Pokaż wiadomości
|
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Pamiętaj, że widzisz tylko te wiadomości w tematach do których masz aktualnie dostęp. |
Wiadomości - Halon
|
Strony: [1] 2 3
|
1
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Nowe miasta do Heroes
|
: 09 Czerwca 2021, 19:25:47
|
Tutaj opis tyle Heroesa XV, XVI i XVII ile mi się udało zobaczyć. Więc H XV opowiada o Magach Jeźdźcach ujeżdżają samoloty stojąc na nich. Po za tym akcja dzieje się w XIX wieku i opowiada co wtedy działo się w fantastycznych krainach. HXVI to 4 kampanie o porach roku jest Wiosenna elfów leśnych, Letnia Ludzi, Jesienna Nieumarłych i Zimowa Śnieżnych elfów. Akcja toczy się w XX wieku i głównymi bohaterami są dzieci. Akcja kampanii jest przedstawiona w filmie Mroczna Wieża. HXVII to gra typu RPG gdzie sterujemy kilkoma frakcjami, frakcje te to Christian (Ludzie), Mongo (Barabrzyńcy chińscy), Sandro (Nieumrali), Phil Stephen (Mroczni ludzie), King God (Elfy leśne), Satan (Lodowe demony), Sariel (Demony ogniste), Newman (technomagowie). Akcja toczy się w Renesansie i opowiada w jaki sposób znikły smoki i potwory. Ludzie mają kuszokoptery którymi wygrywają z smokami (początkowo ludzie walczą między sobą).
|
|
|
2
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Nowe miasta do Heroes
|
: 02 Czerwca 2021, 23:54:56
|
Jeszcze taki opis jaka frakcja w grze
Moja Frakcja Frakcja w grze Bounty1 Czarodziejka Bounty2 Czarownik Camp Rycerz Sadohal Czarodziej Angeloum Mythological Hadopia Haven (regna) Stronghold Stronghold Corruptor Assylum Kazamanty Fortress Pyramid Academy Inferno Inferno Gehenna Inferno Purgatorium Xel Ul Xel Metropolis Ludzie Oasis Ludzie Preserve Sylvan Biom Sylvan Glacier Glacier Nexus Nexus Reef Podwodne Abyssal Podwodne Forge Fabryka Conservatory Fabryka University Magowie Planiatrium Magowie Astronomonicum Kosmici Zet Kosmici Elemental Jeźdźcy Magiczni Haven Jeźdźcy Magiczni Necropolis Siły Jesieni Colector Siły Jesieni Assylum Siły Mroku (bohatera imię nie pamiętam) Cavern Siły Mroku Dragonstad Dragonstad Paradise Fairy
|
|
|
3
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Nowe miasta do Heroes
|
: 31 Maja 2021, 22:43:35
|
Zmieniłem kolejność frakcji na według bogów. Teraz jest tak
Dragonstad,Paradise HI Bounty1, Bounty2 HII Angeloum, Hadopia HIII Stronghold, Corruptor HIV Kazamanty, Pyramid HV Inferno, Gehenna HVI Ul, Purgatorium HVII Metropolis, Oasis HVIII Preserve, Biom HIX Glacier, Nexus HX Reef, Abyssal HXI Forge, Conservatory HXII Univeristy, Planitarium HXIII Astrnomonicum, Zet HXIV Haven, Elemental HXV Necropolis, Colector HXVI Assylum, Cavern HXVII (Vołkodav) Camp, Sadohal HXVIII (coś jak RPG)
Jeśli chodzi o bogów to tak to wygląda Dragonstad,Paradise Abraham (Szatan lub Morglin Ironfirst) Bounty1, Bounty2 Jezus (Izaak lub Geralt Wiedźmin) Angeloum, Hadopia Ra (Thanos lub Collosus z X-man) Stronghold, Corruptor Ozyrys (Tarnum lub Sauron) Kazamanty, Pyramid Horus (Darth Sidous lub Gavin Mangus) Inferno, Gehenna Uranos (Lethos lub Strife) Ul, Purgatorium Kronos (Mordehai lub Sandro) Metropolis, Oasis Zeus (Odyn lub Perun) Preserve, Biom Ares (Thor lub Jahwe) Glacier, Nexus Abraham Reef, Abyssal Jezus Forge, Conservatory Ra Univeristy, Planitarium Ozyrys Astrnomonicum, Zet Horus Haven, Elemental Uranos Necropolis, Colector Kronos Assylum, Cavern Zeus Camp, Sadohal Ares
A to propozycja na Heroes Online Total War Mamy wielkie bitwy między frakcjami i tak mamy takie frakcje Dragonstad,Paradise frakcje: Jaszczurludzie, Elfy Nocne (fioletowe), Helfy (Niebieskie leśne) Bounty1, Bounty2 Elfy troskliwe (różowe), Elfy Solarne (żółte), Chaotyści Angeloum, Hadopia Tytani, Anioły, Podróżnicy czasowi (aktorzy) Stronghold, Corruptor Setowcy (Pawilon), Horusowcy (Nome), Goblinoidy (Horda) Kazamanty, Pyramid Krasnoludy, Chińczycy, Słowianie Inferno, Gehenna Samaelowcy, Lucyferanie, Szataniści Ul, Purgatorium Imperium Krona (Pajęczaki), Insektody (owady), Zoorianie (Zergi) Metropolis, Oasis Imperium człowieka, Królestwo elfów światła, Teokracja (Kościół) Preserve, Biom Królestwo elfów (pulsarianie), Mamolianie (ssaki), Transżywiołaki (Toa) Glacier, Nexus Dark Side (Sith), Light Side (Jedi), Haloidy (Prottosi, Betarianie) Reef, Abyssal Marynarka Podwodna, Infernusy (Demony podwodne), Elfy Morskie Forge, Conservatory Teokracja robotów, Roboty demony, Roboty wolnościowce (+ Terranie) Univeristy, Planitarium Geniusze, Magowie, Golemy Astrnomonicum, Zet Rada Oriona, Mangowce (z Anime), Kosmonidy (Ebeni) Haven, Elemental Przodkowie, Smoczy Jeźdźcy, Żywiołaki Necropolis, Colector Nieumarli Zarazy, Technonieumarli, Mroczne Żywiołaki (z czarownikami) Assylum, Cavern Mroczne elfy, Smoki (i dinozaury), Kopania Górnicza Camp, Sadohal Fanatycy Ludzi, Szara (nocna) Straż, Superbohaterowiem (Avengers)
Wiadomość doklejona: [time]02 Czerwiec 2021, 22:41:25[/time] Po zastanowieniu jeszcze (mam nadzieje że ostatni raz) zmieniam kolejność frakcji
Frakcja Bounty1 HI Bounty2 Camp HII Sadohal Angeloum HIII Hadopia Stronghold HIV Corruptor Kazamanty HV Pyramid Inferno HVI Gehenna Purgatorium HVII Ul Metropolis HVIII Oasis Preserve HIX Biom Glacier HX Nexus Reef HXI Abyssal Forge HXII Conservatory University HXIII Planiatrium Astronomonicum HXIV Zet Elemental HXV Haven Necropolis HXVI Colector Assylum HXVII (Jak RPG) Cavern Dragonstad HXVIII (Z Vołkodavem jednak jako zakończenie) Paradise
Czyli wygrały Smoki i Helfy (Nocne elfy)
|
|
|
4
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Nowe miasta do Heroes
|
: 20 Maja 2021, 09:50:27
|
Odnośnie węża w historii biblijnej to sytuacja wygląda tak: Pierwszy wąż który skusił Ewe to małpa. Małpa podała jabłko z drzewa zakazanego. Po jej zjedzeniu Ludzie poczuli różnice. Z tego drzewa owoce były lepsze. Stali się więc jak Bóg. Bóg jadł tylko lepsze owoce gdyż te które były dla człowieka mu nie smakowały. I tak zaczął się grzech pierworodny. Przez niego człowiek szukał ciągle lepszych owoców, lepszych smaków. Na sam koniec potomkowie ludzi Mroczne elfy jedzą mózgi i są kanibalami (zabijają ludzi dla jedzenia). Widocznie grzech rośnie. Jeśli chodzi o węża to rzeczywiście został pozbawiony nóg i rąk i tak z małpy stał się wężem. Działo to się przed epoką lodowcową więc małpa nie miała włosów (było ciepło).
|
|
|
5
|
Heroes VII / Kampanie & Scenariusze / Odp: Heroes VII Kampania-problem
|
: 14 Maja 2021, 01:03:22
|
Patrzyłem sobie na kampanie Solmyra w Heroes VII i jest scenariusz z Rashką w polskim wydaniu. A w wariancie z innego kraju jest więcej tego. Albo mi się wydaje albo jest historia po uwolnieniu Nur. Wygląda na to że Ubisoft nie wrzucił wszystkiego w Heroes VII polskim. Może się mylę jak tak proszę o wyjaśnienia. Na razie jest wydanie za 40 parę złotych normalne i za 70 parę złotych większe. Może nawet z Inferno miastem.
|
|
|
6
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG
|
: 10 Maja 2021, 14:48:11
|
Rasa 10 Imperianie Powstanie Imperium 0. Stwórcy Imperium Modliszkowata rasa była wymierająca z powodu roślinozaurów nie dającym im spokoju. Więc wymyśliły eliksir który powodował że z roślin wychodziły małe pająki. Małe pająki chodziły bez celu. A roślinny traciły moc i zastygały w bezruchu. Wcielamy się w Insektoida i mamy za zadanie puścić eliksir na wszystkie roślinny na Syriuszu. Wcielamy się W Krona przywódcę Mantidów. 1. Pająkowate dziedzictwo Roślinny rozpyliły pyłem który spowodował skarłowacenie Mantidów, dochodzą do rozmiarów pająków. W tym celu budują sobie zbroję powiększające, i pojazdy. Następnie karmią pająki eliksirem który zmienia ich w Kronów Pająkoczłeków. 2. Kron i broń Kroni podbijają planety żywiołaków, i imperium ptaka, i część organizacji mamolian. Okazuje się że po naruszeniu terenu Lucyfera ten uderza bronią niszczenia interakcji na świat mantidów. I mantidy giną, pozostają tylko Kroni 3. Pomoc nieba Kroni rozpoczynają walkę z Lucyferem. W tym celu zbroją, się i zawiązują sojusz z Przodkami. Przodki materializują się jako żołnierze Imperium Krona. Dochodzi do starcia po którym Lucyfer za zasoby ucieka wraz Kutlat do innego układu. 4. Ludzie pozostałością Imperium Kron umiera z starości, na łożu śmierci oddaje Puls chaosu Imperatorowi. Puls choasu potrafi dowodzić nawet 1000 flot statków. Więc Imperium wkrótce rozrasta się do 2500 światów. Dowiadujemy się że Imperator Byt kupił 150 mld klonów u klonerów z żółwiej rasy. Oraz kupił stworzenie niezniszczalnej planety zwanej Ziemia. epilog Tymczasem na Mesali trwają żniwa śmierci. Pulsarianie mieszkający na niej zmieniają się od zimna w nieumarłych. Nieumarli atakują tak długo aż Orodreth nie zostaje zniszczony przez Anielice. Pulsarianie nie wiedzą co robić. Więc udają się do osady w krainie elvenar by pomodlić się do świętego mikołaja. Święty Mikołaj spełnia ich życzenie zbawienia. Odradzają się w Cefeuszu jako rasa niebieskoskórych z scalitu (Nie marznącego materiału). Następnie dołączają do jasnozielonej rasy cefeuszan. Tam dzielą się na chrupożerców i gładkożerców. Wreszcie wielki Cefeusz przywódca Cefeuszan obiecuje im powtórne zbawiennie na wybranej planecie w Imperium Byta. Tak Pulsarnianie trafili do Imperium Człowieka. Tam uznają wiarę w jezusa. Ten obiecuje zbawienie w raju. W efekcie odłączają się w elvenarze jako elfy leśne. To już 4 życie. Zgodnie z obietnicą byta tyle miało być żyć. Na szczęście mroczne elfy obiecują życie wieczne jako mroczny elf. Tak dochodzi do 5 życia. Jako mroczne elfy dowiadują się że bogiem jest komputer. Proszą więc komputer o następne życie. Komputer mówi że życia nie zagwarantuję, ale mogą zostać robotami. Tak dochodzi do 6 istnienia. Tam myśląc że to koniec żegnają się z bogiem. Powstaje obelisk dusz. Po zniszczeniu znajdują się w świecie geniuszy. Nie rozumiejąc czemu to koniec. Wreszcie pojawia się Bóg człowiek który mówi że muszą najpierw zaliczyć sąd ostateczny czy trafić do piekła czy nieba. Ci co trafiają do Nieba zwą się Przodkami, ci co do piekła Ifrytami. Potem drogi się rozdzieliły, Przodkowie odradzają się jako krasnoludy, a Ifryty jako Lawendowe geniusze i żegnają się z rodzinami. Potem następuje ostatnie życie Krasnoludów jako Placków, i lawendowych geniuszy jako Upiorów. Obie grupy myślą że to koniec, a koniec jest dopiero w ebenie gdzie i upiory i placki zmieniają się w szaraków. Szaraki dorosły i dołączyły jako ludzie do imperium człowieka. Okazało się też że to oni przenoszą między fragmentami życia istoty ludzkie. Zajmują się tym kosmiczna policja. Jeśli ktoś ma dość ścieżki życia, posyłają duchy światła będące Jezusem, Maryją lub krewnym żeby odbudować pkt. życia i nadziei na niebo. Jeśli przez 7 żyć (wyjdzie 4 do 3, 5 do 2, 6 do 1 lub 7 do 0) na rzecz zła zostajesz Ifrytem. Upiory mają pozwolenie na każde zło jako nagrodę za wytrwanie w źle. Placki za wytrwanie w domu zyskują odporność na grzech co daje spokój ducha. Ludzie od razu idą do nieba jako Przodkowie lub piekła jako Ifryty. Dalej jest podobnie jak u Pulsarian. Anioły są inne, za zło zostają Diabłami, za dobro Duchami Światła (o wyglądzie Jezusa i Maryi).
|
|
|
7
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG
|
: 27 Kwietnia 2021, 23:03:53
|
Dodałem epilog do Zauroidów i Ornitorian.
A teraz Rasa 9 Mamolianie Włochate kamienie 0. Głaz i jego plan Pewien okrągły głaz na planecie Pandora wędrował sobie przez krainę posągów. Niegdyś była to kraina pełna transformerów. Teraz wszystko to kamienne posągi. Głaz unosi kilka diamentów i mówi ożywię to materię i sprawdzę co z tego wynika. Dał diamenty dwa w miejsce oczy zastygłego kota. Kot ożył. Głaz mówi bądź bardziej humanoidalny i zaraz kot stał się kotoczłekiem. Następnie powiedział głaz nazbieraj diamentów, a ożywimy resztę. Mamy kota i łazimy zbierając diamenty, musimy uważać na grasujące posmoki czyli coś w rodzaju szczurosmoka, oraz pająki, kraby i droidy. 1. "Bastylia" Kot ma armię ssakowatych kamieni. Zadaniem jest oczyścić planetę z innych stworów. Kiedy to zrobimy. Głaz mówi że użyj kamieni do powiększenia oddziałów, i diamentów do magii lewitowania. Tak podbijesz kolejne światy 2. Nadchodzi era ssaków Naszym zadaniem jest pokonać Imperium Ptaka i podbić jego światy. Żeby to zrobić trzeba zabić, Imperatora Ptaka. 3. Zdrajca pies Mamy kilkanaście światów, okazuje się że świat Psa wymiękł. Przykładnie mamy wyrzucić go z terenu organizacji. Niszczymy świat Bulterian. Okazuje się że uchodźców w formie czworonożnej przyjmuje ziemia. 4. Króliczek seksu Epidemia różowego świata rozległa się po Organizacji. Aby to zniwelować trzeba odnaleźć Króliczą lalkę. Niestety jest wgłębi krainy Starożytnych (Heroidów). Z tą misją wybiera się kot w butach, dochodzi do chatki niejakiego kungfu panda i odnajduje króliczka. Od tamtej pory Mamoliania są wyleczeni z zarazy różowego światu. Epilog Wyleczenie z różowego światu, spowodowało że Mamolianie szanowali życie od poczęcia. To zauważyli ludzie którzy też tak zrobili. W efekcie tak jak u Mamolian u których były Delfinoludzie - płody niedorozwinięte, były też wśród ludzi płody niedorozwinięte zwane Szarakami. Co ciekawe odkąd istniały kamienne koty, inne wymiary również stworzyły zwierzęta z ognia, wody i śniegu. Tak więc Mamolianie doprowadzili do stworzenia Żywiołaków. Między rozwiniętymi Mamolianami, a nie rozwiniętymi była wojna. Otóż rozwinięte zwane Goblinowatymi (orki i ogry) walczyły z nierozwiniętymi jaszczurludźmi (delfinoludźmi) i gnolllami (gnolle były niedorozwiniętymi kotami). Podobnie rozwinięci ludzie MiBy walczyli z niedorozwiniętymi Szarakami. Wojny te zwane były wojnami dziecięcymi.
|
|
|
8
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Nowe miasta do Heroes
|
: 26 Kwietnia 2021, 23:51:57
|
Przeanalizowałem biblię i heroesa i wnioski są takie.
Najpierw była Pustka i nic nie było. Z powodu podróży w czasie powstała fabuła Heroesa XVI gdzie dzieci przeprowadzają Ziemię przez czas pustki, końca świata nie ma. Również Bóg Ojciec zostaje pomyślnie doprowadzony do pierwszego domu na świecie (najpierw był dom - dom jest wieczny). czyli Necropolis i Colector pierwotny Pożeracz Cienia zjada ciemność powstaje widok (obraz) Potem powstała Ciemność czyli sen Tam pojawił się Amen pierwszy człowiek otoczony podróżnikami w czasie (aniołami i demonami). Jest to czas Heroesa XVII kiedy to anioły pokonują demony (potwory) i cieszą się wygraną człowieka. Niestety Amen pozostaje otoczony przez demony. Wtedy też w kosmosie zwanym nowym Edenem powstają kopię Boga Ojca, za każdego jest nagroda za głowę. Ojcowie zakładają przeróżne światy tworząc cywilizacje. Jest to Assylum i Cavern Później powstał Stwórca czyli Bóg (7 level cathedral - bóg ojciec kha beleth i 7 level night watch czyli Sandro duch święty). Ludzie byli stwórcami. W Heores XVIII Powstaje jeszcze jeden stwórca człowiek zwany Bogas, a właściwie Vołkodav (syn boży). Vołkodav stwarza ludzi i pokonuje Sandro jako Żadobę. W ten sposób może powstać wolna wola chcącą żyć (pokonano śmierć). W tym czasie powstają portale łączące światy i prowadzące do wymiarów Żywiołów. Syn Boga Ojca zwany Hero zakłada alternatywną cywilizację praludzi zwaną Zeta reticulanami (mangowce). jest to Camp i Sadohal Następnie powstała wolna wola czyli wola boga żeby stworzyć. Powstała przyczyna która była chceniem wszystkiego i skutkiem którym było powstanie wszechświata. Tylko kobieta była inna (zła) gdyż była prademonem. Nic ją nie obchodziło z wyjątkiem grzechu. W tym czasie Szatan zbuntował się z wojskiem przeciwko Kha-Belethowi. Z tego powodu musiał opuścić ziemie i wylądował w Mesali. Jako Morglin Ironfirst zdobywa kontynent Enroth w Heroes I. Za tych czasów wybuchają gwiezdne wojny między sithami a rebeliantami. Czyli Bounty1 i Bounty2 Wreszcie Bóg zwany Bytem kupił wodę dla całego kosmosu tak stworzył niebo. Tymczasem kobieta była zepsuta, dlatego Smoczyca (Asha) urodziła Ziemię z pierwotnego jajka. Byt stworzył też wioskę elfów Eden i tam elfy leśne grały na komputerze dalej stwarzając. Byt stworzył również Tauri czyli pierwotną Ziemię otoczoną morzem. Była to Ziemia Archaiku przez podróże w czasie była pustynią, ale pierwotne była wulkaniczna lub lodowa zależności czy przedstawi nam to ifryt lub geniusz (obaj żyli na pierwotnej Ziemi) Byt stworzył także świat Anvil czyli Lirę czyli Niebo, i świat Cefeusz czyli Piekło. Stworzył również księżyc który od tamtej pory krążył wokół Liry. W tym czasie dobry Roland z Heroes II stwarza sojusz dobra którym pokonuje złych podróżników czasu z sojuszu zła Archibalda. Te czasy to Dragonstad i Paradise. Potem Ziemia była zupełnym pustkowiem kiedy w heroes III bóg Yog stworzył plemię Orków, Goblinów i Ogrów. Były to pierwsze demony więc walczyły dla grzechu. W tym czasie powstał też pierwszy Jezus zwany Crag Hackiem. Crag Hack po zamianie w zombii zmartwychwstał. Pojawił też się nowi bogowie Faraoni z miasta Pawilon. Wierzyli w światło, w tych czasach Kosmos był żółty i świecił wymiarem światła. Był to proterozoik i czas powstania pierwszych elfów i czas kiedy maszyny i transformery władały ziemią. Te czasy to czas Stronghold i Corruptor Następnie nastał koniec świata zwany Rozliczeniem z powodu zakładu Tytana o śmierć całego życia. Po rozliczeniu Geniusze podzielili świat na swoją część i część demonów (lodową i ognistą stronę). Na obu częściach żył nowy rodzaj boga krasnolud (bóg śmiertelny). Kiedy tylko zasadzono Eden w Mesalii powstała żyjąca w nim rasa Azjatów znana z miasta Amethyst. Tymczasem Bóg w Heroes IV otoczył krainę żyjących Rylos i zabił życie na Axeoth zdobywając kolejny świat. W tym czasie kosmos się zepsuł i już nie był z solarium tylko z scalitu, czyli był niebieski - stał się wymiarem nocy. Był to ediakar czyli czas zlodowacenia na ziemi po którym powstali przodkowie Geniuszy rasa Navi z filmu Avatar. Były to czasy Kazamanty, Pyramid Następnie Ciemność zalegała głębie wód. Z czego wynika że wszechświat stał się czarny czyli teflonowy taki jak dzisiaj. W tym czasie przegrane krasnoludy (przegrały zakład tytana) stały się demonami (czerwonymi np. gogami). Żyły w Mesali która w tym czasie była z ciepłej strony wulkaniczna, a z zimnej jak marsjańska pustynia. Na tejże pustyni w dalaranie powstały Krwawe elfy które przyjęły kolejne wcielenie stwórcy kha-beletha (zwane potem elfem imperatorem). Demony za tamtych czasów dotarły na księżyc mesali. I rozpoczęli podbój kosmosu. Pierwszą planetą którą podbili był Kutlat i Ashan. W Ashanie jednak napotkali opór. A działo to się za Heroesa V. Jak wiadomo wtedy zginął Kha-beleth zostając krwawym elfem. W tym czasie trwał Paleozoik czyli czasy śmierci przodków smoków zwanych pelykozaurami. Czasy te to Inferno, Gehenna Potem tchnienie boże unosiło się nad wodami. Chodzi tu o myślokształy przypominające robale (overlordy zergów). Tak powstał chaos i czyściec (kosmos gdzie dusze przelatują do innego świata - ich nieba). Wtedy też Rój unosił się nad wodami i szukał miejsca do lądowania. Znalazł na Char gdzie pokonał tamtejsze demony. Dotarł również na Lirę gdzie pożywiał się antymaterią. Tymczasem demony na Ashanie zostały zniszczone (były życiem) dlatego Ashan stał się kolejną planetą boga. Ród Gryfitów z Heroes VI pokonał wrogów i zjednoczył dla Ivana (przyszłego króla) Ashan. Ashan zaczęła podbój kosmosu (jako Kushan Empire). Te czasy to Mezozoik czas śmierci dinozaurów. Były to czasy Ul i Purgatorium. Następnie Bóg rzekł niech stanie się światło. I wtedy gwiazda nad ziemią zmieniła się w Silmarilion. Silmarilion tak mocno świecił. I wtedy w Heroes VII rój zwany rasą Xel wylądował na nim (nazwano go Mondalor). Światło oddzielono od ciemności i tak nastał 1 dzień i noc. Pojawił się porządek z dnia i nocy. Gwiazdy pozmieniały się w żywiołaki światła zwane transformerami od ich rozmaitych pokryć z metalu (z prądu). Był to kenozoik czyli czas kiedy grupa deceptikonów stała się bogiem dla pierwszych małpoludów. Były to czasy Metropolii i Oasis Potem oddzielono wody górne od dolnych. Tak powstał teren z pustką którą wypełniło powietrze. Wreszcie roślinny mogły rosnąć. Aż że dzięki drugiemu dniu powstał czas to rośliny miały czas żeby urosnąć. W tym czasie powstał nowy rodzaj boga prawdopodobnie ostatni bóg zwany Hulkiem. Tutaj powinien być Heroes VIII ale o czym to nie wiem. W tym czasie był Pliocen ostatnia epoka trzeciorzędu. W niej Małpoludy uciekły na drzewa w ich edenie. Dopiero wąż ich skusił. Tym wężem byli Reptilianie którzy podzielili się z nimi mięsem. I są to czasy Preserve, Biom Następnie powstały rośliny jadalne, i nasiona ich. Pojawiły się odkąd praludzie zostali wygnani z raju. Wtedy też powstał nowy rodzaj demona zwany lodowym demonem. Ludzie w raju zaczęli jeść owoce i tak się uzależnili że nawet na lodowym pustkowiu dalej uprawiali ziemię. Akcja toczy się w epoce lodowcowej i epoce kamienia (dokładnie w paleolicie zaczęli praludzie uprawiać ziemię). Wtedy też myśliwy Kain zabił hodowcę ziemi Abla. Którego zastąpił hodowca koni Set. Tutaj powinien być czasy Heroes IX. I jest to czas Glacier, Nexus Potem powstało Słońce z Silimariona (zmiana to grzanie które stopiło lód na pustkowiu) i Księżyc wylądował przylatując z Liry (wraz z Lirianami na pokładzie zwanymi Egerianami). Pojawiły się też nowe gwiazdy stworzone przez graczy komputerowych. Zety przybywały na Ziemię po nasiona, i pojawiła się gra w piłkę nożną na pamiątkę powstania wszechświata. Działo to się epoce kamienia (a dokładnie w Mezolicie w czasach 1 Atlantydy). Na koniec tej epoki zatopiono ludzi i przeżył tylko Noe i jego rodzina gdyż byli z roślin (nekrobytów - nie byli żywi). Był to Heroes X I frakcję Zet i Astronomicum Pojawiły się Ptaki i Anioły. Te były dobre gdyż oparły się demonom. Za ich czasu Bóg wytracił poprzez rasy Imperium Vaygra (rasę Hierarchy) ludzi czyli życie i tak zdobył Ziemię jako kolejną planetę. Jak się jednak okazało ostatni ludzie wsiedli do łodzi podwodnych i przeżyli w morzu. Co unieważniło zdobycie Ziemi i otworzyło demonom drogę do Ziemi. Tu mamy Heoresa XI gdzie ludzie uciekają do innej galaktyki uciekając przed końcem świata i gwiezdnymi wojnami. Akcja dzieje się Po potopie w epoce kamienia (a dokładnie w Neolicie), w tym czasie aktorzy jako podróżnicy w czasie rozpoczynają stwarzanie historii świata. W tym czasie podczas drugiej wojny z smokami Sadien (Leanna) pokonuje Smoki jako Bóstwo Lodu. Ucieczka ludzi z Ur czyli źródła nawiązuje do ucieczki Abrahama. Są tu frakcję Angeloum i Hadopia Potem Bóg stworzył Ryby i Potwory Morskie, i oraz Płazy i Bydło (Nagi mają jelenie rogi - przodki bydła), a działo się to za czasów kiedy żył Orodreth pierwszy twórca Nekromancji. Dzięki nekromancji wybawił ostatnich żywych ludzi z życia przez co Ziemia została planetą boga. Co wiązało się z przybyciem demonów do podziemia i dna oceanu. Działo to się w epoce miedzi. W tym czasie wędrówka Orodretha i jego przejście przez morze nawiązuje do Mojżesza. Działo się to Za Heroesa XII - kiedy anioły odkryły Lirę. Za frakcji Reef i Abysal Potem Pojawił się Człowiek. Człowiek sterował czołgami i podbijał Ziemię wraz z Robotami. Człowiek przy tym podzielił się na 3 strony. Jedna boga, druga demonów i trzecia zwolenników wolności. Co wiązało się z 2 nadaniem wolnej woli tym razem człowiekowi (1 było bogu). Roboty podbiły Ziemię tworząc cywilizację 2 atlantydy. Mieli też kolonie na innych światach. W owym czasie Ziemia była zwana Mesalią i wtedy zapomniano o zakładzie Tytana. Odnowienie go doprowadziło do Rozliczenia (końca świata) i zatopienia 2 Atlantydy przez róg otchłani. Działo to się za H XIII kiedy bóg wykonywał zakład tytana na świecie pierwotnym boga zwanym Astaria. Królowanie Kha-Beletha na Mesali nawiązuje do władzy Króla Dawida i Salomona (króla Saretha). Było to za frakcji Forge, Conservatory Potem Bóg kiedy stworzył wszystko uczcił to nazywając dzień siódmy i noc dniem świętym. W tamtym czasie mamy czasy Age of Mythology czyli gry gdzie cywile czczą w świątyni boga tworząc tzw. favor. Dzięki niemu można stworzyć mityczne bestię. Jest to czas bogów którzy pokonując się wzajemnie doprowadzili do wymarcia potworów i stanu jednego boga Jezusa. Jest to czas Heroes XV (Heroes XIV chyba nie będzie). Opowiada o ostatnich bogach nie jezusach czyli magach. Jest to frakcja University, Planitarium Potem skończył się świat i nastało nowe Niebo i nowa Ziemia. Wszyscy się pogodzili i żyli dobrze. Tą nowością jest świat od czasu komunizmu czyli po II wojnie światowej. Świat ten trzeba chronić o czym mówi fabuła Heroes XVI. Po za tym zaczyna się historia od nowa. Tym razem jednak Bogiem Ojcem jest Hitler. Później jest Hero czyli Palpatine - zaczęcie Gwiezdnych Wojen, a potem Uranos czyli Byt który stworzył Niebo i doprowadził do powstania Ziemi. Potem jest Kronos czyli Sandro powstały jako Śmierć po to żeby bóg wygrał zakład z demonem. Potem jest Zeus jako ten który przeżył koniec świata (ale zabił go ragnarok). I Thor jako bóg który przeżył raganrok. Na koniec jest Jezus jako prawdziwy Bóg jedyny. Po nim idziemy do nieba. Więc ostatnie frakcje to Haven, Elemental i jest to w okresie ponownie Heroes XVI.
|
|
|
9
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Nowe miasta do Heroes
|
: 23 Kwietnia 2021, 17:13:09
|
Mam nieco inną kolejność tym razem będą to dobre miasta: Heroes I Forge Miasto Rycerza Heroes II University Miasto Czarodzieja Heroes III Elemental Miasto Conflux Heroes IV Necropolis Miasto Nekropolia Heroes V Assylum Miasto Dungeon Heroes V Dodatki oficjalne Sadohal Miasto Fanatycznej Haven Heroes V Legend of Ancients Bounty Miasto Elwina (Sylvan) Heroes VI Dragonstad Miasto Dungeon Heroes VII Stronghold Miasto Twierdza Heroes VII dodatek Kazamanty Miasto Fortress Heroes VIII Inferno Miasto Piekło Heroes VIII dodatek Purgatorium Miasto Rój Heroes IX Metropolis Miasto Ludzi Heroes IX dodatek Preserve Miasto Elfów leśnych Heroes X Glacier Miasto Lodowiec Heroes XI Zet Miasto Alienopolis Heroe XII Angeloum Miasto Aniołów Heroes XIII Reef Miasto Jaszczurludzi Heroes XIV nierobione gdyż fabuła jest na ziemi Heroes XV Forge Miasto Maszyn Heroes XVI University Miasto Zimy Heroes XVII Haven Miasto Nieba Heroes XVIII Necropolis Miasto Church Żadoby Heroes I Początek zakończenia dobro wygrywa (rycerz) Heroes II Zakończenie Sojusz dobrych wygrywa Heroes III Zakończenie świata Rozliczenie Heroes IV Zakończenie Heroesa Winds of War Dalsze Heroesy powstawanie frakcji
Po za tym tak to wygląda jeśli chodzi o chronologię to mamy tak: Dungeon, Plane of Earth Heroes XVIII Pierwotna Ciemność pełna podróżników w czasie (postaci z kamapanii) Cathedral, Night Watch Heroes I Stwórca (7 poziom Cathedral i Nicht Watch) tworzy wraz z Stwórcami (ludźmi) świat, Ludzie pokonują ostatnich podróżników w czasie (Rycerz Ironfirst zdobywa Enroth), Żywiołaki Ciemności zmieniają się w Nazgule i doprowadzają do zabicia Orków tak tworzą armię Nieumarłych Countyard, Chaos (losowe jednostki) Heores II Wszystko powstaje, filozofowie debatują nad tym co stworzyło świat - wymyślają boga Bakterie opanowują ludzi tworząc Nieumarłych, dołączają do nich chcący zemścić się Czarownicy (wygnańcy magów za używanie zakazanych zaklęć) i Barbarzyńcy chcący pomóc swoim nieumarłym braciom. Tak tworzy się sojusz zła pokonany przez sojusz dobra czyli Rycerza Rolanda, Czarodziejki i Czarodzieje czyli wszystko co prawe. Wszyscy mają to co chcą czyli to że dobro wygrywa Fortress (Jaszczurludzi), Groove Heroes III Powstaje Bóg czyli Gady (God), Elfy Leśne (Elohim) i Smoki. Wszyscy oni muszą walczyć z nieumarłymi pragnącymi zemsty, po za tym Tytan zakłada się że będzie śmierć całego życia. Z tego powodu wierne Tytanom siły pokonują życie poprzez zniszczenie świata (rozliczenie) Czasy pierwszych Faraonów którzy uważają się również za Bogów. Powstają Biogrowie czyli Roślinoludzie (zielone orki). Powstają Orioni nowi stwórcy bogowie ras elfich. Żyją w parach o od nich zaczęły się śluby (Roland ożenił się z Katarzyną) Stronghold, Pawilon Heroes IV Powstają Orki i Małpoludy pierwsze demony, Pojawia się Mongo pierwszy barbarzyńca który jest Szatanem zanim idą upadłe anioły czyli harpie. Powstają w kosmosie inteligetnę robale. Takie robale mamy też w wykasowanym mieście H IV. Miały tam walczyć z Syrenami którym zatruły ocean (wydalinami). Orioni stwarzają Boga Ojca jako jedynego Boga i ten zakłada cywilizacje elfią w edenie. Ojciec to Lord Harke. Przywódca elfów leśnych który po wygnaniu przez Elwina staje się założycielem rasy mrocznych elfów. Bastille, Amethyst Heroes V Powstaje chaos czyli Urgash i jego pomioty piekielne, walczą z nimi Krasnoludy które są chaosem chaosu czyli porządkiem. W tej części brakuje wykasowanych miast: Shantiri - azjatyckiego miasta strażników Ashy i Assylum - miasto chaosu gdzie są gobliny i stwory pajęcze i owadzie (insektoidy). Bóg Ojciec ma syna Hero. Hero (Sorshan) zakłada wraz z Zetami kolonie na nowym świecie i zostaje ich prezydentem. Później przez Bombę Mesjasz schodzi do Podziemia gdzie przeżywa dzięki pomocy Raelaga (reptiliana zamienionego w elfa mrocznego przez lethosa). Inferno, Imperium Heroes VI Wreszcie ukończono chronologię Ashan a wraz z tym powstał Czas. Czas był światłością więc pojawiają się jednostki świetlane. W piekle zaczyna się czas co daje szanse Kha-Belethowi na znalezienie Sheoghu na Ashanie i założenie bazy Kutlan. W sanktuarium duch boży (efemeryda) unosi się nad wodami. Powstaje rasa kapp czyli ryboludzi (Ichtiody). Hero ma syna Uranosa (zwanego Lethos) ten odkrywa komputer i penisa (grzyba w kroczu) co daje mu zwycięstwo nad wrogiem zanim go zaatakuje. Lethos zostaje Smoczym Jeźdźcem. Zerg, Factory Heroes VII Ivan za zabicie Valayora (Abla) zostaje Kainem i zostaje wygnany na pustynie lodową krasnoludów. Bomba Mesjasz niszczy Ashan zamieniając ziemię w pustkowie. Z myśli magów tworzą się prażywiołaki przypominające robale. Jest to frakcja Xel. Sandro dzięki magii arki (artefaktu) przeżywa zniszczenie Ashanu (jak Noe). Na Mondalorze odnawia się Shatrini jako miasto gadoludzi (reptilian), miasto nie wiadomo czy będzie. Sandro (zwany Mordehai, Kronos lub Charon) odkrywa że jest synem Lethosa. Aby zwrócić na siebie uwagę niszczy 2 wieże smoczych jeźdźców. Castle, Derwish Heroes VIII Mandalorianie z Imperium Kosmicznego próbują zestrzelić Gwiazdą Śmierci Mondalor. Wtedy Asha używa Czarnej dziury jako tarczy. Dziura gdy jest bezpiecznie zmienia się w białą dziurę i tworzy światło dla roślin (jedzenie dla nich). Powstaje dzień i noc 1. Przywódca (nie wiadomo której frakcji) ucieka z Ur (z miasta Xel) i udaje się do ziemi obiecanej. W dodatku syn Heroesa (Józef) zostaje sprzedany Faraonowi. Tak zostaje wielkim faraonem i ratuje rodzinie przed głodem. Powstają przodkowie aniołów ptakoludzie (Ornitorianie). W mieście nieba. Zeus syn Kronosa sprzeciwia się nekromancji i prowadzi krucjatę przeciw nieumarłym. Konflikt zaczyna się na ziemi gdzie jako syn charosa (charona) walczy z najeźdźcami z imperium Vaygra (rasa Hierarchy z gry Universe at War: Earth Assault). Heroes IX Rampart, Preserve Przywódca Lasu All (wcielenie Byt w mieście lasu) kupuje wody górne czyli kosmos. Przywódca Ludzi (Mojżesz) rozprasza wody dolne pozwalając na przejście na inny kontynent. Następuje dzień i noc 2. Powstaje wielki wódz ludzi (dawid) którego potomek będzie mądry (salomon). W dodatku Król Geniuszy zezwala ludziom na powrót do królestwa ludzi. Małpoludy tworzą sojusz ras Saczych (Mamolian) w walce przeciwko człowiekowi który chcę je wybić. Zeus ma 2 synów z Herą Aresa i Herkulesa. Ma też syna Apollo. I jako Odyn (następne wcielenie) syna Thora i Lokiego. Każdy ma swoją historię jak wiemy oddyseia była w H VII. W H VIII Herkules zakłada chiny. A w H IX ginie z strzały centaura. Pozostawia po sobie dzieci. Dzieje to się za Ragnaroku (ta śmierć). Limes, Haloid Heroes X Rasy z HX odkrywają jedzenie jako zasób, tak powstają roślinny jadalne (wcześniej jedli złotą jajecznicę i pili piwo z złota). 3 dzień i noc. Powstaje Jezus jako Zbawiciel z Nexus lub Wiedźmin z Preserve. Obie frakcje są wierne smokom. Jezus wygrywa z Bytem zostając jedynym bogiem (wcześniej inni bogowie zginęli w Ragnaroku). Jezus jest synem Thora (i dlatego Thor przeżywa Raganrok, reszta Bogów ginie z rąk Cratosa). Powstają Imperianie czyli ulepszeni ludzie którzy kolonizują wiele planet tworząc Imperium. Mod Star Wars, Mod Star Gate Heroes XI Ludzie odkrywają Kuszokoptery tym sposobem niszczą smoki i potwory. Wyganiają do rezerwatów elfy i krasnoludy. Wreszcie rasy fantastyczne uciekają do Andromedy. Za nimi idzie odział zwiadowczy ludzi. Tam spotykają Zetów. W tym czasie odkrywa się planety układu tauri. Odkrywa się gwiazdy, słońce dzięki teleskopom staje się prawdziwe kulą (wcześniej było dziurą w kosmosie), byt kupuje księżyc który rozpoczyna swoje podróże w czasie. Jest 4 dzień i noc Na Ziemi przywództwo przejmuje Grigor (Święty Paweł) który nawraca ludzi na wiarę w boga. Dodanie do religijnego konfliktu transformerów powoduje Apokalipsę. Jeźdźcy Apokalipsy korzystając z zamieszania robią sobie level zabijając wylazłe na powierzchnie demony. Jest 5 wojna światowa (3 była z arabami, 4 była z Rosją i Chinami). Na koniec ludzie odlatują do Andromedy (nowa ziemia i nowe niebo). W tej części odkrywa się przed nami tajna historia dzieci Jezusa. Powstaje rasa Heroidów czyli Ashan i Mesalian zjednoczonych w walce o inne światy. Mythological (miasto mityczne), Haven (regnańskie) Heroes XII Część ludzi z korporacji udaje się na Lirę. Tam okazuje się że niema nieumarłych. Trzeba jednak walczyć z innymi rasami. Po za tym jest zimno. Na koniec atakują Anioły które tym samym sposobem się same stwarzają (powstanie dobrych ptaków), na Lirze pojawia się też rasa dobrych ryboludzi. Dzień i noc 5 Ta część to zakończenie dziejów czyli zjednoczenie Liry pod rządami Aniołów. Niebo którym jest Lira rozpoczyna budowanie Rebelii przeciwko Imperium Kosmicznemu (gdyż te ma sithów - którzy są demonami). W tej części następuje koniec Ziemi po 2150 roku w czasie VI wojny światowej między UCS (Nieumarli), ED (Imperium) i LC (Lirianie). W 2160 roku po połączeniu tych 3 frakcji ludzie lądują na planecie Eden (zaczynając od nowa). Do ludzi dołącza rasa Morphidów. Jest to rasa potomków Agrów czyli rasy powstałej z obcych nostromo. Cove, Abyss Heroes XIII Tu mamy historię Astarii. W Astarii żyją bogowie którzy stworzyli poszczególne rasy. Wśród stworzonych ras są ludzie i demony (bydło rogate). Jest więc to 6 dzień i noc. Astaria najpewniej jest jednym z światów pierwotnego kosmosu (edenu). Wśród Astarii są Diablody są te pierwotne żywiołaki przodkowie demonów. Forge, Foundry Heroes XIV Miał być na Ziemi, ale prawdopodobnie jest odwołany (żeby nie posądzono producenta o koniec świata). Tower, Assylum (miasto koszmarów) Heroes XV W tej części dochodzą Zety (zwani Kosmonidami od ich zdolności życia w kosmosie) i Magiczni Jeźdźcy. Poza tym bóg świętuje że stworzył wszystko dobre czyli mamy 7 dzień i noc. Conflux, Fairy Heroes XVI Bóg po stworzeniu postanowił zniszczyć świat w tym celu stworzył pory roku i Pulsarian (rasę istot o masie gwiazdy). Nie udało mu się to od razu. Dopiero w następnej części Necropolis, Cetatea Heores XVII W tej części Bóg niszczy wszystko i wygrywa zakład z demonem. Także od H XVIII zaczyna się władza Boga wcześniej rządził demon (od zakładu tytana czyli od heroes 3 do heroes 17 rządził demon - wszyscy grzeszyli, a dobro nie mogło wygrać).
|
|
|
10
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Nowe miasta do Heroes
|
: 19 Kwietnia 2021, 01:57:46
|
Przemyślałem temat biblia a heroes i mam takie wnioski:
Heroes I Ironfist poprzez podróż w czasie stwarza ziemię. Powstają ludzie jako barbarzyńcy, elfy jako miasto czarodziejka i miasto smoczycy czarownik - Adam (Ironfirst) zostaje wygnany z raju Pojawia się Prabóg (Sandro) Heroes II Sojusz dobra Rolanda pokonuje sojusz zła Archibalda. Powstaje miasto nieumarłych i czarodzieja - Powstaje Bóg (Tytan) Kain (Roland) zabija Abla (Archibalda) Heroes III Pojawiają się demony które przyczyniają się do zniszczenia świata. Pojawiają się też Jaszczurludzie. - Powstaje demon i piekło Noe zostaje uratowany z powodzi jaką wyrządził róg otchłani (znany z H III HotA). Noe to Christian. Sodoma i Gomora zostają zniszczone mówi o zniszczeniu Eofolu (przez Gelu) i Tatali (przez Kilgora). W tym czasie Abraham udaje się z Ur do Kaanan (wędrówka Gavina Mangusa do Axeoth). Powstają wtedy Anioły. Heroes IV Elwin daruje życie Lord Harke, co można przyrównać do Darowania przez Abrahama życia Izzakowi. - Powstaje chaos chodzi tu o oko chaosu i miasto chaosu Azyl, wraz z powstaniem miasta chaosu chaosu czyli porządku Akademii. Wraz z tym powstaje czyściec. A w nim duchy znane z Nekropoli. Heroes V Mroczny Mesjasz oddany magom staje się wojownikiem w imię swojego prawdziwego ludu czyli demonów (Józef syn Jakuba w egipcie). I atak demonów Świętej Izabelii na powierzchnie z pomocą Laslo i Alaryka (Mojżesz i Aaron wyprowadzają żydów do izraela). - Powstanie czasu przez wprowadzenie chronologii Ashanu. I powstanie miłości przez historię Izabeli. Heroes VI Rodzina Gryfitów pokonuje swoich wrogów. - Powstanie Edenu przez Nagi Sankturium gdzie te kuszą Irine (ta nie chcę wyjść za mąż). Przez Kiryła przemawia Uriel to coś jak prorokowanie. Anton okazuje się mądrym władcą (jak Salomon, czyli Sława to Dawid). Heroes VII Ivan tworzy radę która jednoczy rasy Ashanu. - 1 dzień i noc, jest to początek chronologii Ashanu. Jeśli chodzi o Ivana to wygląda na króla perskiego Dariusza który zezwolił żydom na powrót do domu (są to jego krasnoludzcy towarzysze). Ziemia pierwszego dnia byłą pustkowiem i Mondalor to pustkowie. A duch boży się nad wodami unosił, chodzi tu o Geniuszy lewitujących nad wodami (może będzie jeszcze morskie miasto w H VII) Heroes VIII ? ? ? - 2 dzień i noc, czyli rozdzielenie wód górnych od dolnych. Pasuje to na dalszą historię Mondaloru tyle że z kosmosem (wodami górnymi) i lawą podziemiom (wodami dolnymi). Po za tym widziałbym tu historię Jonasza (lądowanie statku kosmicznego) i życie Jezusa (dzieje mistrza Sar-Issusa). Heroes IX ? ? ? - 3 dzień i noc powstanie roślin jadalnych. Czyli dorobienie do heroesa zasobu zboża lub jedzenia (owoców). + Dzieje Świętego Pawła. Czyli kampanie jak w heroesa ale z zwiększoną rolą dyplomacji. Heroes X ? ? ? - 4 dzień i noc powstanie słońca, gwiazd i księżyca Tu mamy kampanie z powierzchni księżyca, słońca i gwiazd (są takie scenariusze w moim pomyślę). + Apokalipsa czyli atak zmasowany demonów i nieumarłych oraz działalność jeźdźców apokalipsy. Heores XI ? ? ? - 5 dzień powstanie ryb i ptaków. Czyli jednostki ptasie w górskim mieście, i rybie w morskim mieście. + Końcówka biblii czyli ucieczka do nowego Jeruzalem (czyli galaktyki Andromeda). Heroes XII ? ? ? - 6 dzień powstanie bydła i człowieka Czyli pojawienie się na Lirze Orków (praludzi), i pomoc Mrocznym ludziom minotaurów (bydło). Po za tym jest jeszcze atak na Lirę aniołów którzy chcą iść tym sposobem do nieba (Lira to niebo). Heroes XIII ? ? ? - 7 dzień bóg świętuje Czyli mamy Astarię i jej bogów każdy świętuje w inny sposób (jest to pokazane w grze). Wśród bogów jest Sandro. Heroes XIV ? ? ? - koniec świata czyli sąd ostateczny. Bóg schodzi na Ziemię i sądzi ludzi (pojawiają się stwory fantastyczne). Heroes XV ? ? ? - Czasy ostatnich magów latających, historię alterantywnego świata gdzie fantastyczne stwory nie wyginęły Heroes XVI ? ? ? - Czasy kiedy pojawiły się dzieci, jak się okazuje dla nich herosi są gotowi zabić ostatnie potwory. Powstają wtedy pory roku. Heroes XVII ? ? ? - Wojna ostatnich bohaterów z smokami (ostatnimi potworami). Po tym herosie na ziemi zapanował spokój gdyż został tylko człowiek Heroes XVIII ? ? ? - Zakończenie Heroesa. Zgodnie z filmem Vołkodav jest to powrót stworów i nawrót do heroesa I. W tej części ginie Żadoba czyli Sandro (dlatego to koniec).
|
|
|
11
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Nowe miasta do Heroes
|
: 16 Kwietnia 2021, 21:30:01
|
Ja mam pomysł dla Ubisoftu w sprawie Heroes VIII. Otóż ja bym zrobił Heroesa VIII podobnie do gry Frostpunk. Zamiast bić się i kradnąc trzeba by wytrzymać plagi egipskie i klimat pustyni Mandaloru. Mielibyśmy kilka frakcji. Każda inaczej by przetrwała pustynię. Zamiast zabijać mielibyśmy decyzje decydujące o życiu i śmierci oraz funkcjonowaniu miasta. W dodatku był dał: - zatokę morską - góry - Księżyc i Słońce (powierzchnie tych obiektów) - las do wykarczowania (lub symbiozy w wypadku elfów) - podziemie (tam by dał necropolis i inferno poza podziemnym dungeonem lub miastem goblinów).
Widział był taką fabułę Że najpierw kolonizujemy pustynię, potem zatokę sprowadzając wodę na pustynię, potem góry w celu zbudowania osady zamkowej w nowym lesie, Następnie kolonie kosmitów na księżycu i słońcu, która a na koniec staję się podziemnym miastem rozbudowywanym w celu dotarcia do kolonii w lesie. I tu był by Heroes IX o wojnie podziemia z powierzchnią w stylu Total War ale z nowością związaną z interakcją powierzchni z podziemiem.
PS Heroes VIII był by o stworzeniu świata. Otóż 1 dzień - Pustynia 2 dzień - Wody morskie 3 dzień - Jagody w górach 4 dzień - powierzchnia słońca i księżyca (gwiazdy w tle) 5 dzień - Ryby w stawach królewskich i kaczki 6 dzień - Bydło czyli demony z rogami i ludzie w postaci górników 7 dzień - świętowanie i koniec świata w Heroes IX Później na podstawie mojego pomysłu można zrobić Heroesa X pokazując czasy pierwotne świata z Heroesa I, II, III.
Wiadomość doklejona: [time]16 Kwiecień 2021, 22:21:13[/time] Jeśli chodzi o frakcje. To w podstawce Heroes VIII widziałbym: Xel - robaków Haven - Mandalorian Sky - Jedi i ich sojuszników Forge - Roboty Federacji Handlowej Shantiri - Zjednoczony Ashan (Mroczne elfy, Smoki i Zwierzoludzie) Pyramid - Geniusza Oriona (siły świata H I, II i III) 1 dodatek Reef - Piraci i jednostki podwodne Cove - Jednostki Neptuna z mitologii 2 dodatek Conflux - żywiołaki Mountain - Krasnoludy i inne górskie rasy 3 dodatek Solarium - Słoneczne istoty ogniste Lunarium - Niebiańskie elfy i Przodkowie 4 dodatek Castle - Zamek ludzi karczujących las Sylvan - Zamek istot w symbiozie z lasem 5 dodatek Necropolis - ludzie i drowy pod ziemią trochę martwi Inferno - Demony rozmaite z rogami Corruptor - Gobliny i orki podziemne Glacier - Śnieżne elfy i Lodowe demony
Wiadomość doklejona: [time]17 Kwiecień 2021, 00:16:20[/time] Podsumowując Najpierw jest wstęp do heroesa X Po potopie powstają Niebiosa przez ocalałe elfy górskie Potem poprzez kolonizację w podziemiach powstaje piekło. Następnie poprzez grę H X powstaje dzień 1 i 1 noc gdyż mamy przemianę dni i nocy (w nocy gra wróg). Potem Byt kupił wodę do kosmosu i tak rozdzielono wody górne od dolnych. Później powinien być Heores IX a w nim zasób zboża do zbierania dla ludzi i tak powstają rośliny jadalne Potem Heroes VIII a w nim teren ksomiczny czyli powstanie gwiazd. Następnie w Heroes VII powstaje Księżyc odkryty przez Mrocznego elfa Valayora. Oraz Mondalor czyli świat pustynia będący słońcem z dodatku ubramancer. Kolejny to Heroes VI i powstanie ptaków czyli chodzi o historię Craga Hack i ptaka gromu. I powstanie ryb czyli Kappy z Sanctuarium. Potem w Heoresie V powstają demony. W Heroes IV powstają ludzie podbijający ląd - barbarzyńcy Następnie Bóg świętuje że wygrał zakład z demonem (o wszystko) w H III. Gdyż w Rozliczeniu wszystko zginęło. Wcześniej bo H I Adam biblijny czyli Morglin Ironfirst został wygnany z raju (ziemi) na świat z H I , H II I H III. Później jego syn Roland zabił Archibalda (Kain zabił Abla). Wcześniej w might and magic był Noe czyli Alamar ocalały z Xeen. Oraz Abraham czyli drużyna z might and magic wybrana przez smoka i posłana na drugą stronę Xeen. I z tego wynika że Bóg to Smok. Wcześniej wygląda na to że jest Warcraft gdyż w tym filmie jest ork wyrzucony do rzeki przez matkę, i odłowiony przez ludzi tak jak Mojżesz. Przed Warcraftem jest gra Majesty. Mamy 2 części o Królu i jego następcy i jest to jak Dawid i Salomon. Jeszcze wcześniej jest Starcraft gdzie występuje Jezus w postaci Jim Raynora, i cesarz w postaci Arcturusa Mengska. Oraz Maria Magdalena w postaci Sarah Kerrigan. I Maria jako Nova. Przed Starcraftem jest Darksiders czyli powieść o 4 jeźdźcach apokalipsy. A przed tym jest Matrix. W Matrixcie mamy Syjon czyli miasto końcowe w Apokalipsie biblijnej. Przed Matrixem mamy grę Empire Earth. Opowiada o historii cywilizacji aż do powstania maszyn na Marsie. Przyszłość to Gwiezdne wojny Obecne czasy to Simsy. A Przeszłość to filmy z kina o przeszłości. Dalsza przeszłość to Age of Mythology gra o czasach przed historycznych powstaje wtedy dusza (coś wychodzi z martwych bohaterów). I pojawia się Bóg. Wcześniej mamy Far cry Primal o plemionach w prehistorii. A jeszcze wcześniej Prehistoria - wcześniejsze czasy o których nie wiele wiadomo były to czasy epoki lodowcowej, epoki rozwoju ssaków, epoka dinozaurów i epoka wielkich owadów, wcześniej mamy epokę wielkich ryb, czasy zamarznięcia ziemi, pierwszych roślin, lawy z początku ziemi i powstania gwiazd.
Czyli Podsumowując jeśli chcecie znać historię świata to należy grać w takiej kolejności. Wstęp do Heroesa X - powstanie Nieba i Piekła Heroes X - 1 i 2 dzień i noc Heroes IX - 3 dzień i noc Heroes VIII - 4 dzień i noc Heroes VII - 4 dzień i noc Heroes VI - 5 dzień i noc Heroes V - 6 dzień i noc Heroes IV - 6 dzień i noc Heroes III - 7 dzień i noc Heroes I - Adam i Ewa Heroes II - Kain i Abel Might and Magic I - V - Noe i Abraham Warcraft - Mojżesz Majesty - Dawid i Salomon Starcraft - Jezus Darksiders - Apokalipsa o 4 jeźdźcach Matrix film - Apokalipsa o Syjonie Empire Earth - jak powstała cywilizacja Maszyn z Matrixa (kampania UFAR z Empire earth) Star Wars - czasy poprzedzające cywilizacje maszyn, czasy hybryd i ich buntu przeciwko imperium ludzi Sims - Nasze Czasy Obecne Film w kinie o przeszłości - Czasy Przeszłe (wytwór gry aktorskiej ludzi z hollywoodu) Age of Mythology - Czasy Starożytne przed historyczne, wtedy powstali Bogowie, następuje zatopienie Atalntydy czyli powracamy do historii wstępu do heroes X. Far Cry Primal dzieje się zaraz po Potopie kiedy ludzie byli murzynami lub krasnoludami. Później są czasy Prehistoryczne które dzieją się za Heroesa.
Wiadomość doklejona: [time]17 Kwiecień 2021, 01:08:23[/time] Jeszcze o Heoresach (takie jakby streszczenie o najlepszych frakcjach z poszczególnych części)
Heroes I Camp, Sadohal - miasto Rycerza Jak Morglin Ironfirst zdobył Enroth Czyli losy Adama po wygnaniu Heroes II Bounty1, Bounty2 - miasto Czarodziejki i Czarodzieja Jak sojusz dobra pod przywództwem Rolanda Ironfista wygrywa z sojuszem zła Archibalda Czyli losy Kaina i Abla Heroes III Dragonstrad, Paradise - miasto Fortress i Groove Fortress z Adrianną pokonuje Lorda Haarta (który nie przypadkowo wygląda jak Orodreth) 7 dzień Heroes IV Stronghold, Corruptor - miasto Stronghold Stronghold ma kampanie Waerjacka który zastępuje w roli wodza Tarnuma 6 dzień Heroes V Kazamnty, Pyramid - miasto Fortress Miasto Krasnoludów występuje jako wrodzy fanatyków będących demonami w skórze ludzi, pokonują ich przywódczynie Biarę wyglądającą na Izabele 6 dzień Heroes VI Inferno, Gehenna - miasto Inferno Kirył wódz piekielny demoluje piekła i pokonuje Boginie Pajęczą. Tak smoki i ludzie wygrywają. 5 dzień Heroes VII Ul, Purgatorium - miasto Xel Powstaje miasto Xel Robalów ci mają problem z Mordehaiem - Sandrem po reinkarnacji 4 dzień Heroes VIII Metropolis, Oasis - miasto Ludzi - tu widziałbym wymiar światła (powierzchnię gwiazdy) i dalszą historię Mondaloru czyli Słońca 4 dzień Heroes IX Preserve, Biom - miasto leśnych Elfów Leśne elfy walczą o przetrwanie w coraz bardziej zurbanizowanym świecie 3 dzień Heroes X Nexus, Glacier - miasto Nexus i Glacier Tryb nocy i dnia w Glacierze tłumaczy powstanie dnia i nocy 1 i 2 dzień Heroes XI Astromonicum, Zet - miasto Zetów Jest 0 dzień Ziemia znikła trzeba się przenosić do innej galaktyki. 2160 rok na Ziemi początek świata w Edenie nie na Ziemi jakieś 18 mld lat temu Heroes XII Hadopia, Angeloum - miasto Aniołów Anioły podbijają świat należący do nieba, czyli Lirę. Bez tego tylko święci byli by w niebie (bez aniołów). Czasy Zlodowacenia na ziemi, zwanej wtedy Lirą w Kriogenie 600 mln lat temu Heroes XIII Reef, Abysal - miasto Jaszczurludzi Historia powstania Jaszczurludzi twórców pierwszych Nordyków czyli pierwszych ludzi (jeszcze przed małpoludami) Daleka przeszłość - Mezozoik Heroes XIV Forge, Conservatory - miasto Forge (kuźnia) Przenosimy się na ziemie do jej przyszłości (bądź przeszłości) i zmian jakie przyniosły na niej pojawienie się istot z światów fantastyki i science-fiction Daleka przyszłość kiedy fantastyka dochodzi do naszej rzeczywistości Heroes XV University, Planitarium - miasto Czarodziei Opowiada o powstaniu Magicznych Jeźdźców (Magów latających na samolotach - stoją na nich) Czasy Przyszłe kiedy magowie łączą siły z wojskiem Heroes XVI Haven, Elemental - miasto Nieba Opowiada o przygodach dzieci i ich walce za niebo z piekłem Akcja dzieje się w naszych czasach XX i XXI wiek Heroes XVII Necropolis, Colector - miasto Nieumarłych Tutaj mamy coś jak RPG gdzie wybieramy władcę (nazwa frakcji to nazwa przywódcy), tak więc mamy np. frakcje Sandro Akcja dzieje się Oświeceniu i zmierza do Renesansu Heroes XVIII Assylum, Cavern - miasto Czarnoksiężnika Mamy Jaszczurludzi którzy udają się do starożytnego Egiptu po drodze napotykając Conana. W tym heroesie Sandro w postaci Żadoby zostaje pokonany i jest to zakończenie heroesa (można to na razie oglądnąć w filmie Vołkodav... ). Dzieje się to w Średnowieczu i zmierza do Starożytności W zasadzie wychodzi na to że to gra o Sandrze, tak jak Star wars jest o rodzinie Skywalker. Oczywiście przed H XVIII jest Warcraft itd. ale to już omawiałem (były to czasy przed/po Sandro).
|
|
|
12
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Nowe miasta do Heroes
|
: 13 Kwietnia 2021, 20:00:03
|
Z względu na to że Heroes XV jest ostatni to znaczy że jest heroesem XVIII. (nie miałem numerów jak je widziałem). To znaczy że teraz assylum i cavern będzie po Nekropoli i Colector Camp i Sadohal na początku a po nim Bounty1 i Bounty2 Nowy podział wynika z tego że zamieściłem zwycięskie frakcje dla poszczególnych części.
Tak to wygląda teraz: Heroes I Camp, Sadohal - miasto Rycerza Heroes II Bounty1, Bounty2 - miasto Czarodziejki i Czarodzieja Heroes III Dragonstrad, Paradise - miasto Fortress i Groove Heroes IV Stronghold, Corruptor - miasto Stronghold Heroes V Kazamnty, Pyramid - miasto Fortress Heroes VI Inferno, Gehenna - miasto Inferno Heroes VII Ul, Purgatorium - miasto Xel Heroes VIII Metropolis, Oasis - miasto Ludzi Heroes IX Preserve, Biom - miasto leśnych Elfów Heroes X Nexus, Glacier - miasto Nexus i Glacier Heroes XI Astromonicum, Zet - miasto Zetów Heroes XII Hadopia, Angeloum - miasto Aniołów Heroes XIII Reef, Abysal - miasto Jaszczurludzi Heroes XIV Forge, Conservatory - miasto Forge (kuźnia) Heroes XV University, Planitarium - miasto Czarodzieji Heroes XVI Haven, Elemental - miasto Nieba Heroes XVII Necropolis, Colector - miasto Nieumarłych Heroes XVIII Assylum, Cavern - miasto Czarnoksiężnika
Uwaga Na koniec jest książka (encyklopedia) o heroesie pokazująca informacje z wszystkich heroesów.
|
|
|
13
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Nowe miasta do Heroes
|
: 09 Kwietnia 2021, 07:11:56
|
Zmieniłem kolejność także teraz 1 jest Assylum, Cavern a 2 Sadohal, Camp Wynika to z tego że na początku była Ciemność, potem Stwórca (z Camp) stwarzał wszystko.
Czyli w tej chwil Heroes ma takie miasta przewodnie gry Heroes I Assylum, Cavern - miasto Czarnoksiężnika Heroes II Camp, Sadohal - miasto Rycerza Heroes III Dragonstrad, Paradise - miasto Fortress i Groove Heroes IV Stronghold, Corruptor - miasto Stronghold Heroes V Kazamnty, Pyramid - miasto Fortress Heroes VI Inferno, Gehenna - miasto Inferno Heroes VII Ul, Purgatorium - miasto Xel Heroes VIII Metropolis, Oasis - miasto Ludzi Heroes IX Preserve, Biom - miasto leśnych Elfów Heroes X Nexus, Glacier - miasto Nexus i Glacier Heroes XI Astromonicum, Zet - miasto Zetów Heroes XII Hadopia, Angeloum - miasto Aniołów Heroes XIII Reef, Abysal - miasto Jaszczurludzi Heroes XIV Forge, Conservatory - miasto Forge (kuźnia) Heroes XV Bounty1, Bounty2 - miasto Czarodziejki Heroes XVI University, Planitarium - miasto Czarodzieji Heroes XVII Haven, Elemental - miasto Nieba Heroes XVIII Necropolis, Colector - miasto Nieumarłych
A dla oświecenia teraz Frakcje a biblia Kazamanty, Pyramid Na początku był Bóg był wszystkim Inferno, Gehenna Potem powstał chaos a z niego powstało piekła które jest wszędzie ale nie jest wszystkim Inferno, Gehenna Potem powstał Czyściec jako chaos chaosu, tam dusze czekały na powstanie nieba tak narodził się czas z tego czekania Metropolis, Oasis Następnie powstała Miłość która stworzyła boginie. Boginia była zmiennością, i powoli ogarniała wszystko (wszystko się zmienia) tylko światło pozostało w porządku. Z światła narodziły się bezcielesne Anioły. Preserve, Biom W końcu powstało przeźrocze czyli powietrze z niego powstało Niebo. W niebie były Anioły i Bóg. Do Anioła Lucyfera zaczął mówić Demon kusił go potęgą nowej armii piekielnej. A by było więcej przeźrocza Bóg zasadził Las drzew zwany Edenem. Powstaje też Ziemia która na razie jest pustkowiem. Glacier, Nexus Lucyfer skusił się i zobaczył Szatana na lodowym pustkowiu. Zachwycony porządkiem lodu przystał do niego wraz z swoimi aniołami. Nie widział że Szatan to nie demon. Wkrótce armia lodowych demonów ruszyła na Eden. Ale wtedy Bóg stworzył dzień i noc. Dzień roztapiał demony, a noc je usypiała. Nigdy nie doszły do Edenu. Powstrzymane ostatecznie przez Łowców Demonów - Mrocznych elfów Zet, Astrnomonicum W Piekle zaczęto zabijać dzieci elfów które nie miały niebieskiej skóry (gdyż nie mogły wytrzymać mrozu piekła). Bóg stworzył dla tych nienarodzonych dom w postaci światu Eben. Tak powstały Szaraki. Bóg który przybrał postać Byta stworzył 2500 światów zamieszkanych przez kosmitów przypominających ludzi (prawie ludzi), równocześnie kupił wodę w wszechświecie, i tak oddzielił wody górne (Pepsi kosmosu) od wód dolnych lawy pod ziemią (ukrył tym sposobem lawę przez demonami na jakiś czas). Kosmici wymyślają piłkę nożną jako symboliczne zmagania porządku z chaosem. Piłka chcę być w porządku i dać gola. Angeloum, Hadopia Powstały rośliny jadalne, wszystko za sprawą podróżników w czasie którzy z edenu przywieźli sadzonki rozprzestrzeniając roślinny jadalne po wszystkich czasach. Rośliny jedli ludzie, demonów zadawalał śnieg. Anioły kupiły stwórców dzięki temu zachowały miłość w parze przynajmniej jednej. Powstała Hadopia czyli studnio nagraniowe dzięki czemu aktorzy podróżnicy w czasie mogli nakręcaj filmy o innych czasach sami te czasy tworząc. Filmy podzieliły ludzi tak że nawet pomiędzy kosmitami zaczęły wybuchać wojny. Reef, Abysal Powstały gwiazdy czyli kropki na niebie. Gwiazdy były objawem zepsucia wszechświata. Były dziurami w tle nieba. W ten czas demony odkryły zimo w środku słońca i tam się udały (gdyż ich wymiar się roztapiał). Na słońcu przybrali postać solarian. Później przybył tam Przodek (Jan Paweł 2) i nauczył ich wzniecać ogień (używanie wiatru). Byt tymczasem kupił księżyc, i tak ten stał się światostatkiem dla kosmitów pomostem między Lirą a Ziemią. Byt kupuje Cefeusz który zajmują demony zdobywające tym sposobem kolejny świat. Po tym jak Byt odleciał na Lirę, Bóg niszczy ludzkość w potopie. I zastanawia się czy tak samo nie postąpić z demonami i kosmitami gdyż tylko walczą między sobą. Anioły Słoneczne pomagają ludziom w postaci żywiołaków skały. Ale inne oddalają się od boga po jego ofierze z kury. Byt umiera i po śmierci się poddaje stając się szatanem. Forge, Conservatory Anioły zniechęcone do boga tworzą Ptaki na swój obraz i podobieństwo. Tymczasem jedna z kur żeby się zemścić przekształca się w pierwszego robota. Anioł zostaje bogiem i tworzy ryby żeby były dobre w jedzeniem dla ptaka. Z ryb powstają pierwsze transformery które potem atakują dla zemsty Anioły. Bounty1, Bounty2 Jeden z Orionów o imieniu Solmyr dostaje zgodę od Aniołów na stworzenie człowieka. Powstaję człowiek który początkowo jest pomarańczowym prądem nagrodą boga. Zaraz powstaję też pierwsza kobieta. Człowiek powstał w bounty dlatego ma wolną wolę. Oprócz niego tylko Troll ma też wolną wolę według której chcę być człowiekiem (Powstał w bounty). University, Planitarium PO stworzeniu Ludzi Solmyr świętuje że ukończył dzieło stworzenia. Do Edenu przychodzi Naga pilnująca na co dzień banku złota Geniuszy. Ona to kusi pierwszych ludzi by przyjęli skórę Aniołów Mrozu gdyż wtedy staną się jak bogowie. Najpierw Ewa, a potem Adam dostają się do studni magicznej Geniusza i piją wodę z której zabroniono się im napoić. Pod wpływem magii zmieniają się w anioły mrozu. Kiedy Anioły się o tym dowiadują wyganiają Ludzi z Raju. Od tamte pory noszą skrzydła żeby odróżnić się od ludzi. Haven, Elemental Pierwsi ludzie opuszczają raj wygnani przez anioły. W postaci Przodków udają się w góry. Ale tam nie ma co jeść. Więc udają się w doliny i po rozmowie z Entami obiecują nosić włosy w zamian za jedzenie roślinne (włosy to roślinny). Syn Ewy Kain postanawia coś zrobić żeby włosy nie osłabiały go więc zaczyna polować (jest łysy). Abel drugi syn uprawia ziemię (ma długie włosy). Necropolis, Colector Mijają pokolenia. W czasie których bóg stwarza świat jeszcze raz, i jeszcze raz tym razem wąż kusi pierwszych ludzi żeby wypełniły się słowa pisma. Tym razem jednak plemię Kaina przejmuje ludzi. Mimo że wracają mu włosy to rośliny go nie lubią i tylko rosną na nich (jako włosy) nie ma roślin na ziemi. Wreszcie Bóg zatapia ludzi. Ludzie toną, po o padnięciu mórz powstają jako nieumarli. Zakładają nowe królestwo nieumarłych i cieni (czyli tych którzy stracili całe ciało). Potomkowie Seta 3 syna ewy pod dowództwem Noe dzięki pewnej dziewczynce zyskują azyl u magów w świecie wypełnionym elfami. Assylum, Cavern Po uporaniu się z ludźmi, mroczne elfy rozpoczynają wielkie łowy na demony i nieumarłych. Dołączają do nich gady czyli Jaszczurludzie i Dinozaury, a w końcu nawet Smoki. To szczęśliwy czas dla elfów gdyż mają dzieci i normalne rodziny. Trwa to 10 tysięcy lat. W czasie tego przewijają się kolejni prorocy. Najważniejsi z nich to Abraham i Mojżesz. Camp, Sadohal Bóg zwany Bogasem stwarza wszystko po raz 3. W tym czasie demony wymarły wcielając się w ludzi. Jako ludzie chcieli zemścić się na bogu za śmierć więc zabili Jezusa. Z tego powodu doszło do wojen między ludźmi boga, a ludźmi demona. Potem nastąpiła apokalipsa kiedy ludzie demona wezwali na pomoc demony z innych światów. Ludzie Boga wezwali Anioły i wszystko na ziemi uległo zniszczeniu. Nawet Byt zginął. Dragonstad, Paradise Po śmierci Boga demony wróciły do siebie, zajmując się światami kosmitów (mieli już kilkanaście światów). Tymczasem Bóg wrócił do stwarzania po raz 4. Tym razem jednak w Edenie nie było ludzi tylko Elfy leśne. Te jednak okazały się również złe. Stronghold, Corruptor Powstała tak zwana Bogini Demon Slaneesh. Slaneesh wypaczyła złe elfy leśne do jeszcze bardziej złych (zboczonych). W efekcie Bóg musiał kontynuował dzieło stworzenia bez elfów. Okazało się że wierni byli ludzie zwani barbarzyńcami. Tak więc to oni mieli zostać nowymi ludźmi do podbijania ziemi. Na koniec czasu przybył Adam zwany Tarnumem (Adam to jego prawdzie imię) i rozpoczną sądzenie ludów i demonów. Ostatecznie po jednej stronie znaleźli się zwycięzcy, a po drugiej przegrani. Tarnum był zwycięzcom. Kazamnty, Pyramid Po Tarnuma wojnach skończył się świat. Wojny Rozliczenia były tak straszne, że zaczęto wzywać imienia Boga. Powstało wielu bogów. Bogowie rządzili, a armię się biły nadal. Ludzie myśleli że jak będą mieć wielu bogów to nie umrą. Niestety umierali dlatego postanowili jeszcze raz zabić boga. Ale tym razem każdego. Zaczęli pojawiać się kolejni Jezusi (czyli bogowie do zabicia). Inferno, Gehenna Kościół założony przez Jezusa za zbrodnie wysłał wszystkich do Piekła. Na ziemi postał tylko Bóg. Bóg nadal był podzielony. Gdyż bogowie Hitler i Stalin bili się o to kto jest nim. Ul, Purgatorium Żonie Sandro urodziła się córka. Tak zaczął się chaos. Powoli chaos opanowuje wszystko. Na chaosie wszyscy sobie darują prezenty i współpracują. Jedynie pieniądze są prywatne i nikt nie chce się nimi dzielić gdyż za porządku (Tarnuma) pieniądze były dane za służbę w wojsku. Powstaje czyściec już nie trzeba reinkarnować można poczekać na niebo. Metropolis. Oasis Matka Tarnuma reinkarnuje stając się Kreacją czyli Miłością. Nie wiadomo co z tego wyniknie. Ale wiadomo że praktycznie już jest gotowe niebo dla ludzi. Ludzie umierają w pandemii (zarazie) idąc do nieba. Na razie Niebianie nie mogą się ukazać ludziom gdyż według Boga po śmierci nie ma postaci. Preserve, Biom Powstaje przeźrocze czyli Niebo, zmarli z nieba mogą do nas przywiać wiatr. Nie wiadomo kiedy ich zobaczymy. dalej bym pisał ale to już przyszłość. Jeśli poczujecie wiatr to wiecie że zmarli na was patrzą. I wiecież że są jeszcze zmarli potępieni zwani Cieniem. A że ksiądz wszystko wpuścił do piekła to każdy ma cień (może jeszcze w bajce go nie ma). Jedynie Wampir nie ma. Ksiądz uniewinnił Wampiry przez to że walczyły za kościół a wampirka w jednym wcieleniu nie upadła (w książnicę Zosi). Glacier, Nexus To przyszłość, ale wiedząc że w Glacier jest lekarz, to wygląda na to że to Szpital Planet (przyszłość)....
|
|
|
14
|
Hyde Park / Wasza Twórczość / Odp: Heroes RPG
|
: 02 Kwietnia 2021, 14:52:40
|
Rasa 8 Ornitoriania Żywe powietrze 0. Ekperyment magów Pewien mag z światyni Zeusa był już znudzony Przodkiniami. Mówił że przez te Przodkinie tylko rozwiązłość w świątyniach. A on potrzebuje zwiadowcy i szpiega. Jak tu zrobić coś takiego. Wreszcie stwierdził że potrzebuje skamieniałego powietrza. Użył magii pyłkowej i zgalarecił powietrze. Niestety za każdym razem wychodził mu bumerang. wreszcie pewien naukowiec powiedział zrób robota. Mag dorobił nogi i oczy i tak powstał pierwszy ptak. Wcielamy się w pierwszego ptaka i armię krasnoludów uderzająca na orki. Nie możemy stracić ptaka. 1. Wsparcie z góry Ptaki sprawdziły się na polu walki, więc postanowiono zrobić ich więcej. Wyposaża się ich dziób z zębami i pazury. Odziałem ptaków dowodzi Przodek. Tym razem atakujemy Mamolian (ssakoludzi). Na koniec Przodek mówi że nie może się dalej na tą masakrę patrzeć. I odmawia służby 2. Pierwsze anioły Magowie wymyślają że może by połączyć człowieka z ptakiem i on będzie dowodził Ptakami. Tak powstaje anioł. Tym razem gramy aniołem, i mamy wszystkie oddziały Ornitorian. Walczymy z Nieumarłymi. Okazuje się że ptaki chorują na zarazę i giną. W ten czas pewien mag odkrywa wapno. wapno potrafi chronić przed zarazą. Ceną jest jednak to że już nie są niewidzialne. 3. Anioł z bogiem Po śmierci magów z starości z pośród stworzeń dawnych zostają tylko anioły i tytani. Obydwaj wiedzą o zagrożeniu zarazą Zergów. Dochodzi do starcia z Zergami. Podczas starcia sobie nie radzą. Część Aniołów pod wodzą Lucyfera odchodzi poszukując sposobu na zergi. Wcielamy się w Arachnioła Michała i walczymy z Overmidem. Naszym zadaniem jest pożyć, aż do pomocy Lucyfera. Lucyfer przybywa ale atakuje nas, zamiast pomóc 4. Strefa gry Tym razem jako Lucyfer musimy pokonać Anioły i Zergi. Żeby pokazać że jest się najlepszym w powietrzu. Pomagają nam rogate diabły. Okazuje się że do walki dołączają Mamolianie powietrzne stwory i Flota Imperian (ludzi). Dochodzi do tak zwanej bitwy pięciu armii. Lucyfer wygrywa dzięki dołączeniu do diety owoców, powodujących że ma kwaśną krew. Epilog Wkrótce po tym jak zergi pokonano. Anioły przystosowały się do wszelkich środowisk, były więc ogniste, podziemne, morskie i leśne anioły. Wtedy też terranie pomyśleli co by się stało gdyby im się udało stworzyć takich ludzi. W wszelkich środowiskach. Z tego powodu zbudowali armię. Armia klonów mogła być w każdym środowisku, a ich laserowa broń czyniła z nich większych wojowników niż anioły. Problem tkwił w tym że się starzeli, i musieli jeść. Trzeba było wymyślić substancje która by dawała energie z środowiska i nie zużywała by się. Wreszcie odnaleziono było to zżelowane złoto. Taka substancja mogła asymilować środowisko z zewnątrz. Tak stworzono pierwszego robota asymilacyjnego był to C3PO. Robota łatwo się naprawiało, a po za tym asymilował lokalnego demona, mogąc mówić po języku tubylców. Trzeba było jednak jakiś asymilator który łatwiej by się kleił. Wreszcie zastosowano biomaterie z roślin. I tak czerwonookie złote elfy powstały. Elfy asymilowały środowisko stając się morskie, podziemne, niebiańskie, lawowe. Nie musiały jeść gdyż czerpały energie z środowiska. Po za tym porozumiewały się w każdym języku. Tak zaludniono planety. I wszystko było dobrze. Aż do odkrycia na Ziemi masła. Masło było wyjałowionym poprzez pustkę czarnych dziur ciałem elfa pierwotnego (z złota). Ludzie zaczęli jeść masło, i tak stali się zdolni pokonać elfa. Od tamtej pory cały wszechświat przeszedł na ludzi z beżowego materiału. Elfy zanikły, a wraz z nimi zdolność mówienia w każdym języku, oraz podróże kosmiczne. W ten czas pojawiło się nowe stworzenie. Biała rozgwiazda, ta jadła beżowe. Kiedy kosmici z rasy xentrosów odkryli rozgwiazdę, utajnili badania. Okazało się że ma masę równą gwiazdą i zdolność pochłaniania energii. Zaczęli produkować ludzi z cechami rozgwiazdy. Tak powstały Wampirze żywiołaki. Były bardzo skuteczną bronią nekromantów. Ale wkrótce badacze poszli dalej. Wyprodukowano elfa białowłosego. Taki elf miał w środku materie pulsarową. Elfy takie były lepsze od człowieka. Aczkolwiek słabo się rozmnażały. Ich samice miały skłonności do lesbowania. Dopiero kiedy zaobserwowano Mroczne elfy, dopiero wtedy stworzono Pulsariana który mógł się rozmnażać. Niestety ludzie skapnęli się. I wkrótce nastał atak. Przekupione Sylvańskie elfy wyrzuciły Mroczne elfy z krainy. Mroczne elfy tułały się długo aż znalazły schronienie wśród powierzchni księżyca. Gdzie żyli ludzie uważający się za nadludzi. Widząc że nadludźmi też są mroczne elfy, te zamieszkały na księżycu. Nadludzie zbadali mroczne elfy. I wreszcie powstał na podstawie badań nowy projekt. Mroczni Przodkowie - czyli istoty zbudowane całe z cintry (pulsaru) i z teflonowym szkieletem. Był to najlepszy model na ten czas. Kto wie może w przyszłości za ludzi będą pulsarianie (białoskórzy). Pulsarianie mieli jedną wadę. Otóż w zimnie komórki ich przestawały się regenerować. Dlatego na Mesalii za czasów wielkich chłodów, Pulsarianie zmieniali się w nieumarłych którzy walczyli z ludźmi. Ludzie mieli krew czerwoną dającą ciepłotę. Dlatego nie zamarzali. Dopiero odkrycie scalitu miało doprowadzić do powstania jeszcze lepszej rasy odpornej na mróz (śnieżne elfy). Można rzec powiedzieć że powstała cała kraina Śnieżnych elfów zwana Vori. I na nich naszedł ktoś lepszy. Był to żywiołak breji. Żywiołak breji zmienił się w elfa czarnoskórego żeby opanować magię. Tak powstała rasa czarnych ludzi jeszcze lepsza niż śnieżne elfy. Dopiero kiedy okazało się że rasa ta jest z brudu, i czystość ich niszczy. Stworzono niebiańskie elfy (z seledynowymi włosami) i pokonano czarnych ludzi, strażników ludzi (zwykłych). Także seledynowe śnieżne elfy oraz seledynowe morskie elfy podzielili teren planety między siebie. Choć jest wariant gdzie ludzie wygrali dzięki zamianie na ifryty. Taka to historia była z punktu widzenia ptaka. Celowo w niej jest tylko jedna planeta i księżyc, gdyż dla ptaka nie ma więcej planet i księżyców, poleci do góry, a potem w dół i już jest na innej planecie (no chyba że poleci do góry to jest na księżyc).
|
|
|
15
|
Świat HoMM / Seria HoMM ogólnie / Odp: Heroes VIII
|
: 02 Kwietnia 2021, 14:40:04
|
Z tych przecieków widziałem już z 5 wersji Heroesa 8 (nie mogą się zdecydować). Więc ciężko powiedzieć co będzie. Wiem na pewno że bohaterzy z Heroesa chcą wrócić do Ashanu, a nie odkrywać Mondalor. Z drugiej strony może Mondalor da nam wspólne wątki z Star Wars. Otóż Mondalor brzmi jak Mandalorian czyli nazwa ludu ludzi z Star Wars. Możemy mieć nowe Haven z Mandalorianami, i nowe Forge z rebeliantami. PS Przecieki mam z snów, otóż w snach widziałem heroesa nawet 18 (maks.) A rekord ma gra Bioshock której jest 31 części. 31 część jest w 2200 roku. 2200 roku Arabowie żyją jak my, i uważają że terrorystami z 21 wieku byli blondyni z Skandynawii. Jeśli chodzi o heroes 3 to widziałem 3 wersje, a heroes 5 widziałem 2 wersje. Dlatego to jestem dość niepewny w tym co będzie w Heroes 8. Jedyne co się zgadza między wersjami to styl grafiki. Także 8 może być trochę rysunkowa (jak anime bajka). Znaczy się chodzi o opcje, jednostki może będą miały lepszą grafikę. PS2 Dokładnie mówiąc to Heroes I i II + VI iVII widziałem 1 wersje (tyle że rozszerzoną o więcej frakcji), Heroes IV widziałem 2 wersje. Po za tym na ten przykład widziałem maks. 15 części Starcrafta. Tyle że na końcu gra ma inną nazwę i więcej frakcji (4 jest ich, nie ma prottosów, są zergi i ludzie podzieleni na 3 frakcje).
|
|
|
|