Dzięki, dzięki.
Muszę jednak przyznać, że nie musiałem zbyt wiele dłubać w WE* aby osiągnąć zamierzone efekty. Najbardziej rozbudowaną (z punktu widzenia ilości skryptów/komend/wyzwalaczy) zdolnością z wyżej zaprezentowanych jest Shunpo, gdyż musiałem manualnie rozpisać teleportację, animacje, zadawanie obrażeń... A i tak było to o wiele krótsze i mniej problematyczne niż mechaniki przywoływania Archonta.
Co do Pogromcy - myślę, że jego moc wynika z głównej mierze z "normalizacji" którą wprowadziłem do atrybutów bohaterów, tj. każdy z nich startuje z 60 punktami statystyk i zdobywa 6 na poziom (do rozdziału na 3). Zamierzonym stylem gry dla Pogromcy był bardzo agresywny semi-tank - miał największą pulę punktów życia, bardzo wysokie obrażenia, do tego dochodził bash. Wyrównywało to zwiększenie otrzymywanych obrażeń, które z kolei gracz miał manualnie skontrować poprzez ciągłe używanie Rozpłatania. Faktem jednak jest, że zastosowanie combo Szał Bojowy + Furia Pogromcy na 15 poziomie nawet bez żadnych przedmiotów kreuje nam posiadającego niemal 3000 punktów życia, bardzo szybko uderzającego za 240 pkt obrażeń potwora.
Myślę, że za wiele odpowiada Obezwładnienie. 2 sekundowe ogłuszenie (1.5 sekundy dla bohaterów) na 30% szansie nie jest aż tak przegięte (domyślna zdolność Uderzenie jest potężniejsza), jednakże jeśli zostanie sparowane z 4. poziomem Szału Bojowego, Pogromca uderza tak szybko, że często stun-lockuje przeciwników mających nawet tysiąc punktów życia.
Ze zdolności niewymagających triggerów myślałem jeszcze o splashu (% obrażeń wokół głównego celu). Jeśli będę chciał to triggerować, to po głowie chodziło mi coś analogicznego do bashu ze spowolnieniem zamiast ogłuszenia, albo zdolność dająca określone bonusy w zależności od poziomu życia.
Wszystko do zmian. Podobnie nie jestem też zadowolony z ultimate Archonta, które mogłoby być czymś ciekawszym niż tylko obszarową nuką.