|
|
« Odpowiedz #30 : 29 Maja 2010, 20:51:30 » |
|
Owszem, ale jak już się je rozwinie to bohater może nawet bez armii chodzić i tak nikt go nie zniszczy...
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #31 : 29 Maja 2010, 21:11:28 » |
|
Chyba że trafi na silną armię jednostek 4-ego poziomu i po ptakach, jedna jednostkas zabije przyzwaną, druga może zgładzić bohatera. Nawet gdy heros jest napakowany, lepiej, żeby miał ochronę, w postai armii.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
Punkty uznania(?): 3
Offline
Płeć:
Wiadomości: 141
We dance like marionettes swaying to the Symphony
|
|
« Odpowiedz #32 : 29 Maja 2010, 21:22:36 » |
|
Każda rasa ma swoje wady i zalety. Mi najprzyjemniej gra się Życiem i Chaosem. Jeśli chodzi o jednostki, to wydaję mi się, że góruje Moc - silne jednostki, które w połączeniu z budowlą "zagrody" mają ogromny przyrost. Należy wziąć jeszcze pod uwagę takie aspekty jak np. magia, której barbarzyńcy nie posiadają, co daje przewagę innych ras. Która magia jest najlepsza? Ciężko powiedzieć, zależy to raczej od sytuacji w jakiej się znajdujemy. Która rasa jest najlepsza? Nie umiem jednoznacznie stwierdzić. Twórcy postarali się i każda wydaje się wyrównana.
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #33 : 29 Maja 2010, 21:51:57 » |
|
Ostatnio dosyć długo pograłem w H4 i muszę stwierdzić że nie Moc jest moją ulubioną nacją a Ład bo bohater z Magią,Światła,Ładu,Wskrzeszenie,Modlitwa,Nauka Czarów albo Talent Magiczny nie za bardzo pamiętam jak to się nazywało dżiny i magowie tak mi się tym dobrze grało że nie zauważyłem jak mój bohater lodowym pociskiem zadawał ponad 600 obrażeń.A Dżin to jeszcze większe. Mag jego trucizna zabijała 250 obrażeń:)
|
Fan anime Bleach.
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #34 : 02 Czerwca 2010, 09:56:20 » |
|
Ostatnio dosyć długo pograłem w H4 i muszę stwierdzić że nie Moc jest moją ulubioną nacją a Ład bo bohater z Magią,Światła,Ładu,Wskrzeszenie,Modlitwa,Nauka Czarów albo Talent Magiczny nie za bardzo pamiętam jak to się nazywało dżiny i magowie tak mi się tym dobrze grało że nie zauważyłem jak mój bohater lodowym pociskiem zadawał ponad 600 obrażeń.A Dżin to jeszcze większe. Mag jego trucizna zabijała 250 obrażeń:)
Niezła mieszanka. Ale jeszcze właśnie najlepiej jak sie gra Życiem i ma się rycerza. 2 ataki, i 2 ataki z dystansu + niezła obrona daje k0ksa
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #35 : 28 Czerwca 2010, 10:58:37 » |
|
Moje ulubione zamki: Ład : ogólnie lubie ten zamek , mimo że mają dosyć drogę jednostki to dzięki bohaterowi z szlachectwem to kasę się nadrabia . Jednostki mają dobre : krasnolud , golem mają sporą siłe i wytrzymałość jak na swoję poziomy . Niziołki przydają się przciwko 4-lvl . Magów prawie nigdy nie biorę bo prawie zawsze ich tracę . Nagi są niezłe , a dziny potrafią dać kopa. A tytani potrafią dać kopniaka smokom hmmm Śmierć : może napoczątku jednostki słabe to pózniej wampiry lub podmioty to nadrabiają . A z 4-lvl praktycznie biore diabły
|
|
« Ostatnia zmiana: 30 Czerwca 2010, 08:24:35 wysłane przez Heror »
|
IP:
Zapisane
|
Akademia , Ład , Forteca Tytani są najwspanialszym tworem, jaki mogli sobie wyobrazić magowie
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #36 : 20 Lipca 2010, 20:41:35 » |
|
jak pisze że zamykam ankietę to coraz więcej piszecie
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #37 : 21 Lipca 2010, 08:17:35 » |
|
to na złość raelagowi napiszę coś od siebie Mój ulubiony zamek to oczywiście ład dzięki swojej magii, dżinom, golemom/magom i niziołkom. Chyba jeden z najlepszych czarów Widmowe Zastępy, Nie najgorsze magiczne zwierciadło, Na wysokim poziomie może być lodowy promień....
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #38 : 23 Lipca 2010, 09:10:39 » |
|
Poza zwierciadłęm to najczęściej uzywane przeze mnie zaklęcia. Widmowe zastępy są doskonałe, gdy ma się dżinów. Im więcej dżinów, tym więcej widmowych potworów.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
King Loczdorah
Punkty uznania(?): 23
Offline
Płeć:
Wiadomości: 1 845
It's Seriously Christmas
|
|
« Odpowiedz #39 : 23 Lipca 2010, 09:45:43 » |
|
Ale Pieśń Pokoju też jest bardzo przydatna, wyłączamy na jedną turę daną jednostkę z ataku. Cóż moim ulubionym Zamkiem jest.... Praktycznie każdy bo potrafię dobrze grać każdym choć ciekawie gra się Ładem(Dużo magii i zaklęć) oraz Natura(ciekawe jednostki+ Portal istot ale słabsza magia).
|
|
|
|
Mistrz oryginalnych pomysłów
Punkty uznania(?): 1
Offline
Płeć:
Wiadomości: 2 445
Bestiarysta z zamiłowania
|
|
« Odpowiedz #40 : 23 Lipca 2010, 10:25:52 » |
|
Tego bym nie powiedział, gdy sie nauczysz przyzywać istoty czwartego poziomu, mając duzo many to w mig pokonasz przeciwnika mająć kilkakrotnie mniejsze siły- tak pokonałem głównego "bossa" w ostatniej misji kampanii natury w podstawce.
|
"TAWERNO, WALCZ!"
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #41 : 24 Lipca 2010, 18:06:21 » |
|
Hmm...? Ja szczerze też próbowałem coś takiego zrobić z tym Lordem... ale kiedy zaczął mnie ostrzeliwać, to nawet modliszki nie dały rady... zaczekałem 2 miesiące i ruszyłem na niego z zastępem 40 feniksów i analogicznie dalej... a przy okazji na samym końcu przypomniało się trochę mitologi z 5 klasy...
|
Pomyśl, co może być lepszego od udawania zadziwiającej istoty, której w realnym świecie jest się przeciwieństwem?... Prawdopodobnie robienie to ku uciesze innych ludzi, którzy podświadomie i tak uznają cię za idiotę...
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #42 : 27 Lipca 2010, 12:55:57 » |
|
A pro po natury...słaba magia? W połaczeniu z demonologia czy tym drugim czymś przyzywa duzo umarlaków druid, a czysto magia natury...nie zapominajmy o ,,smoczej sile,,. Aż 100% ulepsza bohatera lub wybrana istotę we wszystkich atrybutach!!!! Potem tej samej jednostce dodac ,,siłe olbrzyma,, 25 % wszystkich atrybutów i ew. jakies tam przyspieszenia, szczęścia.... to jest kurna moc!
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #43 : 06 Września 2010, 18:02:56 » |
|
Natura i Życie rządzą!
|
|
« Ostatnia zmiana: 02 Listopada 2010, 18:50:08 wysłane przez Paladyn97 »
|
IP:
Zapisane
|
|
|
|
|
|
« Odpowiedz #44 : 16 Października 2010, 12:16:07 » |
|
Według mnie Heroes4 była,jest i prawdopodobnie będzie najgorszą grą z całej serii HOM&M między innymi przez beznadziejne zamki i podział na rasy.Jakby nie można nazwać elfy normalnymi elfami a nie "natura".
|
|
|
|
|