sztuko z fantazji i kamienia..."

Zobacz profil
« Odpowiedz #80 : 14 Lipca 2008, 12:06:19 »
Smocze Golemy są raczej bardzo słabe, jedyny plus, to to, że są szybkie, bo w ataku to klęska, w obronie jeszcze ujdzie.

^Też lubię grać Naturą, dlatego, że ma dobre jednostki tjw. i ogólnie jest dobra.


IP: Zapisane


„I gdzie ty widzieć będziesz,
gdy zamieszkamy w powidoku słońca
malowanym na powietrzu jak na szkle nieważkim,
jak nasze oczy przepełnione blaskiem
nieśmiertelnieją w pędzie
wzwyż, w ponad –

Tworząca,
Koniecznie wolna,
patrz! Dożyj siebie ze światła!”
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #81 : 14 Lipca 2008, 12:10:57 »
Dlatego właśnie też lubię naturę duży wybór jednostek które mogą mieć wielorakie zadanie.


IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #82 : 14 Lipca 2008, 12:15:06 »
Ok. Mam  pytanko za 100 pkt. :) powiedzcie mi jak heros do paki trafił to co się z nim dało zrobić? Bo ja miałam IV piracką  :rolleyes: i jak chciałam wejść do więzienia to mi z gry wychodziło :(


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #83 : 14 Lipca 2008, 18:28:52 »
To wystarczył zdobyć miasto w którym był przetrzymywany i wtedy go odzyskasz ful życia ale bez artefaktów jakie posiadał.


IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #84 : 14 Lipca 2008, 18:33:41 »
EeeeEEee to bida :P

Dzięki Loczuś


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #85 : 14 Lipca 2008, 18:38:00 »
Proszę cię bardzo jestem do usług(byle nie demonicznych)a wracając do tematu nawet dobre w H4 był zostawienie na mapie przygody pokazanie miejsca gdzie bohater zginął(nagrobek).


IP: Zapisane
Ashia
Aenigma

*

Punkty uznania(?): 7
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 372


"sztuko z fantazji i kamienia..."

Zobacz profil
« Odpowiedz #86 : 14 Lipca 2008, 19:32:38 »
Było to bardzo oryginalne i pomysłowe, bo nie trafiał z powrotem do karczmy lub "przepadał" na jakiś czas, no i można go było później wskrzesić. 


IP: Zapisane


„I gdzie ty widzieć będziesz,
gdy zamieszkamy w powidoku słońca
malowanym na powietrzu jak na szkle nieważkim,
jak nasze oczy przepełnione blaskiem
nieśmiertelnieją w pędzie
wzwyż, w ponad –

Tworząca,
Koniecznie wolna,
patrz! Dożyj siebie ze światła!”
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #87 : 14 Lipca 2008, 19:34:03 »
No, właśnie właśnie. Dobre było też to, że np. jak był "remis" podczas bitwy, łupy zostawały na mapce przygody.


IP: Zapisane
Loczek
King Loczdorah

*

Punkty uznania(?): 23
Offline Offline

Płeć: Mężczyzna
Wiadomości: 1 845


It's Seriously Christmas

Zobacz profil
« Odpowiedz #88 : 15 Lipca 2008, 09:58:58 »
Ale to rzadko było więc ktoś zawsze wygrywał ciekawe też było wypuszczanie swoich jednostek samopas do bohatera tym sposobem można był też zrobić kilka trików np zablokować portal jednokierunkowy.


IP: Zapisane
Laxx
Tawerniana Diablica

*

Punkty uznania(?): 10
Offline Offline

Płeć: Kobieta
Wiadomości: 1 426


Posiadaczka Piekielnej Patelni

Zobacz profil
« Odpowiedz #89 : 17 Lipca 2008, 12:40:02 »
Hahahah właśnie albo wysprzątać sprzed nosa surowce ;)


IP: Zapisane
Strony: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8    Do góry Wyślij ten wątek Drukuj 
 





© 2003 - 2024 Tawerna.biz - Wszelkie prawa zastrzeżone.
Kopiowanie i publikowanie jakichkolwiek elementów znajdujących się w obrębie serwisu bez zgody autorów jest zabronione!
Heroes of Might and Magic i powiązane z nimi loga są zastrzeżonymi znakami handlowymi firmy Ubisoft Entertainment.
Grafiki i inne materiały pochodzące z serii gier Might & Magic są wyłączną własnością ich twórców i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.
Powered by SMF 2.0 RC1.2 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC | Theme by jareQ
Strona wygenerowana w 0.039 sekund z 17 zapytaniami.
                              Do góry